Fototopic

01-01-2014 21:47 1864 berichten
!!!!Even
Laat maar jongens, Maleficent is de knapste van allemaal
Alle reacties Link kopieren
Plaats anders een foto zonder make-up, daar ben ik wel benieuwd naar
.
ik heb geen foto zonder make-up
Alle reacties Link kopieren
Dan maak je toch een foto zonder make up?
quote:JohanDerksen schreef op 12 januari 2014 @ 22:45:

Dan maak je toch een foto zonder make up?En zonder duckface...
Ik zou weleens een leuke foto van Barbiee willen zien zonder cleavage.



Da's dus wizout ze boobies, Barb.
Je bent een mooie meid Barbie maar welke mascara gebruik jij in hemelsnaam?

Ik zie allemaal klontjes en aan elkaar geplakte wimpers.
Ik schrik steeds van de lippenstift. Kun je die kopen bij de Jamin of zo? Volgens mij zitten daar heel veel e nummers in. Kan nooit gezond zijn



Maar ach ja, toen ik 19 was zag ik er ook niet uit. Blond haar, leggings en mega blokhakken aan met maatje 34. Niemand vond het mooi, maar ik vond het geweldig. 2 pootjes op binnenvaart sloepen en een gele pruik als vlag. Maar ik voelde me helemaal da bomb.
O god ja als ik foto's van mezelf zie van toen ik een jaar of 16 was dan schrik ik me rot..

Zo'n Madonnakuif was toen hip en daar ging elke dag een halve bus haarlak in etc echt walchelijk..
Alle reacties Link kopieren
quote:sole-mare schreef op 13 januari 2014 @ 10:47:

O god ja als ik foto's van mezelf zie van toen ik een jaar of 16 was dan schrik ik me rot..

Zo'n Madonnakuif was toen hip en daar ging elke dag een halve bus haarlak in etc echt walchelijk..

En beenwarmers boven je naaldhakken

Hotpants ook nog wel, mijn hemel als ik vakantie foto's bvan mezelf terug zie....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 13 januari 2014 @ 10:53:

[...]



En beenwarmers boven je naaldhakken

Hotpants ook nog wel, mijn hemel als ik vakantie foto's bvan mezelf terug zie....O ja mijn hemel what was i thinking..
Alle reacties Link kopieren
quote:catacarax schreef op 13 januari 2014 @ 08:14:

Ik schrik steeds van de lippenstift. Kun je die kopen bij de Jamin of zo? Volgens mij zitten daar heel veel e nummers in. Kan nooit gezond zijn



Maar ach ja, toen ik 19 was zag ik er ook niet uit. Blond haar, leggings en mega blokhakken aan met maatje 34. Niemand vond het mooi, maar ik vond het geweldig. 2 pootjes op binnenvaart sloepen en een gele pruik als vlag. Maar ik voelde me helemaal da bomb.

Maar deze Barbie gaat niet veranderen.



Toen ik 19 was, deed ik trouwens gewoon normaal. Ik ken geen enkele 19-jarige met rare outfits of make-up. Wel toen ik 14 of 15 was: gothics, blote buiken, dat soort dingen.
Haha ik heb een vriendin die nog standaard als ze zich echt optut de beenwarmers uit de kast trekt. Eerst dacht ik nog...zal wel eenmalig zijn, maar nu kan ik natuurlijk niks meer zeggen!
quote:funky2901 schreef op 13 januari 2014 @ 11:37:

Toen ik 19 was, deed ik trouwens gewoon normaal. Echt? Toen wel? Wanneer is dat veranderd dan?
Alle reacties Link kopieren
*
Leuk Sjeri!
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke meid ben je sjeri!
Alle reacties Link kopieren
thnx dames!
Ja sjeri je bent leuk!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou de foto's nu alleen wel weg halen als ik jou was Sjeri.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
.
funky goed gezegd deze gaat niet veranderen
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:Scamp schreef op 18 februari 2014 @ 21:24:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven