Geen reactie; huwelijks-locatie.

31-01-2015 22:08 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Mijn vriend en ik willen volgend jaar januari graag trouwen.

Nu zijn we ons al aan het orienteren op het een en ander.

Voor 2 weken geleden hebben we een gesprek gehad bij een (goed) Restaurant van onze eerste keus.

In dat gesprek is ook besproken dat we daar ons avond-feest (incl dj) konden vieren.

De vrouw in kwestie gaf aan dat ze ons een paar dagen later een offerte zou sturen, betreffende prijzen, etc.

Ze had ons tijdens dat gesprek ook al een beetje een indruk van gegeven.

We zijn nu 2 weken verder en we hebben niets meer gehoord. We hebben begin deze week nog een mail gestuurd of ze

ons misschien ook vergeten was, maar nog steeds niets.......we voelen ons haast bezwaard, wat denken jullie?
in dit geval zou ik er niet meer achteraan gaan



jullie zouden na een paar dagen wat horen en hebben er nog een kleer achteraan gemaild, ik zou er van uit gaan dat het niks wordt
Alle reacties Link kopieren
Zij houdt zich niet aan de afspraak en reageert niet op je mail, en jullie voelen je bezwaard?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij ruim op tijd om een ander "goed" restaurant te kiezen... geen bridezilla mag ik hopen?
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Als ze nu hun afspraken al niet nakomen zou ik er zelf geen vertrouwen meer in hebben!
Waarom zou je je bezwaard voelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een mailtje sturen om te bedanken voor hun inzet maar dat je afziet van de lokatie omdat je het vertrouwen bent verloren.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou gewoon even bellen. Voor het zelfde geld heeft ze wel een offerte gemaild, maar is die niet goed aangekomen.

Heb ik zelf ook wel eens gehad op het werk; zelfs na reply op de mail bleek mijn bericht niet aan te komen!

Heel gek en ik geloof het stiekem nog altijd niet, maar blijkbaar kan dat dus wel soms...



Even bellen en je weet meer. Je bezwaard voelen hoeft echt niet, ik hou het op een misverstand of vertraging door ziekte ofzo.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Alle reacties Link kopieren
Waarom nou mailen? Misschien is er bij hun wat mis gegaan met de email. Bij zulke belangrijke dingen pak je de telefoon toch!! Dan weet je meteen wat er fout is gegaan.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
doet de telefoon het niet?
Alle reacties Link kopieren
Al dat gemail tegenwoordig (en ik ben niet eens zo'n oud besje )....

Gewoon ff bellen, wie weet is die dame wel ineens ziekgemeld ofzo.
Doet me denken aan onze zoektocht naar een goede locatie. Wij waren ook bij een restaurant geweest voor een vrijblijvend gesprek. Het gesprek liep niet echt lekker, maar we zouden wat info en bijbehorende kosten nagestuurd krijgen. Nooit meer wat van gehoord, en omdat we inmiddels een andere locatie hadden gevonden hebben we er zelf ook niet meer achterheen gebeld.



Wat schetst mijn verbazing: een week voor onze trouwdag werd ik door die eerste locatie gebeld (bijna een jaar na ons bezoek) met de vraag of alles nog doorging en of we nog dingen wilde afstemmen... Er was inmiddels een nieuwe eigenaar, en blijkbaar stond onze datum en telefoonnummer met potlood wel al in hun agenda. Ze twijfelden zelf ook al, omdat ze verder geen afspraken konden terugvinden. De vorige eigenaar bleek er een potje van te hebben gemaakt, dus ze snapte heel goed dat we niet zo'n beste indruk hadden gehad en dat we elders onze dag gingen vieren.
Als ze nu al zo slecht reageren zou ik er geen vertrouwen in hebben...
Alle reacties Link kopieren
Heb je een telefoon? Gewoon bellen!



Je hebt bv. je emailadres onduidelijk opgeschreven. Of je heet Meike Jansen en ze verstond Maaike Jansen. Of het zit in je spamfilter. Ik zou ze gewoon opbellen, een kans geven om het uit te leggen... en als het er dan niet van komt, dan zou ik gewoon een ander restaurant zoeken. Maar mailen is met zoiets echt tijdrovend, omslachtig en onhandig.
Alle reacties Link kopieren
Even bellen en anders gewoon op zoek naar iets anders. Er zijn echt heel veel goede locaties in Nederland. Jij bent van hen niet afhankelijk.
Alle reacties Link kopieren
Wat Essie bv zegt misschien gewoon ziek, technische fout.

Of een typ of naam fout of erg druk.



Ze zijn heus blij met jou als cliënt.



Gewoon nog een mail en even bellen.of langsgaan en meteen ter plekke de prijzen laten geven en alles indien binnen het budget direct laten vastleggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven