Groet"n uut Grunn 2

25-01-2007 15:00 374 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga em eve open'n;)
Alle reacties Link kopieren
Internet is wel snel, alleen het aanvragen en instaleren heeft ff wta tijd gekost (we zijn niet zo van het snelle regelen)



Maar nu weer helemaal gelukkig en ik kan m'n internet verslaving weer voeden!
Alle reacties Link kopieren
Fijn om te horen dat ik welkom ben :D. Begin maar gelijk met wat te schrijven en dan leer ik jullie vanzelf wel een beetje kennen. Heb zo het één en ander al teruggelezen maar ben nu weer in de war met de namen. Zal wel komen, mag ik hopen!



Vandaag was ik om 12:00 vrij en heb de hele middag heerlijk in de stad geslenterd. Onvoorstelbaar bij de eerste zonnestralen zitten de terrasjes alweer propvol. Wel gezellig. Echt het lentegevoel had ik vandaag.

Beetje gewinkeld, op zoek naar een zomerjas. Had een beeld van mijn ideale jas in mijn hoofd ... en die kon ik natuurlijk niet vinden met als resultaat dat ik met een leuk lingeriesetje thuiskwam. Onvoorstelbaar... altijd hetzelfde: zul je zien dat als ik op zoek ben naar leuke lingerie eindelijk tegen de ideale zomerjas aanloop.
Alle reacties Link kopieren
Ha Groningse dames...daar ben ik ook weer! Ben momenteel druk met de coalitievorming op mijn werk, heb dus maar 1 ding in mijn hoofd: politiek. Ben erg weinig thuis geweest deze week en ook dit weekend all work and no play, heb zelfs weinig van het mooie weer meegekregen. Maar gelukkig is het heel leuk werk en superspannend na deze verkiezingsuitslag.



Celtic, welkom! Leuk dat je mee komt schrijven. Dus je hebt lekker van het mooie weer genoten vandaag, klinkt als een heerlijk dagje :)

Ringel, fijn dat je er weer bent! Zonder internet is maar niks he? Ik ben ook blij met mijn kabel hier in warffum En bijna gesetteld in het Sappemeerse, goed zeg!

Shape, wat een verhaal weer zeg! Kan me voorstellen dat je een beetje afhaakt bij sms-meneer, klinkt wat vaag allemaal. En zo'n meneer op een warm eiland biedt ook perspectief natuurlijk (voor een leuk reisje :P). Hoe staan de zaken er nu voor?



Iemand al in voor 14 april????
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik! Voorlopig heb ik die dag nog niks staan.



Celtic, misschien ben ik je vanmiddag wel tegengekomen in de stad: ik heb me voor het eerst sinds ik terug in NL ben, gestort op de kledingwinkels. Met succes!:D Leuk dat je je ook meldt als Grunneger



Incredible, spannende tijd lijkt me. Ben je nauw betrokken bij het hele gebeuren?



Roma, hoe gaat het met je?



Dit weekend breng ik door op de bank: de verkoudheid heeft eindelijk toegeslagen. Ik had het al eerder verwacht, na de overgang van warm en droog naar koud en nat. Maar pas nu met het lenteweer zit ik te snotteren.



Prettig weekend allemaal! Zijn er nog wilde stapplannen?
Alle reacties Link kopieren
Haai Wen! Ben je zomaar geslaagd met kleren kopen? Dat heb ik nou nooit, ik vind de mode voor de zoveelste keer weer niet leuk. Ik ben er kennelijk niet erg geschikt voor, mode, koop het liefst T shirts via internet ;)



Het is inderdaad erg spannend, de formatie, en ik zit er met mijn neus bovenop. Samen met een collega ondersteun ik de formateur. Wel een hele eer hoor!



Ik ga maar eens ff een filmpje kijken, even de zinnen verzetten, want morgen moet ik er weer volop tegenaan. Kan gelukkig wel uitslapen :)
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet gauw iets leuks vinden, vind het vaak te tuttig, te goedkoop ogend, verkeerde kleur, enz. enz. Ik zie vooral vaak dingen hangen die ik wel leuk vind, maar die mij voor geen meter staan. Met hippe dingetjes aan zie ik eruit als iemand die zo nodig hippe kleren aan moet:P

Maar soms heb ik geluk. Op internet kopen vind ik te omslachtig, als de maat niet goed is moet het weer terug, als er iets aan mankeert kun je ook weer de boel opsturen.



Moet je morgen wérken? Het is zaterdag, en je hebt een kantoorbaan! :D
Ik heb de zomer in de kop :).



Zijn er onder deze leuke Groningsen ook nog naturisten die het naturistentopic op de pijler "Reizen" wat leven in willen blazen ? Vakantietips en -tricks zijn nog van harte welkom.





www.hetnaturistensymbool.nl
Alle reacties Link kopieren
Dat is natuurlijk wel de ultieme oplossing voor het geen leuke kleren kunnen vinden! Maar ik loop alleen naakt in de sauna, kan je hiermee dus niet helpen, sorry.
Dat is natuurlijk wel de ultieme oplossing voor het geen leuke kleren kunnen vinden! Maar ik loop alleen naakt in de sauna, kan je hiermee dus niet helpen, sorry. 
Hier had ik nog niet eens aan gedacht ! :D
Alle reacties Link kopieren
Sorry moppetoet, ik ben ook alleen van het naakt in de sauna, onder de douche en in bed, ik kan je topic niet vullen ;)



Kleren bestellen via internet vind ik geen punt, heb nog nooit iets terug hoeven sturen. Maar ik koop alleen maar T shirts online en die passen altijd wel als ik M bestel.



Ja hoor ik moet morgen werken, zondag ook trouwens. En waarschijnlijk ook alle avonden de komende week. Ik werk niet alleen kantooruren, dat gaat niet altijd als je voor een politicus werkt. Zijn baan houdt ook niet om 5 uur op tenslotte. Vind ik niet erg hoor, vooral nu niet, dit is juist kicken voor mij :D.
Alle reacties Link kopieren




quote: wen reageerde



Dat is natuurlijk wel de ultieme oplossing voor het geen leuke kleren kunnen vinden! Maar ik loop alleen naakt in de sauna, kan je hiermee dus niet helpen, sorry. 

Hier had ik nog niet eens aan gedacht ! :D







:D

:D
Alle reacties Link kopieren
mogguh......



kleding......euh...dat waren toch van die lappen stof die je bevallig om je lijf heen kunt hangen zodat je private delen worden bedekt en dat je het niet koud krijgt enzo? (ben ook niet zo van het naturistengedoe, ben me een keer doodgeschrokken toen ik met een vriendin en haar vader op een naakt strand terecht kwam, hadden ze me ff vergeten te vertellen dat zij dus wel naturist waren! en daarbij komt dat de inlegkruisjes niet zo goed blijven plakken zonder ondertent!)



Ben vorige week de stad in geweest voor een jas (wees eerlijk, dat grote groene ding is dus echt helemaal niets en erg oncharmant) heb een hele leuke gevonden voor geen geld. Alleen wat ik dan altijd heb.....ze hebben de juiste maat niet in de kleur die ik wil.....grrrrrrrr.



Moet zeggen dat ik de modellen wel erg leuk vind, maar die lever en nude kleurtjes vind ik dus echt helemaal niks! Moet je verplicht met de zelf bruiner aan de smeer! anders is het helemaal geen porum......

en kleding via internet......m'n moeder verkoopt 2ehands kleding via e-bay en ik mag regelmatig even in haar voorraad neuzen voordat het erop gaat. Veel merk dingetjes die ik dan voor nop mee krijg, past het niet meer dan gaat het terug, lekker handig.



en verder ben ik het kwijt! Politiek gaat allemaal even aan me voorbij, maar kan me voorstellen dat je, je toch wereerd voelt dat je de informateur mag ondersteunen, maar lijkt me op deze manier ook erg vermoeiend!



En Wen....beterschap. Het wordt toch piep weer, dus lekker onder de dekens met een kop hete thee (en bridget Jones vanavond op tv JOECHEI!)
Alle reacties Link kopieren
14 april is wat mij betreft ok.

Ik was even een tijdje niet actief op het fourm omdat mijn jongste erg ziek was en we daar dacht en nacht mee bezig waren.

Het gaat nu wel weer maar ben nu erg moe en zit even in een dipje.
Alle reacties Link kopieren
@Janneke..... Beterschap voor je jongste........en voor jou een dikke diggihug*;
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend Janneke! Gaat het nu wat beter met hem of haar (weet niet of het een jongetje of meisje is:$)?



Ringelding, die kleuren staan mij ook voor geen meter, met mijn lichte huid. Gelukkig is er nu ook veel mosgroen te koop, dat lijkt nog wel aardig.



Incredible, gefeliciteerd he?  Ik zag het resultaat van je werk op internet staan:D
Alle reacties Link kopieren
Qua kleuren hoef ik wit en pastel niet te proberen. Staat mij voor geen meter.

Ik heb ook ff een dip. Heeft te maken met mijn puberzoon. Vindt hem echt ff een rotjoch.

Ik duik zo even de douche in, wie weet voel ik me daarna beter.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Lichte kleuren staan mij ook niet! Die zie je op het moment inderdaad erg veel. Ik vind het ook geen mooie kleuren.

Eigenlijk hou ik alleen maar van zwart, wel makkelijk kiezen ;)



Thanks Wen, 't wordt nog wel veel werk deze week maar het begin is er :)



Janneke en Shahla: sterkte :R
Alle reacties Link kopieren
zit er niks anders op dan zelf de naimachine ter hand te nemen. Die van mij staat al jaren te verstoffen. staat nu ergens in de gang verder te verstoffen. Misschien eerst voor Mayte aan de slag?
Alle reacties Link kopieren
up
Alle reacties Link kopieren
stil hier.. lekker soms, stilte:D
Alle reacties Link kopieren
thanx incredible, na het douchen ging het alweer een stuk beter.

En daarna hadden we een verjaardag en na de verjaardag kwam mijn prille bloeiende liefde nog langs dus de dag is erna op rolletjes gegaan.



Ik weet nog niet of het voor mij de 14e wat wordt. Dan is het net museumweekend en bloeiende liefde en ik hebben net besloten dat we tegen die tijd, als het weer beter wordt, wat meer van de bank af gaan komen, o.a. om daar heen te gaan.



Hoe is het verder met iedereen?
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
Verkouden en desondanks berehard aan het werk:(

Verder hier alles goed hoor! Ik geloof dat ik (deels gedwongen) nu toch echt helemaal freelancer / zelfstandig ondernemer aan het worden ben. Nu de bijbehorende klussen nog vinden! Dus als iemand nog iets cultureels weet :D? Maar wel spannend hoor, ik ben benieuwd of ik zo een beetje aan inkomen kan komen. Grunn is tenslotte niet het mekka qua werk op dit gebied. Zijn er eigenlijk nog meer zelfstandigen hier in Grunn?

Over 14 april: Ik ben tot nu toe eigenlijk elk weekend overdag wel beschikbaar, dus als het een andere datum wordt, mag dat van mij ook wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoe het met mij is? Geen idee eigenlijk...Kom net weer thuis na een lange dag werken aan het collegeprogramma. Hoop dat we de boel deze week rond krijgen! Ik kan ook wel een ander weekend afspreken dan de 14e, weekje laten bijv......
Alle reacties Link kopieren
Klopt, Groningen heeft volgens mij minder banen dan de rest van het land.

Verkouden en toch hard aan het werk, veel zakdoeken bij de hand zeker? :)

En incredible ook al zo hard aan het werk geweest.

Was zelf vanmiddag op pad met drie honden tegelijk. Heerlijk hoe ze steeds kans zien je armen uit te rekken omdat de één net bij dat ene hegje wil plassen en andere hond een stuk verderop bij een ander hegje. :D

In elk geval heb ik wel mijn beweging weer gehad.

Want daarnaast is de benedenverdieping ook weer schoon.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Alle reacties Link kopieren
dat idee heb ik nou ook qua werkmogelijkheden: heb 20 jaar gewerkt, kom dan helaas en tot mijn ergernis werkloos thuis te zitten ,nu al 2 jaar en kom maar niet meer aan de bak !  Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr !  als zo doorgaat halverwege dit jaar in de bijstand, shit man.



nou doeg allen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven