Goedemorgen op deze allerlaatste stille dag voor de storm.

26-10-2013 08:09 140 berichten
Hallo ladies en gents,



Wat een prachtige belofte weer, zo'n mooie zonnige dag terwijl we al bijna oktober uit fietsen.

Dit is natuurlijk een dag voor ondernemingen en avonturen, zodat we voldaan terug kunnen kijken als de storm is los gebarsten en de regen tegen de ramen klettert.



Hier beloofd het een zonnige 19 graden te worden en naar aanleiding daarvan heb ik mijn lievelingskleding voor zomers weer al klaar hangen.



Voor mij word het een dagje de stad in, daar word ik verwacht en ik kijk er al naar uit om vanaf een terrasje gezellig mensen te kijken en de winterjassen die klam om de lijven hangen. Ook de markt sla ik niet over, het zal wel druk zijn.



Wat gaan jullie doen vandaag? Hoe genieten jullie van deze prachtige dag? Laat het me weten, ik brand van nieuwsgierigheid..
quote:pinoo schreef op 26 oktober 2013 @ 09:48:

Goedemorgen cateautje en de rest,

Wat is het toch heerlijk wakker worden met het forum op de zaterdagmorgen!



Ik ben net ontwaakt en ga zo klussen! We zijn nu ongeveer 4 maanden bezig om ons droomhuisje te realiseren!

Een jaren 30 woning helemaal de onze maken.

Ondanks de dip die ik gister had, begint er weer wat zin door te schemeren.....

Maar man, wat een klus en wat een geduld hebben we nodig.....



Fijne zaterdag, allemaal!

Het gaat gewoonlijk niet om het doel maar om de reis. Ik hoop dat reis in het klushuis een mooie is, met prettige verrassingen en geweldige tussenresultaten, dat geeft een mens moed.



Fijne en creatieve dag gewenst.
quote:whoaa schreef op 26 oktober 2013 @ 09:48:

goedemorgen allemaal!



Super lekker zo'n zonnige oktoberdag. Ik zit nu met een kopje koffie in de kamer, mijn vriend heeft vannacht gewerkt dus slaapt net een paar uur. Vandaag even wassen, de stad in, gewoon een beetje rondkijken. Boodschappen doen en het huis een beetje aan de kant maken.



Vanavond komt mijn moeder met haar vriend om foto's te kijken van een week weg en kadootjes die we hebben meegenomen in ontvangst te nemen. Ook lekker dat we dit weekend de klok weer een uur terug mogen zetten.



Fijne dag allemaal!

Dat leest als een echte zaterdagse zaterdag.





Veel plezier vandaag en vanavond met je ouders.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt cateautje!

Dit geeft de burger moed.

Als ik het weer eens niet zie zitten, denk ik aan deze wijze woorden!
quote:cocomo schreef op 26 oktober 2013 @ 09:54:

Goedemorgen allemaal!



Ik ga zo meteen schaatsen! Ik kan het alleen niet. Dus een vriendin van mij gaat het mij leren, als dat nog kan als je al 24 bent. Ik ben doodzenuwachtig. Heb een klein schaats trauma en ik hoop dat ik die kan overwinnen vandaag!

Zet alles opzij en ga voor een driedubbele axel. Ook dat moet kunnen als je al bejaard bent.



Heel veel plezier gewenst.



En bindt een kussen onder je billen.
quote:sammmm schreef op 26 oktober 2013 @ 09:56:

Wij gaan vandaag met de makelaar en een inspecteur een huis na kijken, als er niks raars gevonden word hebben we eindelijk ons droomhuis(je) gevonden :-)

Ik duim voor jullie.



Maak er een avontuur van!



Fijne dag.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu nog in pyama en aan de koffie.. ga zo eerst het hondje uitlaten. om half twaalf dochter ophalen. we gaan een bril voor haar kopen. moeten ook nog twee kadootjes kopen. vriendin is jarig en vanavond naar de receptie bij mijn oom en tante,die zijn 50 jaar getrouwd..
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
quote:yasmijn schreef op 26 oktober 2013 @ 09:09:

[...]





Zijn die nog in de originele samenstelling bij elkaar?

Mick Fleetwood

Christine McVie

Stevie Nicks.



De anderen ben ik kwijt. Ik had al hun elpees



Edit: Lindsey Buckingham.Christine McVie doet jammer genoeg al tijdje niet meer mee. De rest wel. Ikke ga ook!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, ik ga vanmiddag na de huishoudelijke klusjes die ik kan doen met mijn gescheurde enkelbanden en pees heerlijk ontspannen op een feestje bij kennissen er is een dj booth, kunst en spiritualiteit. En natuurlijk lekker eten en drinken en heel veel fijne en lieve mensen.

Omdat mijn vrijheid al 8 weken 1 vierkante meter is, ben ik daar echt aan toe.

Fijne zaterdag allemaal!
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
quote:lichtbron schreef op 26 oktober 2013 @ 10:06:

Ik zit nu nog in pyama en aan de koffie.. ga zo eerst het hondje uitlaten. om half twaalf dochter ophalen. we gaan een bril voor haar kopen. moeten ook nog twee kadootjes kopen. vriendin is jarig en vanavond naar de receptie bij mijn oom en tante,die zijn 50 jaar getrouwd..

Dat leest als een feestelijke dag.



Veel plezier gewenst vandaag en succes met de brillenjacht.
quote:irbaboon schreef op 26 oktober 2013 @ 10:07:

Goedemorgen allemaal, ik ga vanmiddag na de huishoudelijke klusjes die ik kan doen met mijn gescheurde enkelbanden en pees heerlijk ontspannen op een feestje bij kennissen er is een dj booth, kunst en spiritualiteit. En natuurlijk lekker eten en drinken en heel veel fijne en lieve mensen.

Omdat mijn vrijheid al 8 weken 1 vierkante meter is, ben ik daar echt aan toe.

Fijne zaterdag allemaal!Beterschap gewenst. Heftig, gescheurde enkelband. Ik hoop dat je heerlijk kunt genieten van je dag.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen! Ik zit nu lekker met een kop koffie te forummen tot de wasmachine klaar is, feliciaatje is toe aan haar derde beker drinken zegt ze... "hoort u mij" hoor ik uit de keuken, ze is net 3



Straks een uurtje in de auto want wil even naar een kinderverjaardag van een medeforumster en daarna de tuin in om de boel vast te zetten. En vanavond lekker met manlief een film kijken. En morgen......... we zien wel hoe hard het waait, kan hier aardig spoken langs de kust.



Fijn weekend allemaal!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
Bedanky cateautje!
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
quote:felice71 schreef op 26 oktober 2013 @ 10:11:

Goedemorgen! Ik zit nu lekker met een kop koffie te forummen tot de wasmachine klaar is, feliciaatje is toe aan haar derde beker drinken zegt ze... "hoort u mij" hoor ik uit de keuken, ze is net 3



Straks een uurtje in de auto want wil even naar een kinderverjaardag van een medeforumster en daarna de tuin in om de boel vast te zetten. En vanavond lekker met manlief een film kijken. En morgen......... we zien wel hoe hard het waait, kan hier aardig spoken langs de kust.



Fijn weekend allemaal!

Een echte lady in tha house. Heerlijk hè die leeftijd.



Ik wens jullie ladies een geweldig feestje toe en de groetjes aldaar.
Alle reacties Link kopieren
Storm? Echt waar? Wanneer, want ik ben er f*cking klaar voor en zo klaar met dit vieze warme weer......



Yeah we krijgen storm, regen, donder en bliksem
Alle reacties Link kopieren
Het is hier 21,5 in huis! In de herfst
Alle reacties Link kopieren
Bladblazen, prima weer voor die megaklus!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Fame schreef op 26 oktober 2013 @ 10:32:

Bladblazen, prima weer voor die megaklus!Het gaat stormen Fame, windkrachtje 8 of 9. Nou gun ik je je balblaasdag van harte, maar vraag me af of het helpt.
Alle reacties Link kopieren
Ook goeiemorgen dames!!

vandaag gaan we voor t eerst naar buiten met onze kleine meid! Nu acht dagen oud. We lopen met de kinderwagen even naar t grasveld tweehonderd meter verderop. Ik ben nog beurs
Vandaag eerst even huishoudelijk bezig en aan het eind van de middag met vrienden de kroeg in en uiteten. Zin aan!
Alle reacties Link kopieren
Wakker na een gemiste vrijdag met hoofdpijn.

Vriend is met zoon en dochter naar een speeltuin zodat ik op mijn gemak aan deze dag kan beginnen.



Zometeen nootjes en lekkere dingen halen bij de griekse meneer op de markt.

En het tweede deel van de tuin opruimen/klaarmaken voor 't najaar.

Waarschijnlijk ook nog met de honden naar 't bos.

Profiteren van deze,vermoedelijk, laatste mooie dag.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:ReinRoef schreef op 26 oktober 2013 @ 10:37:

Ook goeiemorgen dames!!

vandaag gaan we voor t eerst naar buiten met onze kleine meid! Nu acht dagen oud. We lopen met de kinderwagen even naar t grasveld tweehonderd meter verderop. Ik ben nog beurs

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.



Doe maar rustig aan, je krijgt het nog druk genoeg de komende tijden.



Geniet van je wandelingetje en je kindje.
quote:vivalimegroen schreef op 26 oktober 2013 @ 10:40:

Vandaag eerst even huishoudelijk bezig en aan het eind van de middag met vrienden de kroeg in en uiteten. Zin aan!Heel veel plezier gewenst.
quote:Gatti schreef op 26 oktober 2013 @ 10:41:

Wakker na een gemiste vrijdag met hoofdpijn.

Vriend is met zoon en dochter naar een speeltuin zodat ik op mijn gemak aan deze dag kan beginnen.



Zometeen nootjes en lekkere dingen halen bij de griekse meneer op de markt.

En het tweede deel van de tuin opruimen/klaarmaken voor 't najaar.

Waarschijnlijk ook nog met de honden naar 't bos.

Profiteren van deze,vermoedelijk, laatste mooie dag.

Geniet er maar van.

Zat ook aan nootjes te denken, maar doen, goed voor het brein de komende donkere dagen. Ook staat er gedroogd fruit op de lijst in het kader van toch eens snoepen, maar dan gezond.



Fijne dag.
Ladies,



Ik heb zin om vroeg de deur uit te gaan, dus ik ga jullie verlaten.



Het was weer gezellig, bedankt daarvoor.



Allemaal een heerlijke dag gewenst en tot een volgende keer.



Doei!!
quote:Nanna schreef op 26 oktober 2013 @ 08:36:

Goedemorgen Cateautje en anderen!

Ik zit al vanaf half zeven op dit topic te wachten



Dochter en ik hebben net tv gekeken en een was opgevouwen. Zoon (baby) ligt alweer in bed voor z'n eerste slaapje, man is net wakker.



Vandaag gaan we het huis poetsen, onze supergave boekenkastenwand afklussen, naar de bieb, ik ga bij een vriendin langs en vanavond is Selfridge weer op tv!

hoe laat dan.? Ik kan t niet vinden in de gids. Vorige week ook al niet. Was ik teleurgesteld, nu blij door jouw bericht, weer teleurgesteld dat t niet klopt... Seizoen 2 wordt volgens internet pas zomer 2014 uitgezonden.... :'(

En heel veel cappuccino drinken uit ons espresso-apparaat.



En m'n kindjes knuffelen, want het is weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven