Goedemorgen op deze allerlaatste stille dag voor de storm.

26-10-2013 08:09 140 berichten
Hallo ladies en gents,



Wat een prachtige belofte weer, zo'n mooie zonnige dag terwijl we al bijna oktober uit fietsen.

Dit is natuurlijk een dag voor ondernemingen en avonturen, zodat we voldaan terug kunnen kijken als de storm is los gebarsten en de regen tegen de ramen klettert.



Hier beloofd het een zonnige 19 graden te worden en naar aanleiding daarvan heb ik mijn lievelingskleding voor zomers weer al klaar hangen.



Voor mij word het een dagje de stad in, daar word ik verwacht en ik kijk er al naar uit om vanaf een terrasje gezellig mensen te kijken en de winterjassen die klam om de lijven hangen. Ook de markt sla ik niet over, het zal wel druk zijn.



Wat gaan jullie doen vandaag? Hoe genieten jullie van deze prachtige dag? Laat het me weten, ik brand van nieuwsgierigheid..
Goedemorgen! Ik sta voor de sportschool te wachten tot de deur open gaat Daarna ga ik aan de studie en vanmiddag een flink eind lopen met de hond. Fijne dag!
Ik lig nog in het logeerbed van mijn zus, beneden hoor ik neefje van acht en zijn zus van vier al kletsen of ze tante sandt wakker zullen maken! Dus even tablet weg en ogen dicht! Grote lol!



Jij ook een gezellige dag cateautje!
Hier staat 15 graden en mist op het programma maar dat geeft verder niet!

Wij gaan straks eerst even boodschappen doen en wat dingen voor dochter halen. Daarna gaat mijn man naar de garage om te overleggen over onze eend die blijkbaar verrot is. Die gaan ze opknappen en man moet even komen kijken hoe en wat.

Dochter gaat dan slapen en ik ga bankhangen

Als dochter wakker is misschien nog even naar de speeltuin hier om de hoek ofzo. In ieder geval wel naar buiten als het weer dat toelaat.
quote:NummerZoveel schreef op 26 oktober 2013 @ 08:12:

Goedemorgen! Ik sta voor de sportschool te wachten tot de deur open gaat Daarna ga ik aan de studie en vanmiddag een flink eind lopen met de hond. Fijne dag!Jeetje, wat een actie zo op de vroege morgen. Petje af.
Alle reacties Link kopieren
Het wordt inderdaad een heerlijke dag denk ik! Hier zitten dochter en ik wakker te worden op de bank. Vergezeld door SpongeBob (hoe gruwelijk) en het Vivaforum. De mannen slapen nog, echt heerlijk.



Moet vandaag flink aan het wassen, we zijn gisteren teruggekomen van een midweekje weg. Verder vanmiddag lekker naar het bos met vrienden en kids, even uitwaaien met een lekkere herfstwandeling.

Zo sluiten we onze herfstvakantie af, maandag weer aan de bak!
quote:sandt schreef op 26 oktober 2013 @ 08:13:

Ik lig nog in het logeerbed van mijn zus beneden hoor ik neefje van acht en zijn zus van vier al kletsen of ze tante sandt wakker zullen maken! Dus even tablet weg en ogen dicht! Grote lol!



Jij ook een gezellige dag cateautje!

Oh wat heerlijk, twee van die koters met snode plannen.

Geniet van je dag en zo te lezen zal dat wel lukken.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!



Wordt het echt weer zo lekker? Ik hoop het, dan kan ik nu op de valreep nog even meegenieten!



Ik werk me nl een slag in de rondte om mijn werk voor mijn zwangerschapsverlof goed achter te laten, dus elke mooie dag azat ik binnen de laatste weken. Heb twee weekkenddiensten gedraid ev bereikbaarheidsdienst gehad zodat ik ook s avonds niet even kon fietsen, maar nu heb ik ècht weekend!



Weet nog niet precies wat ik ga doen maar het wordt vast heerlijk
quote:Desperate_Housewive schreef op 26 oktober 2013 @ 08:14:

Hier staat 15 graden en mist op het programma maar dat geeft verder niet!

Wij gaan straks eerst even boodschappen doen en wat dingen voor dochter halen. Daarna gaat mijn man naar de garage om te overleggen over onze eend die blijkbaar verrot is. Die gaan ze opknappen en man moet even komen kijken hoe en wat.

Dochter gaat dan slapen en ik ga bankhangen

Als dochter wakker is misschien nog even naar de speeltuin hier om de hoek ofzo. In ieder geval wel naar buiten als het weer dat toelaat.

Leuk, een ouwe eend. Wat goed dat jullie hem op laten knappen.

Die speeltuin is een goed plan, altijd gezellig in de omgeving van spelende kinderen. Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
Hier eerst naar de sportclub met kinderen. Lekker even lijn-hangen met een bakkie thee en kleppen met andere lijnhangers.



Daarna staat het programma nog open. Zou graag even lekker wandelen in het bos, maar man heeft been-klachten. Misschien opa en oma maar eens optrommelen!



Fijn dat je me er even op attendeert dat het zo'n lekker weer wordt. Lig nog in mijn nest met gordijnen dicht. Spring er nu meteen maar eens uit! Klaar voor de start, afffffff!
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt schreef op 26 oktober 2013 @ 08:13:

Ik lig nog in het logeerbed van mijn zus beneden hoor ik neefje van acht en zijn zus van vier al kletsen of ze tante sandt wakker zullen maken! Dus even tablet weg en ogen dicht! Grote lol!



Jij ook een gezellige dag cateautje!Je klinkt als een lieve tante.. Heerlijk hè van die kinderen die zo enorm opvallend stiekem kunnen doen haha. Hier ook elk weekend het ritueel, even kijken of papa wakker is, in zijn grote teem knijpen(die man altijd toevallig dan even onder de deken uitsteekt) en dan lachen gieren brullen als papa wakker 'schrikt'.
Goedemorgen Cateau!!



Ik lig nog heerlijk in bed te laptoppen met een mok koffie en een nog slapende vriend. (die ik binnenkort es uit bed ga meppen want heb honger )



Ik heb vandaag zangles, en vanavond nog ergens een etentje.

Verder een beetje chillen en rustig aan doen en van het weer genieten! Fijne dag!
Vanmiddag naar een verjaardag .Ik heb voor de rest van het weekend nog geen plannen
quote:bibaatje schreef op 26 oktober 2013 @ 08:16:

Het wordt inderdaad een heerlijke dag denk ik! Hier zitten dochter en ik wakker te worden op de bank. Vergezeld door SpongeBob (hoe gruwelijk) en het Vivaforum. De mannen slapen nog, echt heerlijk.



Moet vandaag flink aan het wassen, we zijn gisteren teruggekomen van een midweekje weg. Verder vanmiddag lekker naar het bos met vrienden en kids, even uitwaaien met een lekkere herfstwandeling.

Zo sluiten we onze herfstvakantie af, maandag weer aan de bak!

Was het een leuk midweekje? Waar ben je geweest, als ik dat vragen mag?



Wassen is een fijne ontspannen bezigheid. Ik gooi zo even het beddengoed in de machine.
Morgen



De jongste is al naar voetbal.



Ga het huis poetsen.
quote:elein schreef op 26 oktober 2013 @ 08:18:

Goedemorgen!



Wordt het echt weer zo lekker? Ik hoop het, dan kan ik nu op de valreep nog even meegenieten!



Ik werk me nl een slag in de rondte om mijn werk voor mijn zwangerschapsverlof goed achter te laten, dus elke mooie dag azat ik binnen de laatste weken. Heb twee weekkenddiensten gedraid ev bereikbaarheidsdienst gehad zodat ik ook s avonds niet even kon fietsen, maar nu heb ik ècht weekend!



Weet nog niet precies wat ik ga doen maar het wordt vast heerlijk Veel plezier er mee en geniet van je vrije tijd.
Alle reacties Link kopieren
Dag lieverd



Ik heb de oven net aangezet, ik ga een worteltjestaart bakken en een pan soep maken. Straks komen mijn ouders, ooms en tante en opa om mijn verjaardag en die van mijn moeder te vieren. Dat wordt dus een gezellige middag!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 oktober 2013 @ 08:21:

[...]



Was het een leuk midweekje? Waar ben je geweest, als ik dat vragen mag?



Wassen is een fijne ontspannen bezigheid. Ik gooi zo even het beddengoed in de machine.



Zijn in Oosterhout geweest, naar de Katjeskelder. Was heerlijk.



Wat ben jij altijd heerlijk positief zeg. Ik vind wassen helemaal niet leuk en al helemaal niet ontspannend haha. Maar het moet en het is ook weer niet zo dat ik tobbe en wasbord ter hand moet nemen ofzo..
quote:Stefke schreef op 26 oktober 2013 @ 08:19:

Hier eerst naar de sportclub met kinderen. Lekker even lijn-hangen met een bakkie thee en kleppen met andere lijnhangers.



Daarna staat het programma nog open. Zou graag even lekker wandelen in het bos, maar man heeft been-klachten. Misschien opa en oma maar eens optrommelen!



Fijn dat je me er even op attendeert dat het zo'n lekker weer wordt. Lig nog in mijn nest met gordijnen dicht. Spring er nu meteen maar eens uit! Klaar voor de start, afffffff!Beterschap voor man en veel plezier langs de lijn en vanmiddag met opa en oma. Met zo'n mooi gezelschap moet het goed komen vandaag.
Ik sta op het punt om te gaan werken zoals elke zaterdag maar geeft niet vind het een van de leukste dagen.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag op trouwjurken jacht met mijn zusje en moeder..... It's a special day!
quote:phoebeisback schreef op 26 oktober 2013 @ 08:20:

Goedemorgen Cateau!!



Ik lig nog heerlijk in bed te laptoppen met een mok koffie en een nog slapende vriend. (die ik binnenkort es uit bed ga meppen want heb honger )



Ik heb vandaag zangles, en vanavond nog ergens een etentje.

Verder een beetje chillen en rustig aan doen en van het weer genieten! Fijne dag!

Geweldig, zangles. Wat voor genre heb je les in? Kunnen we je binnenkort binnen halen als wereldster? Vergeet je ons dan niet?



Fijne dag Fhoebs
Voor mij vandaag een studeerdag, dus niet naar buiten helaas. Komende week 2 tentamens en daarna nog een zwikje deadlines van dingen. Ik ga wel in mn nieuwe studeerkamer zitten, die ik een paar weken geleden heb opgeknapt. Ben er nog steeds trots op :-)



Verder nog een beetje de was doen en stofzuigen in de leerpauzes. En morgen precies hetzelfde..
quote:bankje schreef op 26 oktober 2013 @ 08:20:

Vanmiddag naar een verjaardag .Ik heb voor de rest van het weekend nog geen plannenVeel plezier op het feestje en fijne dag.
roze-aapje : heel veel plezier daarmee!! Hoop dat je kan slagen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven