et Dieu crea la femme ...

03-05-2007 15:21 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op de 6e dag van de Schepping was God wel zo'n beetje klaar met al die meren, bergen, planten en beesten. Tijd voor iets anders, iets nieuws. En hij schiep de Man. Toen die klaar was bromde God in zijn baard en zei: "tja ...  niet slecht maar dat moet toch beter kunnen".

Hij ging er eens goed voor zitten en besteedde het grootste deel van die 6e scheppingsdag aan zijn laatste creatie:  de Vrouw.  Als je een vrouw ziet weet je meteen dat hier een kunstenaar aan het werk is geweest.  Die vormen, die rondingen, die symmetrie; het wijst allemaal op groot vakmanschap en bijzondere toewijding. De huid van de  vrouw is zacht en gevoelig;  haar haar is dik en glanzend.  Zelfs haar voortplantingsorganen zijn netjes afgewerkt, heel anders dan bij de man.  Vrouwen zijn gewoon adembenemend mooi (en ze ruiken ook nog lekker).





Dat mannen minder goed gelukt zijn dan vrouwen is gemakkelijk vast te stellen:

- ze leven minder lang

- hun hersenen zijn minder goed ontwikkeld en slinker sneller met het

  ouder worden

- meer meisjes dan jongens ronden succesvol hun schoolopleiding af en  

  ze halen gemiddeld betere cijfers

- ze lopen een grotere kans op hartkwalen, maagzweren en leverproblemen

- ze kunnen geen kinderen baren of borstvoeding geven

- ze verliezen hun haar

- ze verliezen hun verstand (de kans op zelfmoord is bij mannen 4 x zo

  groot als bij vrouwen

- ze lopen 3 x zoveel kans op een dodelijk ongeluk als vrouwen



Tot voor kort had een vrouw een man toch nodig.  Als zaadleverancier en om alles van de bovenste plank te pakken waar een vrouw niet bij kan.

Omdat we nu K.I.  hebben,  en keukentrapjes,  zijn deze laatste redenen niet meer geldig.  Grote verwarring bij de mannen is het gevolg:  ze voelen ergens wel dat ze niet meer zo onmisbaar zijn als vroeger maar hoe nu verder ? Wie het weet mag het zeggen.
Alle reacties Link kopieren


 
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren


Dat mannen minder goed gelukt zijn dan vrouwen is gemakkelijk vast te stellen:

- ze leven minder lang

- hun hersenen zijn minder goed ontwikkeld en slinker sneller met het

  ouder worden

-



meer meisjes dan jongens ronden succesvol hun schoolopleiding af en  

  ze halen gemiddeld betere cijfers




- ze lopen een grotere kans op hartkwalen, maagzweren en leverproblemen

- ze kunnen geen kinderen baren of borstvoeding geven

- ze verliezen hun haar

- ze verliezen hun verstand (de kans op zelfmoord is bij mannen 4 x zo

  groot als bij vrouwen

- ze lopen 3 x zoveel kans op een dodelijk ongeluk als vrouwen





- ze kunnen geen fatsoenlijke opsomming maken
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Oja, en de onmisbaarheid van de man zit 'm in het zijn van een mentaal en fysiek interessante persoon, waarmee hij een toevoeging is aan de net-niet-perfectie van de vrouw ;)



't Zal even wennen zijn ja, voor veel mannen....
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik helemaal niet lekker, wat is dat nu weer voor 'n misvatting?
Dan ben je vast stiekem een man! Want die stinken allemaal, laten scheten en boeren enzo. ;)
Alle reacties Link kopieren




quote: qwertu reageerde



Ik ruik helemaal niet lekker, wat is dat nu weer voor 'n misvatting?

Dan ben je vast stiekem een man! Want die stinken allemaal, laten scheten en boeren enzo. ;)

Jep, Q, kom maar uit de kast! Je bent gewoon een vent. Eens stinkende, zwangere vent .
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Zwanger?!?!?!?!!!!



Indien ja (en gewenst natuurlijk) van harte!!!!!!
Tot voor kort had een vrouw een man toch nodig.  Als zaadleverancier en om alles van de bovenste plank te pakken waar een vrouw niet bij kan.

Omdat we nu K.I.  hebben,  en keukentrapjes,  zijn deze laatste redenen niet meer geldig.



En met perfecte klonen van onszelf hebben wij mannen binnenkort ook geen vrouwen meer nodig. Wellicht realiseren vrouwen zich dat nog niet ten volle, anders zou de verwarring minstens even erg toeslaan als bij mannen. ;)
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Begrijp ik nou uit je verhaal TL dat je liever een meisje was geweest?



*word weer node geroepen *
Alle reacties Link kopieren




quote: Tenderlover schreef



Tot voor kort had een vrouw een man toch nodig.  Als zaadleverancier en om alles van de bovenste plank te pakken waar een vrouw niet bij kan.

Omdat we nu K.I.  hebben,  en keukentrapjes,  zijn deze laatste redenen niet meer geldig.



En met perfecte klonen van onszelf hebben wij mannen binnenkort ook geen vrouwen meer nodig. Wellicht realiseren vrouwen zich dat nog niet ten volle, anders zou de verwarring minstens even erg toeslaan als bij mannen. ;)
Niet waar hoor, wat mij betreft. Mannen kunnen niet goed alleen zijn. het is een onderzocht gegeven, dat gescheiden mannen veel eerder hertrouwen dan gescheiden vrouwen, om de doodeenvoudige reden dat ze niet alleen kunnen zijn. Ze voelen zich veel sneller eenzaam, en zoeken vooral een moederfiguur.

Maar of vrouwen daar op zitten te wachten betwijfel ik ten zeerste.
Alle reacties Link kopieren
Zamirah,



Gewoon een sticker bij je deur/brievenbus :D

Rebounders NEE

SV JA
Alle reacties Link kopieren
Hahaha...ja!

De ware SV voelt zich vast wel aangesproken..



Moet dit topic trouwens niet verplaatst worden naar maatschappij? Ik vind het echt een maatschappelijk vraagstuk.
Alle reacties Link kopieren
Tja TL, je kunt nou wel gaan lopen beweren dat mannen minder goed gelukt zijn dan vrouwen, maar de mijne is toch wel een heel goed gelukt en overheerlijk exemplaar hoor! Ik vind hem véél mooier dan mij
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Alle reacties Link kopieren
Even heel offtopic:



Van harte gefeliciteerd Qwertu!
Laat het los, heb vertrouwen, het komt goed.....
Maar of vrouwen daar op zitten te wachten betwijfel ik ten zeerste.
Merk het subtiele verschil tussen daar op en daarop...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel mannen nodig hoor, sex met een vrouw is nl niks en ik hou niet van dildo's en vibrators.

En nee, niet voor de voortplanting, maar voor de fun ! ;)
Ik heb nog wel mannen nodig hoor, sex met een vrouw is nl niks en ik hou niet van dildo's en vibrators.
Ik vind dildo's en vibrators ook niet lekker. :P
Alle reacties Link kopieren




quote: Tenderlover schreef



Tot voor kort had een vrouw een man toch nodig.  Als zaadleverancier en om alles van de bovenste plank te pakken waar een vrouw niet bij kan.

Omdat we nu K.I.  hebben,  en keukentrapjes,  zijn deze laatste redenen niet meer geldig.



En met perfecte klonen van onszelf hebben wij mannen binnenkort ook geen vrouwen meer nodig. Wellicht realiseren vrouwen zich dat nog niet ten volle, anders zou de verwarring minstens even erg toeslaan als bij mannen. ;)    wat een tegenvaller.............................En wat een vreselijk minderwaardige gedachten tov de mooiste schepselen der aarde.
Alle reacties Link kopieren
Ik zal altijd de sterke armen van een man nodig blijven hebben zowel zijn armen alswel hetgeen dat een vrouw dus niet heeft.:D
    wat een tegenvaller.............................En wat een vreselijk minderwaardige gedachten tov de mooiste schepselen der aarde.
Tsja, de mannelijke schoonheid wordt ondergewaardeerd. ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mannen toch wel een noodzakelijk kwaad hoor.

Met wie zouden wij vrouwen ons anders moeten vermaken? Over wie moeten we dan avonden lang onder het genot van goedkope rosé praten?

Wie verwisselt onze lekke band? Wie streelt onze ego's door met ons te flirten?



Ik stel voor dat de man in stand gehouden wordt ( :P ) Keukentrapjes zijn geweldig maar er gaat niets boven een man die je wel even helpt. En voortplanting kan pas goed gaan als er eerst héél veel geoefend wordt. Daar zijn die buisjes veel te duur voor.



Dat ze wat minder mooi afgewerkt zijn dan de vrouw, dat lossen wij vrouwen wel op met een kèk broekje en een shirt waar ze lekker breed in lijken. :)
Met wie zouden wij vrouwen ons anders moeten vermaken? Over wie moeten we dan avonden lang onder het genot van goedkope rosé praten? (drink eens échte wijn :P)

Wie verwisselt onze lekke band? Wie streelt onze ego's door met ons te flirten?



Het antwoord op al je vragen (en méér):





Wel eerst de handleiding lezen vóór je gaat klagen over ontbrekende essentiële onderdelen.



Dat ze wat minder mooi afgewerkt zijn dan de vrouw, dat lossen wij vrouwen wel op met een kèk broekje en een shirt waar ze lekker breed in lijken. :)



Draag een aangepaste bril, je zou versteld staan hoe mooi de realiteit dan is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven