Goedemorgen op deze allerlaatste stille dag voor de storm.

26-10-2013 08:09 140 berichten
Hallo ladies en gents,



Wat een prachtige belofte weer, zo'n mooie zonnige dag terwijl we al bijna oktober uit fietsen.

Dit is natuurlijk een dag voor ondernemingen en avonturen, zodat we voldaan terug kunnen kijken als de storm is los gebarsten en de regen tegen de ramen klettert.



Hier beloofd het een zonnige 19 graden te worden en naar aanleiding daarvan heb ik mijn lievelingskleding voor zomers weer al klaar hangen.



Voor mij word het een dagje de stad in, daar word ik verwacht en ik kijk er al naar uit om vanaf een terrasje gezellig mensen te kijken en de winterjassen die klam om de lijven hangen. Ook de markt sla ik niet over, het zal wel druk zijn.



Wat gaan jullie doen vandaag? Hoe genieten jullie van deze prachtige dag? Laat het me weten, ik brand van nieuwsgierigheid..
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateautje, ik ben zojuist mijn bed uitgedreund door de onder buren, er staat hele gezellige muziek op dus dat is niet erg, het is ook wel een mooie tijd om eruit te komen.



Nu lekker aan de koffie, ramen open! Genieten! Zo meteen onze tas inpakken voor een weekendje weg naar Limburg en vieren dat mijn ouders 35 jaar getrouwd zijn.



Ik wens jullie ook een gezellige dag toe!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 oktober 2013 @ 09:21:

[...]



Beterschap gewenst. Ik hoop dat je nog een twee keer 25 jaar kan genieten van het huwelijk van je ouders. Dankjewel, Geniet jij lekker van je mooie dag!
quote:boerderijgeit028 schreef op 26 oktober 2013 @ 09:24:

Goedemorgen Cateautje, ik ben zojuist mijn bed uitgedreund door de onder buren, er staat hele gezellige muziek op dus dat is niet erg, het is ook wel een mooie tijd om eruit te komen.



Nu lekker aan de koffie, ramen open! Genieten! Zo meteen onze tas inpakken voor een weekendje weg naar Limburg en vieren dat mijn ouders 35 jaar getrouwd zijn.



Ik wens jullie ook een gezellige dag toe!

Leuk, zo'n muzikale wekkerdienst, luilak.



Veel plezier in Limburg en gefeliciteerd met je ouders.



Geniet van je weekend.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 oktober 2013 @ 09:18:

[...]



Welkom in een stukje Nederland.

Zeg, als jij al op 3 uur zit, dan weet jij wat de dag voor ons brengt. Vertel vertel!!!







Fijne dag en veel geluk bij de paarden.



Haha, hier altijd 31 graden+ ongeveer. Soms een verkoelend buitje. Geloof dat jullie dat net niet gaan redden vandaag.

Thanx, ik ben benieuwd naar de paardenraces, het is mijn eerste keer dat ik meega. Mijn vriend heeft aandelen in een van de racepaarden en deze is een goede kanshebber op het prijzengeld. Haha, moet er altijd erg om lachen. Maar hopen dat ze zijn procent-aandeel niet uit zijn staart kammen voor de race! Haha
Hee Cateautje daar ben je weer, een hele goedemorgen voor jou en iedereen.



Dit weekend een beetje rommelen in huis.

Heb mijn woonkamer een metamorfose gegeven en had daar speciaal een weekje vrij voor genomen ( levering meubels enzo ) , helaas door ziekte collega deze vakantie in moeten leveren en nog meer moeten werken als normaal dus nu heel erg blij met 2 daagjes vrij.

Alles staat nu wel op zijn plaats en hangt maar dit weekend nog even kasten inruimen.

En met nog meer overuren ga ik eens rustig bekijken wanneer ik dan een weekje of 2 of 3 vrij kan nemen



Ondanks dit lekkere weer toch ontzettend zin in een stoofpotje dus de sucadelappen liggen al op de aanrecht om op kamertemperatuur te komen, nu nog even bedenken welk stoofpotje, iemand suggesties ?



Geniet van je terrasje vanmiddag Cateau en het ''aapjes'' kijken
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu hier terwijl kids even tv kijken. Ga zo dochter naar balletles brengen. Verder moeten " de mannen" ( 2 cavia's) een schone kooi. Daarna een beetje zien wat de dag brengt. Vanmiddag als man thuis komt, vertrek ik naar mijn werk tot 22:30 uur.
quote:zoniet_dantoch schreef op 26 oktober 2013 @ 09:31:

[...]





Haha, hier altijd 31 graden+ ongeveer. Soms een verkoelend buitje. Geloof dat jullie dat net niet gaan redden vandaag.

Thanx, ik ben benieuwd naar de paardenraces, het is mijn eerste keer dat ik meega. Mijn vriend heeft aandelen in een van de racepaarden en deze is een goede kanshebber op het prijzengeld. Haha, moet er altijd erg om lachen. Maar hopen dat ze zijn procent-aandeel niet uit zijn staart kammen voor de race! Haha

Oh, dan is zo'n race extra spannend.Wat leuk zeg! Ik zeg maar zo, het gaat niet om de kwantiteit, maar om de kwaliteit en als je ter waarde van een kop koffie wint, dan ben je een grote winnaar, omdat je zo heerlijk hebt genoten.



Veel plezier.
quote:lavendelbleu schreef op 26 oktober 2013 @ 09:33:

Hee Cateautje daar ben je weer, een hele goedemorgen voor jou en iedereen.



Dit weekend een beetje rommelen in huis.

Heb mijn woonkamer een metamorfose gegeven en had daar speciaal een weekje vrij voor genomen ( levering meubels enzo ) , helaas door ziekte collega deze vakantie in moeten leveren en nog meer moeten werken als normaal dus nu heel erg blij met 2 daagjes vrij.

Alles staat nu wel op zijn plaats en hangt maar dit weekend nog even kasten inruimen.

En met nog meer overuren ga ik eens rustig bekijken wanneer ik dan een weekje of 2 of 3 vrij kan nemen



Ondanks dit lekkere weer toch ontzettend zin in een stoofpotje dus de sucadelappen liggen al op de aanrecht om op kamertemperatuur te komen, nu nog even bedenken welk stoofpotje, iemand suggesties ?



Geniet van je terrasje vanmiddag Cateau en het ''aapjes'' kijken

Gefeliciteerd met je nieuwe woonkamer. Wat is dat heerlijk genieten hè, van al dat nieuws en dat nieuwe sfeertje, je zal wel blij zijn.



Wat vervelend is aan het inleveren van een vakantie is dat je deze dan nog voor de boeg hebt en dat is natuurlijk heerlijk om naar uit te kijken.



Geniet van je dag en je stoofpotje, waar het natuurlijk altijd lekker weer voor is, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
Ik had wat langer uit moeten/kunnen slapen, maar door dit topic ben ik al een uur op!



Ik ga zo eens een baby was doen denk ik , da's vast een leuke was (zolang ze er nog niet is om alles weer vies te maken )
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateau en alle anderen!



Wat een heerlijk topic weer. Jij weet inderdaad altijd erg leuke, positieve topics te starten, Cateau. Heerlijk zo op zaterdag.



Mijn zoon en ik zijn zich aan het klaarmaken voor de sportles. Ik ben vanochtend hulpmoeder, dus ik heb ergens een fatsoenlijke trainingsbroek opgesnord. Mijn eigen sportkleding bestaat voornamelijk uit hardloopbroeken e.d. en die zijn niet zo geschikt voor deze sport .



Daarna lekker de middag vrij om allerlei klusjes te doen en dan vanavond uit eten. De favoriete oppas van de kinderen komt, dus ze kunnen niet wachten totdat we weg gaan .



Iedereen een fijne dag en voor allen die niet zo'n fijne zaterdag tegemoet gaan: hopelijk klaart de dag zo goed als mogelijk op.
Alle reacties Link kopieren
Gezellig! Weer een zaterdagtopic van cateautje.



Ik ben met een vriendin een weekendje naar Vlieland. We hebben net ontbeten en gaan ons klaar maken voor een dag uitwaaien.



Fijne dag!
quote:Visje28 schreef op 26 oktober 2013 @ 09:33:

Ik zit nu hier terwijl kids even tv kijken. Ga zo dochter naar balletles brengen. Verder moeten " de mannen" ( 2 cavia's) een schone kooi. Daarna een beetje zien wat de dag brengt. Vanmiddag als man thuis komt, vertrek ik naar mijn werk tot 22:30 uur.Ik hoop dat je een leuke dag hebt voordat je aan de noeste arbeid gaat.
Alle reacties Link kopieren
Morning everyone!



Ik hang nu op de bank met koffie en een lekkere open dag voor me. Eind van de ochtend ga ik een bank bekijken via marktplaats (een mooie leren) en vanmiddag komt de aannemer hier nog wat laatste klusjes doen. De finishing touch, zoals keukenachterwand plaatsen en een paar zware lampen ophangen.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen cateautje en de rest,

Wat is het toch heerlijk wakker worden met het forum op de zaterdagmorgen!



Ik ben net ontwaakt en ga zo klussen! We zijn nu ongeveer 4 maanden bezig om ons droomhuisje te realiseren!

Een jaren 30 woning helemaal de onze maken.

Ondanks de dip die ik gister had, begint er weer wat zin door te schemeren.....

Maar man, wat een klus en wat een geduld hebben we nodig.....



Fijne zaterdag, allemaal!
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allemaal!



Super lekker zo'n zonnige oktoberdag. Ik zit nu met een kopje koffie in de kamer, mijn vriend heeft vannacht gewerkt dus slaapt net een paar uur. Vandaag even wassen, de stad in, gewoon een beetje rondkijken. Boodschappen doen en het huis een beetje aan de kant maken.



Vanavond komt mijn moeder met haar vriend om foto's te kijken van een week weg en kadootjes die we hebben meegenomen in ontvangst te nemen. Ook lekker dat we dit weekend de klok weer een uur terug mogen zetten.



Fijne dag allemaal!
quote:jules schreef op 26 oktober 2013 @ 09:44:

Goedemorgen Cateau en alle anderen!



Wat een heerlijk topic weer. Jij weet inderdaad altijd erg leuke, positieve topics te starten, Cateau. Heerlijk zo op zaterdag.



Mijn zoon en ik zijn zich aan het klaarmaken voor de sportles. Ik ben vanochtend hulpmoeder, dus ik heb ergens een fatsoenlijke trainingsbroek opgesnord. Mijn eigen sportkleding bestaat voornamelijk uit hardloopbroeken e.d. en die zijn niet zo geschikt voor deze sport .



Daarna lekker de middag vrij om allerlei klusjes te doen en dan vanavond uit eten. De favoriete oppas van de kinderen komt, dus ze kunnen niet wachten totdat we weg gaan .



Iedereen een fijne dag en voor allen die niet zo'n fijne zaterdag tegemoet gaan: hopelijk klaart de dag zo goed als mogelijk op.

Leest als een prettige doedag, lekker bezig zijn, maar toch ontspannen.



Geniet er van.
Alle reacties Link kopieren
En dit weekend gaat de wintertijd in, dus we hebben allemaal lekker een uurtje langer slaap!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 26 oktober 2013 @ 09:13:

[...]



Ja duh, je moet wel diep in de ogen kijken van heerlijke mannen hè. Als je met ze omgaat alsof ze een Ken zijn, dan gebeurt er niets.



Sta open voor de romantiek en de romantiek staat open voor jou. Volgens mij werkt het zo hoor.Oh, tjee, werkt dat zo! Misschien toch eens proberen dat open staan voor dingen...
quote:yogayup schreef op 26 oktober 2013 @ 09:46:

Gezellig! Weer een zaterdagtopic van cateautje.



Ik ben met een vriendin een weekendje naar Vlieland. We hebben net ontbeten en gaan ons klaar maken voor een dag uitwaaien.



Fijne dag!

Wat een heerlijke afsluiting van het zachte seizoen. Geniet van het eiland en jullie dag. Er schijnt morgen een heftige wind op te steken, lekker om dan een uurtje door te brengen op het strand.



Veel plezier.
Alle reacties Link kopieren
quote:lienepiennetje schreef op 26 oktober 2013 @ 09:14:

Na een week vol stress en gezeur over medicijnen en sondespullen, ben ik nu moe dus ik doe het liefst zo min mogelijk actiefs en slaap ik zoveel mogelijk. Hoeveel hiervan terecht komt met twee kleine kinderen....



Fijn weekend allemaal!Sterkte Liene!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Ik ga zo meteen schaatsen! Ik kan het alleen niet. Dus een vriendin van mij gaat het mij leren, als dat nog kan als je al 24 bent. Ik ben doodzenuwachtig. Heb een klein schaats trauma en ik hoop dat ik die kan overwinnen vandaag!
It ain't me
quote:hiltje schreef op 26 oktober 2013 @ 09:47:

Morning everyone!



Ik hang nu op de bank met koffie en een lekkere open dag voor me. Eind van de ochtend ga ik een bank bekijken via marktplaats (een mooie leren) en vanmiddag komt de aannemer hier nog wat laatste klusjes doen. De finishing touch, zoals keukenachterwand plaatsen en een paar zware lampen ophangen.

Ik hoop dat het de bank van je dromen is. Gefeliciteerd met je keuken, wat voor kleur is het geworden?



Geniet van je open dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 26 oktober 2013 @ 09:24:

Goedemorgen Cateautje, ik ben zojuist mijn bed uitgedreund door de onder buren, er staat hele gezellige muziek op dus dat is niet erg, het is ook wel een mooie tijd om eruit te komen.



Nu lekker aan de koffie, ramen open! Genieten! Zo meteen onze tas inpakken voor een weekendje weg naar Limburg en vieren dat mijn ouders 35 jaar getrouwd zijn.



Ik wens jullie ook een gezellige dag toe!Veel plezier gewenst, Limburg is mooi.
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan vandaag met de makelaar en een inspecteur een huis na kijken, als er niks raars gevonden word hebben we eindelijk ons droomhuis(je) gevonden :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:cocomo schreef op 26 oktober 2013 @ 09:54:

Goedemorgen allemaal!



Ik ga zo meteen schaatsen! Ik kan het alleen niet. Dus een vriendin van mij gaat het mij leren, als dat nog kan als je al 24 bent. Ik ben doodzenuwachtig. Heb een klein schaats trauma en ik hoop dat ik die kan overwinnen vandaag!Wat goed van je! zoals loesje ooit schreef: leven is het meervoud van lef.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven