Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
ik zoek ideeen voor een valentijnscadeau voor mijn net-een-weken-nieuwe-vriendje!!

@ kitten, kijk eens bij expo! Daar ziet het helemaal
Alle reacties Link kopieren
De expo is een hele leuke winkel maar een beetje standaard geworden... en ik weet ook niet of hij daarvan wel houdt...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren


Tssk! Tssk! Kitten... nou wordt er een serieuze tip gegeven, weet je niet of hij daar van houdt?! Tssk! Dat ontneemt een mens de moed om nog goedbedoelde kado-adviezen te geven! :o



Ik weet niet hoe attent jouw nieuwe vriendje is... mijn lief is niet zo attent. Vorig jaar heeft hij daarom twee Puccini bonbons gekregen, afzonderlijk verpakt. Eén gewoon voor hem, voor valentijnsdag, en één voor hem om aan mij te geven voor valentijnsdag. Vond hij erg leuk!



Oei! Zie mij nou! nu zit ik zelf ook tips te geven!
:$
Ik bied hierbij mijn nederigste excuses aan.....:$



Alle reacties Link kopieren
en dat van die bonbons is een hele goede tip!



groetjes
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend studeert over drie weken af en ik weet echt niet wat ik hem moet geven, hij heeft eigenlijk alles al!! Heeft iemand een leuk idee?
**houdt zich in**grmpfl**doet echt haar best**aarrrrgh..... Een mooie lijst waar hij zijn diploma in kan bewaren**KUT!!! GVDGVDGVD!!!! Tooch een tip gegeven!!****Gaat zich zitten schamen**
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend studeert over drie weken af en ik weet echt niet wat ik hem moet geven, hij heeft eigenlijk alles al!! Heeft iemand een leuk idee?
een fles whiskey??

en champagne natuurlijk om het te vieren!
Alle reacties Link kopieren
BTW ik heb gewoon een Ipod photo 40 Gb voor mijn verjaardag gevraagd.... je had iedereen moeten zien kijken als ze aan me vroegen wat ik voor mijnverjaardag wil hahahahahahaa geweldig....:D
Alle reacties Link kopieren
De offtopic berichten zijn verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
thanx angel!:D
Alle reacties Link kopieren
Fleuri, ik zit met precies hetzelfde probleem, lief ook net klaar en krijgt over een paar weken zijn bul...aarghh. Hij krijgt van vrienden nu al allemaal leuke cadeaus, van zijn vader een heel mooi en heel duur horloge, (had ik ook bedacht, maar heel duur zal niet lukken..haha) en van zijn broer vast ook wel een heel leuk cadeau. En ik...???? Mijn lief is zo iemand die als hij iets wil, het dan gewoon koopt, heeft nooit iets te wensen, en anders is het verziekend duur en kan ik het niet kopen..pff. Over zijn verjaardag heb ik ook 3 maanden gedaan. Argh.
Alle reacties Link kopieren
Unable to convert HTML to XHTML
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Mijn vader treed binnenkort in het huwelijk met zijn vriendin. Wie weet er nog een leuk cadeautje dat je kan geven op zo'n huwelijk. Geld geven is geen optie, want t is toch mijn vader.

Aangezien ik nog nooit een cadeau heb gekocht voor iemand die ook ging trouwen. Zou ik niet weten wat ik moet kopen. Wie weet er eenl euk en origineel cadeau? Alle ideeen zijn welkom.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Misschien een stomme vraag. Maar hoeveel euro zouden jullie in een envelop doen voor een 12,5 jarig huwelijk. Die gegeven wordt in een zaaltje?

ik dacht zelf 20 euro en mijn man 15 euro. Nu hebben we ook nog oppaskosten van 4,50 per uur.

Wat vinden jullie?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Lirit,



Geef hun een weekendje Antwerpen ofzo kado.Of kaartjes voor een keer naar de sauna te gaan samen.Een bezoekje aan een theater.

Of een mooi schilderij.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ook zelf altijd leuk vind om te doen is een romantische mand te maken voor een koppel dat gaat samenwonen etc.

Misschien ook leuk voor een 12,5 huwelijk?



Je neemt een leuke rieten mand,en daar doe je allemaal spulletjes in zoals massage olie,kaarsjes,wat lekkers te drinken,wat te knabbelen.Kaartjes voor een avondje bios etc etc...

En dit kun je zo uitgebreid doen als je maar wil,ook naar gelang je budget natuurlijk.

De mensen die ik het heb gegeven waren er altijd super blij mee.



Misschien een bruikbare tip?!
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer haha maar had nog een idee voor de dames vanwie de vriend een bul kreeg.

Misschien leuk om een mooie lederen tas te kopen die hij kan gebruiken voor z'n nieuwe baan die die gaat krijgen.

En eventueel een mooie pen erbij met inscriptie van 'succes' of iets en een schrijfmap erbij.

En natuurlijk een kikse lijst voor z'n diploma!
Unable to convert HTML to XHTML
poging twee:



Voor de afstuderende vriendjes: een mooie pen met zijn naam erin gegrafeerd. Eventueel met 'drs' ervoor.
Alle reacties Link kopieren
wat te denken van een mooie (Succes) agenda? hoeven niet heel erg duur

zijn hoor, en als je geluk hebt heb je nu nog de inhoud voor wat minder

omdat er toch al een maand voorbij is...
Alle reacties Link kopieren
cadeautje voor vriendje: iets wat met sex temaken heeft valt altijd in de goede smaak! leuke toy, of mezelf in nieuw sexy outfitje, altijd succes!
Alle reacties Link kopieren
ok... meestal kom ik alleen op dit soort topics om tips te geven.. maar deze keer heb ik jullie hulp nodig !!





Mijn vader wordt in april 50.. nu ben ik opzoek naar een leuk kado, maar heb geen idee wat ik moet kopen



Mijn budget gaat tot de 50 euro

als jullie ideeen hebben voor een groter kado of iets is dat ook goed. Ik kan samen met mn moeder en zus doen en dan kom ik toch wel al op een bedrag van 150 euro uit denk ik.. of minder of meer, geen idee hoeveel zij willen uitgeven.



mn moeder had al het idee om door iemand onze tuin te laten opknappen en dat ie zelf spullen mag uitzoeken voor een bepaald bedrag.. wat vinden jullie hiervan ??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven