Gruwelijk irritante uitspraken

28-10-2012 13:35 3029 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gisteren kwamen er ineens een aantal uitspraken in me op waarbij ik dacht 'gatver wie zegt dat nou?' Kan die mensen wel slaan die zich daar dan schuldig aan maken (niet letterlijk natuurlijk, meer zo ).



Maar ongetwijfeld maak ik me zelf ook schuldig aan uitspraken die andere mensen weer zwaar irritant vinden. Ben wel benieuwd in welke ik mezelf dan ga herkennen



Ik trap alvast af:



Mensen (over het algemeen moeders) die het over 'mijn grote vriend' of (nog erger) 'die kleine boef' hebben als ze hun zoon bedoelen. Aaaaaaaaaaah



Mensen met kinderen die zichzelf enkel nog in de rol van vader of moeder lijken te zien, en dan ook nog eens op praten zoals hun kinderen. 'Ik ben een mama van 37 jaar oud en heb geen contact meer met de papa van mijn kindjes.

Zeg dan nog in ieder geval dat je moeder bent en geen contact meer hebt met de vader.



En nu jullie!
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
quote:Twilight123 schreef op 28 oktober 2012 @ 13:45:

Alle uitspraken van mijn schoonmoeder.



Afgelopen weekend had ze weer zo'n pareltje: 'Twimini krijgt wel hele bolle wangen! Ze gaat steeds meer op jou lijken.' Tja, schoonmoeders zijn daar meestal erg goed in.
quote:lislislislis schreef op 28 oktober 2012 @ 13:47:

Als je diep in de shit zit : het komt wel goed , of het komt alles goed !!! Vreselijk cynisch komt het uit de mond van sommige bah bahJij bent hier sterk genoeg voor! Jij red je wel..! Jij komt hier sterker uit..Maak je niet druk, komt vast wel goed.
quote:Yvonne77 schreef op 28 oktober 2012 @ 13:47:

De kinderen kids noemen vind ik echt vreselijk!Dat dus! "kids" ga ik echt van over mijn nek.
Alle reacties Link kopieren
- Goeiemoggel

- Hoe gaat het? 'Toppiejoppie'



Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Alle reacties Link kopieren
Of : weet je , je weet toch , of weet je wel ! Zo aso ! Of als je zwanger bent of een baby hebt : wondertje , of hummeltje pfff
En iemand die ik ken noemt haar dochter "mijn trutje" en haar zoon "mijn klootzakje". Reden om haar niet beter te (willen) leren kennen, zeg ik je!
Alle reacties Link kopieren
quote:Biebeliee schreef op 28 oktober 2012 @ 13:49:

[...]





Dat dus! "kids" ga ik echt van over mijn nek.Ik heb een collega die dat doet. En ik werk in het onderwijs, dus ik krijg het echt dagelijks te horen. Inderdaad zeeeeeeeeeer irritant.
quote:meerminder schreef op 28 oktober 2012 @ 13:49:

En iemand die ik ken noemt haar dochter "mijn trutje" en haar zoon "mijn klootzakje". Reden om haar niet beter te (willen) leren kennen, zeg ik je! écht?
Alle reacties Link kopieren
Tinkerbell, dan doe je dat toch...gewoon omdat het kan



Sorry, word altijd beetje melig van zulke topics, zo lekker herkenbaar!
Trouwe onderdaan van Zijne Majesteiten Kater I en II
Alle reacties Link kopieren
quote:meerminder schreef op 28 oktober 2012 @ 13:49:

En iemand die ik ken noemt haar dochter "mijn trutje" en haar zoon "mijn klootzakje". Reden om haar niet beter te (willen) leren kennen, zeg ik je!
Alle reacties Link kopieren
Het gebruik van 'hun' ipv 'zij'.

Refereren aan 'de kleine' als het gaat om kinderen ouder dan 6.
Alle reacties Link kopieren
Boefje of engeltje en al die andere zeikerige benamingen voor kinderen!
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Alle reacties Link kopieren
quote:meerminder schreef op 28 oktober 2012 @ 13:49:

En iemand die ik ken noemt haar dochter "mijn trutje" en haar zoon "mijn klootzakje". Reden om haar niet beter te (willen) leren kennen, zeg ik je!
quote:ninavt schreef op 28 oktober 2012 @ 13:52:

Boefje of engeltje en al die andere zeikerige benamingen voor kinderen!



Of de hilarische tekst bij een foto op facebook: het is een echt (b)engeltje HAHAHA..



pfff
Alle reacties Link kopieren
Ik lees net op fb dat oma haar kleinkiddies te logeren heeft.
Alle reacties Link kopieren
Oeohh weer één: iets 'wel aardig' vinden i.p.v. leuk/mooi o.i.d. Klinkt zó ouwezeikerig (is dat een woord? ). Doet me ineens weer denken aan een televisiefragment waarop iemand een giga (ook zo'n erger-woord!) geldprijs won en toen hem gevraagd werd wat hij ervan vond zei: "ja..wel aardig'.

Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:Biebeliee schreef op 28 oktober 2012 @ 13:51:

[...]





écht? Helaas ja. Als het niet zo triest was, zou ik erom lachen. Helaas is het wel zo triest....
Alle reacties Link kopieren
Collegaatje, huisgenootje, klasgenootje, vriendje, (vrien)dinnetjes wat dan door 18+'ers gezegd wordt.. Vreselijk
Alle reacties Link kopieren
Volwassen vrouwen die het hebben over hun vriendje, als ze hun partner bedoelen. Of over hun vriendinnetjes. Nog erger vind ik dinnetjes of dinnies of zoiets.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen die op het vivaforum hun kind zo noemen; hun nick met mini erachter.





Dus in mijn geval zou het dan zijn: toiletmini, ofzoiets.
Alle reacties Link kopieren
Toen ik hoogzwanger was wel 100 keer gehoord: 'er is er nog nooit een blijven zitten'.



Ik haat het als iemand een zin eindigt met: '...moet ik eerlijk zeggen'.



Van wíe dan?!
Alle reacties Link kopieren
quote:meerminder schreef op 28 oktober 2012 @ 13:49:

En iemand die ik ken noemt haar dochter "mijn trutje" en haar zoon "mijn klootzakje". Reden om haar niet beter te (willen) leren kennen, zeg ik je! Dat dus. Gatver
Zelfontplooiing is wellicht ook goed voor je rimpels
Volgens mij is het op RTL4 begonnen.



Hoe

- leuk

- grappig

- bijzonder

- vervelend

- toevallig

is dat ?



VRESELIJK.... Hoe irritant is dat?
Alle reacties Link kopieren
Als het even wat minder met je gaat maar je wel heel veel dingen te doen hebt; 'doe maar rustig aan' Eh ja,...
Alle reacties Link kopieren
quote:CM_89 schreef op zondag 28 oktober 2012 13:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="lislislislis in "Gruwelijk irritante uitspraken"" class="messagelink">lislislislis schreef op 28 oktober 2012 @ 13:47</a>:</b>

Als je diep in de shit zit : het komt wel goed , of het komt alles goed !!! Vreselijk cynisch komt het uit de mond van sommige bah bah</div></blockquote>Jij bent hier sterk genoeg voor! Jij red je wel..! Jij komt hier sterker uit..Maak je niet druk, komt <i>vast </i>wel goed. Jah precies , ook die maak je niet druk ! Bleh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven