Een zonnige zaterdag!

25-03-2017 09:34 52 berichten
Goedemorgen allemaal!



De balkondeur staat open en de hele kamer is zonnig, geen dag om uit te slapen, maar heerlijk te genieten van de allereerste lentezaterdag.

Helaas moet ik op een pakketje wachten, ik heb wandelschoenen besteld, dus dat wijst op noeste plannen. Van de week ben ik ook aan de wandel gegaan en mijn voeten waren op, zo pijnlijk dat ik de laatste meters nog net niet kruipend heb afgelegd, dus ik dacht, dat gaan we anders doen en omdat ik meer moet bewegen heb ik maar de stoute schoenen aangetrokken.

Vanmiddag ga ik even over de mart, het zal wel druk zijn, maar dat mag de pret niet drukken. Ben er al zo lang niet geweest en dat terwijl ik het altijd zo leuk vind om langs die kramen te schuifelen.

Lekker een visje eten en een grote zak zalmsnippers halen en ik denk dat ik ook wat noten meeneem.





Wat gaan jullie doen vandaag? Het is weer weer om op avontuur te gaan, dit weer nodigt uit tot ondernemen, dus ik ben benieuwd wat voor plannen jullie hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mooi weer inderdaad maar ik lig lam en een beetje brak op de bank na een zeer geslaagde avond
Alle reacties Link kopieren
Fijne zonnige zaterdag allemaal!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:dolfje schreef op 25 maart 2017 @ 09:37:

Mooi weer inderdaad maar ik lig lam en een beetje brak op de bank na een zeer geslaagde avond

Dat is geen excuus hoor, je weet wat ze zeggen, s'avonds een vent, s'morgens ook een vent en dat geldt ook voor vrouwen, dus hup, van die bank, onder de douche, even koud nadouchen en je kan er weer tegenaan. .

Ga er lekker op uit, maak wat van je dag en zorg dat je met een gekleurd hoofd weer thuis komt.
quote:mali30 schreef op 25 maart 2017 @ 09:41:

Fijne zonnige zaterdag allemaal!Geniet van je dag meid.
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal!

Ik trek zo de wandelschoenen aan, om zo lekker een eind de polder in te gaan. Heerlijk even het hoofd leegmaken.

Vanmiddag wellicht nog even de stad in, lekker op een terrasje mensen kijken
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 maart 2017 @ 09:42:

[...]



Dat is geen excuus hoor, je weet wat ze zeggen, s'avonds een vent, s'morgens ook een vent en dat geldt ook voor vrouwen, dus hup, van die bank, onder de douche, even koud nadouchen en je kan er weer tegenaan. .

Ga er lekker op uit, maak wat van je dag en zorg dat je met een gekleurd hoofd weer thuis komt.Haha ja je hebt gelijk maar ik heb in elk geval na jouw OP de balkondeur open gegooid
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa! Met dit soort weer transformeer ik tot een buitengewoon irritant mens dat om 7 uur 's ochtends al uit bed springt.



Ik ga lekker naar het strand vandaag, uitwaaien en van de zon genieten.



Veel plezier allemaal!
Fijne zaterdag iedereen!



Ik ga zo winkelen en een ijsje eten.
Vroeg opgestaan. Kind verzorgd. Klusjes in huis gedaan. Mezelf verzorgd. Man en kind uitgezwaaid voor zwemles kind. Zelf op bank onder deken gekropen met kop koffie, bak aardbeien/kwark/muesli en aflevering 90 Days To Wed. Voor aflevering volledig gezien is viel ik 15 minuten in slaap. Net wakker geschrokken.



Vanmiddag wil ik een wandeling maken richting recent geopende speeltuin met kind. Kind op fiets. Fietsen oefenen in slipstream meepikken. Zelf genieten van beweging en zonnetje. Zien wie er nog meer aanwezig is en wat socializen.



Vanavond nog onbekend. Met man en kind eten in een brasserie of thuis voor de buis.

We will see.
quote:sammie00 schreef op 25 maart 2017 @ 09:43:

Goeiemorgen allemaal!

Ik trek zo de wandelschoenen aan, om zo lekker een eind de polder in te gaan. Heerlijk even het hoofd leegmaken.

Vanmiddag wellicht nog even de stad in, lekker op een terrasje mensen kijken

Dat is een goed plan. Ik hoop dat je het naar je zin hebt.



Fijne dag!
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk dit weer! Mijn vriend is lekker in de tuin bezig en ik heb net een tweede wasje in de machine gedaan die straks in het zonnetje kan drogen. Met mijn 20 weken zwangere buik ga ik een relaxt rondje trainen met mijn paard zometeen. Genieten! Vanmiddag even een ijsje halen ergens is een goed idee
quote:dolfje schreef op 25 maart 2017 @ 09:43:

[...]



Haha ja je hebt gelijk maar ik heb in elk geval na jouw OP de balkondeur open gegooid Dat is een mooi beginnetje, daar word je wakker van, nu de rest nog.
quote:cerulli schreef op 25 maart 2017 @ 09:44:

Jaaaa! Met dit soort weer transformeer ik tot een buitengewoon irritant mens dat om 7 uur 's ochtends al uit bed springt.



Ik ga lekker naar het strand vandaag, uitwaaien en van de zon genieten.



Veel plezier allemaal!

Wat heerlijk!



Veel plezier gewenst op deze mooie dag.
quote:Elfje112 schreef op 25 maart 2017 @ 09:44:

Fijne zaterdag iedereen!



Ik ga zo winkelen en een ijsje eten.

Daar is het ook zeer aantrekkelijk voor, om dat te doen.



Geniet van je dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 maart 2017 @ 09:51:

[...]



Wat heerlijk!



Veel plezier gewenst op deze mooie dag.Dank je, jij ook. Goed idee van die schoenen, ik heb mijn wandelschoenen al jaren en ze zijn elke cent waard, je merkt echt het verschil.
Alle reacties Link kopieren
Wat een weertje! Zo fijn wakker worden! Dochter van net één jaar duikt zo haar bed weer in en straks komen vrienden op de koffie, nog voor haar verjaardag. Vanmiddag de hort op, naar paardensport kijken.



Morgenmiddag hebben we een verjaardag, verder geen plannen. Ik stuur mijn vriend vandaag of morgen nog even het afdak op om de ramen op de eerste verdieping te zemen. Dat is sinds we hier vier jaar geleden kwamen wonen nog niet gebeurd... Ik durf het dak niet op. Of wellicht durf ik er nog wel op, maar niet meer af



Fijn weekend iedereen!
quote:Troeteltje schreef op 25 maart 2017 @ 09:46:

Vroeg opgestaan. Kind verzorgd. Klusjes in huis gedaan. Mezelf verzorgd. Man en kind uitgezwaaid voor zwemles kind. Zelf op bank onder deken gekropen met kop koffie, bak aardbeien/kwark/muesli en aflevering 90 Days To Wed. Voor aflevering volledig gezien is viel ik 15 minuten in slaap. Net wakker geschrokken.



Vanmiddag wil ik een wandeling maken richting recent geopende speeltuin met kind. Kind op fiets. Fietsen oefenen in slipstream meepikken. Zelf genieten van beweging en zonnetje. Zien wie er nog meer aanwezig is en wat socializen.



Vanavond nog onbekend. Met man en kind eten in een brasserie of thuis voor de buis.

We will see.

Jaaa, de speeltuinen zijn ook weer open. Lekker hoor, daar een beetje relaxen terwijl kind heerlijk speelt. Vond ik altijd mooie tijden.



Veel plezier!
quote:Geluksboompje schreef op 25 maart 2017 @ 09:50:

Heerlijk dit weer! Mijn vriend is lekker in de tuin bezig en ik heb net een tweede wasje in de machine gedaan die straks in het zonnetje kan drogen. Met mijn 20 weken zwangere buik ga ik een relaxt rondje trainen met mijn paard zometeen. Genieten! Vanmiddag even een ijsje halen ergens is een goed idee

Je paard zal ook wel blij zijn om lekker rond te stappen met dit weer. Dieren kunnen er ook zo heerlijk van genieten.



Fijne dag!
quote:cerulli schreef op 25 maart 2017 @ 09:53:

[...]



Dank je, jij ook. Goed idee van die schoenen, ik heb mijn wandelschoenen al jaren en ze zijn elke cent waard, je merkt echt het verschil.Van de week liep ik op hakken en daar heb ik nu nog stijve billen van.
Ik ben zo blij dat het dit weer is! Heb nl m'n arm gebroken paar weken terug en me erg lamlendig gevoeld.



Mijn man is in de haven de boot seizoen klaar maken, ik zag het nog niet zitten mee te gaan maar zojuist heb ik me met veel 5 en en 6en in een normale broek gehesen en ga zo stukje lopen met de hond en vanmiddag even naar de winkels hier vlakbij en op een terrasje een wijntje bestellen.

En einde van de middag wordt m'n nieuwe tuinset bezorgd



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Straks in de tuin zitten uit de wind, met een nieuw boek van lars kepler
quote:Cateautje schreef op 25 maart 2017 @ 09:55:

[...]



Je paard zal ook wel blij zijn om lekker rond te stappen met dit weer. Dieren kunnen er ook zo heerlijk van genieten.



Fijne dag!Leuk is dat he, onze vogels in de voliere zijn ook super druk nu met van alles en niets
Heerlijk zonnig dagje! Nu even pauze tussen de grote schoonmaak door, vanmiddag met mijn moeder een terrasje pakken ergens, en vanavond een verjaardag. Prima zaterdagje zo



Fijne dag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Fijn Cateautje, nieuwe wandelschoenen. Dat je er maar veel kilometers mee mag maken!



Ik heb degene waar ik de betere helft van ben al uitgezwaaid ivm bijbepactiviteiten elders in het land, er hangt al weer een wasje heerlijk in de zon, en nu zit ik zelf even met een bakkie in de zon, gezellig met de poezen en konijntjes. Ik heb net een paar kuub hout besteld voor volgend weekeinde dus ik moet dit weekeinde ook het houthok even leegmaken, en het zou fijn zijn als het pakketje waar ik op wacht zo komt, want dan kan ik op pad.

Ik ga zo lekker de bossen in met een van de paarden, die met dit weer overigens ook al weer dag en nacht op het land staan. Ik hou zo van de lente!



Allemaal een heerlijk weekeinde gewenst!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven