El Hol (1e deel)

01-03-2007 15:20 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dames, even geen inhoudelijke post van mijn kant. Ben leeg, na een dag lang knallen en een topaflevering van Canaidel. God wat kunnen sommige mensen toch vreselijk niet zingen. :D



*zet koffie klaar voor de vroege vogels*
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik ben de voregste vogel vandaag?

Dan maar even wat extra koffie neerzetten.



Lekker buiten, hier schijnt de zon namelijk!



Demo, dat is inderdaad toevallig! Zijn hond ken ik vd foto's.

Maar dat huis ken ik niet nee.
Alle reacties Link kopieren
Ha Qwert, ben je toch nog net wat vroeger dan ik.
Alle reacties Link kopieren
*wacht "geduldig" op de koffie........*
Alle reacties Link kopieren
Aha! Ik zat me zo hard af te vragen wat voregste vogels zijn, dat ik bonbonbloc's koffie helegaar niet zag.



Exqueeze me lon en dank voor de heerlijke koffie op het terras!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Hele dikke *;, Quutje. Gisteren had ik al weinig zinnigs te zeggen en nu nog steeds niet. 't Is gewoon ka uu tee.



Kan ik nog iets solidairs voor je doen? Mini2 is al ziek, misschien dat ik mini1 een ongelukje kan laten krijgen ofzo. ;)
Alle reacties Link kopieren
.
Q-lief, heb ik onattent als ik ben, iets gemist? Ben je verdrietig? Wil je een fruitmand, of een knuffel?

Of allebei......?
Alle reacties Link kopieren
Oks! Ik heb 'm net op mijn oude fiets richting de supermarkt gestuurd om chipotle te halen, maar niet voor ik de terugtraprem had doorgeknipt natuurlijk ;)



Fijn dat je weer een beetje in luchtiger modus bent geraakt. Dat doe je goed!
Alle reacties Link kopieren
.
He meiden!



Mijn router is stuk ;(. Ik verwaarloos jullie nu dus niet. In tegendeel: ik denk veel aan jullie! Maar ik kan gewoon het net niet op...



Nijnenknijn, hoe is het? Ik heb zoveel aan je gedacht...



Loom, hoewel ik je vaak gesproken heb gisteren (;)) hebben we eignlijk nog niets gezegd. Hoe is het met je? Kleine Loom weer beter (oftewel mini)?



Q-tje weer een beetje uit de mallemolen van het Q-bestaan?



Hier gaat het zo-zo. Ik heb stom werk. Ik heb een enorm leuke vacature gezien (nouja: leuk... enorrm interessant is het betere woord...). Was bij de stichting tegen vrouwenhandel. twee nadelen: het is te ver weg (Voor Q: ik Lil-stad) en de uiterste inschrijfdatum was 1 maart. Heb ik weer...



Ach ja.



Iemand ooit nog iets gehoord van (onze :P) Lil? Hoe zou het met S gaan?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Qwert, bedankt voor de mail, toch wel heel heftig hoor. *;

(Er komt nog een mail terug..)



Over die test, ik wilde eigenlijk mijn excuses aanbieden voor het doorsturen van zo'n mail, maar ja, ik had nu eenmaal een vrij hoog geluksgetal en dat getal was het aantal aan wie ik de mail moest doorsturen. Ook onbekenden zaten erbij..:)

En ik was er aan begonnen en wilde weten of het uitkomt.

Nu ben ik vergeten wanneer het zou uitkomen, was dat vrijdag al? Q Weet jij dat nog, Q? Hmm, dan komt het bij mij niet uit...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Lon, bij mij klopte de test helemaal niet. :D Dus ik heb ´m voor straf ook niet doorgestuurd. Dat doe ik trouwens uit principe niet, en m´n wensen komen altijd uit!



Vandaag als een soort Martijn Krabbé rondgereden met schilder en blikken verf en iedereen aan het werk gezet en aangemoedigd. Zelf werd ik erg ontmoedigd door de deprimerende file die er stond tussen m´n huidige en toekomstige huis, een half uur, terwijl je het zonder verkeer in 4 minuten kan doen. :( 



Ter ontspanning net met een manke PP naar de kapper geweest en een kopje koffie gedronken op een terrasje. Nu gaan we puzzelen buiten met de buurkinderen, nu het nog kan.....



Q, mail nog niet gelezen, ga ik zo doen maar alvast een


Oh, maar in dat geval helpt het wèl hoor.



Leo-dear, jij hebt niets gemist door onattentheid hoor. Er spelen wat... dingetjes. Niet geschikt voor vermelding op een forum zeg maar.

Maar als ik dan toch dingen kan krijgen en ook nog mag kíezen, doe dan allebei maar. ;)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier op je Kasteeldate, Q. :)



Ik zit met een nog steeds zieke mini2 (wel aan de beterende hand) op de bank naar de regen te kijken. Voor mini1 is het nog steeds vakantie, zijn laatste dag hier, dus ik zit hard na te denken over nog iets wat we kunnen doen, zonder dat zeehond Hannes daar weer zieker van wordt........ Misschien maar gewoon lekker thuisblijven en kolonisten van Catan spelen. Of in de auto mikken en met een beetje funnymoney naar de Mediamarkt, dat vinden ze vast ook wel tof. Ik dub nog ff door........



Nijn, hoe is het met je restyling? Zijn er al foowtoows van je psychedelische kleurencombi's enzo?



Roque, morgen als mini1 de deur uit is ga ik een poging doen je terug te bellen
Alle reacties Link kopieren


*koppelt de caravan aan Nijn d'r auto*





Zo. Nu alleen nog je haar in stekeltjes knippen. Of had je dat gister bij de kapper al laten doen?  Nee zeg, mijn mooie lokken, hou op schei uit. Dit is al zo´n traumatische periode! :o :D PP wel trouwens, maar dat is meer een noodzakelijk kwaad, want er groeit niet heel veel meer op de noordelijke regionen.



Leuke woonoptie trouwens, in een gezellige straat. Krijg er alweer meer zin an, om naar NL te komen als ik dat zo zie.



Leo, je bent een lieverd.  En daar ben ik het helemaal mee eens!



Ik moet voortmaken, want ik heb vandaag een kasteeldate!



                  





Sorry voor het knoeien... heb haast. :$  Geeft niks schat, hij is lekker.  Ben gisteren snel door je mail heen gegaan, en heb vandaag vrij genomen om ´m even helemaal te lezen. :P Maar de strekking is duidelijk, en je krijgt nogmaals een grote *; en ik stuur je wat senang toe *zoemmmmm* voor alle onzekerheden. Want ik weet hoe slopend dat is.
Mogge andere meisjes ook. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik zit met een nog steeds zieke mini2 (wel aan de beterende hand) op de bank naar de regen te kijken. Voor mini1 is het nog steeds vakantie, zijn laatste dag hier, dus ik zit hard na te denken over nog iets wat we kunnen doen, zonder dat zeehond Hannes daar weer zieker van wordt........ Misschien maar gewoon lekker thuisblijven en kolonisten van Catan spelen. Of in de auto mikken en met een beetje funnymoney naar de Mediamarkt, dat vinden ze vast ook wel tof. Ik dub nog ff door........ Klinkt top Loom, ik zou wel meewillen........ Not. ;) Sterkte iig met je beterende kind.



Nijn, hoe is het met je restyling? Zijn er al foowtoows van je psychedelische kleurencombi's enzo? Nog niet Loom, maar zodra ik wat heb stuur ik het uiteraard op. Wel je zonnebril op he!

Alle reacties Link kopieren
Dag lieve dames in het Hol



Ik ben er weer, wij zijn weer veilig en wel thuis. Heb nog niet bijgelezen, dit zal ik morgen even doen.



Btw wij hadden echt wel veel sneeuw!
Alle reacties Link kopieren
WB pom! Fijn dat je veel sneeuw had. Wij hadden ook veel neerslag hier, dus wat dat betreft had je net zo goed in nederland kunnen blijven ;)
Alle reacties Link kopieren
WB pom! Fijn dat je veel sneeuw had. Wij hadden ook veel neerslag hier, dus wat dat betreft had je net zo goed in nederland kunnen blijven ;)






Hahahaha!



Hee Pom, klinkt goed, genoeg sneeuw en een 1-persoons bed!! Waaro was u?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven