Heb jij weleens wat gewonnen?

05-08-2014 12:11 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb jij weleens wat gewonnen?



Ik trap af: ik heb weleens twee gratis kaartjes voor een festival gewonnen waar ik ontzettend blij mee was door een Q-Music prijsvraag goed te beantwoorden. En jullie?
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens kaarten gewonnen voor een Full Moon party via Radio Decibel om er later achter te komen dat Full Moon een swingersfeest was
Alle reacties Link kopieren
Ben je er wel naartoe gegaan? Wat erg als je daar zo laat achter moet komen, haha!!
don't eat yellow snow
Ik heb 2 kaartjes voor Beyoncé gewonnen op 538!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga niet alles opnoemen maar ik heb zoal gewonnen:
Alle reacties Link kopieren
Ja een vleestang toen ik nog vegetarier was.

En vorige week met een loting een jaar lang gratis lidmaatschap van een datingsite.

Heb al 4 jaar een relatie haha.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Cadeaubonnen en toegangskaartjes voor pretparken, die kaartjes geef ik altijd weg, ik gruw van pretparken.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:computersaysno schreef op 05 augustus 2014 @ 12:14:

Ik heb 2 kaartjes voor Beyoncé gewonnen op 538!Ik ben daar dit jaar heen geweest! Wat gaaaaaaaf dat je die kaartjes hebt gewonnen! Echt geweldig. Ik moest naar Duitsland rijden voor dat concert, maar had er dat ZEKER voor over, wat een TOPconcert!
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 05 augustus 2014 @ 12:16:

Ja een vleestang toen ik nog vegetarier was.

En vorige week met een loting een jaar lang gratis lidmaatschap van een datingsite.

Heb al 4 jaar een relatie haha.Met een vleestang kun je ook andere dingen omdraaien of croissantjes uit de oven halen.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Wow flashy wat veel!
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 05 augustus 2014 @ 12:15:

Ik ga niet alles opnoemen maar ik heb zoal gewonnen:

Een vakantie naar een Canarisch eiland (via bel&win van Viva);

Heel vaak bioscoopkaartjes;

Lingeriesetje;

Kaartjes voor een concert;

Kaartjes voor toneel;

Een keukenmachine, staafmixer en nog een apparaat;

40 rijlessen + examen;

Hotelovernachting met ontbijt.Wat vervelend! Hoe doe je dat?
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameQetesh schreef op 05 augustus 2014 @ 12:17:

Wow flashy wat veel!Ik ken iemand die echt nog veel meer wint.
Alle reacties Link kopieren
quote:bijbeau schreef op 05 augustus 2014 @ 12:14:

Ben je er wel naartoe gegaan? Wat erg als je daar zo laat achter moet komen, haha!!Ja, daar kwam ik er pas achter :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:bijbeau schreef op 05 augustus 2014 @ 12:17:

[...]





Wat vervelend! Hoe doe je dat? Aan veel dingen mee doen haha.
Ik heb ooit een keer (11 jaar) met een kleurwedstrijd een dag Efteling met overnachting gewonnen voor het hele gezin.



Onderweg naar de Efteling, bij een tankstation, spring ik over een stoepje en hoppa, enkelbanden gescheurd. Heb de Efteling vanuit een rolstoel meegemaakt, balen. En pijn dat het deed.



Verder heb ik een paar jaar geleden 100 Euro shoptegoed gewonnen voor in de nieuwe winkelstraat, via een like en share actie op Facebook
Ja, vroeger met kleurwedstrijden!
Een Disney video (jaja, lang geleden) van merlijn de tovenaar. Was bij een wedstrijd van de videotheek wie de mooiste pinokkio tekende / knutselde.
Bijbeau, ik heb ze vorig jaar gewonnen en vond het zo geweldig dat ik dit jaar ook naar Duitsland ben geweest! Ziggo Dome was binnen no time uitverkocht!
Alle reacties Link kopieren
quote:pangea schreef op 05 augustus 2014 @ 12:19:

Ik heb ooit een keer (11 jaar) met een kleurwedstrijd een dag Efteling met overnachting gewonnen voor het hele gezin.



Onderweg naar de Efteling, bij een tankstation, spring ik over een stoepje en hoppa, enkelbanden gescheurd. Heb de Efteling vanuit een rolstoel meegemaakt, balen. En pijn dat het deed.



Verder heb ik een paar jaar geleden 100 Euro shoptegoed gewonnen voor in de nieuwe winkelstraat, via een like en share actie op Facebook Jeetje! Dat heb je wel geweten dan, dat je die kaartjes had gewonnen. Wat erg voor je. Die 100 euro shoptegoed is dan weer geweldig! Ik deel ook vaak dingen op facebook, maar helaas komt het er nooit van. Ik betwijfel dan ook altijd wel of dat eerlijk gaat. Ik denk namelijk dat die acties bij 8 van de 10 bedrijven nep is.
don't eat yellow snow
Een taart, was nog best een grote ook en naar wens gedecoreerd.
Alle reacties Link kopieren
quote:computersaysno schreef op 05 augustus 2014 @ 12:23:

Bijbeau, ik heb ze vorig jaar gewonnen en vond het zo geweldig dat ik dit jaar ook naar Duitsland ben geweest! Ziggo Dome was binnen no time uitverkocht!Groot gelijk! Beste concert ever (tot nu toe!)
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
quote:ericito schreef op 05 augustus 2014 @ 12:25:

Een taart, was nog best een grote ook en naar wens gedecoreerd.Helemaal niet verkeerd!
don't eat yellow snow
Alle reacties Link kopieren
In mijn jeugd tijdens de vakantieperiode werden er in mijn woonplaats spel en knutseldagen georganiseerd. Heb toen met mijn gefreubel (ik geloof met bloemschikken) een vrijkaartje voor een dagje zwembad en een paar uurtjes midgetgolf gewonnen. Spannend Maar toen vond ik het feit dat ik ook eens iets had gewonnen al ge-wel-dig!



En onlangs een euro of 6 in de staatsloterij. Ik draai dus vet verlies.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 05 augustus 2014 @ 12:12:

Ik heb wel eens kaarten gewonnen voor een Full Moon party via Radio Decibel om er later achter te komen dat Full Moon een swingersfeest was En...was het leuk??
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo'n kneus wat betreft dingen winnen.

Of het nou lotingen of wedstrijden zijn.



Heb een paard die M2 dressuur niveau kan thuis. Op wedstrijden 1 dikke ramp! Heb in een jaar dan ook 6 punten gekregen in een niveau onder zijn doen, altijd de baan uit, steigeren, op hol slaan. En thuis is hij zo lief, daar een monster! Heb hem de laatste keer uit de sloot moeten halen. Ik kreeg een poedelprijs!!!! 2 kg beenham en een waardebon. -was gesponsord door omstanders, die het wel heel vermakelijk vonden dat iemand, die het paard helemaal netjes had gewassen etc, het paard na 10 minuten in witte kleren uit de sloot kon halen.- wat was ik blij!



Voor de rest ¤5.- in de Staatsloterij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven