Het Grote weggeeftopic

20-02-2013 12:05 1803 berichten
Alle reacties Link kopieren
In dit weggeeftopic is het mogelijk spullen, die je zelf niet meer nodig hebt of gebruikt aan te bieden aan andere forummers.



Dit in het kader van de recessie of puur omdat je de ander iets gunt!



Wat is het idee? Als je iets in je huis hebt, kleding, boeken, decoratiemateriaal e.d. kun je dit hier op het forum zetten en er

een ander (die het misschien niet zo breed heeft) heel blij mee maken.



Enkele spelregels:



- Je mag geen geldelijke vergoeding vragen voor de zaken die je aanbiedt

- Het is alleen toegestaan (een bijdrage in) de verzendkosten te vragen.



P.s. Dit topic zal worden verplaatst naar het prikbord, zodra het prikbord ook ter zijner tijd mobiel bereikbaar wordt.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Dank mods!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Alle reacties Link kopieren
Thanx mods!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog best wat kleding in maat 42-44 liggen, blazers onder andere. H&M-metjes enzo maar wel weinig gedragen..
Alle reacties Link kopieren
Ah fijn, het ruil en weggeeftopic zijn weer gescheiden. Dus ik post mijn boekenkast en boeken weer hier:



Het huis is weer opgeruimd en dus een aantal dingen om weg te geven. We hebben een zwartbruine EXPEDIT boekenkast van Ikea in de aanbieding:



Klik hier om de kast te bekijken op de site van Ikea



Breedte: 149 cm

Diepte: 39 cm

Hoogte: 149 cm



Verder doen we wat boeken weg. Het gaat om kinderboeken, jeugdboeken en boeken voor volwassenen (enkele romans, chicklits etc).



Is er iemand die ik hier blij mee kan maken? Ik woon in Den Bosch.
quote:Ster_ schreef op 20 februari 2013 @ 12:10:

Ik heb nog best wat kleding in maat 42-44 liggen, blazers onder andere. H&M-metjes enzo maar wel weinig gedragen..Ow ster! Heeeeeeeeel graag! Mail jij mij of ik jou?
Fijn weer lekker gescheiden. Ik ben een oude bekende in een nieuw jasje. Sommigen van jullie weten wie ik ben.

Ivm herkenbaarheid bied ik mijn oude spulletjes hier niet meer aan ( die gaan van de week richting kringloop) maar ik heb nog wat andere spullen gevonden met opruimen en ik zal die straks hier neer zetten ( foto's moeten dan via de mail omdat ik nog geen plaatsjes mag plakken)
Alle reacties Link kopieren
quote:blauwtheekopje schreef op 20 februari 2013 @ 12:29:

Fijn weer lekker gescheiden. Ik ben een oude bekende in een nieuw jasje. Sommigen van jullie weten wie ik ben.

Ivm herkenbaarheid bied ik mijn oude spulletjes hier niet meer aan ( die gaan van de week richting kringloop) maar ik heb nog wat andere spullen gevonden met opruimen en ik zal die straks hier neer zetten ( foto's moeten dan via de mail omdat ik nog geen plaatsjes mag plakken)Welkom terug
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook weer!

Welkom terug blauwtheekopje!
a docter a day keeps the apple away
Hiephoi! De topics zijn weer gescheiden! Happy new topic!
Alle reacties Link kopieren
Ah! Veel beter dit!



Ik heb dus ook nog zo'n bon van Zalando voor een reisje naar Newcastle. Voor wie interesse heeft: kikkerprinsesviva @ ziggo.nl
Alle reacties Link kopieren
@newnick top! ik mail je vanavond even wat foto's, goed? Zit nu op de uni
quote:Ster_ schreef op 20 februari 2013 @ 12:55:

@newnick top! ik mail je vanavond even wat foto's, goed? Zit nu op de uni Super Ster_ , Alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren
Hallo Ster, zijn dit blazers van nu? Of heb je mss een foto?
Alle reacties Link kopieren
A mooi, dan sluit ik me hier verder aan. Ben meer van het weggeven dan van het ruilen
Halleluja we zijn weer terug !

Thanks Mods !



Ik heb een hele stapel kinderboeken te geef, varieert van baby/peuter tot en met groep 2.

Ik wil ze wel in 1 keer allemaal kwijt als je interesse hebt hoor ik het wel dan maak ik een lijst.
quote:blauwtheekopje schreef op 20 februari 2013 @ 12:29:

Fijn weer lekker gescheiden. Ik ben een oude bekende in een nieuw jasje. Sommigen van jullie weten wie ik ben.

Ivm herkenbaarheid bied ik mijn oude spulletjes hier niet meer aan ( die gaan van de week richting kringloop) maar ik heb nog wat andere spullen gevonden met opruimen en ik zal die straks hier neer zetten ( foto's moeten dan via de mail omdat ik nog geen plaatsjes mag plakken)Hebben wij samen gemaild want dan denk ik dat ik weet wie jij bent ?
Alle reacties Link kopieren
quote:Kokolientje schreef op 20 februari 2013 @ 13:14:

Halleluja we zijn weer terug !

Thanks Mods !



Ik heb een hele stapel kinderboeken te geef, varieert van baby/peuter tot en met groep 2.

Ik wil ze wel in 1 keer allemaal kwijt als je interesse hebt hoor ik het wel dan maak ik een lijst.Ik heb interesse in de peuterboeken! Kan ik je mailen?
Alle reacties Link kopieren
@bokito: wil je nog kruidvat voices? Ik heb 9 verpakkingen liggen.

En welke mini's heb je nog niet? Ik heb de volgende dubbel:

Koekje (4x)

Deegroller

Tomatensoep

Rookworst

Rode peper



Mailen kan op kikkerprinsesviva @ziggo.nl
Alle reacties Link kopieren
Ben zelf voor deze zomer op zoek naar schoentjes en kleding voor m'n zoontje in maat 98 of 98/104. Waarschijnlijk komt hij in maat 24 wat schoentjes betreft.



Kom zelf eerdaags weer met een partij winterkleding in maat 86/92. Iemand die daar interesse in heeft?
Ik sluit hier ook weer aan. Voor de weggeef:



Nog 2 slabbetjes: http://i46.tinypic.com/somw77.jpg
Ik heb wat spulletjes uitgezocht. Wat ik zo snel tegenkwam voor het weggeeftopic:



joggingbroekje maat 80:

http://i45.tinypic.com/2i07lnt.jpg
Romperachtig iets, maat 74, maar valt heel ruim:

http://i49.tinypic.com/2zxpau8.jpg
Mailen kan naar fabienne13viva@gmail.com
Alle reacties Link kopieren
@kikkerprinses: ik heb je gemaild!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven