Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Nou dan ga ik B&B misschien toch maar een kans geven.



@fleet: oh vrijgezellenfeestjes zijn meestal ook wel de ergste ik ben er onder een uitgekomen dankzij dikke buik



@marels: haha lekker dan dat het bij jou zo'n vrije inloop is. Maar idd, kennelijk ben jij gewoon heel gezellig.



@Cerulli: oei, hoop dat het goedkomt daarmee, maar vast wel toch?



@gnocchi: vind ik heerlijk! Mijn man maakt ze regelmatig met blauwe kaas, champignons en prei. Wij kopen ze ook gewoon kant en klaar hoor, we maken toch ook niet elke keer onze pasta zelf



@krul: klinkt alsof je lekker aan de slag bent! wanneer studeer jij nou af?



@Eefsz: spannend, bijna weer aan het werk. Zal wel weer even wennen zijn



@Hier: mijn officiële eindcijfer is idd een 8 geworden staat al in het systeem. Hoppa 34 studiepunten down andere mijlpaal vandaag: mijn kleine jochie is voldragen hij trekt zich er alleen niks van aan en trappelt er lustig op los
Alle reacties Link kopieren
@ lux: kleine jochies letten nog lang niet op kalenders, als je het pubertopic leest kan dat nog wel een jaar of 15 duren minimaal voor ze doorhebben hoe dat werkt

Gnocchi: misschien moet ik een betere combinatie zoeken dan spinazie

B&B heb jaren geleden de musical of ijsshow, weet niet meer wat het was, gezien was prijs van bankloterij. Hoef nu de film niet meer

@hier: direct naar de kapper
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Weet je al meer Cer?



Ik weet verder niet meer waar ik op moest reageren... Drukke dag gehad enzo.
668, the neighbour of the Beast
Damn Lux, dat was nog eens handig. Maar om daar nu weer zwanger voor te worden... Wat fijn dat je zoon de finish heeft gehaald! Wanneer ga je hem uitroken?



Cerulli, jeetje, dat zou inderdaad een lullig detail zijn dan. Hoop voor je dat het goed gaat alsnog en je binnenkort toch met fijne gevoelens kunt beginnen!



Bedankt voor het feestjesbegrip. Nog twee dagen en dan is het zover, ben blij dat ik het dan achter de rug heb. Heb mijn vader al gevraagd om me na zijn kaartspel op te halen zodat ik niet tot diep in de nacht hoef te blijven (want na twee kinderen die nog in de nachtbraker-leeftijd zitten, gaat de zin daarin wel over ).



Gisteren heb ik fijne plantjes gehaald, ga vanmiddag met de kinderen naar buiten. Zij spelen, ik ga even de overkapping opruimen. Bijna jammer dat ik eerst nog moet werken. Toedels!
Alle reacties Link kopieren
Uitnodiging tweede gesprek
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
@ Marels dat is een fijn bericht! Super goed, gefeliciteerd! Op naar dat 2e gesprek!



@Cerulli: Dat zou echt heel zuur zijn zeg!!!!!! Fijn aan de andere kant dat je nog andere opties hebt maar toch....



@Lux, ik moet 19 mei alles inleveren, daarna wordt er nog een examen gesprek gepland en dan begin juli mijn diploma (Als alles dus goed gaat )



@Fleet, hier ook zeker begrip voor je feestjes''gedoe''! Ik zie er zelf ook altijd tegenop. En als ik er eenmaal ben is het goed en vaak ook gezellig maar ik ben ook altijd wel weer redelijk op tijd naar huis toe. Van mij hoeft het allemaal niet zo over de top en lang.





Hierrrr.... eigenlijk alles wel ok. Niet heel veel bijzonders te melden.
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Mooi Marels, goed op weg
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@Marels: wat goed! Wanneer is dat?



@nlies: haha nee dat is waar Maar hij is welkom hoor, alles staat klaar



@Krul: oeh spannend, dan ben je echt bijna klaar!! Komt vast goed toch?



@Fleet: klinkt als een lekker dagje! Als je het volle verhaal wil lezen moet je ff in Uitgerekend 1-10 mei of zwanger geworden na IVF/ICSI kijken, want heb een spannende dag gehad gister en denk dat het uitgebreide verhaal de meesten hier niet zoveel boeit Maar we hebben afgesproken niet te gaan inleiden voor minstens 39 weken, dan heb ik weer een afspraak. Zoontje wordt door de gyn kleiner geschat (3800 gram) en zie na gesprek met de gyn toch nog wel veel voordelen aan hem nog even laten zitten. 39 weken gaan we kijken hoe ik me voel en verder bespreken hoe het dan gaat, maar voorlopig roken we dus niemand uit
Alle reacties Link kopieren
Ik heb verder ook niet zoveel te melden.



Gesprek is volgende week en het is een jurygesprek, met opdracht, een casus, die je moet voorbereiden daar, ter plekke. Tis een beetje examen doen dus

Enige jammere is dat het net op de eerste dag van mijn weekend weg is, dus dat ik dat een dagje uit moet stellen, maar goed, dat is niet anders vrees ik. Ga daar iig niet de boel op laten klappen, voor mij tien anderen he.



Oh, en Fleet, je hebt een PB.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik zou m uitroken Lux



Genoeg gelachen. We krijgen toch wle allemaal een geboortekaartje he?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Oh, in de categorie dingen waar je blij van wordt.



Ik ga regelmatig bonbons halen bij onze lokale Leonidas. Vorige maand een doos voor man, in februari gaan halen voor oma, vorige week een gevuld paasei gekocht voor man.

Gevuld paasei (denk; een chocolade paasei van melk, puur of wit gevuld met bonbons en paaseitjes) vond hij helemaal geweldig, dus ik liep er vandaag langs en dacht, goh, ik ga even kijken of ze toevallig die gevulde eieren voor minder verkopen nu pasen voorbij is.

Dat bleek het geval (grootste maat ei afgeprijsd van 38 naar 20 euro) dus ik kocht een groot ei voor man.



Ik had een bewoner bij van het werk en ik maak altijd wel een praatje met de mevrouw van Leonidas dus ze weet dat ik in het nieuwe rusthuis in de buurt werk.

Pakt ze mijn ei in en stouwt ze er ineens een enorme zak paaseitjes en holle chocoladefiguren bij met de mededeling "dat is voor je bewoners dan kun je die daar uitdelen". Gratis en voor niks. En terwijl ze aan het inpakken was pakt ze ook nog twee extra kleinere gevulde eieren in met "daar kun je ook wel iemand blij mee maken he".

Ik vond het ZO lief!



Heb dus vanmiddag met mijn bewoners aan de koffie met chocolade gezeten. Bewoners ook helemaal blij, gewoon om het gebaar.

Ik rekende dus 20 euro af voor mijn ene grote gevulde ei en ging met twee grote zakken vol chocolade naar buiten
668, the neighbour of the Beast
PB terug Maarls! Wat goed dat je een tweede gesprek hebt! Is het bij dé instelling, waar je dat fijne gesprek met die mevrouw hebt gehad?



Lux, ik begrijp het! Ik ga het topic dadelijk even opsnorren. Ik begrijp de redenen helemaal. In de buik hebben ze het gewoon het beste.



Krul, wat spannend zeg! Komt echt al dichtbij!



Rouge, dus B&B was dus toch goed te doen? Ik wacht ook op Netflix maar goed om te weten dat 'ie dan goed is.



nlies, hoe is het verder met jou? Hoe gaan de plantjes?



Het is me wel duidelijk geworden: waar is dat feestje - voor introverten? Hier is dat feestje! Altijd gezellig hier en je hoeft niet eindeloos in de kroeg te hangen. Al wil ik wel heel graag naar Doe Maar deze zomer, ik mis concerten wel heel erg.
Oh wow Marels, dat is wel ongelooflijk lief zeg! Wat zullen de bewoners gesmuld hebben (en je vent ook natuurlijk)!
Alle reacties Link kopieren
Jup, is idd bij die instelling waar ik toen al dat positieve gesprek had.

En het is die vacature waar ze me al op gewezen hadden dat die vrij zou komen.



Heb wel nog nooit een tweede gesprek in deze zin gevoerd.

Vorige keren was het altijd maar 1 gesprek en daarna telefoon dat je bij ze mocht komen werken. Tweede gesprek was dan vaak gelijk om je contract te tekenen

Ik geloof niet dat de kans zo heel groot is dat ik het word, maar goed, we gaan er gewoon voor en we zien het wel he



Oh, en ik háát feestjes.

Ik heb het er altijd wel naar mijn zin hoor, maar tenzij het echt grote feesten zijn ofzo heb ik er gewoon nooit zin in. Om me op mijn vrije zaterdag op te lappen, aan te kleden en dan verplicht gezellig te gaan zitten wezen. Ik hang liever op de bank met een kop thee.

En heel veel chocolade dus.



Fleet heeft overigens PB terug
668, the neighbour of the Beast
Jij typt echt heel snel Marels! Maar, je hebt weer een PB!



Wat leuk zeg! Maar hey, kom op nou, een tweede gesprek krijg je niet zomaar. Je hebt één voet al binnen! Wie weet heb je die baan zomaar in de pocket.



Ik word al moe als ik je lees over het aankleden voor een feestje. Vind het ook maar een stressvol gedoe. Wat dat betreft zijn kinderen dan ook weer zo fijn: niemand vraagt je meer zomaar omdat ze er vanuit gaan dat je toch niet kunt. Lekker rustig. Na zaterdag ben ik er weer van verlost tot de bruiloft. En die vind ik dan weer gezellig, zolang er leuke (lees: oude) muziek gedraaid wordt zodat ik kan dansen. Gelukkig zijn de mensen met wie vriendin optrekt wel van de feestjes, dus dat wordt wel leuk denk ik. Ik heb alleen GEEN succes met het vinden van een outfit voor die dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb voorlopig geen feestjes gepland.

Alleen zondag de verjaardag van mijn vader (waar ik overigens veel te veel geld uitgegeven heb voor zijn verjaardagscadeau, maar vooruit maar). En begin mei moet ik met mijn moeder een hele dag naar de Efteling. Dat is ook een zwaar lot om te dragen

En daar hoef ik me niet voor op te tutten, ook al fijn.



En dat gesprek, we zullen zien.

Ik ga er gewoon blanco in en dit keer wel de website van het bedrijf heeeeeeeel goed lezen, daar ging ik bij het eerste gesprek de mist in
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik hang ook liever in m'n pyjama op de bank...

Of gewoon met vrienden hier in het café, dat vind ik wel gezellig.

Maar de - kijk mij hier losgaan en feesten - feestjes hou ik niet zo van!



Lux, aardig bijgesteld dat gewicht dan toch? Zoon was 3600 geschat en woog nog geen 2800. Was een inschattingsfoutje



Marels wat lief zeg! Hier ligt ook een leonidas winkel in het dorp, ga er voor de verleiding maar gewoon niet binnen.....



Hier een lekker dagje gewerkt.

Bij schoonouders gegeten.. morgen nichtje uit school halen & dan samen in de groententuin werken.

Waarschijnlijk 5 minuten max maar dat is bijzaak
Oh jawel, ik had wel een gegadigde, maar ik weet niet... Ik ben getuige op de bruiloft. Zou deze jurk kunnen? Ik ben hier zóóóóó slecht in. Ik doe maar weer even een facepalm:



Alle reacties Link kopieren
Ik vind hem persoonlijk wat te casual Fleet, zeker als getuige.

Dit zou ik aantrekken voor een middagje terras, niet voor een bruiloft.



Wat is je stijl qua kleding en wat voor maat heb je ongeveer / wat staat je?
668, the neighbour of the Beast
Oh ja, die Efteling. Wat een verschrikking... Ik wens je alvast veel succes



Eef, hebben jullie een leuk café ja? Even onthouden voor als man en ik weer eens de kinderen uit logeren doen (dat is bijna nooit natuurlijk, maar een moeder mag plannen, toch? ). Die Leonidas winkel heb ik ook nog niet bezocht. Na de ladingen chocolade van Pasen ben ik gelukkig wel weer even verzadigd.



Wat leuk zeg, met je nichtje in de tuin werken? Hoe oud is zij? Iets ouder dan mijn oudste, toch?
Alle reacties Link kopieren
Wanneer is de bruiloft Fleet?

Zomer?

Voor mij mag het ook wel iets feestelijker..

steps heeft hele mooie jurken!

Of een mooie koker rok met blouse? Kan ook feestelijk zijn!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor figuur heb je Fleet? Appel, peer, zandloper?

Steps is idd mooi, maar je kunt ook kijken voor een cocktailjurkje. Die van Juju & Christine kosten geen drol.

Staat wel zo feestelijk, iets van chiffon ofzo, of juist tafzijde-achtig.
668, the neighbour of the Beast
Daar was ik al bang voor. Ik zou zoiets dus never nooit op een terras aantrekken. Ik ben meer van de spijkerbroek en shirt en Allstars.



Ik houd eigenlijk van minimalistisch (dus zo weinig mogelijk print, geen afbeeldingen en geen frutsels). Oh, en het liefst een donkere kleur. Pastel en grijs maakt dat ik er ziek uitzie (en dat wil ik niet voor een bruiloft ).
En ik ben een peer.
Alle reacties Link kopieren
Ja café is van vrienden dus leuk hahaha!

Zit als je via het dorp richting T rijdt ken je het?



Plannen mag.... gebeurt hier alleen nooit wat we willen plannen



Nichtje is 4,5.. zit bij dochter op school!

Ze is de andere krullenbol, herkenbaar?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven