Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan zondag bij vrienden van ons op visite. Zij hebben een nieuw huis laten bouwen en zitten er nu 1 maandje in. Iemand een idee voor een leuk origineel kado?

Ik zat al aan een bloemstuk/plant of mooie bos bloemen te denken, maar dat is zo afgezaagd he.......

Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Naambordje met hun namen erop, of hebben ze die al?
Alle reacties Link kopieren
Lise30: als het huis net gebouwd is, zal de tuin er nog wel kaal bij staan. Misschien is een pot of bak buitenplanten een leuk idee?
Vijf!



We hebben van café het holletje per ongeluk 2 x een deel 3 geopend  die van mij mag je sluiten!
Alle reacties Link kopieren
Uhm, Jess, verkeerde topic! :D

Don't worry, ik heb het al gemeld bij de Angel.
*hips..ziet een beetje scheel* euhmm...jah verkeerde topic hè



sorrie kadotippers!
Als je een leuk/origineel cadeautje zoekt voor iemand kijk dan eens op www.ballonexpress.nl Deze organisatie stuurt heliumballonnen in een doos op, als de doos geopend word, komt er dus een ballon uit met daaran een kartje met een persoonlijke boodschap. Ik heb nog nooit zoiets gekregen, maar vind het wel erg origineel. kosten zijn 20 euro of iets meer (ligt aan soort ballon)
Alle reacties Link kopieren
http://www.kadopagina.nl/
Alle reacties Link kopieren
http://www.attent.com/index.asp
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Zo standaard vind ik een bloemetje niet hoor. Ik word er altijd heel blij van. (he Qwertu:P)

Er zijn ook bloemenzaken die net iets meer met een bos bloemen proberen te doen, waardoor het helemaal een feest is om zo'n bos te krijgen (of te geven)

En om in de bloemensfeer te blijven. Tegenwoordig kan je ze ook kopen, maar een mooie glazen pot met een hyacintbol of krokussen etc en dan verder opvullen met schelpjes, ziet er erg feestelijk uit. en als de bol is uitgebloeid heeft degene er nog een leuke vaas aan ook.
Alle reacties Link kopieren
bedankt voor jullie leuke tips. Ik denk inderdaad dat het dan toch iets van een bloemetje wordt in een mooi vaas. Ik wilde inderdaad iets geven waar ze wat langer iets aan hebben. Vazen kom je toch altijd te kort. Meestal krijg je een bos bloemen en dan heb je (tenminste heb ik meestal) net weer niet de juiste vaas voor dat boeket.

Iets voor buiten vond ik ook leuk, daar kan ik ook nog naar gaan kijken.
Alle reacties Link kopieren
Een mooie buxus bol in pot is ook leuk!

Ik zou eerder iets voor de tuin kiezen...
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf vinden dat het van geestelijke armoede getuigd als je niet eens een kado voor een geliefde kunt verzinnen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
weet je wat pas armoe is?als je barst van de ideeen maar je hebt geen geliefde......................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het van geestelijke armoede getuigen als je steeds maar weer hetzelfde nutteloze commentaar blijft leveren.
Alle reacties Link kopieren
Dat zie je verkeerd Veredevine. Niet meer ageren tegen vervuiling, dát zou pas armoedig zijn.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Zuss, welke geweldige, super kadootjes koop jij dan zoal voor je naasten?

Daar ben ik eens heel erg benieuwd na..

Show us your talent girl!
Alle reacties Link kopieren
Ik lig hier helemaal dubbel wereldwonder, mooie verkapte manier om toch een paar tips te ontfutselen :)

Wat ik koop voor mijn geliefden? Dat hangt van de persoon, de situatie en mijn financieën af. Maar het zijn altijd cadeau's die bij die persoon passen.

De ene keer weet ik het direct, de andere keer spendeer ik er dagen shoppen aan.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
....goh..zo doet verder nieiieiemand het. En de andere keer kom je er even niet uit en denk je: oohh jaaa, ik kijk wel eens op het forum, daar komen veel mensen, er wordt over werkelijk van alles gepraat, misschien kan ik mijn vraag daar kwijt, misschien heeft iemand een leuk idee!! En wat blijkt, ik ben de enige niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je dan? Ik blijf het niet snappen dat wildvreemden om advies gevraagd wordt als je een cadeautje zoekt voor je Lief.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Jemig Zuss, wat kun jij zeuren zeg! De vivaangel heeft pas al dat off topic gezeik verwijdert en nu begin jij weer. Laat een ieder in zijn waarde en zeur niet zo door! We weten nu onderhand wel dat er een aantal personen vinden dat ze het belachelijk vinden om een ander tips te geven wat betreft cadeaus, dat hoef je niet te herhalen en te herhalen en nog eens te herhalen.... *zucht*
Alle reacties Link kopieren
Jammer voor jou Dino. Jullie posten nu eenmaal op een forum waar ik lees en reegeer, dus dat doe ik ook als ik iets zie waar ik het niet mee eens ben of als ik iets niet snap.

En tot iemand me een echt goede uitleg geeft waarom je wildvreemden om advies vraagt voor zo iets persoonlijks zal ik het niet snappen.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Zolang jij het niet snapt vind ik jou echt ongelooflijk dom! Amen.

En dit is het laatste wat ik erover zeg want ik heb een hekel aan dat off topic gedoe!
Alle reacties Link kopieren
hahahahahahaa
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven