Het Centrale Cadeau en Feesten Tip Topic

26-01-2005 16:07 746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoek je iets leuk voor je moeder, collega of geliefde? Weet je niet wat je zult geven op een bruiloft? Vraag het hier!!! bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames,



een collega van ons team gaat weg. nu hebben we al een kaart volgeschreven met groetjes, liefs, succes enz. ik wilde er een mooie bos bloemen bij kopen maar ze gaat zondag weg en maandag op vakantie, dus aan die bloemen heeft ze niets. weten jullie iets anders leuks en een beetje feestelijks als afscheid? (geen boekenbon ofzo)

als ze terug is van vakantie doen we een etentje en krijgt ze van ons een groter kado. t is nu meer om haar niet met lege handen weg te laten gaan. we hebben nu een tientje, 12,50 te besteden.



bedankt voor de ideeen! groetjes Mellebel.
Alle reacties Link kopieren


Hallo Dames,



een collega van ons team gaat weg. nu hebben we al een kaart volgeschreven met groetjes, liefs, succes enz. ik wilde er een mooie bos bloemen bij kopen maar ze gaat zondag weg en maandag op vakantie, dus aan die bloemen heeft ze niets. weten jullie iets anders leuks en een beetje feestelijks als afscheid? (geen boekenbon ofzo)

als ze terug is van vakantie doen we een etentje en krijgt ze van ons een groter kado. t is nu meer om haar niet met lege handen weg te laten gaan. we hebben nu een tientje, 12,50 te besteden.



bedankt voor de ideeen! groetjes Mellebel.
wat voor soort vakantie? en hoe gaat ze erheen?

wat tijdschriften voor onderweg, strandmatje

gaat ze niet met t vliegtuig dan n flesje wijn en n paar glazen voor een toost bij aankomst
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Dan heb ik meteen al een 'casus': Vriendin, samenwonend, wordt 26 jaar. Ze heeft eigenlijk alles al voor in haar huis. (Dat soort dingen zou ik normaal geven..) Zegt zelf ook dat ze eigenlijk niets nodig heeft.



We willen met z'n 4en een cadeau voor haar kopen maar hebben dus echt geen idee wat!!



Ze houdt erg van lezen maar om nou weer met een boek aan te komen. Muziek ook, maar een beetje t zelfde verhaal...



Ik dacht zelf aan een "doe cadeau" een dagje weg ofzo..



Iemand suggesties? Echt alle tips zijn welkom!



Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je hier iets leuks vinden?

http://www.kadopagina.nl/
Alle reacties Link kopieren
Hoi mikkie82,



Je zou bijv. een 'high tea' kunnen organiseren. Zelf allemaal lekker dingen maken en dit bij iemand thuis doen of je kunt ergens bij een restaurant of theehuis een 'high tea/afternoon tea' reserveren. De jarige vervolgens met een smoes meelokken naar de lokatie waar alle vriendinnen al zijn en haar dan verrassen met een hele leuke middag (lekker theeleuten en snaaien is altijd gezellig). :gwab:



Of een dagje naar een sauna, lekker uit eten, workshop sieraden maken enz.



groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,Even raad nodig.Ik rij al sinds begin mei mee naar het werk met een collega die ook een buurman is van een paar huizen verder op.Nu reageerd hij niet echt op "aanbiedingen" van mij om bij te dragen in de kosten.Wat is een leuk cadeautje om te geven als dank voor het meerijden?Groetjes Barbabella
Alle reacties Link kopieren


Hoi,



Even raad nodig.

Ik rij al sinds begin mei mee naar het werk met een collega die ook een buurman is van een paar huizen verder op.

Nu reageerd hij niet echt op "aanbiedingen" van mij om bij te dragen in de kosten.

Wat is een leuk cadeautje om te geven als dank voor het meerijden?



Groetjes Barbabella




- een kilozak autodrop

- een dinerbon voor hem en zijn vrouw? eventueel inclusief oppas?
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Misschien kun een thema feestje organiseren?? Iets tropisch?



Als je op www.malibu.nl kijkt kan je zelfs zo'n soort feest winnen.



Dan heb je en een feestje en iets speciaals!! :-)
Alle reacties Link kopieren
Weekendje weg...
Alle reacties Link kopieren
Bar-is-Back schreef op 18 juli 2007 @ 12:24:

Hoi,Even raad nodig.Ik rij al sinds begin mei mee naar het werk met een collega die ook een buurman is van een paar huizen verder op.Nu reageerd hij niet echt op "aanbiedingen" van mij om bij te dragen in de kosten.Wat is een leuk cadeautje om te geven als dank voor het meerijden?Groetjes Barbabella




Geef hem een spaarvarken of een andere leuke spaarpot met de mededeling dat je van plan bent daar iedere week in te "doneren".

het is voor veel mensen moeilijk een bedrag te zeggen, omdat ze toch rijden,

kijk wat het jou waard is dat je mee mag rijden en geef hem dat ieder week "om het varken te voeren"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Upperdeup!!
Alle reacties Link kopieren
Laatst gezien op een bruiloft, i.p.v. het standaardenvelopje:

een bloempot met twee flinke komkommers erin (van ongelijke grootte). In de komkommers waren allemaal Euro's gestoken, het leek net een grote cactus met stekels. Als je een beetje meer geld te besteden hebt kun je ook nog kiezen voor zo'n verlichte bloempot.



een mooie doorzichtige fles, wat schelpenzand erin, kleine schelpjes, parels en een opgerold bankbiljet, fles op de zijkant leggen.



Vrijgezellenfeestje: alle gasten een A4tje laten invullen, bovenaan ruimte voor een foto. Vragen als bijvoorbeeld: hoe ken jij ...., noem een paar slechte eigenschappen van ...., een paar goede eigenschappen, maak een tekening van .... (maak hiervoor een vakje) en wat is jouw wens voor .... (haar huwelijk).

Tijdens de vrijgezellendag veel foto's maken (ook van alle aanwezigen een foto waar ze alleen opstaan, voor het A4tje), hier een leuk album van maken met grappige teksten, kost tegenwoordig ook maar een paar centen en is heel gemakkelijk online samen te stellen.

Tijdens dit vrijgezellenfeestje hebben we eerst een rondvaart gemaakt (alle gasten waren al aan boord voordat de bruid-in-spé eraan kwam) en daarna gegeten in het pannenkoekschip.

Het was een groot succes.
Alle reacties Link kopieren
Hallo, zouden jullie met mij mee willen denken?



Mijn beste vriendin is ten huwelijk gevraagd en gaat volgend jaar trouwen. Nu wil ik haar graag een aardigheidje geven ter ere van haar verloving maar ik kan niets leuks bedenken. Een andere vriendin die zich heeft verloofd heb ik zo'n mooi bruidstijdschrift gegeven met een leuke kaart erbij maar deze vriendin heeft al een hele stapel bruidstijdschriften.



Heeft iemand een leuk idee?
Alle reacties Link kopieren
Handige website met kerstcadeau tips. Zitten ook een paar originele kado's bij die je voor andere momenten kan gebruiken. Ook allerlei aanbiedingen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek een leuke fietstas voor achterop mijn fiets, heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Saskia27 schreef op 25 januari 2008 @ 19:39:

Ik zoek een leuke fietstas voor achterop mijn fiets, heeft iemand tips?
Kijk eens bij Hema en winkels waar ze Kitsch Kitchen verkopen!
Alle reacties Link kopieren
Tip: kijk eens op www.kadopagina.nl Hier heb ik echt al veel leuke cadeautjes vandaan!!
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort; 25 jarig huwelijksfeest van de ouders van een vriendin. Bovendien zingt de moeder van die vriendin in de vocalgroup waar ik voorzitter van ben. Wij zijn ook uitgenodigd voor de receptie.



Vraag1: wat kunnen we kopen als vriendengroep van dochter zijnde?



Vraag2: wat kunnen we kopen als bestuur van vocal-goup zijnde.



Het zijn 'gewone', hardwerkende mensen, 4 kinderen, groot huis buitenaf. Moeders heeft al heimwee als ze een weekeindje aan het strand vertoeft.
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
up
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
Help!!



Overmorgen moet ik afrijden voor m'n auto, weet iemand nog een leuk cadeautje voor m'n rij-instructeur (man) als ik 't haal?

(ik kom zelf niet verder dan een klok met verkeersbord van expo / kadopagina (of een vergelijkbare site) of een wijntje)



Liefs, schatje

-xx-
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd of er nog mensen zijn die reageren..... haha,, volgens mij is dit topic een beetje '2007'.



In september wordt een goede vriendin 23. Aankomend jaar wordt hun huis gebouwd. Ben dus op zoek naar een leuk kadootje, wellicht met het oog op een nieuwe woning.

Wie is er orgineel?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Alle reacties Link kopieren
een ikea bon
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook even hulp nodig denk ik: mijn vriend studeert binnenkort af/krijgt zijn masterdiploma... eindelijk ;-) Hij is al aan zo'n 2 jaar aan het werk maar nu heeft ie eindelijk alles afgerond, maar wat moet ik hem geven? Het is wel een heel gedoe geweest met z'n diploma dus wil wel wat leuks doen, maar weet echt niet wat... Wie heeft hét idee?!



Achtergrondinformatie: hij werkt in het onderwijs (dus al een tijdje, hij hoeft geen tas/pennen/weetikwat meer te hebben)...
Alle reacties Link kopieren
Mijn nichtje wordt binnenkort 2 jaar oud... en ik wil natuurlijk een leuk kado'tje geven. Maar ik heb zelf geen kinderen en heb dus geeeeeen ideee wat te geven!

Wie heeft er suggesties???
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft een leuk idee? Een vriendin van mij vertrekt over een maand voor negen maanden naar het buitenland. Ik wil haar een klein afscheidscadeautje geven. Ik heb niet echt veel foto's van ons samen, dus een boekje kan ik niet zelf maken. Het moet ook niet te zwaar zijn, maar meer een aandenken aan NL en een gelukwens voor de maanden dat ze weg is. Wat zou ik kunnen geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven