Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!

05-10-2014 11:24 1381 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens inkakken van het oorspronkelijke weggeeftopic maar omdat we het er over hadden hoe mooi dat toch altijd was, heropenen we bij deze het weggeeftopic!!



In dit topic draait het om niets anders dan het weggeven van die spullen die bij jou in de kast blijven liggen. Kleding, huisraad, decoratie, kortings- en waardebonnen, je kunt het zo gek niet bedenken!



De enige regel is dat het weggeven onvoorwaardelijk en belangeloos moet zijn.

Je mag er dus niets voor terug vragen!

Uiteraard vergoed de ontvanger de verzendkosten en ik zou voorstellen dat net als bij Marktplaats ofzo de verzender wacht op de ontvangst van de verzendkosten voor het item verzonden wordt.

Dit om conflicten uit het verleden te vermijden.



Laten we hopen dat dit topic weer net zo mooi wordt als het oorspronkelijke weggeeftopic ooit



Oh, en regio vermelden is handig ivm ophalen



Game on!



Edit 6/10;



Gratis tip van de chef:



Opsturen met pakketpost is het goedkoopste met DHL of Kiala.

Je print zelf je etiket dan en geeft het pakket af bij een DHL of Kiala pakket. Je verstuurt het naar het DHL- of Kialapunt het dichtst bij de ontvanger en de ontvanger kan het daar ophalen.



Kosten; ¤3,95 voor Kiala (tot 15 kg)

¤4 voor DHL, (tot 10 kg).



Scheelt al gauw drie euro met PostNL.



Tip van de chef 2 en gejatte tekst van Vivamod:

Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen.



Kan alleen als je meer dan 200 posts hebt, en dat kun je weer zien door op het roze balkje bij je naam te klikken.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
MadameQ ik heb je zegeltjes binnen, hardstikke bedankt!!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
quote:Marels schreef op 28 november 2014 @ 23:02:

MadameQ ik heb je zegeltjes binnen, hardstikke bedankt!! Graag gedaan. Begreep van de cassiere vandaag dat de actie nog tot februari duurt. Dus als ik weer een lading heb komen ze weer je kant op. Heb meestal niet zoveel aan boodschappen maar elke zegel is er weer 1.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:Shenandoah schreef op 28 november 2014 @ 22:37:

Wel interesse in de teva's.

Welke regio zit je paper clip?

Niet in jouw regio, ik zit net boven de regio van Marels

Ik heb jou volgens mij ook ooit een Jip en Janneke slaapzakje opgestuurd kan dat kloppen ?
Klopt!

zoon heeft er heerlijk in geslapen in regenachtig tsjechie en oostenrijk van de zomer. Hij vond het helemaal leuk dat jip en janneke erop stonden en dat werd regelmatig verteld :P



Denk dat ze met pakketpost moeten, die sandaaltjes, en aangezien die maat nog wel erg lang voor zoon duurt kun je er misschien beter iemand anders blij mee maken :P
Alle reacties Link kopieren
Ik schop het topic nog even omhoog



Naast de dingen in mijn vorige bericht heb ik ook nog:

- 5 Lenzen sterkte -5 houdbaar tot 08-2017 (mijn sterkte is bijgesteld)

- 4 decoratieve kaarsjes in vorm van cactussen

- Engelstalige boeken (detectives/thrillers)

1. The reversal - Michael Connely

2. The Girl with the Dragon Tattoo - Stieg Larsson

3. Keeping the Dead - Tess Gerritsen

4. The Bourne Supremacy - Robert Ludlum



P.S. Is er nog iemand die AH kristalzegels aanbiedt?



quote:pochacco schreef op 16 november 2014 @ 12:04:

Na een eerste opruimronde heb ik volgende weg te geven:



- Popcornmachine (en een zak maiskorrels om te poppen )

- 2 groene laptopsteunen van Ikea

- Een flinke stapel Glamour tijdschriften, zowel Engelse als Nederlandse van de laatste 2 jaar

- Een rijstkoker voor in de magnetron

- Zwarte pumps met een sleehak (soort 'houtlook') maat 42



Regio Ede!
If chocolate can't fix it, it's a real problem
Ja die passen niet door de brievenbus Shenandoah. Als niemand ze wil hebben hoor ik het wel als de maat goed is over een jaar ofzo
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog onzin aan te bieden....



13,6 m2 laminaat, kleur licht eiken

1 volledig gesloten pak Quick step laminaat in een wittig eiken ofzo. (kleur zoek ik nog eens precies op)

1/2 emmer Knauf betokontakt van 20 kg, dus nog dik 10 kg over.

Een setje ronde Harry Potter speelkaarten, niet meer verkrijgbaar, in metalen bewaarblikje.

Koffiezetapparaatje van tristar, 500 watt dus kan voor op de camping.



En ik gooi hem er nog eens in;

Voor een allerliefst familielid die een heel zwaar jaar gehad heeft zoek ik AH Kristalzegels, zodat ik haar met kerstmis kan verrassen met een shitload aan zegeltjes.
668, the neighbour of the Beast
quote:paper-clip schreef op 30 november 2014 @ 19:44:

Ja die passen niet door de brievenbus Shenandoah. Als niemand ze wil hebben hoor ik het wel als de maat goed is over een jaar ofzo



Dan moet hij hard gaan denk ik qua maat, 23 pas lol.

En ik vind al dat het te hard gaat :P
quote:Marels schreef op 30 november 2014 @ 19:55:

Ik heb nog onzin aan te bieden....





Een setje ronde Harry Potter speelkaarten, niet meer verkrijgbaar, in metalen bewaarblikje.

Koffiezetapparaatje van tristar, 500 watt dus kan voor op de camping.



De HP kaarten zou ik graag willen hebben voor mijn dochter !

Hoeveel kopjes kan je zetten met het koffiezettertje ? Ik zoek nog een nieuwe voor in de caravan maar daar wil ik wel 10 kopjes mee kunnen zetten net als die ik nu heb.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke actie.

Ik ga eens kijken in huis wat er allemaal wegkan.

kan helaas nog geen foto's plaatsen.
Ik heb nog wel wat (baby)jongenskleding te geef. Meeste in maat 80, maar ook een beetje in 68 en 74.



Regio 045
Alle reacties Link kopieren
Beste forumleden,

Zoals jullie weten ga ik verhuizen. Door het samenwonen heb ik wat spullen over. Bij de pijler geld en recht zag ik dat mensen het soms behoorlijk zwaar hebben en dat het extra's vaak niet meer mogelijk is. Nu heb ik als student misschien ook niet veel geld, maar alles wat ik kan bijdragen wil ik vanzelfsprekend doen. Misschien is het een idee dat we kijken of er nog spullen zijn die wij zelf niet gebruiken, maar die mogelijk voor een ander wel nog nuttig zijn. Spullen zijn nog in goede staat!

Aangezien to altijd dient te starten heb ik in de aanbieding:

-houten kledingkast

-pannenset

-kleding in de maat xs, ook voor tiener te gebruiken! (gebruikt vanzelfsprekend maar wel schoon)
Hoi kwarktaartjes, wat lief van je!



Heb je misschien foto's van de kleding? Heb zelf maat 34 / XS, en heb het afgelopen jaar niets kunnen kopen. Vanaf januari gaat dat gelukkig veranderen, maar ik zou er, vooral voor de feestdagen, erg gelukkig van worden.



Mailadres is viva123@live.nl.



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zal als ik thuis ben even foto's maken! Zit wel wat kleding bij van toen ik ook jonger was, maar alle kleine beetjes helpen!
Er is al een weggeeftopic, deel zoveel zelfs:

http://forum.viva.nl/forum/overig/het-g ... ges/243662
Je meld in dit topic dat dit topic bestaat *Ginger* ?

Ik geloof niet dat ik dit helemaal snap
Alle reacties Link kopieren
quote:ismijnnaam schreef op 08 december 2014 @ 19:14:

Je meld in dit topic dat dit topic bestaat *Ginger* ?

Ik geloof niet dat ik dit helemaal snapEr was iemand die nog een weggeeftopic gemaakt. Daarin melde ze dat er al een topic is ( deze dus). De mods hebben beide topics samen gevoegd.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
quote:kwarktaartjes schreef op 08 december 2014 @ 11:20:

Beste forumleden,

Zoals jullie weten ga ik verhuizen. Door het samenwonen heb ik wat spullen over. Bij de pijler geld en recht zag ik dat mensen het soms behoorlijk zwaar hebben en dat het extra's vaak niet meer mogelijk is. Nu heb ik als student misschien ook niet veel geld, maar alles wat ik kan bijdragen wil ik vanzelfsprekend doen. Misschien is het een idee dat we kijken of er nog spullen zijn die wij zelf niet gebruiken, maar die mogelijk voor een ander wel nog nuttig zijn. Spullen zijn nog in goede staat!

Aangezien to altijd dient te starten heb ik in de aanbieding:

-houten kledingkast

-pannenset

-kleding in de maat xs, ook voor tiener te gebruiken! (gebruikt vanzelfsprekend maar wel schoon)



Hoi kwarktaartje.



Welke regio zit je en welk formaat zijn de pannen? Interesse namelijk :P
Alle reacties Link kopieren
Zijn er mensen die boodschappen doen bij Plus maar niet sparen voor het boodschappen pakket?

Zou ik de zegels dan mogen?

Ik spaar ze voor een vriendin maar bij ons is geen plus.

Mijn schoonmoeder doet er af en toe boodschappen en vriendin zelf ook maar dat zet niet echt zoden aan de dijk omdat ze niet zoveel aan boodschappen uit geeft.

Zou het leuk vinden als ze de kaart vol kan krijgen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Ik woon in regio Utrecht, het zijn verschillende pannen van eierkookpannetje tot normale pan.
Oké dan snap ik het. Ik vond het een beetje vreemd
Alle reacties Link kopieren
Zo, eindelijk weer even terug op dit topic. Thuis alles weer in wat rustiger vaarwater nu zoontje alweer 7 weken is.

Heb weer een lijstje met weg te geven spul:

- bon voor tot 50% korting op een verblijf bij CenterParcs

- 2 paar nieuwe donkerblauwe voetbal/hockeysokken, maat 42-44

- nieuwe witte baby badsteun

- 2x gratig toegang voor Catharijne Convent in Utrecht

- 1 paar Nike scheenbeschermers maat M

- nieuwe pointer van Kensington, nog in de verpakking

- blauw/zwart jurkje maat 40/M



Ga nog even verder kijken, eerst dit posten!
Alle reacties Link kopieren
En verder:

- Medela afkolfset voor de Medela Symphony, schoongemaakt en uitgekookt

- Boek "Geboorte van een moeder", Daphne Deckers

- Hoe en wat in het Italiaans

- Lonely Planet Venetie

- Zwart/wit geruite zomer-herenjas, maat M

- 2 IKEA RIBBA lijsten, ca. 20 x 50 cm.

- stadsgids Rome

- landkaart Japan

- zwarte H&M dames zomerjas maat 40 tot net boven de knie

- nieuwe tapas/olijvenset (olijvenschaaltje, 2 bakjes en fles voor olijfolie), nieuw in verpakking

- zak met frambozenbladthee (gekocht om bevalling te bespoedigen; zoon was er in 4 uur totaal :-))
Alle reacties Link kopieren
Blondie, heb je misschien een foto van het jurkje?



In omg eindhoven af te halen; kunstkerstboom. Wij hebben een nieuwe gekocht, die wat voller is. Degene die ik in de aanbieding heb moet je goed modelleren qua takken en dan is het een prima boom. Hij bestaat uit drie delen en is, volgens mij, 1.50m hoog. Als je wilt kun je ook twee snoeren lampjes krijgen met witte veertjes eraan. De snoeren zijn 20lampjes per snoer en zijn met stekker.
Alle reacties Link kopieren
Mendy waar kan ik de foto naartoe mailen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven