Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
@Rawr pff gelukkig krijg je een groot deel van de kosten terug. Financieel niet echt een leuk grapje om naar de tandarts te gaan!

En hopelijk kun je straks toch lekker wat eten op de bbq en is de verdoving uitgewerkt.



@Fleet, onhandig zeg hahaha ik zie het al voor me, jij weer naar kantoor toe haha!

Klinkt als een prima vrijgezellenfeestje, toch veel plezier gewenst en de aanstaande bruid gaat al jou moeite ervoor vast en zeker waarderen!



@Eefsz, kan ik me voorstellen dat het met en kleine niet zo handig is naar de bossen.

ik zei wel tegen vriend dat mocht er een kleine komen hier ik de wandeling er zo veel mogelijk in wil houden, hoe zien we dan wel.

ik merk ook echt dat ik het nodig heb. Als ik bv school heb gehad en niet veel heb gelopen dan gaan we vaak in de avond hier de dijk nog rond. Het werkt voor mij altijd rustgevend.



@Hiero, 4,5 km gewandeld. En de zon was er heerlijk doorgekomen dus het was nog best warm.

Daarna nog een broodje en koffie gepakt in het restaurant daar. Op de terugweg werd het steeds meer bewolkt en nu thuis regent het een beetje.

Precies op de juiste tijd weg geweest dus.

Nu achter de laptop, even aan mijn examen verslag gaan werken!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Okay Maiden it is

Dus adieu
668, the neighbour of the Beast
Straks avondje CSI kijken, kan ik altijd zo van genieten.

Alle klusjes gedaan en dat waren er nogal wat vandaag

wel lekker dagje thuis.
Ik zwaai even...

Voel me ellendig
Alle reacties Link kopieren
quote:lux. schreef op 22 april 2017 @ 19:45:

Ik zwaai even...

Voel me ellendig
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier Marels

Lux sterkte * zwaait even terug*
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Mwhoah Marels, stiekem een beetje jaloers op je! Up the Iron's! Was het wat?



Lux, ach, meisje toch Heb je een beetje kunnen slapen?



Hier was het 'neet te laat en neet te zaat' gelukkig. Bij de proeverij wat biertjes gehad, nog twee bij het eten en een shotje (brrrr) tijdens het stappen. Verdeeld over 10 uur met water en eten tussendoor eigenlijk nog geeneens aangeschoten geweest. Rond middernacht thuis en net mijn bed uitgerold. Het was achteraf héél gezellig, leuke groep mensen en iedereen had een goede klik. Kosten vielen ook enorm mee dus al met al ben ik heel tevreden. En het belangrijkste: vriendin had de tijd van d'r leven.



Nou, vandaag nog naar d'r verjaardag en moet nog in het tuincentrum zijn en bij de Xenos voor fotolijstjes. Jullie nog leuke plannen voor vandaag?
Alle reacties Link kopieren
sterkte Lux



mooi dat je het gezellig hebt gehad Fleet en dat de bruid heeft genoten.



niet echt, ga straks even het huis grondig onderhanden heb vriend naar de winkel gestuurd en moet vanavond weer aan de bak.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Iron Maiden is altijd wat Fleet

Het was eigenlijk stijf uitverkocht, maar via Ticketswap toch kaartjes gekocht. Voor een beetje belabberde plaatsen, maar dat geeft niet want je kunt in het Sportpaleis perfect achter de eerste ring blijven staan. Perfect zicht op het podium. Was best een succes dus.



Was dezelfde tour als afgelopen jaar op Graspop, maar toch wel wat andere setlist dus het was niet zo dat we alles al gezien hebben. En toch een wat andere sfeer dan Graspop. Minder gelul, meer spelen.



Vandaag; ik moet vanmiddag naar de verjaardag van mijn vader.

Verder ben ik het poetswerk van gisteren aan het afmaken (lees; ik heb gisteren geen fuck meer gedaan). Dan nog even een blik in de camper werpen wat ik daar allemaal moet aanvullen en niet moet aanvullen.

En vanavond kijken we MotoGP.



Lux, balen dat je je rot voelt. Je moet maar zo denken, nog een paar weken, dan ben je van die stomme zwangerschap af.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Gaaf hoor Marels, tof dat je het leuk hebt gehad!



Fleet ook leuk om te lezen dat het vrijgezellenfeest geslaagd was!



Vriend heeft vanmorgen hond uitgelaten dus ik kon uitslapen! Dat is niet zo vaak dus er optimaal van genoten.

Verder een paas wassen draaien en straks naar verjaardag van zwager.
Tralalalala
Thanks ladies. 't Is die vreselijke hoofdpijn, word er niet GOED van. Niet weg te krijgen. Ja met echte pijnstillers wel wss, itt tot die slappe paracetamolletjes. Maar het grove geschut mag ik niet



Ben zoon inmiddels aan het smeken of hij eruit wil komen ga morgen de vk en de ha bellen en klagen en vragen of er echt echt echt niet iets anders is dat ik mag. Denk dat ik bij de ha meer gehoor vind dan bij de vk, die is niet zo van de medicijnen. Ze vond het ook al maar niks dat ik omeprazol nam geloof ik, maar sorry, dat maagzuur is echt niet te harden.



Fijn dat 't feestje te doen was Fleet en dat je niet brak was. Had ze nou zat haar vrijgezellenfeest en zon haar verjaardag?



@Marels: fijn dat je zo genoten hebt van Iron Maiden en nog gefeliciteerd met je pa. Gaan jullie altijd met de camper weg?



@krul: lekker dat je vriend je heeft laten uitslapen
Vervelend lux.
Ik 'mag'/'moet' dinsdag weer naar de psych. Hoera.

Hoog tijd, stiekem, maar steek liever mijn kop in het zand.



Als ik net doe alsof ik me goed voel dan is het slechte er niet, maar dat is geen oplossing. Weet ik al jaren, dus waarom nog steeds dat gedrag?!

Ik ben zo bang voor een terugval denk.



Nou ja, ik ga even piekeren.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal



Lux, wat naar. Hopelijk gaat het snel beter en laat zoon niet meer te lang op zich wachten.



Fleet en Marels: klinkt als een leuk weekend!



Ik heb niet veel spannends gedaan. Gisteren allerlei klusjes gedaan waar ik eerder geen zin in tijd voor had en 's avonds idioot lang met mijn moeder geskyped. Was erg gezellig. Vandaag een heel lange strandwandeling gemaakt. De zon kwam door dus het was eigenlijk best lekker weer. Al met al dus geen wild weekend, maar het was wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Succes dinsdag Daremanda. Naar de psych gaan is nooit leuk (ik had ook nooit zin) maar je doet het voor een goed doel. Ik vind het nog steeds het beste wat ik ooit voor mezelf heb gedaan, hopelijk brengt het jou ook veel goeds
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er maar ik ben moe dus ik heb geen zin om te reageren
668, the neighbour of the Beast
quote:cerulli schreef op 23 april 2017 @ 21:43:

Succes dinsdag Daremanda. Naar de psych gaan is nooit leuk (ik had ook nooit zin) maar je doet het voor een goed doel. Ik vind het nog steeds het beste wat ik ooit voor mezelf heb gedaan, hopelijk brengt het jou ook veel goeds



Dankjewel

stiekem ben ik wel een beetje ggz moe, na al die opnames en crisisdiensten van binnen gezien te hebben en maar nooit stabiel worden. Alsof ik het echt niet kan. Ik voel me op dit moment echt even stom erom. Ik heb alles om me heen om gelukkig/tevreden/op z'n minst neutraal? te zijn maar toch lukt het me niet.
Alle reacties Link kopieren
Vanmiddag naar de Markiezenhof geweest met een vriend. lekker wat rond lopen lummelen.

De voodoo lelie is al 4 keer zo hoog alstoen ik hem kocht, zal binnenkort wel opengaan, hoop dat ik het op tijd zie en hem dan buiten kan zetten, want dan schijnt hij nogal te stinken.

verder geen nieuws
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maar nu ga ik nog even mijn boek lezen en avondmedicijnen slikken.

Fijne avond allemaal nog.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daremanda schreef op 23 april 2017 @ 21:52:

maar nu ga ik nog even mijn boek lezen en avondmedicijnen slikken.

Fijne avond allemaal nog.Veel plezier met je boek, ik ga direct ook weer verder lezen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
quote:Daremanda schreef op 23 april 2017 @ 21:50:

[...]





Dankjewel

stiekem ben ik wel een beetje ggz moe, na al die opnames en crisisdiensten van binnen gezien te hebben en maar nooit stabiel worden. Alsof ik het echt niet kan. Ik voel me op dit moment echt even stom erom. Ik heb alles om me heen om gelukkig/tevreden/op z'n minst neutraal? te zijn maar toch lukt het me niet.

Logisch dat je er genoeg van hebt. Het is ook gewoon klote, excusez le mot. Ik vind het zelf trouwens geen kwestie van niet kunnen, hoewel ik die gedachte wel ken. Het is een ziekte, een aandoening, en hoewel je zelf wel wat dingen kunt doen om er beter mee om te kunnen gaan is beter worden geen kwestie van beter je best doen. Als het slecht gaat is dat geen falen, of luiheid, of zwakte. Maar het is wel begrijpelijk dat je er klaar mee bent.



Hopelijk heb je toch een fijne avond en kan je je wat ontspannen.
Daremanda, dat kan ik echt wel begrijpen. Maar het is de psycholoog, dat is heel wat anders dan opname en crisisdienst. Betekend dat geen voortgang? Ik ken je historie natuurlijk niet maar op basis van wat je zegt is dat toch maar een stap terug, en ben je niet terug bij het begin, toch? Als er niks van klopt dan alvast sorry, ik probeer het te begrijpen. Maar evengoed, een van mij.



nlies, die lelie lijkt me niet iets om naar uit te kijken.



Lux, ah jeetje. Toch geen pre-eclampsie verschijnselen hoop ik?



Gisteren was vriendin ook nog eens jarig inderdaad. Maar ben niet lang geweest. Had de oudste bij me en het feest was laat in de middag, dus we zijn maar een beetje op tijd gegaan. Man afgelost en beiden meiden in bed gestopt en samen rond tienen maar in bed gedoken want we zaten beiden knikkebollend Louies C.K. te kijken.



Vandaag weer 'at the office'. Gelukkig een korte week. We weten alleen nog niet wat we met Koningsdag willen doen en of we de oudste thuishouden die donderdag of vrijdag of toch maar naar school laten gegaan. Ze kan daar wel beter d'r energie kwijt door de uitdaging, maar vind het ook wat sneu haar daar te 'lozen' terwijl wij vrij zijn. De jongste is dan namelijk ook gewoon thuis.
Ja, je hebt wel gelijk fleet, denk ik, het is niet zo erg als opname en crisisdienst dus in dat opzicht zeker vooruitgang.

En nog bedankt voor je woorden cerulli.
't Is een beetje op het randje Fleet. Vorige week woensdag dus aan ctg gelegen na bloeddruk van 140/90 en eiwit in de urine, maar labwaarden en ctg waren normaal en eiwitten nog onder de normaalgrens. Dus moet het vooral goed in de gaten houden en 2x per week bloeddruk meten op 't moment. Vrijdag was 'ie 125/85 dus toen viel 't weer mee.



Maar het is wel behoorlijk rot want met deze hoofdpijn ben ik echt volledig uitgeput tegen dat zoon geboren wordt volgens mij.
Daremanda, ik heb dan niet zo'n heftige geschiedenis als jou, maar ook wel eens de psycholoog bezocht en nu nog is het vaak 1 stap vooruit en 2 terug. Dat zal voor jou vast niet anders zijn en dat is gewoon altijd rot. Ik hoop wel dat het je wat goeds gaat brengen.



Lux, ai! Hoofdpijn kan je slopen inderdaad, en je hebt het al niet gemakkelijk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven