Het is alweer zaterdag!

08-11-2014 08:44 77 berichten
Goedemorgen allemaal,





Goh, wat is het heerlijk zonnig hier, het lijkt wel lente.

Gisteravond lekker vroeg gaan slapen. Eigenlijk was het de bedoeling om te lezen, maar ik was zo vertrokken, ook weleens lekker.



Vandaag ga ik naar de mart en eindelijk eens kijken bij die puntenslijper, de Markthal, want dat heb ik nog steeds niet gedaan. Ik neem aan dat het nu niet meer zo vreselijk druk is, al is het wel zaterdag natuurlijk. Nou ja, ik zie wel.

Ik ga ook nog eventjes de stad in om te kijken voor leggings, eindelijk sluit ik me aan bij de leggingdragende bevolking. Beter laat dan nooit.



Wat gaan jullie vandaag allemaal ondernemen? Voor de echte herfstliefhebbers wordt het een prachtige dag om van alles buiten te gaan doen, de zon schijnt en er staat maar een klein briesje en het wordt zo'n 13 graden in het land, dus geen weer om binnen te zitten, maar op avontuur te gaan. Kom maar op met die verhalen!
quote:sandt2.0 schreef op 08 november 2014 @ 10:08:

[...]





Tja, hier kon dat dus nog wel. Het moet op school gebeurd zijn en de dader heeft hierdoor risico gelopen op een vierkant rooster. Als je aan andermans fiets zit, en je wordt gesnapt zit je een week van 8.00 tot 17.00 uur op school. Lessen moet je wel volgen, maar pauzes en tussenuren breng je door in een straflokaal even als de uren voor en na de lessen.



Of het moeten derden zijn geweest die tijdens de lessen de fietsenstalling in sluipen om dit soort ongein uit te halen!Ja joh, zeker in de herfst is het niet om te lachen en als er ook nog een een dikke mist hangt kan het aardig gevaarlijk zijn. Maar hopen dat het niet meer gebeurt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn planning vandaag is werken, eten en naar de bios. Te lang geleden dat ik een bios van binnen heb gezien, dus heb er zowaar zin in haha.



Fijne dag allemaal!
You only live once, if you do it right: once is enough..
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 09:22:

[...]



Ze noemen hem zo omdat het gebouw aan de overkant, het potlood, er precies in past. Haha ja natuurlijk! Hoe kon ik het vergeten! Ik ben echt nog niet scherp...
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Cateautje en alle andere dames!



Ik lig nog lekker in bed met een kop koffie uit mijn nieuwe koffiezet apparaat. Heerlijk, voor het eerst filter koffie na een paar jaar Senseo (leek mij zo makkelijk toen ik uit huis ging, maar de smaak viel tegen).

Vanmiddag komt een kennis even kijken of het mogelijk is om elektriciteit naar de schuur te leggen zodat we de vriezer gewoon kunnen aansluiten ipv de tijdelijke oplossing met een verlengsnoer via het raam naar buiten. Daarna lekker naar Rotterdam met vriendinnen. Een rondje met de pannenkoekenboot, lasergamen en daarna nog wat drinken in de stad.



Tussendoor wil ik nog een heeeeeele grote pan verse pastasaus maken, dus zo eerst even naar de kassen rijden voor 10 verse paprika's. Die zijn mij veel te duur in de super. En ik heb nog een grote zak spinazie en champignons van de mart liggen, dus daar wil ik ook nog mee kokkerelen vanmiddag.

Gelijk de vriezer weer lekker aanvullen.
quote:Kanon schreef op 08 november 2014 @ 10:34:

Goedemorgen Cateautje en alle andere dames!



Ik lig nog lekker in bed met een kop koffie uit mijn nieuwe koffiezet apparaat. Heerlijk, voor het eerst filter koffie na een paar jaar Senseo (leek mij zo makkelijk toen ik uit huis ging, maar de smaak viel tegen).

Vanmiddag komt een kennis even kijken of het mogelijk is om elektriciteit naar de schuur te leggen zodat we de vriezer gewoon kunnen aansluiten ipv de tijdelijke oplossing met een verlengsnoer via het raam naar buiten. Daarna lekker naar Rotterdam met vriendinnen. Een rondje met de pannenkoekenboot, lasergamen en daarna nog wat drinken in de stad.



Tussendoor wil ik nog een heeeeeele grote pan verse pastasaus maken, dus zo eerst even naar de kassen rijden voor 10 verse paprika's. Die zijn mij veel te duur in de super. En ik heb nog een grote zak spinazie en champignons van de mart liggen, dus daar wil ik ook nog mee kokkerelen vanmiddag.

Gelijk de vriezer weer lekker aanvullen.

Lekker hè, echte koffie. Ben je al uit bed, luilak.



Fijn hè dat dat soort dingen geregeld worden. Ik heb een paar jaar met een verlengsnoer in de woonkamer gezeten die verbonden was aan de open keuken, dat is met het leggen van de vloer nu ook geregeld en daar ben ik heel blij mee.



Wat gezellig dat je naar Rotterdam komt, misschien lopen we elkaar nog tegen het lijf.



Succes met je pastasaus.



Fijne dag en veel plezier in mijn stad.
Hell yeah, en of het zaterdag is!

Heb na 15 dagen onafgebroken werken eindelijk 2 dagen vrij, ben tot mijn eigen verbazing nog redelijk op tijd op, heb mijn huisje gister al schoongemaakt, dus heb nu gewoon 48 uur vrij in te delen.

Ik hang op de bank, in huispak met olifantenpantoffels, en kom er niet vanaf, tenzij ik of mijn 1 van mijn honden moet plassen! Ga niets anders doen dan aanklungelen, jay! Heerlijk!



Iedereen fijn weekend!
Ha die lieve Cateau!

Ik weer terug onder oude naam (nee niet mijn wispelturige ik,

foutje van nieuwe forum. vond het leuk dus zo gelaten)



Ik was gister ook een beetje druk dus ben ook heerlijk aan

het lummelen. (ik lig ook nog in bed ... wel mn was opgehangen ipv de droger...)

Ik ga denk ik vanmiddag wel nog even naar buiten want het is heerlijk

weer.

En heeeeel misschien vanavond nog wat drinken met ex als hij

het gaat redden met zijn werk. (en ik denk niet dat dat gaat lukken,

dan ga ik lekker voor de buis hangen, boek lezen enz)



Fijne zaterdag allemaal!
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 08 november 2014 @ 09:04:

Wij gaan zometeen even een tripje maken naar iemand die een bed voor onze dochter gaat maken, als het goed is zoiets als dit moet het worden :



[img]http://i18.photobucket.com/albums/b142/ ... 910lok.jpg[/img]



Heb via marktplaats iemand gevonden die het voor niet al te veel geld kan maken. Daar gaan we zo even langs om wat dingen af te spreken en iets op papier te zetten, voordat we straks bij de rijdende rechter eindigen ofzo en ik wil even de soort hout zien!



Wat een GEWELDIG bed DH! Ik ben erg benieuwd hoe het eruit komt te zien bij jullie.

Hoe oud is je dochter?
Each morning we are born again. What we do today matters most.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik ben al buiten geweest voor een flinke wandeling en ik heb het KOUD. Ondanks alle voorzorgsmaatregelen zijn mijn voeten in ijsklompjes veranderd. Ik denk dat ik straks maar ga douchen en dan meteen de badkamer ga schrobben. Worden mijn voeten ook weer warm van.
Frizz: muziekje erbij op en je krijgt het vast weer warm!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik had een voornemen. Ik hang nog op de bank, was even die badkamer vergeten.
Alle reacties Link kopieren
Fijne zaterdag iedereen!



Vandaag druk dagje. Vanochtend eerst ontbeten bij de hema met zusje. En daarna boodschappen gedaan voor mijn verjaardag. En straks taarten maken -:) Vanmiddag/vanavond komen de eerste visite. MIjn ouders, zusje en vriend en broer en broertje. Lekker hier met z'n alleen chinees eten. al hoewel ik nog niet het gevoel heb dat ik jarig ben.. ;)



En morgen komt mijn beste vriendin langs met de vriend en de kleine. Ook dan komen mijn ouders en zusje weer langs, en vier ik mijn verjaardag echt. Ook omdat ze de kleine ook graag weer eens willen zien en ach ik ben tenslotte maar 1 keer per jaar jarig
Frizz: , ik lig ook nog te lamlullen in pyama hoor....



My little: veel plezier en gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 10:59:

[...]



Lekker hè, echte koffie. Ben je al uit bed, luilak.



Fijn hè dat dat soort dingen geregeld worden. Ik heb een paar jaar met een verlengsnoer in de woonkamer gezeten die verbonden was aan de open keuken, dat is met het leggen van de vloer nu ook geregeld en daar ben ik heel blij mee.



Wat gezellig dat je naar Rotterdam komt, misschien lopen we elkaar nog tegen het lijf.



Succes met je pastasaus.



Fijne dag en veel plezier in mijn stad.

Inmiddels al druk aan het redderen in huis.

Heb ook echt zin om weer naar Rotterdam te gaan. Voorheen was ik de helft van de week daar en sowieso om het weekend omdat mijn vriend daar woonde. Maar door het samenwonen in ene andere stad (in Rotterdam konden we geen betaalbaar leuk huurhuis vinden) kom ik er nu minder vaak en ik mis het!



De voorbereidingen voor de pastasaus zijn in volle gang, 1200 gram uien schoonmaken, 9 paprika's in blokjes hakken. Ik ben lekker van de straat zullen we maar zeggen
Zelfgemaakte Pastasaus? Jammie, ik kom eraan Kanon...
goedemiddag



ik heb al een was gedraaid, bed verschoond en met de stofzuiger rond geweest

straks draai ik nog een tweede was



jongste is straks bij scouting en dat is om 18.30 afgelopen

wij gaan dus straks nog even winkelen

ik zoek nog 1 decemberaankoop en ik heb nog een hoeslaken nodig



het is heerlijk weer, geniet er allemaal van!
Nou, ik ben in de markthal geweest en ik vind het een armoedig rotding en alles is daar zo duur dat ik er met een grijns naar buiten ging.

Uitgedroogde ossenhaas voor 6,50 per ons. Je hoefde het niet meer te bakken, want de krokante randjes zaten er al aan. Ik ben niet onder de indruk.
Oké Cateautje, dat weet je dan ook weer! Heb je wel goed omhoog gekeken, want dat leek me dus het mooiste daar! Ik zou er ook heen willen, voor het plafond!



Hier is het bed gehaald, staat al opgemaakt en wel, klaar voor logees of pubers die daar voor de extra tv neerzakken. De jongens zijn weg voor hun uitwedstrijden, jongste heeft al thuis gespeeld, maar valt nu in. Dochter is werken, Sandtman wordt zo gehaald door zijn zus voor wat advies in haar huis. Dus heel gek, ik heb het huis ineens voor me alleen! Ik denk met een boekje in een hoekje! Of de strijk die er nog ligt.
SANDT!!!!! Met een boekje in een hoekje.
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 08 november 2014 @ 09:47:

[...]



Het is echt decennia geleden dat ik voor het laatst paard heb gereden. Ik zie hier regelmatig posts langskomen van mensen die het doen. Lijkt me zo leuk om dat weer eens te proberen.



Dat is wel een heel grote groep om voor te koken. Sterkte.

Gewoon een keer een manege bellen om een proefles af te spreken! Ik hoop dat ik straks nog op het paard kom. Last van mijn bovenbenen! Weet nou niet of dat door vanmorgen komt of doordat ik gister een hele middag op mijn hoge hakken door de stad heb geslenterd... Zo omkleden en weer de hort op :-)



Ps: mijn vriend is net begonnen met koken. Bof ik even
Alle reacties Link kopieren
quote:phoebe1982 schreef op 08 november 2014 @ 12:18:

Zelfgemaakte Pastasaus? Jammie, ik kom eraan Kanon... Ik heb 12 porties, dussem.. Tot zo!
quote:Kanon schreef op 08 november 2014 @ 16:37:

[...]





Ik heb 12 porties, dussem.. Tot zo!





Ik heb tot nu toe een heerlijke dag gehad. Lekker een stuk gewandeld,

richting winkelcentrum. Mezelf daar op een broek getrakteerd en een lekkere

kop koffie.

Nu ga ik lekker zelf (inclusief bodum, maak ik ook zelf) een vegetarische

groentepizza maken.

Vanavond lekker met de beentjes languit tv/films kijken, ik ben helemaal blij!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben de dag goed begonnen met 21 km hardlopen. Verder wat boodschappen gedaan en naar de kapper geweest. Nou dat was het ongeveer, rest van de dag een beetje lopen lummelen. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ja! Nog net zaterdag! Ik doe alleen even een zwaai!



En wens iedereen een fijne zondag!
quote:Supersas09 schreef op 08 november 2014 @ 23:07:

Ja! Nog net zaterdag! Ik doe alleen even een zwaai!



En wens iedereen een fijne zondag! Fijne zondag lieve Sas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven