Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!

05-10-2014 11:24 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens inkakken van het oorspronkelijke weggeeftopic maar omdat we het er over hadden hoe mooi dat toch altijd was, heropenen we bij deze het weggeeftopic!!



In dit topic draait het om niets anders dan het weggeven van die spullen die bij jou in de kast blijven liggen. Kleding, huisraad, decoratie, kortings- en waardebonnen, je kunt het zo gek niet bedenken!



De enige regel is dat het weggeven onvoorwaardelijk en belangeloos moet zijn.

Je mag er dus niets voor terug vragen!

Uiteraard vergoed de ontvanger de verzendkosten en ik zou voorstellen dat net als bij Marktplaats ofzo de verzender wacht op de ontvangst van de verzendkosten voor het item verzonden wordt.

Dit om conflicten uit het verleden te vermijden.



Laten we hopen dat dit topic weer net zo mooi wordt als het oorspronkelijke weggeeftopic ooit



Oh, en regio vermelden is handig ivm ophalen



Game on!



Edit 6/10;



Gratis tip van de chef:



Opsturen met pakketpost is het goedkoopste met DHL of Kiala.

Je print zelf je etiket dan en geeft het pakket af bij een DHL of Kiala pakket. Je verstuurt het naar het DHL- of Kialapunt het dichtst bij de ontvanger en de ontvanger kan het daar ophalen.



Kosten; ¤3,95 voor Kiala (tot 15 kg)

¤4 voor DHL, (tot 10 kg).



Scheelt al gauw drie euro met PostNL.



Tip van de chef 2 en gejatte tekst van Vivamod:

Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen.



Kan alleen als je meer dan 200 posts hebt, en dat kun je weer zien door op het roze balkje bij je naam te klikken.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, super sweet!!

Dat soort producten is iets waar we eigenlijk geen budget voor krijgen.



En nieuwe of bijna nieuwe flesjes gebruiken we ook wel als bijvoprbeeld bingoprijzen.



Alleen met hele extreme kleuren kan ik niks.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Ik pb je even.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik heb nog een oude zonnebank die gewoon werkt.. Gratis op te halen in Noord Brabant..
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds een bijna vol pakje lipton green tea intense mint.

Als er niet snel iemand m wil gaat ie in de kliko en das zonde. Maar het staat me in de weg hier.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Tis heerlijk hoor, smaakt naar een slap aftreksel van verlept gras en verschraalde tandpasta.... 
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Haha je weet het weer fantastisch aan te prijzen, marels. Ben je al van je tokkievestje en je panterlegging met open kuiten af gekomen? (Nee ik hoef ze echt niet)

Zo ben ik ook zo benieuwd of de trouwjurk van dit topic al een nieuwe eigenaresse heeft. Ik las dat er iemand op reageerde, maar kan me niet herinneren dat er daarna nog is gezegd dat hij is vergeven aan iemand.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijkheid duurt het langst. Wil je mn thee hebben?



En ja, ik ben van mn lelluke kleren af.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 23 oktober 2014 @ 13:49:

Graag Essie!! En de tas wil ik misschien ook wel



Ik mail je vanavond!!Ik heb nog geen mail ontvangen. Ik mail jou even!
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Alle reacties Link kopieren
Oh, en ik wil je thee wel!

Mijn schoonmoeder drinkt graag gras, een beetje tandpasta erbij voor de verandering vindt ze vast niet erg.
Met je gezicht naar de zon, valt de schaduw altijd achter je
Alle reacties Link kopieren
Doe me je adres maar in de mail
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:newnick schreef op 23 oktober 2014 @ 15:31:

Hier een link naar de spullen die ik heb om weg te geven.

Er komt uiteindelijk nog meer bij!

Spulletjes!



DTV, heeft er iemand nog een winterjasje maat 110-116 liggen voor mijn jongste?Hoi Newnick! Is jongste een dochter of een zoon? Ik heb twee meisjesjasjes die wel door mogen. (Van mij althans - zou nog wel even met dochter moeten kortsluiten. :-))
Alle reacties Link kopieren
Is er ook iemand geïnteresseerd in een Roamler invité? Ik heb er 1. Het liefst even een pb of een mail sturen naar cocomojasper@gmail.com. Als je wilt graag even je woonplaats vermelden, het beste voor mij is namelijk dat je niet te dichtbij woont Ik ben een weekendje weg, dus reageer wat langzaam vermoed ik!
It ain't me
quote:blije-bij schreef op 24 oktober 2014 @ 13:53:

Marels en Rania ik heb vriendverzoekjes verstuurd zodat ik jullie adressen kan krijgen.



Dan heb ik nog de http://www.laantje.com/fashion-find-chanel-esque-bag/ in de aanbieding Ohhhh die vind ik heel mooi!!!
quote:newnick schreef op 23 oktober 2014 @ 15:31:

Hier een link naar de spullen die ik heb om weg te geven.

Er komt uiteindelijk nog meer bij!

Spulletjes!



DTV, heeft er iemand nog een winterjasje maat 110-116 liggen voor mijn jongste?Voor een meisje wel
Alle reacties Link kopieren
@cocomo, ik heb je gemaild. Ik hoop dat onze woonplaatsen ver genoeg uit elkaar liggen :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:sweetfirefly schreef op 23 oktober 2014 @ 13:17:

[...]



Weidevogel:



[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Van deze is de kraag aan de binnenkant wel verkleurd.

[afbeelding]@Weidevogel; ik heb geen reactie van je, heb je nog interesse, anders gaan ze maandag mee met een kledingzakactie.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
quote:Klonkje schreef op 24 oktober 2014 @ 23:19:

[...]





Ohhhh die vind ik heel mooi!!!Ik heb je een vriendschapsverzoekje gestuurd en als je je adres geeft of in het Noorden woont komt de tas jouw kant op.
quote:weegschaal68 schreef op 24 oktober 2014 @ 19:40:

Leuk Topic:



ivm verhuizing heb ik nog het volgende te geef:

gebruikte 70jaren spelletjes:

Oud damspel (doosje met stenen en los bord erbij)

Mikado in een kokertje

Halma

junior scrabble

mastermind

ganzebord

dominostenen (gewoon van die zwarte met puntjes)



beautycase van Delsey (duidelijk gebruikt)

Doos met ingebonden leesboeken, meest streekromans.



Kan ik hier iemand blij mee maken?Ha weegschaal, welke omgeving kom je vandaan? Ik heb namelijk wel interesse in de spelletjes!
Alle reacties Link kopieren
Marels, ik heb ook nog wat nagellakjes. Die wilde ik wegdoen, maar dan stuur ik ze liever jouw kant op. Als je interesse hebt mail ik je wel even.
(misschien haal ik dit bericht later weg) . Ik heb Marels vanavond in levende lijve ontmoet dat was leuk! Ze is helemaal de lieve mooie Marels zoals je zou denken
quote:Lariba schreef op 24 oktober 2014 @ 23:11:

[...]





Hoi Newnick! Is jongste een dochter of een zoon? Ik heb twee meisjesjasjes die wel door mogen. (Van mij althans - zou nog wel even met dochter moeten kortsluiten. :-))Ik heb een zoontje
quote:zonnigschildpadje schreef op 24 oktober 2014 @ 17:19:

@shenandoah wil je de items nog? Heb helaas nog geen mail terug ontvangen. Mocht je geen interesse meer hebben, dan kan ik er misschien iemand anders blij mee maken Als het goed is heb je gisteren mail ontvangen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Shenandoah schreef op zaterdag 25 oktober 2014 21:57 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="zonnigschildpadje in "Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!"" class="messagelink">zonnigschildpadje schreef op 24 oktober 2014 @ 17:19</a>:</b>

@shenandoah wil je de items nog? Heb helaas nog geen mail terug ontvangen. Mocht je geen interesse meer hebben, dan kan ik er misschien iemand anders blij mee maken </div></blockquote>Als het goed is heb je gisteren mail ontvangen!



Ik heb je teruggemaild!



Nog te geef:

- 2 actie dvds

- jongens winterjasje maat 68
quote:Lariba schreef op 24 oktober 2014 @ 23:11:

[...]





Hoi Newnick! Is jongste een dochter of een zoon? Ik heb twee meisjesjasjes die wel door mogen. (Van mij althans - zou nog wel even met dochter moeten kortsluiten. :-))Een klein menneke ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Klonkje schreef op 25 oktober 2014 @ 20:05:

(misschien haal ik dit bericht later weg) . Ik heb Marels vanavond in levende lijve ontmoet dat was leuk! Ze is helemaal de lieve mooie Marels zoals je zou denken







Niet geloven hoor, ik val haske tegen in het echt

Was iig heel leuk om Klonkje te zien, leuk mensch is het!!
668, the neighbour of the Beast

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven