Een mooie zaterdag gewenst. :-)

22-11-2014 10:33 47 berichten
Hallo allemaal,



Het is een zachte dag vandaag en morgen wordt het ook al zo lenteachtig, een mooie gelegenheid om er op uit te trekken, toch?



Ik ben net wakker. Met dit weer blijf ik altijd langer wakker en slaap een gat in de dag. Heerlijk, want dat kan ik niet hoor, met die hitte. Al had ik het er het laatste uurtje wel druk mee want er waren spuitbushooligans die mijn nieuwe huisje helemaal onder kwamen spuiten in de gekste kleuren en mijn zoon stond een deur te schilderen met zoveel rode verf dat alles er af droop. Ik heb ook altijd wat. Zelfs ik zat helemaal onder en toen vond ik het maar eens tijd om wakker te worden, want ik heb vannacht ook al opgesloten gezeten in een ligferrari. Mèn, wat was dat ding krap. Weer eens wat anders dan een ligfiets.



Vandaag ga ik naar de Lidl. Ik weet nog niet of ik ga lopen of de tram pak, misschien wel heen te voet en terug met de tram. Ik zie wel



Wat gaan jullie doen vandaag met dit mooie weer?
Goedemorgen!



Ik ga straks wat boodschappen doen. Vanmiddag kan nog van alles worden: naar het bos/park of naar de stad.
Alle reacties Link kopieren
Vanavond gaan we uit eten met een grote groep. Opa en oma nemen iedereen mee naar een restaurant als bedankje voor de zorgen voor beide toen mijn oma enkele maanden in het ziekenhuis heeft gelegen. Niemand weet precies waarom, maar het is een restaurant (denk type: chinees) op een uurtje rijden terwijl er op elke straathoek een te vinden is dus ik ben benieuwd of dit een bijzondere is.

Verder het huis aan kant maken en inkopen doen voor de visite die morgen komt. Ik twijfel of ik nog een boterkoek en cake ga bakken, of dat ik het mezelf gemakkelijk maak en alles kant en klaar koop.



Fijn weekend gewenst allemaal!
Wat lief van je grootouders Kanon. Wel leuk.



Wat je ver haalt is lekker.



Ik ben van plan om alleen decadent lekkere dingen te kopen bij de Lidl ladies.
Alle reacties Link kopieren
Niet zoveel. Man is een beetje vergriept en ben zelf ook snotverkouden.

Bankhangen en films kijken.

Is trouwens voor het eerst in de 12 jaar dat ik hem nu ken dat hij 'ziek' is.

En dat wat ze zeggen over 'zieke' mannen klopt hier gelukkig niet. Moet alles op alles zetten om hem binnen te houden. Hij wil wat in de garage en tuin doen. Maar... Koorts.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Wat een maffe dromen had je, Cateautje. Heb je enig idee wat ze zouden kunnen betekenen?



Ik heb een redelijk rustige dag vandaag. Ben nu rustig aan het wakker worden na een slechte nacht; helaas lag ik een aantal uren wakker. Zometeen ga ik daarom maar eens een heerlijke cappuccino maken. Vanmiddag gaan mijn man en ik op familiebezoek, daar heb ik zin in. En vanavond lig ik waarschijnlijk vroeg onder de wol.
Alle reacties Link kopieren
Met de fiets naar de bib maar ik heb dan ook geen rijbewijs/auto om mijn boeken terug binnen te brengen.
quote:adorabull schreef op 22 november 2014 @ 10:49:

Niet zoveel. Man is een beetje vergriept en ben zelf ook snotverkouden.

Bankhangen en films kijken.

Is trouwens voor het eerst in de 12 jaar dat ik hem nu ken dat hij 'ziek' is.

En dat wat ze zeggen over 'zieke' mannen klopt hier gelukkig niet. Moet alles op alles zetten om hem binnen te houden. Hij wil wat in de garage en tuin doen. Maar... Koorts.

Koorts maakt niet zoveel uit hoor, als hij maar niet zweet buiten, dan kan het geen kwaad.



Wat een held.



Beterschap voor beide.
Alle reacties Link kopieren
Goodmorning Ladies!



Vanmorgen om 9 uur al bij de Kaasboerderij om inkopen te doen. Heerlijke groentetas waar o.a. een pompoen in zit dus straks geroosterde pompoensoep maken. Ook scharreleitjes, bio honing en een heerlijks stukje brie en jonge kaas.



Verder vandaag nog eiermuffins (met avocado en blauwe kaas) maken en mijn nieuwe spelt kersen/bosbessenmuffins. Gister voor het eerst gemaakt en oh, hemel wat waren ze lekker!



Cateautje, de hele Lidl ligt vol met heerlijk decadente spullen en zo te horen heeft het hele verfgebeuren een enorme impact op je gemaakt als je dit in je dromen moet verwerken

Is het mooi geworden?
It's hip(ster) to be square!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vooral genieten van het geweldige nieuws, dat ik na bijna een jaar thuis zitten, weer een baan gevonden heb. Pfffwatwas het spannend allemaal.



Fijn dat de spuithooligans slechts een droom waren 😉
quote:stokst@@rtje schreef op 22 november 2014 @ 10:50:

Wat een maffe dromen had je, Cateautje. Heb je enig idee wat ze zouden kunnen betekenen?



Ik heb een redelijk rustige dag vandaag. Ben nu rustig aan het wakker worden na een slechte nacht; helaas lag ik een aantal uren wakker. Zometeen ga ik daarom maar eens een heerlijke cappuccino maken. Vanmiddag gaan mijn man en ik op familiebezoek, daar heb ik zin in. En vanavond lig ik waarschijnlijk vroeg onder de wol.

Ja, maffe dromen. Nou die spuitverfhooligans kunnen twee dingen betekenen, of ze verpesten iets nieuws of ze fleuren de boel op. Die ligferrari heb ik terug gebracht naar de dealer en er 2 1/2 ton voor gekregen, dus dat was in de pocket.



Ik ga ook lekker aan de koffie. Geniet van je cappuccino en je bezoek.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vandaag helemaal niks doen. Lig inmiddels 100% plat.

Maar alles voor de goede zaak: nog even en dan is mijn kindje er. Alle bekkenpijn waard.
quote:hipstercat schreef op 22 november 2014 @ 10:56:

Goodmorning Ladies!



Vanmorgen om 9 uur al bij de Kaasboerderij om inkopen te doen. Heerlijke groentetas waar o.a. een pompoen in zit dus straks geroosterde pompoensoep maken. Ook scharreleitjes, bio honing en een heerlijks stukje brie en jonge kaas.



Verder vandaag nog eiermuffins (met avocado en blauwe kaas) maken en mijn nieuwe spelt kersen/bosbessenmuffins. Gister voor het eerst gemaakt en oh, hemel wat waren ze lekker!



Cateautje, de hele Lidl ligt vol met heerlijk decadente spullen en zo te horen heeft het hele verfgebeuren een enorme impact op je gemaakt als je dit in je dromen moet verwerken

Is het mooi geworden?

Wat heerlijk zo'n groentetas. Lijkt me leuk om te koken uit een tas vol verrassingen.



Veel bakplezier gewenst. Heerlijk, met kersen en bosbessen.



Nee, met dat verfgebeuren heeft het niets te maken, ik droom al een paar weken over een nieuw onderkomen, dus er komt iets op m'n pad de komende tijd. Ik wacht af.



Geniet van je dag.
quote:miss112 schreef op 22 november 2014 @ 10:58:

Ik ga vooral genieten van het geweldige nieuws, dat ik na bijna een jaar thuis zitten, weer een baan gevonden heb. Pfffwatwas het spannend allemaal.



Fijn dat de spuithooligans slechts een droom waren 😉

Hartelijk gefeliciteerd met je baan.



Ze zullen toch bij je inbreken en je hele boeltje onderspuiten.





Fijne dag.
quote:Noah_ schreef op 22 november 2014 @ 11:05:

Ik ga vandaag helemaal niks doen. Lig inmiddels 100% plat.

Maar alles voor de goede zaak: nog even en dan is mijn kindje er. Alle bekkenpijn waard.

ohhhhh, wat geweldig!



Ik wens je een rustige bevalling toe en een wolk van een baby, maar dat laatste zal vast wel lukken.



Nog eventjes doorzetten en dan gaat er een heel nieuwe wereld voor je open. Geniet er van.
Goeiemorgen Cateautje, vreselijk altijd zulke dromen! Dan ben je blij dat je wakker bent!



De plannen voor vandaag zijn al gedeeltelijk uitgevoerd, met middelste een cadeautje voor zijn lootje gekocht. Hij had vrouwelijk advies nodig om iets voor oma te kopen.



Nu is er paniek want de gymtas is niet mee terug gekomen van school. Nu wel twee wedstrijden, dus dat wordt verdomd lastig zonder schoenen.



Ik ga nog even strijken zo, want dochter gaat maandag een paar dagen op excursie en moet sommige dingen nog schoon mee! Dan nog even naar de wedstrijd en nog wat kleine cadeautjes kopen.



Morgen een gezellige dag, verrassing nog, krijgen alle vrijwilligers van de sportclub aangeboden. Ben benieuwd! Gezellige zaterdag!
quote:sandt2.0 schreef op 22 november 2014 @ 11:18:

Goeiemorgen Cateautje, vreselijk altijd zulke dromen! Dan ben je blij dat je wakker bent!



De plannen voor vandaag zijn al gedeeltelijk uitgevoerd, met middelste een cadeautje voor zijn lootje gekocht. Hij had vrouwelijk advies nodig om iets voor oma te kopen.



Nu is er paniek want de gymtas is niet mee terug gekomen van school. Nu wel twee wedstrijden, dus dat wordt verdomd lastig zonder schoenen.



Ik ga nog even strijken zo, want dochter gaat maandag een paar dagen op excursie en moet sommige dingen nog schoon mee! Dan nog even naar de wedstrijd en nog wat kleine cadeautjes kopen.



Morgen een gezellige dag, verrassing nog, krijgen alle vrijwilligers van de sportclub aangeboden. Ben benieuwd! Gezellige zaterdag!

Ach, ik vond het wel wat in die droom, maar toen ik zelf onder de verf kwam te zitten besloot ik om wakker te worden.



Cadeautjes voor oma zijn de liefste cadeautjes, vind ik dan.



O jee, en sporten op gewone gympen gaat natuurlijk niet. Wat onhandig zeg.



Strijkse en een heel gezellige zondag gewenst. Leuk, om lekker in de watten te worden gelegd.



Fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal (mag nog net)!



Ik kom net mijn bed uit, heb wat op de iPad spelletjes gedaan en wat rondgesnuffeld. Was wel al om half negen wakker.

Ik heb nog helemaal geen plannen voor vandaag. Moet wel wat dingen in huis doen (strijken en was opvouwen/opruimen), want morgen ga ik naar een vriendin toe die bijna twee uur hier vandaan woont. En ik moet eigenlijk ook nog wat voor mijn werk doen.



En ik wil ook nog van het mooie weer genieten. De hele week zit ik binnen op kantoor, dus krijg maar weinig daglicht in deze tijd van het jaar. Misschien even wandelen of fietsen straks.



Degene die het over een kaasboerderij had, brengt me op ideeen. Misschien zoek ik er eentje op hier in de buurt. Dan heb ik gelijk een lekkere fietstocht te pakken!
quote:despie schreef op 22 november 2014 @ 11:50:

Goedemorgen allemaal (mag nog net)!



Ik kom net mijn bed uit, heb wat op de iPad spelletjes gedaan en wat rondgesnuffeld. Was wel al om half negen wakker.

Ik heb nog helemaal geen plannen voor vandaag. Moet wel wat dingen in huis doen (strijken en was opvouwen/opruimen), want morgen ga ik naar een vriendin toe die bijna twee uur hier vandaan woont. En ik moet eigenlijk ook nog wat voor mijn werk doen.



En ik wil ook nog van het mooie weer genieten. De hele week zit ik binnen op kantoor, dus krijg maar weinig daglicht in deze tijd van het jaar. Misschien even wandelen of fietsen straks.



Degene die het over een kaasboerderij had, brengt me op ideeen. Misschien zoek ik er eentje op hier in de buurt. Dan heb ik gelijk een lekkere fietstocht te pakken!

Welkom in een nieuwe dag.

Jij brengt me ook op een idee. Misschien is het een -plan om mijn banden eens op te pompen en op de fiets te stappen, is lang geleden. Ik ben alleen bang dat ze onderweg weer leeglopen omdat het heel oude banden zijn en moeten worden vernieuwd. Nu oppompen en een uurtje laten staan. Ik zie wel.



De kaasboerderij is inderdaad een goed plan.



Geniet van je dag, met die was komt het wel goed.
Alle reacties Link kopieren
He Teau! Rare dromen heb jij, al mag ik ik ook niet mopperen. Ben ook nogal luidruchtig s'nachts, afgelopen nacht heb ik heel hard om "Bert" geroepen, werd er zelf wakker van...ken geeneens een Bert.



Ben al met puber even naar de winkelstraat geweest, gelukkig vroeg: er werden boxen opgezet en er liepen mannen met hekken etc. Puber zegt, o god, Sinterklaaskomt zo! Gelukkig hadden we alle benodigdheden al dus waren we 5 minuten voor aanvang weg.

Nu lekker thuis, open haard aan, puber boven aan het gamen en ik ga zo pompoensoep maken. Nog ff de stofzuiger door het huis en dan is alles spik en span.
Alle reacties Link kopieren
Anders neem je je fietspomp mee Cateau, fietsen is lekker!
Alle reacties Link kopieren
Cateau en allen!



Ga je gewoon boodschappen doen bij de Lidl, Cateau, of voor iets speciaals op pad?



Hier gaan we zoals gebruikelijk weer naar de markt. Er komen ook locale standhouders, dus ik sla weer lekker hapjes en kaas in



Verder gaan de heren hier wat klussen in en om het huis en heb ik mij voorgenomen om mijn boek uit te lezen.

Lekker relaxed dus.



Fijne dag allemaal!
I can explain it to you, but I can't understand it for you
quote:cochise schreef op 22 november 2014 @ 12:37:

He Teau! Rare dromen heb jij, al mag ik ik ook niet mopperen. Ben ook nogal luidruchtig s'nachts, afgelopen nacht heb ik heel hard om "Bert" geroepen, werd er zelf wakker van...ken geeneens een Bert.



Ben al met puber even naar de winkelstraat geweest, gelukkig vroeg: er werden boxen opgezet en er liepen mannen met hekken etc. Puber zegt, o god, Sinterklaaskomt zo! Gelukkig hadden we alle benodigdheden al dus waren we 5 minuten voor aanvang weg.

Nu lekker thuis, open haard aan, puber boven aan het gamen en ik ga zo pompoensoep maken. Nog ff de stofzuiger door het huis en dan is alles spik en span.

Misschien dat je Bert nog tegenkomt, in een droom of anderszins.



Dus het is nu een kabaal van jewelste in die winkelstraat? Dan heb je het inderdaad goed uitgekiend.



Ik ga zo, heb net warm gegeten dus ik kan er weer tegenaan.



Lekker hoor, een open haard. Ik heb er alleen eentje op een DVD, maar dat is ook gezellig, alleen niet warm te stoken met dat ding.



Fijne dag en geniet van je pompoensoep.
Alle reacties Link kopieren
Fijne dag Cateau.
quote:soetkees schreef op 22 november 2014 @ 12:46:

Cateau en allen!



Ga je gewoon boodschappen doen bij de Lidl, Cateau, of voor iets speciaals op pad?



Hier gaan we zoals gebruikelijk weer naar de markt. Er komen ook locale standhouders, dus ik sla weer lekker hapjes en kaas in



Verder gaan de heren hier wat klussen in en om het huis en heb ik mij voorgenomen om mijn boek uit te lezen.

Lekker relaxed dus.



Fijne dag allemaal!

Ik ga alleen voor decadent lekkere dingen. Ik zie wel.



Ook aan de mart zitten denken, maar het is er zo gruwelijk druk en ik wil het snel allemaal, dus dat maar voor een volgende keer.



Wat ben je aan het lezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven