Heeft Nicolette Kluijver een rubber arm?

16-05-2012 10:05 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet die foto hiernaast er raar uit... en nee, niet alleen omdat het Nicolette Kluijver is. Maar die arm, dat is toch raar gephotoshopt of ben ik de enige die het er onnatuurlijk uit vind zien?
Alle reacties Link kopieren
hahaha, ik zie het nu pas.
Alle reacties Link kopieren
Teveel arm weg geshopt
Alle reacties Link kopieren
Nicolette Kluijver, had die niet een complete latex kopie van zichzelf laten maken?
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ze sowieso raar kijkt. Voor iemand die zo lang model is geweest, snap ik niet dat ze geen mooiere foto hadden kunnen maken...
quote:Star schreef op 16 mei 2012 @ 10:12:

Teveel arm weg geshopt

Dan vraag ik me gelijk af wat er nou in vredesnaam weggeshopt moet worden aan een arm?!



Hoe stom moet ze dan wel niet staan als er gesleuteld moet worden aan een gebogen arm...
quote:ingmagh schreef op 16 mei 2012 @ 10:27:

Ik vind dat ze sowieso raar kijkt. Voor iemand die zo lang model is geweest, snap ik niet dat ze geen mooiere foto hadden kunnen maken...Ik snap dus echt niet dat zij model is geweest... zeker en-profile is ze niet mooi!
Alle reacties Link kopieren
Oeh! Ik heb zo'n jurkje... nu wil ik ook een geel jasje.... maar niet zo'n rare arm
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 16 mei 2012 @ 10:27:

[...]



Dan vraag ik me gelijk af wat er nou in vredesnaam weggeshopt moet worden aan een arm?!



Hoe stom moet ze dan wel niet staan als er gesleuteld moet worden aan een gebogen arm...

Nog slanker maken dan de 47 kilo die ze weegt.

Ongelofelijk he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 16 mei 2012 @ 10:27:

[...]



Dan vraag ik me gelijk af wat er nou in vredesnaam weggeshopt moet worden aan een arm?!



Hoe stom moet ze dan wel niet staan als er gesleuteld moet worden aan een gebogen arm...



Soms vind "men" armen te fors overkomen.

Maar als Viva dus ook armen fotoshopt valt me dit wel tegen. Bij fotoshoppen denk ik eigenlijk meer aan bladen waar graatmagere modellen instaan die ze uitrekken en waar de huid wordt geegaliseert, en bepaalde mannenbladen dan bij "mijn" Viva
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Zo te zien hebben ze de achtergrond willen weggummen en hebben ze teveel van de bovenarm weggegumt. Je ziet ook een wit streepje. Echt heel slecht gedaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:ingmagh schreef op 16 mei 2012 @ 10:27:

Ik vind dat ze sowieso raar kijkt. Voor iemand die zo lang model is geweest, snap ik niet dat ze geen mooiere foto hadden kunnen maken...



Model?? Dan meen je niet?



Ik kan me best voorstellen dat er geen mooiere foto was, met dat hoofd... sorry...
Alle reacties Link kopieren
Ze kijkt indd wel heel zuur.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hahahahahahaaaaaaaaaaaaaa, tjesus. Ziet er toch niet uit! Raar wit gumstreepje ook.
Alle reacties Link kopieren
onder de oksel ook lelijk photoshop werk
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is een Spaghetti-arm in plaats van Spaghettibandjes.
Welke hoofdredacteur keurt dit in Godsnaam goed? Die heeft ogen onder der oksels?
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me logisch dat ze geshopt is, ze heeft ook zulke dikke armen....
quote:scamp schreef op 16 mei 2012 @ 10:32:

[...]



Nog slanker maken dan de 47 kilo die ze weegt.

Ongelofelijk he?

Ik denk dat Viva nu maar eens een nieuwe foto moeten plaatsen als achtergrond. Dit is echt prutswerk.



En zij is echt model geweest? Hmm. Voor wat voor blad dan? De Wehkamp? Of de Ter Meulen Post?



Door deze houding lijkt het net of ze een bochel heeft.
quote:Nastik schreef op 16 mei 2012 @ 10:47:

Het is een Spaghetti-arm in plaats van Spaghettibandjes.
Alle reacties Link kopieren
Ja rare photoshop! Wat raar
Internagelaktisch
Zou Nicolette hier nu ook kijken? Om te zien hoe ze op de Vivasite staat? Dan schrikt ze zich toch ook wezeloos.



Mocht je hier lezen Nicolette, eis een andere foto!
Alle reacties Link kopieren
quote:Ratteke schreef op 16 mei 2012 @ 10:51:

Zou Nicolette hier nu ook kijken? Om te zien hoe ze op de Vivasite staat? Dan schrikt ze zich toch ook wezeloos.



Mocht je hier lezen Nicolette, eis een andere foto!Joh, die is zo nuchter, die ligt hooguit in een deuk achter haar laptop! Om de reacties én om de foto
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik ook maar topmodel word. Het betaalt goed en je komt nog eens ergens. Die enorme maat 38 van mij is makkelijk terug te photoshoppen naar maatje 32.



Echt, het hangt me zo de keel uit dat je er niet eens meer als een normaal mens uit mag zien of er moet in je gegumd worden. Walgelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven