hebben jullie wel eens iets bij tell sell gekocht?

11-09-2007 22:22 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
En was je er achteraf blij mee? Als ik soms zie wat aangeprezen wordt, kan ik altijd helemaal koopziek voor de tv zitten. Zo'n enorm handig multifunctioneel hakding, waarmee je kunt pureren, blenden en noem maar op.



Heb echter nog nooit wat gekocht. De iets te enthousiaste manier van presenteren staat me zo tegen dat ik er niets van wil kopen.



Mijn stiefmoeder heeft zo'n steamblaster (ofzo). Ze is er reuze blij mee en het schijnt ook nog goed te werken.



Heeft iemand van jullie ook die slakkenrommel gekocht? Werkte het?



(Jaja, zit tijdelijk even thuis overdag. Hahaha, wat een vreselijke televisie is er overdag)
Alle reacties Link kopieren
Wij Beo's kopen alles van Tellsell en zijn er altijd blij mee. De nieuwe geurverdrijver in huis is een echte aanrader. Toppie dat ding.

De slakkenslijm creme is werkelijk subliem te noemen, al mijn puistjes zijn weg en ook de rimpels zijn als sneeuw voor de zon verdwenen.

Helaas is de SL-cutter momenteel niet op tv te zien, dat is eigenlijk een van de beste producten die ze gehad hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ja, die Shark Steam Blaster. Die lijkt mij ook helemaal geweldig. Nooit meer met emmer en sop, maar gewoon steamen! De reclame is inderdaad ergerlijk positief, daarom twijfel ik ook of het écht zo goed werkt. Als je op de officiele site kijkt van Shark, zie je allemaal super-professionele schoonmaakmachines, allemaal goed aan de prijs. Ik wil 'm echter wel graag hebben.



Weet iemand of en waar je een goede 'immitatie' Steam Blaster kunt kopen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er een keer ingetrapt. Heb zo'n stoomreiniger gekocht. Leek me geweldig. Pakket aangekomen, uitgepakt, reiniger in elkaar gezet, water erin en stomen maar. En stomen maar. Het bleef maar stomen. Ik zag echt niets meer. Toen ik dat k*tding had uitgezet, begon ik even later weer wat te zien. En het water stroomde langs de muren.

Je snapt natuurlijk dat ik het meteen teruggestuurd heb!

By the way; mijn kinderen (12 jaar) vinden het geweldig om Tellsell te kijken op tv. Ze kennen alle producten en ook het verkooppraatje erbij. Geweldig.
Alle reacties Link kopieren
Ikweetnietsmeer, was dat nou die beruchte Shark Steam Blaster die mij zo goed lijkt? Of een andere, want ik heb meerdere stoomreinigers voorbij zien komen. En heb je nog een ander -goed werkend- exemplaar teruggekregen nadat je 'm had teruggestuurd?

Heb je nog een ander merk, ander type stoomreiniger gevonden waar je wel tevreden over bent?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om naar die Tellsell reclame te kijken, en ik zou alles wel willen hebben, maar jammer genoeg werkt het irl opeens helemaal anders (als je nl een beetje geduld hebt kun je hetzelfde spul voor een prikje bij de Blokker aanschaffen:-)

Dat hakding heb ik bij de Blokker gekocht, werkt best aardig, maar staat voornamelijk in de kast ruimte in te nemen.

Mijn tip, geniet van de reclame, en snij een uitje met een mes op de snijplank, goedkoper en veel sneller!
Denk dat je anders ziet.
Waren de Beo's ook niet gek op de Tony Pony?
Alle reacties Link kopieren
Een ex van mij (toen we nog samenwoonde) kocht al die producten. Stoomreiniger, zo'n buiktrilapparaat (of hoe heten die dingen), een buikspierapparaat, noem maar op. Vreselijk duur. Geen van die producten werkte. Meestal als je even wacht zie je de goedkope versie op de markt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Jaah sommige van die dingen zijn zooo aantrekkelijk vooral in sommige gemoedstoestanden zeg maar.... ik heb een jaar of 8 geleden toen ik na een avond (nacht!) stappen thuis kwam (dat deed ik toen nog.... zei de ouwe taart) eens zo'n wonderstift gekocht om je auto weer mee als nieuw te maken. Alle krassen en butsen verdwijnen als sneeuw voor de zon en je auto weer als nieuw voor een prikkie!

Die moest je dan bestellen in de kleur van je auto maar ze hadden maar van iedere kleur 1,eens denken hoe leg ik dit uit, we hadden een grasgroen Ford Fiestaatje indertijd maar ze hadden alleen maar een donkergroene kleur. De mevrouw aan de telefoon heeft me 3 keer verzekerd dat "de kleur zich automatisch aanpast naar die van de lak"



Yeah right ! Een maal grasgroene Fiesta met donkergroene vlekken en strepen later heb ik me voorgenomen me nooit meer te laten inpakken ... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
en je krijgt er een zootje extra reclame van in je postbus!

Ik heb ooit een buiktrilapparaat besteld (ligt inmiddels ook bij het vuil) en mijn naam hadden ze verkeerd opgeschreven. Daarna kreeg ik allerlei post met mijn naam op precies die verkeerde manier gespeld. Dus ze verkopen ook nog eens je adresgegevens.

Het lijkt allemaal heel wat maar ik koop er niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ik kocht er altijd mijn Tonie Ponies totdat ik hier op het forum ontdekte dat er BEO's zijn die ze zelf fokken. Met nog mooiere krullen dan op TV. En zelfs met glitter highlights!



Jammergenoeg maken de BEO's zelf (nog) geen Pilates Circles dus die koop ik wel bij Tell Sell want wie TP's draagt, wil ook strakke dijen en een dito kont!
Alle reacties Link kopieren
We zijn nog in onderhandeling met Tell sell voor overname van dit product. Je hoort later nog wel of het lukt.

Tevens zijn in de onderhandeling meegenomen jouw grote voorraad vleeskleurige 120 denier panties. Tot groot genoegen kan ik mededelen, dat ze zeer geinteresseerd zijn.
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder heeft eens (alweer een aantal jaren geleden) die fitness videos van Tony Little (volgens mij heette hij zo) gekocht. Was best leuk, maar na 2 weken lagen die videobanden alweer ergens te verstoffen X-D

Toen ik nog op school zat keek ik ook altijd in de vakanties naar die programma's. En kende ik ze ook allemaal uit mijn hoofd :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal jaren geleden bij Tel Sell gewerkt, gelukkig maar kort. Hun missie is om zoveel mogelijk onnodige dingen voor zoveel mogelijk geld aan domme mensen te slijten. Als die domme mensen daarna een klacht hebben, hebben ze pech en inderdaad worden alle adressen voor grof geld door verkocht. Ze hebben trouwens ook 2 andere bedrijven die dezelfde soort producten verkopen, ook via (deels) TV en internet, maar men weet niet dat dat ook Tel Sell is, dus ook al wil men niets meer met Tel Sell te maken hebben, dan komen ze via die 2 "andere"bedrijven er toch weer terecht.
WTF?
Alle reacties Link kopieren
tandenbleekspul! ik bedacht me op een dag dat ik mijn tanden wat gelig vond (valt eigenlijk wel heel erg mee). toen stond tell sell dus aan en heb ik het maar gekocht. na 8 dagen zou ik al verschil moeten zien.... dat viel dus tegen, maar ik voelde wel verschil. water drinken en ander koud spul werd heeeeeeeeeeeeeeeeeel erg pijnlijk! dus dat was 1 keer en nooit weer.
Matigheid schaadt. Er gaat niets boven overdaad (Oscar Wilde)
Het is een bekend verschijnsel dat er mensen zijn die 'verslaafd' zijn aan deze manier van kopen.........heel gevaarlijk dus. Als je maar enigszins neigingen in die richting hebt, niet naar zo'n programma kijken. Ik vind trouwens die manier van aanprijzen verschrikkelijk, zo Amerikaans....!
Alle reacties Link kopieren
Ja, kheb ooit jaren geleden een massageaparaat gekocht.

Geweldig aparaat en iedereen leent dat ding nog altijd!
abusu schreef op 16 september 2007 @ 14:09:

Ik heb een aantal jaren geleden bij Tel Sell gewerkt, gelukkig maar kort. Hun missie is om zoveel mogelijk onnodige dingen voor zoveel mogelijk geld aan domme mensen te slijten. Als die domme mensen daarna een klacht hebben, hebben ze pech en inderdaad worden alle adressen voor grof geld door verkocht. Ze hebben trouwens ook 2 andere bedrijven die dezelfde soort producten verkopen, ook via (deels) TV en internet, maar men weet niet dat dat ook Tel Sell is, dus ook al wil men niets meer met Tel Sell te maken hebben, dan komen ze via die 2 "andere"bedrijven er toch weer terecht.
En ik zou durven zeggen dat veel van onze medeforummers bij dat andere bedrijf ooit hebben gekocht. Ik kwam door mijn werk ook erachter dat ze dezelfde zijn
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een aantal keer gezwicht... Een fitnessding die nu ook nog in de sportscholen staat. Een abroler en een CD met allemaal jaren 70 nummers. Oja, ik vergeet haast die zolen waar ze ook met een stoomwals overheen rijden. Geweldig hahahahaha. Maar, ik moet zeggen, het loopt wel oké.

Wat een onzin! Met open ogen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een Shark Steam Blaster gekocht en het is een top apparaat! Ik heb er laatst nog een voor mijn moeder gekocht, toen ze 'm zag wilde ze er direct ook een!



Ik heb de Steam Blaster trouwens niet bij Telsell gekocht maar op www.verzendshop.nl , daar is ie goedkoper en bij Telsell koop ik nu liever niet.



Groetjes Sandra
Ik zou dat draaiende roosterapparaat wel eens willen proberen maar als ik de prijs zie lach ik al tikkend tegen mijn voorhoofd.

En toch zou ik best mijn kippenkluifjes een keer in dat ding willen laten draaien!

http://verzendshop.biedmeer.nl/website/ShowFile.php?ID=249570&Size=MaxContent&Type=Product
Alle reacties Link kopieren
<edit>
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 06-02-2009 13:10
Reden: Oproepje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat is er toch aan de hand met de wetenschap in dit land dat luie studenten op fora hun 'onderzoekjes' bijelkaar sprokkelen.

studentjes die ook nog eens te dom, lui en onverschillig (goede eigenschappen in de journalistiek! Not..) zijn om de regels te lezen.



via telsel heb ik trouwens wel eens die set gekocht waarmee je glitters op kleding kan maken, het klinkt superordinair en de voorbeelden in dat programma zijn ook superordinair, maar als je met smaak en beleid te werk gaat op bijv vintage kleding is het erg leuk spul.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er nog nooit gekocht omdat ik het te duur vind maar nu vraag ik me af of er iemand hier is die dat ding gekocht heeft voor kale mensen, je weet wel....dat gekke ding dat je dan over je kalende kruin moet halen.



Ik ben niet kalend maar mn man wel
Alle reacties Link kopieren
quote:abusu schreef op 16 september 2007 @ 14:09:

Ik heb een aantal jaren geleden bij Tel Sell gewerkt, gelukkig maar kort. Hun missie is om zoveel mogelijk onnodige dingen voor zoveel mogelijk geld aan domme mensen te slijten. Als die domme mensen daarna een klacht hebben, hebben ze pech en inderdaad worden alle adressen voor grof geld door verkocht. Ze hebben trouwens ook 2 andere bedrijven die dezelfde soort producten verkopen, ook via (deels) TV en internet, maar men weet niet dat dat ook Tel Sell is, dus ook al wil men niets meer met Tel Sell te maken hebben, dan komen ze via die 2 "andere"bedrijven er toch weer terecht.Megapixel lees deze posting maar eens door..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven