Gezocht; riem met opbergvakjes

11-05-2007 14:37 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga regelmatig festivallen of naar optredens en zit altijd met hetzelfde probleem; waar laat ik mijn labello, telefoon, zakdoekjes, sigaretten en dergelijke..Je spijkerbroek volproppen is ook vrij oncharmant..



Ik zag laatst iemand die had een riem aan met een 2 tot 3-tal opbergvakjes, niet super groot (geen heuptasjes-effect) maar gwoon een leuke riem met opberg vakjes; mar jah ik met mijn domme kop natuurlijk weer niet gevraagd waar ze die vandaan heeft..



Wie kan mij helpen en heeft enig idee waar ik zo'n riem kan vinden? Heb al gegoogle-d maar krijg niks gevonden :(



Alvast bedankt voor alle hulp...
Alle reacties Link kopieren
Of hij moet zelf gemaakt zijn of het moet een timmermansriem zijn. Tenminste dat lijkt het me zoals je het beschrijft. Daar kun je van alles aanhangen of in opbergen.
Alle reacties Link kopieren
Het personeel van de invito heeft ze :D Ze gaven toendertijd aan ze niet te verkopen, maar wie weet hebben ze ze nu wel in de collectie opgenomen
Alle reacties Link kopieren
http://www.ssteindesign.com/007-toolbelt.html



http://www.speurmarkt.nl/index.php?aid=50761
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Dushi noemde hier de timmerhandel al, maar heb je bijvoorbeeld al in een dumpzaak gekeken? Daar hebben ze ook allerlei handige hebbedingen om aan je riem te hangen.
Alle reacties Link kopieren
Dat probleem had ik nou ook steeds! Daarom maar, (nou ja, niet daarom) in oktober mijn eigen bedrijfje gestart, en zo een riem laten maken die jij omschrijft! In de kleuren bruin,wit en zwartl. Ik mag natuurlijk geen reclame maken hier, maar als je info wilt, of fot's  kan je me mailen op sannie_71@hotmail.com Misschien heb ik wel wat jij zoekt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien heeft de weduwe van steve irwin nog wat liggen...



(ja i know, flauw he)
Alle reacties Link kopieren
Ik zie de laatste tijden veel 'hippe' meiden rondlopen met zo'n riem met vakjes, maar dan zit dat net onder hun buste, want dat ik ook weer hip, zo'n riem onder je tieten. Heb ze bij Vero Moda zien hangen, anders vraag het eens op de beauty forum
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
www.mooch.nu



Dit zijn zelfgemaakte heuptasjes, elke is uniek.
.
Alle reacties Link kopieren
super bedankt voor de tips

- sannie, ik heb je gemaild!

- toolbelt; erg leuk maar beetje te lomp

- speurders; precies wat ik zoek; jammer dat het een kindermaatje is (tenminste de site is een kindersite, maar kga zo nog even mailen!); pas ik niet :(

- mooch.nu--> erg leuk, maar ook niet echt wat ik zoek..



Zelf maken is idd ook een optie; alleen jammer dak nie zo creatief ben!



super bedankt!
Alle reacties Link kopieren
oja en de dump; super idee, gaak snel kijken!



Kzal steve irwins weduwe ook ff mailen;) I am so sorry about the death of you're husband but has he left a belt with allemaal vakjes ?
Alle reacties Link kopieren
Ze verkopen ze bij Invito. Ik heb een zwarte met verschillende vakjes er op. Het is heel soepel en zacht materiaal. Ook heb ik een riem met zakjes gekcoht bij Promiss. Dit is een stevige riem. Succes met het vinden van je riem!
Alle reacties Link kopieren
Bij de action, onder een eurie volgens mij zelfs nog (maar ja, dat is bijna alles daar, topwinkel!)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze vorig jaar zien hangen bij Vera Moda. Mss dit jaar weer?
Alle reacties Link kopieren
ik heb hem al besteld bij loezzz; super gaaf! Ben erg benieuwd, als het goed is komt ie deze week binnen! Super tip
Alle reacties Link kopieren
@knopertje: hee thanx, hij gaat morgen op de bus! Plezier ermee!
Alle reacties Link kopieren
Hee Knopertje.

Leuk dat je een riem gevonden hebt!! Die van Loezz zullen wel heel mooi zijn, maar mocht je er geen genoeg van krijgen: op het Waterlooplein in Amsterdam is een kraam met alleen maar van die riemen, in allerlei mooie stofjes. De kraam zit aan de zijkant van de winkel "episode". Je kunt de riem zo uitgebreid maken als je zelf wilt.
Alle reacties Link kopieren
hmm..leuk om in gedachten te houden; mocht ik weer een keer naar amsterdam gaan gaak zeker kijken!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven