El Hol (1e deel)

01-03-2007 15:20 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Yo!!



BZT
Alle reacties Link kopieren
BIW



FF heengegaan en mezelf vermenigvuldigd. Druk druk druk........



Wordt dit een reli-hol? Zo met het oog op de nieuwe regering en de naderende pasen? Dat wordt dan vast reuze leerzaam!



*pakt alvast pen en papier*
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ben Zo Terug

Ben Ik Weer....



(Loom; zwanger? :P Verder alles ok, op zieke mini na?)
Alle reacties Link kopieren
Goh Q, helemaal van deze tijd he, zo aards. Top hoor. En idd, met het oog op de gereformeerde wind die het nieuwe kabinet gaat laten waaien is het nog es dubbel actueel.



Nou, ik ga weer even m´n mensen aansturen hoor. Heb een dame ingehuurd die het nieuwe appartement helemaal gaat uitlikken. Dan komt morgen de schilder met z´n broer, en die draait ook nog wat lampjes aan. Ondertussen zit PP op de bank lekker voor de buis te zappen. Alles onder controle dus!



*zoef zoef*
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je promotie, Qlief!



Q, je blijft voor mij toch een beetje vaag in het verhaal over jezelf. Misschien komt er nog een keer een mailupdate?



*zoef zoeft weer verder on a natural high*
Alle reacties Link kopieren
Ha! Tijd voor taart! En felicitaties voor Qmans, natuurlijk!



Ik heb vanavond een crashcourse (letterlijk en figuurlijk) jumpstyle gehad. De jeugd kan rustig van sport af, dit is killing! Het lukt het beste als je ongeveer 16 jaar bent, graatmager en zwaar aan de speed. Ik scoorde dus niet op alle criteria optimaal, maar dat terzijde. Wel grappig, het is gewoon een über-hollandse klompendans, maar dan op bonkabonkabonka-dancemuzique. Ik voel me ook acuut weer beter over de typische jaren 70 en 80 dansjes. Die waren ook achterlijk, maar echt niet achterlijker dan dit gejump dus.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met Qlief, Q. Promotie is altijd leuk natuurlijk!



Loom, is mini2 nog ziek? Zielig is dat he, zo´n blafhoest...

Beterschap!



Over die jumpstyle of zoiets, heb ik ook gedaan met carnaval! Ik kon het niet zo goed als de jongens die het voordeden natuurlijk;) maar het lijkt me wel super als je dat echt goed kunt.

Je wordt er wel moe van ja..
Alle reacties Link kopieren
Nijn, wat heerlijk trouwens dat je overal mannetjes voor hebt.



Doet me een beetje denken aan een buurvrouw, zij heeft een hulp en zelf kijkt ze dan terwijl de hulp aan het werk is lekker naar de soaps op tv..:D



Demo? En? Ken je hem?
Alle reacties Link kopieren
Demo? En? Ken je hem?
Ja, Lon, ik weet het nu, ik had een -moment....



Tjee, iemand poetsen terwijl je zelf soaps kijkt,ik zou het niet kunnen. Maar wel willen :D



Gefeliciteerd Q, met de promotie :gwab:

 = Q-lief op weg naar de top!



Zappend op de bank Nijn... helemaal weer in orde dus die PP!



Ik zie je jumpen Loom :D



Ik ben een beetje :(. Zojuist de laatste aflevering van de Sopranos gekeken. OF we moeten weer een jaar wachten op een nieuwe serie, OF het is gewoon helemaal het einde. Zo'n goede serie!! Ik kan wel een knuffel gebruiken nu :P



En kijkt iemand hier ook toevallig (of per ongeluk) The Green Wing. Hilarisch!!!



Dit was mijn inhoudelijke bijdrage voor vanavond weer.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
*; <--- voor Demo



Green Wing....Green Wing...... nee, zegt me niks. WATTISSUT????
Alle reacties Link kopieren
Dank Loom!!! :D



Green Wing: woensdag, Ned 3.

Afleveringen bestaan uit een aaneenrijging van sketch-achtige absure scènes die verbonden worden met beelden in slow motion of versnelde film, zodat de lichaamstaal van de personages beklemtoond wordt. Engels komische "soap" serie.



Aanrader!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Ik doe voor jou ook een *; Loomii. Voor het geval het nummer van Correlatie in gesprek is ;)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, ik ben echt verTokkiet. Ik kijk nooit meer Ned3. Maar ik maak een mental note en zal het eens bekijken. Is het een beetje a la Little Britain?



(stichting correlatie is op dubbele diensten overgegaan voor de rest van de nacht ;( ;) )
Alle reacties Link kopieren
Heel anders dan Little Britain, maar qua leuk: hetzelfde. En ga je schamen, geen Ned3 meer...!



Sterkte met de rest van je nacht. VVL is toch wel thuis om je op te vangen???
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Schaam.....schaam.......schaam...... (Ned3 is zoooooo zaaaaaai) schaam....



VVL is thuis, maar als rechtgeaard Fok!ker is er voor haar maar één forum dat telt. Dus zal haar nazorg er waarschijnlijk uit bestaan dat ik straks Fok! als homopage ingesteld krijg. Ow, en sex natuurlijk!



Bye bye stichting correlatie
Alle reacties Link kopieren
Ben blij te lezen dat VVL een helpende hand uitsteekt!



Trusten dan maar.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Forfucksake Lon! Ik zie je mailtje nu pas. En die "ken" ik idd!!!!



Nou ja zeg! Ik ken 'm niet echt hoor, maar woon zo'n beetje hemelsbreed 500 meter bij hem vandaan. Kom hem weleens tegen met honden uitlaten en weet van de winkel (nog niet zo heel lang open). Onze honden snuffelen heel af en toe wel eens aan elkaar :D. Hij heeft een geweldig huis!



Wat een bak zeg!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren




quote: lonbonton reageerde





Demo? En? Ken je hem? Ja, Lon, ik weet het nu, ik had een -moment....



Dit was dus maar een 'grapje"



Kan er niet over uit zeg, wat is de wereld toch klein soms!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven