Heeft Nicolette Kluijver een rubber arm?

16-05-2012 10:05 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ziet die foto hiernaast er raar uit... en nee, niet alleen omdat het Nicolette Kluijver is. Maar die arm, dat is toch raar gephotoshopt of ben ik de enige die het er onnatuurlijk uit vind zien?
Alle reacties Link kopieren
Vind die foto's aan de zijkant toch zelden mooi.. Maar deze slaat wel alles inderdaad!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha 't is inderdaad een rubberen arm! Heel slordig!
Alle reacties Link kopieren
Haha ik kan nu alleen daar nog maar naar kijken. Bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:scamp schreef op 16 mei 2012 @ 10:32:

[...]



Nog slanker maken dan de 47 kilo die ze weegt.

Ongelofelijk he?Als ze idd maar 47 kg. weegt, dan zou ik eerder bij-plussen dan af-minnen.
wat raar dat ze ook armen fotoshoppen, kan me niet voorstellen dat nicolette dikke armen heeft. Nu ziet het er vreemd uit!

Ik vind nicolette geen mooi model (haar hoofd) wist niet dat ze vroeger model was geweest. Ik vind doutzen veel mooier als model
Alle reacties Link kopieren
Vind deze foto wel beter dan die kikkerkop met dat kroontje vorige keer!
Alle reacties Link kopieren
geweldig topic
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang is Nicolette eigenlijk bij die 47 kilo?
Alle reacties Link kopieren
quote:flint schreef op 16 mei 2012 @ 11:15:

Hoe lang is Nicolette eigenlijk bij die 47 kilo?1.80
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het juist wel prettig dat ook mesnen zonder standaard-hoofd model kunnen worden, nog afgezien van het feit of het 'mooi' is of niet. Zoveel modellen zijn inwisselbaar en lijken op elkaar tegenwoordig... of nou ja, tegenwoordig, volgens mij altijd al. Of zou dat komen doordat ze nosejobs, ooglidcorrecties en lipvulling en allemaal bij dezelfde dokter halen?
het lijkt wel of al die foto's aan de zijkant tegenwoordig direct door kunnen naar het onflateuze celebrity fototopic
Alle reacties Link kopieren
quote:TaraD schreef op 16 mei 2012 @ 11:19:

[...]





1.80Waaaaat?
Haar vriend is plastisch chirurg en ze heeft al bevestigd dat ze het een en ander heeft laten doen. En als ik goed kijk naar haar gezicht, zie ik inderdaad al een soort 'leewenkop' a la Linda en Conny.



Ik vind haar beslist geen model en ook geen hoogstaande presentatrice. Ze is 'wel leuk', maar goed in haar vak, neuh.



En huh, is zij 1.80? Dat kan ik bijna niet geloven, ik vind het een dreumes, gewoon, een kabouter.
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen dat het me wel tegen valt van Viva. De kleur iets aanpassen is nog 1 ding, maar echt het lichaam veranderen slaat nergens op...
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook bijna niet geloven dat ze 1.80 is, ik dacht dat ze kleiner was. En dan in combinatie met die 47 kilo..... Ik weet niet waar die vandaan komt, maar met die lengte zou ze echt graat- en graatmager moeten zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ze schijnt echt 1.80 te zijn maar haar gewicht was volgens mij een aanname. Als ik kijk naar de programma's waar ze regelmatig in bikini loopt vind ik haar dun maar niet ongezond dun.



1.80 bij 47 Kg ziet er in mijn ogen anders uit.
Alle reacties Link kopieren
En worden rubber armen nu de nieuwe schoonheidsnorm?



Dat photo-shoppen is echt uit de hand gelopen. Een tijdje terug hing bij een bushokje een foto van een vrouw met belachelijke lange benen.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
quote:TaraD schreef op 16 mei 2012 @ 11:43:

Ze schijnt echt 1.80 te zijn maar haar gewicht was volgens mij een aanname. Als ik kijk naar de programma's waar ze regelmatig in bikini loopt vind ik haar dun maar niet ongezond dun.



1.80 bij 47 Kg ziet er in mijn ogen anders uit.Dat had ik dus ook. Ze is dun, dat is duidelijk (en heeft het shoppen dus niet nodig), maar als het gewicht klopt, dan zou ze er wel anders uit zien.
Alle reacties Link kopieren
quote:flint schreef op 16 mei 2012 @ 11:46:

[...]





Dat had ik dus ook. Ze is dun, dat is duidelijk (en heeft het shoppen dus niet nodig), maar als het gewicht klopt, dan zou ze er wel anders uit zien.Exact, dat zou een BMI van 15 inhouden en zou ze er echt uitzien als een wandelende kapstok. Ik ben zelf 1,76 en weeg 51 kg helaas! Ik weet hoe dat eruit ziet...
Alle reacties Link kopieren
quote:kopjekoffie70 schreef op 16 mei 2012 @ 11:45:

En worden rubber armen nu de nieuwe schoonheidsnorm?



Dat photo-shoppen is echt uit de hand gelopen. Een tijdje terug hing bij een bushokje een foto van een vrouw met belachelijke lange benen.



Ik zie heel vaak plaatjes in campagnes die overduidelijk geshopt zijn. Té smalle tailles, té lange benen, té felle/grote ogen, té smalle jukbeenderen, té volle/rode lippen.



Ik vond dit een goed filmpje dat het hele proces laat zien: a metamorfose



Heb ook wel eens een reportage gezien wát er precies gephotoshopt wordt zodat het het meest aantrekkelijk wordt bevonden voor de consument/doelgroep.
Alle reacties Link kopieren
Goed filmpje.



Hier nog zo'n voorbeeld van extreme photoshop;







En het doel van de cosmetische industrie lijkt te zijn om het zelfbeeld van vrouwen naar beneden te halen zodat ze eerder de producten kopen en er dan ook bijna zo mooi uit kunnen zien.



Viva doet er trouwens net zo hard aan mee, die advertenties staan dan tussen artikelen en reportages over het opkrikken van zelfvertrouwen enderg.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog het oude plaatje.......
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer maar alles weggummen. Als een arm er al niet meer mag zijn.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Alle reacties Link kopieren
Ze lijkt wel een omgebouwde vent! Dat hoofd..
De onderkant van haar gezicht, lijkt op dat van een aap.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven