Fabulous forummers forummen ferder!

02-04-2017 19:34 1064 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat de alliteratie toch bleef.



Omdat het fijn is om elkaars dagelijkse beslommeringen te blijven leven.

Omdat het kan.



En omdat de hamvraag áltijd blijft; wat gaan we vandaag doen?
668, the neighbour of the Beast
Nou heb alweer de hele middag in 't zkh doorgebracht. Bloeddruk weer iets hoger (150/90), mag woensdag weer terug. Ben een beetje een atypisch geval en zit op 't randje, dus word nu voor de zekerheid overgenomen. We gaan 't zien. Heb een slaappil gekregen in de hoop dat dat wat uithaalt.
Alle reacties Link kopieren
Sterkte ermee Lux! Echt laatste loodjes en dan dat mannetje van jullie in je armen!
Tralalalala
Ik hoop het voor je Lux. Is er kans dat ze hem anders toch nog gaan halen binnenkort?



Mén, hier had de oudste net een gigantische meltdown. Man ging vragen, en nog eens netjes vragen, en nóg eens netjes vragen of ze d'r tanden wilde gaan poetsen. Ik hoorde de discussie al over de babyfoon en het werd alleen maar erger. 'Nee'. 'Néé'. 'NEE!' En toen werd het weer een krijspartij. En toen heb ik d'r maar even bij d'r kladden gepakt en op het trapje gezet en huilend d'r tanden gepoetst. Toen moest ze toch weer papa hebben en begon ze tegen mij. Het was dírect over toen ik zei: 'Zeg je geen sorry? Want dit kan echt niet.' D'r snoet keek me héél verbaasd aan en kwam er snikkend: 'So-hoo-rry ma-ha-ma' uit. Ben er me echt van geschrokken, nooit een kind aan gehad en ja, ze heeft d'r momenten bij d'r vader (want die geeft eerder toe dan ik) maar dat ze zo tekeer ging... Heb ik toch een echte peuterpuberella in huis!
Alle reacties Link kopieren
Welkom in de peuterpuberteit Fleet kinderen zijn toch zooooooo leuk



Succes mrt de laatste loodjes Lux!

Een half jaar geleden kreeg ik rond dit tijdstip m'n eerste wee.

Zie mezelf nog onder de douche staan... neuuuuuu schat heb geen pijn



Hier drie drukke dagen gewerkt nu 2 dagen vrij en dan Koningsdag en de vrijdag weer werken.

Donderdag gaan we ook een kas ophalen bij vrienden. Die wilde hem niet meer, ik ben er blij mee
Nu lach je nog Eef... Met je baby.



Wat ga je verbouwen in de kas?
Alle reacties Link kopieren
Mijn baby slaapt eindelijk.

Heb gister sinds t eerst in een half jaar écht doorgeslapen en geen tutje of niks hoeven terug stoppen.

Denk dat ik blij ben als hij wat ouder is, vind dit soms wel heel vermoeiend haha!



We hebben nu de tuinbonen al staan en de worteltjes, 45 aardbeienplantjes en wat bessenstruiken.

Willen tomatenplanten in de kas. En nog even kijk wat vriend verder in gedachte heeft.

Plek genoeg dus dat is fijn!
Dat is heel knap Eef. Hier hebben we net een scheutje komkommer uit een AH Moestuintje weten te krijgen... Lijkt me nou heel leuk om te doen en te kunnen, überhaupt.



Hier gaat het met slapen ook stukken beter. Af en toe een fles maar ze doet het ook eens nachten zonder. Maar je hebt nog tandenleed voor de boeg Eef, dus juich niet te vroeg! Al snap ik het volkomen, als ik me bedenk dat ik al bijna 3 jaar geen echte nacht zonder onderbrekingen heb gehad word ik daar stiekem een beetje verdrietig van.
@fleet: ja 't lijkt er wel op dat het daar alsnog op uit gaat draaien. Ze waren nu al niet echt heel happig op me naar huis sturen. Punt is dat ze 't niet weten. 't Kan allemaal gewoon meevallen en 't kan ook opeens totaal omslaan. Maar gyn wilde me dus iig liever zelf houden en liet al vallen dat we maar eens moesten kijken 'hoe lang we nog gebaat waren bij deze zwangerschap'. Hangt een beetje van de progressie komende week af denk ik.
Het ergste vind ik nog dat er nachten zijn dat ze echt wel doorslapen, maar dat je dan zelf wakker ligt! Dat je dan twee keer moet gaan checken want stel er is eentje getroffen door de wiegendood, of misschien dat die onder het lakentje is gekomen. Of als ze uit logeren gaan dat je alsnog wakker wordt op de tijdstippen dat de kinderen normaal wakker worden voor de fles. En de grootste horror: dat je uitkijkt naar het uitslapen maar om zes uur klaarwakker bent!
Jeetje Lux, wat spannend! Denk wel aan jezelf he (en je zoon).
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha Fleet, ik hou nog geen plant in leven.

Geef elke avond alles water buiten en vriend geeft verder instructies.

Ik heb dr geen kaas van gegeten. Misschien leer ik het ooit.

Hoop in ieder geval in de zomer veel aardbeien te hebben



Succes Lux! Rust maar goed uit, want zoals je leest heb je de komende drie jaar nog geen slaap
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook Fleet. Werd standaard om 5u wakker, want ja.. dan werd zoon ook wakker. Tot hij doorsliep en dan ging om 6 mijn wekker en was ik stik kapot.



Je krijgt er zooooveel voor terug zullen we maar zeggen!
Nou, ik leer het langzamerhand ook (dat er een hoop planten er vroegtijdig de dood voor moeten hebben vinden zeggen we maar niets over ) dus dat komt heus wel goed met jou.



Je krijgt er zeker heel veel voor terug, maar ik snap nu beter waarom slaaponthouding een marteltechniek is.
Alle reacties Link kopieren
Hier heeft lange tijd een plant voor de raam gestaan.

Nu staat er niks meer, moet écht iets halen.

Heb nog voor 75€ bonnen voor een woonwinkeltje hier in de buurt misschien daar iets leuks halen.



We hebben sinds vandaag ons alarm systeem geïnstalleerd.

Wil even met vriend een weddenschap af gaan sluiten hoe lang het duurt tot het eens mis gaat
He he. Als je een huisdier hebt dan duurt dat niet lang.



Dit is echt een plant voor plant-doders:







Sanseveria. Niet kapot te krijgen. Mocht je in mijn dorp een drie-luik raam zien waar er 2 in staan: daar woon ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom echt noooooit in jou dorp maar ga de volgende keer opletten

Of je moet in het kasteel wonen, daar kom ik vaak langs! Haha



We hebben een hond, maar kunnen het oog in de woonkamer uitzetten.

En hond beweegt volgens mij over dag niet veel, die heeft wel genoeg slaap
Nou, eerlijk is eerlijk, ik rijd ook alleen maar door jouw dorp om naar het dorp van man te kunnen. Of om friet te halen.



Lekker luie hond dus. Voor een alarm een groot voordeel.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dorp is ook niet veel meer dan een friettent!

Heeft nieuwe friet, durf er tegenwoordig weer te komen.

Je komt er toch ook om dochter naar school te brengen haha!



Kan je haar trouwens niet laten kiezen of ze thuis wil blijven donderdag of vrijdag of naar school wil?
Oeps, ja, school inderdaad. Vond je de oude friet niet lekker dan?



Man had al bedacht dat ze donderdag thuis blijft en vrijdag naar school gaat. Wat me best verbaasde want man is Belg en heeft niet zoveel met onze Oranje vertoning op dat soort dagen.
Alle reacties Link kopieren
Nee vond de friet niet zo lekker! Beetje vet en leek te kort of op te lage temperatuur gebakken. I know, ben een leknaas!



Vriend is ook niet echt Nederlands ingesteld.

Is vrij omdat hij in NL werkt.

Volgende week maandag is Belgische feestdag dus dan pakt hij vrij omdat de opvang dicht is. Ik kan helaas niet zo makkelijk vrij pakken..
Psych heeft de afspraak van morgen afgezegd, dus argh, weet niet zo goed wat ik nu moet.
Dacht ik ook vandaag pas aan dat maandag in Belgie weer een feestdag is. Dus man maar gevraagd of hij vrij kon nemen. Hier kan ik normaal het gemakkelijkst vrij nemen maar heb daardoor juist al wat uren opgemaakt, vanwege zieke dochter voornamelijk.



Ben benieuwd of hier verder iemand weet wat een leknaas is.



Daremanda, heb je niemand waar je je ei aan kwijt kan?



Ben blij gemaakt. De opvang had nog een hoop van die moestuintjes van de AH liggen en ik mocht ze meenemen. Direct de juf een appje gestuurd of de school er wat mee kan. Blijkt van wel! Dus juf blij en ik blij, want naast dat ik de juf blij heb gemaakt, heb ik er ook een paar voor onszelf bewaard.
Alle reacties Link kopieren
Daremanda kan je zsm een nieuwe afspraak maken?

Dan heb je de stok achter de deur om te gaan. Hoe lang je wacht hoe groter misschien de kans dat je geen nieuwe afspraak maakt...



Oh leuk Fleet! Wat heb je voor tuintjes? Ik heb er ook veel staan! Weet niet of het wat word..



Hier vandaag door die méga hagelbui moeten lopen

Net met zoon na consultatiebureau geweest. Hij is goedgekeurd

Eten staat nu in de oven en zo lekker rustig samen eten!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog niet eens bijgelezen, zie alleen iets over een leknaas.

Noit van gehoord maar ist een loopneus? Dat zou ik gokken.



Ben druk met camper inpakken, sollicitatie voorbereiden en dat soort werk.

En nog aan het werken dus weinig tijd.

Werken, naar huis, eten, boodschappen doen enzo en spul inpakken. Als ik dan ga zitten de website van de toko waar ik ga solliciteren zo goed mogelijk uitpluizen om me voor te bereiden op het gesprek.

Dus ja, niet veel forumtijd.



Komt vast weer goed

Ik ga even teruglezen maar ik beloof niet dat ik overal op reageer. Ik ga verder met pluizen.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
He bah Daremanda. Ik zou ook zo snel mogelijk een nieuwe datum vastleggen, van uitstel komt afstel.



Sterkte lux, ik begin me inmiddels elke dag af te vragen of er al wat gebeurt.



Ik weet niets van kinderen dus daar houd ik mijn mond maar over



Hier een vol hoofd. Veel werk en carriere-achtige dingen. Als tegenwicht voor al die volwassenheid ga ik donderdag met een stel vrienden naar een rollerdisco (mijn idee was het niet, maar het was zo'n idioot voorstel dat ik het niet kon laten lopen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven