"Had/was ik maar..."

23-07-2007 12:12 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak denk je wel niet: had/was ik maar... ?



Wat zou jij op dit moment wensen als er een toverfee voor je zou staan!?
Alle reacties Link kopieren
Momenteel denk ik zelf: was het maar vast 5 uur...
Alle reacties Link kopieren
had ik maar heeel veeel geld én vakantie. Dan ging ik nu een mooie verre reis maken. En vooral een hele lange reis, van een half jaar ofzo...



Oké iets realistischer: was het maar lunchpauze. Heb berehonger.
Was ik maar wat eerder gaan piesen. Als ik nu opsta sta ik niet in voor mijn sluitspieren......
Alle reacties Link kopieren


Was ik maar rijk ipv zooooooooooo beeldschoon *kijkt arrogant met haar neus zeer hoog in de lucht*

Alle reacties Link kopieren
Was het nou maar mooi weer...
Alle reacties Link kopieren
Hihihi nou revival inmiddels al aan de lunch denk ik... En eleonora, heb je het droog kunnen houden?! Of zit je nog steeds?!
Alle reacties Link kopieren
En citroentaart, mooie mensen schijnen meer te presteren in hun leven he!? Dus wat doe je fout!?
Was ik maar nooit begonnen met roken dan hoefde ik nu niet te stoppen en zou ik veel meer geld hebben.
Alle reacties Link kopieren
Had ik maar rijlessen genomen en mijn rijbewijs gehaald toen ik 18 werd...
Alle reacties Link kopieren
had ik vorige week maar een kaart op de bus gedaan voor een familielid dat 50 is geworden :$
Hihihi nou revival inmiddels al aan de lunch denk ik... En eleonora, heb je het droog kunnen houden?! Of zit je nog steeds?!
Ik heb gewoon een schone Tena Lady™ ingedaan, geen centje pijn...
Alle reacties Link kopieren
Was ik maar onafhankelijk!
Was ik maar onafhankelijk!
Onafhankelijk van wie Gezelligheid? Van je man, je werk, je ouders?
Alle reacties Link kopieren
had ik toch maar een lekkere warme vakantie geboekt en schijt aan mijn vriendje gehad, dan zat ik nu niet in mijn vakantie in de regen...



(Ok, zeikmodus gaat nou weer uit)
Alle reacties Link kopieren


had ik toch maar een lekkere warme vakantie geboekt en schijt aan mijn vriendje gehad, dan zat ik nu niet in mijn vakantie in de regen...



(Ok, zeikmodus gaat nou weer uit)
Wilde je vriendje niet dat je op vakantie ging zonder hem dan, rianne?! Ik heb wel schijt gehad aan mijn vriend: hij wilde een motor (die heeft ie nu) en ik ga zaterdag een weekje naar Ibiza met vriendinnen...;)
Alle reacties Link kopieren
Gek genoeg denk ik nu weer: was het maar vast 5 uur....:(
Alle reacties Link kopieren
:D ja, en ik weer: was het maar mooi weer.....



Was mn vader maar gewoon met een Italiaanse getrouwd, dan had ik nu lekker daar gewoond...
Alle reacties Link kopieren
WAS ik maar een computer, dan HAD er extra geheugen ingepast kunnen worden en liep ik nu niet als een kip zonder kop van alles te zoeken dat ik écht nodig heb.

Hoewel ik lijk best op een computer. Alleen wordt mijn harde schijf elke vijf minuten zo'n beetje gewist.
Alle reacties Link kopieren
Had ik vorig jaar nu maar gewoon mijn scriptie afgeschreven, dan hoefde ik het nu niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik lijk best op een computer. Alleen wordt mijn harde schijf elke vijf minuten zo'n beetje gewist.
Ben ik blij dat jij mijn computer niet bent:)
Alle reacties Link kopieren
Zucht...was ik maar zo mooi, zo zelfingenomen en slim als de Beautyqueen op het Beauty-topic...zucht
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
dat mijn zieke collega's weer beter zijn zodat het weer gezellig wordt op het werk...



Groetjes Maya
Alle reacties Link kopieren
Had ik dat stuk cake maar niet gekocht gister....
Alle reacties Link kopieren
had ik maar anders gelegen vannacht, dan kon ik nu tenminste mn hoofd draaien....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven