Het is alweer zaterdag!

08-11-2014 08:44 77 berichten
Goedemorgen allemaal,





Goh, wat is het heerlijk zonnig hier, het lijkt wel lente.

Gisteravond lekker vroeg gaan slapen. Eigenlijk was het de bedoeling om te lezen, maar ik was zo vertrokken, ook weleens lekker.



Vandaag ga ik naar de mart en eindelijk eens kijken bij die puntenslijper, de Markthal, want dat heb ik nog steeds niet gedaan. Ik neem aan dat het nu niet meer zo vreselijk druk is, al is het wel zaterdag natuurlijk. Nou ja, ik zie wel.

Ik ga ook nog eventjes de stad in om te kijken voor leggings, eindelijk sluit ik me aan bij de leggingdragende bevolking. Beter laat dan nooit.



Wat gaan jullie vandaag allemaal ondernemen? Voor de echte herfstliefhebbers wordt het een prachtige dag om van alles buiten te gaan doen, de zon schijnt en er staat maar een klein briesje en het wordt zo'n 13 graden in het land, dus geen weer om binnen te zitten, maar op avontuur te gaan. Kom maar op met die verhalen!
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn puntenslijpers op de markt?



Ik moet even het huis doen, sporten en dan naar een familiefeest.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als ik mijn jongste dochter over een drie kwartier naar de overkant gezet heb (drukke doorgaande weg) zodat ze naar haar training kan ga ik zelf een uurtje tot anderhalf uurtje hardlopen. En daarna zal er nog gewikkeld moeten worden. Jongste zoon heeft een winterjas nodig, andere zoon een trui. Vind het zo zonde van zo'n mooie dag om in de winkels te hangen. als het een beetje wil vlotten vanmiddag nog een fietstochtje en voor vanavond nog een feestje.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor het eerst mobiel forum, ook wel leuk om te melden. Ik blijf thuis, ben ziek, man werken en kind met d'r nieuwe speelgoed spelen!
anoniem_192297 wijzigde dit bericht op 08-11-2014 08:52
Reden: Te snel gedrukt, lastig.
% gewijzigd
Goedemorgen Rotterdammert, vanuit de andere kant van het land maar geboren en getogen in Rotjeknor.

Mocht je voor een patatje Bram gaan op de markt, denk dan aan mij.



Fijne zaterdag!
Veel plezier in de markthal Cateautje! Iedereen moet dat natuurlijk eens gezien hebben. Na twee sportloze weekenden begint het hier vandaag weer! Verder een bed ophalen dat ik gekocht heb via MP, komt op de logeerkamer.



Sandtman zit met zijn been in het verband en loopt met krukken, na een kijkoperatie dus daar kan ik niet heel veel van verwachten. Nu eerst ontbijt en dan kom ik nog wel even terug hier!
quote:viva-amber schreef op 08 november 2014 @ 08:48:

Wat zijn puntenslijpers op de markt?



Ik moet even het huis doen, sporten en dan naar een familiefeest.De Markthal wordt de puntenslijper genoemd. In Rotterdam hebben veel gebouwen en plekken een volksnaam en deze mocht niet achterblijven. Zo gaat dat hier.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik doe vandaag helemaal niks, Ben grieperig, bijna geen stem meer en snot verkouden
Goedemorgen!

Vandaag een dagje molens kijken in de omgeving van Culemborg

In het AD hadden ze het trouwens over de Sixtijnse Kapel aan de Maas ipv de Markthal
Wij gaan zometeen even een tripje maken naar iemand die een bed voor onze dochter gaat maken, als het goed is zoiets als dit moet het worden :







Heb via marktplaats iemand gevonden die het voor niet al te veel geld kan maken. Daar gaan we zo even langs om wat dingen af te spreken en iets op papier te zetten, voordat we straks bij de rijdende rechter eindigen ofzo en ik wil even de soort hout zien!



Verder gaan we weinig doen denk ik. Hebben gisteren al boodschappen gedaan, dus vanmiddag de was opruimen en in huis wat doen. Heb nog 2 bollen van een keizerskroon die de tuin in moeten.

Morgen gaan we in Kamerik bij een boerderij de koeien uitzwaaien! Die gaan weer de stak in en dan krijgen we daar een rondleiding en daarna is het zwaaien geblazen leek me zo leuk voor dochter om te gaan doen een keer en het kost niks dus dat is helemaal mooi meegenomen.
En natuurlijk cateau veel plezier bij de markthal! Mij zal je er niet zo snel zien, vermijd rotterdam als het even kan haha! Hoop voor je dat het niet al te druk meer is
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niks. Bijna 36 weken zwanger nu en bekkeninstabiliteit.

Van mijn bed lopen naar de wc lopen lukt nog. Maar dan heb je het gehad.



Maar... mijn moeder komt. Beetje helpen in huis. Laatste hand aan het kamertje.

Dus gezellig wordt het sowieso wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk eindelijk een passende bijnaam: puntenslijper! Ik vond de koopkathedraal, die ik eerder hoorde, al zo ver gezocht. Dat moet leuker kunnen! Puntenslijper vind ik dan een veel leukere vondst!



Ik ben al twee weken ziek en doe zo min mogelijk. Wil graag weer snel aan het werk dus even goed uitzieken.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
quote:baukje schreef op 08 november 2014 @ 08:49:

Als ik mijn jongste dochter over een drie kwartier naar de overkant gezet heb (drukke doorgaande weg) zodat ze naar haar training kan ga ik zelf een uurtje tot anderhalf uurtje hardlopen. En daarna zal er nog gewikkeld moeten worden. Jongste zoon heeft een winterjas nodig, andere zoon een trui. Vind het zo zonde van zo'n mooie dag om in de winkels te hangen. als het een beetje wil vlotten vanmiddag nog een fietstochtje en voor vanavond nog een feestje.Dat is wel een heel actieve dag, eerst een uur lopen en dan ook nog eens fietsen en winkelen. Jij hebt vast geen slapeloze nachten.
Oh Desperate_Housewive, wat een prachtig bed! Zit er dan ook bergruimte onder? Dat lijkt me helemaal geweldig!
quote:sandt2.0 schreef op 08 november 2014 @ 08:53:

Veel plezier in de markthal Cateautje! Iedereen moet dat natuurlijk eens gezien hebben. Na twee sportloze weekenden begint het hier vandaag weer! Verder een bed ophalen dat ik gekocht heb via MP, komt op de logeerkamer.



Sandtman zit met zijn been in het verband en loopt met krukken, na een kijkoperatie dus daar kan ik niet heel veel van verwachten. Nu eerst ontbijt en dan kom ik nog wel even terug hier!

Dankje.



Beterschap voor je man gewenst. Bah bah, ik vind prutsen aan het onderstel altijd heel eng.
quote:bankje schreef op 08 november 2014 @ 09:01:

Goedemorgen!

Vandaag een dagje molens kijken in de omgeving van Culemborg

In het AD hadden ze het trouwens over de Sixtijnse Kapel aan de Maas ipv de Markthal

Veel plezier gewenst.



Nah, het lijkt me niet dat ik een commerciële hal heilig ga verklaren, dus ik hou het op de puntenslijper.
Alle reacties Link kopieren
Wat een leuke bed voor je dochter DH!



Vandaag ga ik rustig aan doen, eigenlijk niks doen en slapen want ik moet vanavond

werken tot laaaaaaat! (Horeca)



Fijn weekend allemaal!
Prrrr, mauw miawwwww.
quote:Desperate_Housewive schreef op 08 november 2014 @ 09:04:

Wij gaan zometeen even een tripje maken naar iemand die een bed voor onze dochter gaat maken, als het goed is zoiets als dit moet het worden :



[afbeelding]



Heb via marktplaats iemand gevonden die het voor niet al te veel geld kan maken. Daar gaan we zo even langs om wat dingen af te spreken en iets op papier te zetten, voordat we straks bij de rijdende rechter eindigen ofzo en ik wil even de soort hout zien!



Verder gaan we weinig doen denk ik. Hebben gisteren al boodschappen gedaan, dus vanmiddag de was opruimen en in huis wat doen. Heb nog 2 bollen van een keizerskroon die de tuin in moeten.

Morgen gaan we in Kamerik bij een boerderij de koeien uitzwaaien! Die gaan weer de stak in en dan krijgen we daar een rondleiding en daarna is het zwaaien geblazen leek me zo leuk voor dochter om te gaan doen een keer en het kost niks dus dat is helemaal mooi meegenomen.Wat een beeldschoon bed, wat zal je dochter daar blij mee zijn zeg. Als hij klaar is en staat, maak je er dan nog even een foto van voor ons?
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier, cateautje!



En wat een leuk kinderbed, desperate housewive!



Hier zo meteen naar sportschool, daarna loge van dit weekend ophalen, tuin winterklaar maken en vanavond met een vriendin afgesproken in de stad.
quote:pointdexter schreef op 08 november 2014 @ 09:14:

Wat leuk eindelijk een passende bijnaam: puntenslijper! Ik vond de koopkathedraal, die ik eerder hoorde, al zo ver gezocht. Dat moet leuker kunnen! Puntenslijper vind ik dan een veel leukere vondst!



Ik ben al twee weken ziek en doe zo min mogelijk. Wil graag weer snel aan het werk dus even goed uitzieken.Ze noemen hem zo omdat het gebouw aan de overkant, het potlood, er precies in past.
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 09:17:

[...]



Dankje.



Beterschap voor je man gewenst. Bah bah, ik vind prutsen aan het onderstel altijd heel eng.Dank je, we zitten nu gezellig nog aan de ontbijttafel, folders kijken, weekend krant lezen, de mannen kijken op een tablet een trailer van een film. Dochter heeft er een studie boek bijgepakt! Heerlijk niemand heeft haast, want alle activiteiten zijn pas na de middag!
quote:sandt2.0 schreef op 08 november 2014 @ 09:22:

[...]





Dank je, we zitten nu gezellig nog aan de ontbijttafel, folders kijken, weekend krant lezen, de mannen kijken op een tabler een trailer van een film. Dochter heeft er een studie boek bijgepakt! Heerlijk niemand heeft haast, want alle activiteiten zijn pas na de middag!Gezellig hoor, geniet ervan.
Goeiemorgen!



Veel plezier in de puntenslijper Cateau! Ben benieuwd of je er nu een beetje door kunt komen qua drukte.



Ik ga vandaag niet te veel doen. De afgelopen twee dagen waren wat vermoeiend, dus ik ga een beetje bijkomen vandaag. Maar ik ga er zeker nog uit om een stukje te fietsen met dit weer! Daarna liggen er meerdere goede boeken op me te wachten.

Verder een begin maken met een sjaal van dit garen:

Alle reacties Link kopieren
Cateau, veel plezier straks! Ik ben er de afgelopen weken een aantal keer geweest en zie de drukte nog niet afnemen. Moest twee weken geleden op zondagmiddag zelfs in de rij om binnen te komen, er waren teveel mensen binnen volgens de security. Ik was die dag met een Aziatische toeriste op pad om Rotterdam te laten zien, maar ze begreep niet dat het zo druk kon zijn dat je niet meer naar binnen mocht, vol verbazing stond ze te kijken naar de beveiligers in de markthal



Maar goed, vandaag: ik ga breien aan een ingewikkeld patroon in patentsteek, straks om 11.00h even naar de kleine geheime kringloopwinkel op zoek naar mooie schatten en daarna misschien een rondje fietsen door de polder. Ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven