Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
dan sta je met een kleine trolly op de loopband op schiphol..

dan duidelijk mind yor steps en ja hoor..klabammmmm languit met karretje en al..terwijl naast loopband gate nr... vol mensen aiiii.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger op de mavo bij gym waren we met teveel meiden voor een te klein kleedhok. Hierdoor stonden er ook meiden om te kleden in het grote douchhok, voorzien van douches met van die drukknoppen. Ik stond daar ook mezelf om te kleden en je raad het al, het meisje naast me verliest haar evenwicht en valt tegen een van die doucheknoppen aan...springt zo de douche recht boven mij aan. Zeik- en zeiknat was ik.



En ik was ook nog jarig...restte me niets anders dan drijfnat op de fiets te stappen om thuis droge kleding aan te trekken. Was echt een leuke verjaardag, not! ;)
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn man en ik nog niet samenwoonden gingen we samen op vakantie.

We hadden een keer daarvoor een nacht met elkaar doorgebracht dus het zou spannend zijn, die week.

Geweldige vakantie gehad tot de op een na laatste avond... We gingen uitgebreid uit eten en bestelden een schotel met al het vlees wat die zaak had.

Bij een stuk gehakt vond mijn man de smaak wat raar dus at niet verder en ik de vreetzak heb de rest van het gehakt (veel) gegeten.

Na een uurtje begon mijn man te zweten en we zijn halsoverkop terug naar het hotel gegaan, hij was beroerd... Gelijk op de wc, zich helemaal leeggesch*ten.

De ochtend erna werd ik wakker met vreselijke maagpijn. Het was onze laatste vakantiedag..



Heb de hele dag droog brood gegeten... Toen mijn man het geweldige voorstel had om even naar de wc te gaan, 'misschien poep je het uit', ging het mis.

Ik ben vreselijk aan de diarree geweest, dit heeft de hele avond en nacht geduurd, ik zat in een deken gewikkeld op de wc, met een emmertje op schoot te slapen, want zodra ik in bed lag mkreeg ik zo'n kramp dat ik moest rennen..

De geluiden die uit mij kwamen kwamen boven de tv uit, ik schaamde me kapot...



De ochtend erop moesten we naar het vliegveld terug. Een rit van dik 3 kwartier en geen wc in de buurt...

Godzijdank ging het goed.

Eenmaal in het vliegtuig ging het weer mis.

Ik was zo blij om naar huis te gaan, tot de bliksem ibsloeg in het vliegtuig en we terugmoesten naar Istanbul.

Iedereen was bang want we vlogen steeds lager en lager.

Weer op het vliegveld, toen we in de bus stapten die ons naar de wachtruimte zou brengen, had ik het niet meer.

Heb de longen uit mijn lijf gekotst in een volle bus.



Uiteindelijk zijn we veilig thyisgekomen, ik ben nog een week zo ziek geweest dat ik zelfs water gelijk uitsch**t, ben in totaal 8 kilo afgevallen na het avontuur.



Wat heb ik me toen geschaamd, het enige wat ik de laatste nacht deed was kotsen en kakken, terwijl ik me de hele week als de ideale vrouw had gedragen;-).



Achja, uiteindelijk zijn we toch getrouwd dus zo erg afgeknapt is hij niet
Alle reacties Link kopieren
Op mijn werk, vlakbij het koffieautomaat, collega's aan het kletsen. Had mijn nieuwe (gladde!) laarzen aan en was van plan naar huis te gaan. Dus mijn handen vol met tasjes, autosleutels en nog wat rommel kom ik richting groepje collega's gelopen om gedag te zeggen. De schoonmaker was net aan het dweilen... En ik glij keihard op mijn billen en rug op de grond. Al mijn tasjes en sleutels verspreid over de grond. Lachen als een boer met kiespijn en mijn pijnlijke billen verbijten. Tasjes opgeraapt en snel fijn weekend gewenst...
Alle reacties Link kopieren
Echt, ik weet dat de mens gebonden is aan hun biologische regels en zo, maar momenteel vind ik mensen even vies...Met jullie poepverhalen :P Bah!



Wat ik erg gênant vond, was toen ik een badtrip had op Ayahuasca. Het duurde 11u, en ik heb in die tijd lopen janken, gillen, schreeuwen, vechten, schelden, etc. En het ergste is nog: ik had hun hippie tippy tent ondergescheten....Dat ging echt ver: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=19880



En verder heb ik teveel gênante momenten meegemaakt, waardoor ik een beetje immuun ben geworden voor de bijkomende schaamtegevoelens. Zo ben ik als kind/puber een keer afgegaan voor een groep mensen op een nare manier XD
Alle reacties Link kopieren
quote:aaaanne schreef op 17 december 2011 @ 00:28:

[...]



Alle reacties Link kopieren
Ik val hier van mijn geloof. Niet alleen blijkt uit dit topic dat vrouwen wel eens poepen, ze blijken ook nogal eens diarrhee te hebben en het zelfs in de broek te doen. Komt dat van al die gezonde rauwkostsalades? Of is hier gewoon sprake van een gebrekkige zelfbeheersing?
Alle reacties Link kopieren
Mja, ik pas voortaan wel even op, voordat ik weer mijn tong loslaat op de intieme plekken van een vrouw....
Haha leuk topic dit!
Ik ben een keer verdwaald in een dubbeldekkertrein! Ik moest na de wc eerst hele tijd lopen zoeken eindelijk gevonden,kon ik de weg niet meer terug vinden. heb wel een half uur door die trein gelopen! en 5min voordat we bij het station waren vond ik eindelijk mijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
quote:pietvanpuk schreef op 20 december 2011 @ 11:45:

Ik val hier van mijn geloof. Niet alleen blijkt uit dit topic dat vrouwen wel eens poepen, ze blijken ook nogal eens diarrhee te hebben en het zelfs in de broek te doen. Komt dat van al die gezonde rauwkostsalades? Of is hier gewoon sprake van een gebrekkige zelfbeheersing?

Mannen hebben nooit buikgriep of een voedselvergiftiging?

fijn dat jij bovenmenselijke krachten bezit en dit jou nooit zal overkomen.
Alle reacties Link kopieren
Voor het eerst eten bij vrienden van ex. Ze had echt heerlijk gekookt. Onder het eten moest ik me toch overgeven (wel op toilet). Zo genant.



En een keer overgegeven in een volle bus in Utrecht. We gingen de bocht door en ik zei tegen de chauffeur: ik moet eruit!

Hij: dat mag niet hier. Ik: tis dat of ik kots je hele bus onder...wat vervolgens ook gebeurde.



En een keer een ruft gelaten onder gym..heb er nog schaamte van terwijl de docent het ws niet eens meer weet.
Bazinga!
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie met een vriendin lagen we samen in een tent. Ik werd niet goed en moet overgeven, omdat het donker was deed ik het gewoon naar voren, ik wist niet dat die vriendin over me heen gebogen zat omdat ze wilde vragen wat er was..Je raad t al.
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Poepen op t werk met 3 wachtende voor de deur!



Dikke drol spoelt niet door!! Kut wat nu ?????? Ik in paniek help!! Drol uit de pot gevist met mn handen en in de prullebak gegooid! En dan nonchalant de wc uitkomen.
Met vriendje voor t eerst uit eten in een sjiek restaurant. Ik bestel biefstuk en de ober vraagt ; wilt u uw biefstuk medium mevrouw? Ik; nee doe maar small ik heb niet zo"n honger!
Alle reacties Link kopieren
quote:dieptriest schreef op 08 januari 2012 @ 19:33:

Poepen op t werk met 3 wachtende voor de deur!



Dikke drol spoelt niet door!! Kut wat nu ?????? Ik in paniek help!! Drol uit de pot gevist met mn handen en in de prullebak gegooid! En dan nonchalant de wc uitkomen.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Waarom niet met een prop wc-papier?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha. Ik heb dat nog nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook redelijk wat genante momenten meegemaakt in mijn leven.



We hadden een keer een feest van familie van mijn moeders kant. Er waren ook veel ooms en tantes van mijn moeder die we normaal eigenlijk niet zo veel zagen. Ik ging naar de toilet en toen ik terugliep de zaal in keek iedereen me na. Ik dacht er niet bij na. Tot ik weer op mijn plek was en mijn nichtje me vertelde dat ik mijn rok achter bij mijn panty in had gepropt. Was ik dus de hele zaal al mee doorgelopen, schaamde me rot.



Toen ik nog wat jonger was waren een keer vrienden van mijn ouders op bezoek met hun kinderen. De hele dag gezellig gehad en mee gespeeld, maar tegen het eind van de dag voelde ik me niet zo lekker. We gingen met z'n allen eten. Ik had een paar happen gehad en voelde me steeds slechter worden. Mijn moeder zei dat ik mijn bord leeg moest eten. Ik zeurde dat ik niet lekker was en vroeg of ik van tafel mocht, maar dat mocht niet. Eerst moest ik mijn eten opeten. Ik nam dus nog een paar happen en in keer kwam er een vloedgolf aan kots uit. De hele tafel eronder. De mensen die aan tafel zaten hadden gelijk geen trek meer. Wat voelde ik me toen rot.



En het ergste van alles. De eerste nacht dat mijn vriend bij mij bleef slapen heb ik het hele bed ondergekotst. We waren die avond wezen stappen met een hele groep. Ik had wel wat gedronken, maar niet te veel ofzo. Na het stappen gingen we nog snacken. Mijn vriend mocht die nacht voor het eerst blijven slapen van mijn ouders. Toen we in bed gingen liggen voelde ik me niet heel lekker, maar toch in slaap gevallen. 's Nachts werd ik wakker en met dat ik wakker werd kotste in het hele bed en de vloer eronder. Mijn vriend sprong uit bed. Hij ging in zijn boxershort naar beneden om op mijn aanwijzingen een emmer met sopje te halen. Kwam mijn moeder uit bed om te helpen. Stond hij daar terwijl hij mijn ouders nog maar net kende in zijn boxershort. En ik schaamde me dood, de vloer, het bed alles zat onder de kots.
Alle reacties Link kopieren
quote:dieptriest schreef op 08 januari 2012 @ 19:36:

Met vriendje voor t eerst uit eten in een sjiek restaurant. Ik bestel biefstuk en de ober vraagt ; wilt u uw biefstuk medium mevrouw? Ik; nee doe maar small ik heb niet zo"n honger!







Zit even diep in mijn geheugen te graven maar er komen zo niet spontaan echt hele genante momenten boven. Behalve natuurlijk het standaard van de trap flikkeren in een volle school, struikelen voor een restaurant en met fiets en al omvallen voor het keukenraam van de buren waar toevallig ook net de buurjongen stond.
Alle reacties Link kopieren
Dora, nog wel lang samen geweest met die bewuste vriend?
Komt wel goed, schatje!
Alle reacties Link kopieren
quote:jongemama20 schreef op 08 januari 2012 @ 22:44:

Dora, nog wel lang samen geweest met die bewuste vriend?



Ja we zijn nog steeds bij elkaar. Nu is het echt zo'n grappig verhaal van weet je wat Dora deed toen we de eerste keer bij elkaar sliepen.



Heb er nog een. We waren een keer met de vriendengroep een weekendje naar een bungalow park. In het zwembad gingen we van de glijbaan. Keihard plofte ik in het water en zwom naar de kant. Toen ik op de kant stond begonnen veel mensen te lachen. Was een van borsten uit mijn bikini gefloept. Ik had niks in de gaten.



Ik had als puber een bijbaan ik een supermarkt. We hadden een bedrijfsfeest in een afgehuurde discotheek. Samen met een collega liepen we naar beneden met een drankje in de hand waar de rest van mijn collega's stond. Ik zette een voet op de trap en pleurde zo helemaal naar beneden. Iedereen riep keihard mijn naam terwijl het gebeurde. Ik schaamde me rot.
Alle reacties Link kopieren
Ooooh ik zit hier echt te janken van het lachen, ook even mijn bijdrage:



Ik was een jaar of 13, had muziekles van een vreselijk strenge leraar (als je naar de wc wil dan moet je je vinger opsteken, daarna moet hij toestemming geven). Ik kreeg halverwege de les vreselijke krampen, ik wist gewoon dat mn eten niet goed gevallen was en dat ik heeeeel hard naar de wc moest. Tijdens het zingen van een lied met de hele klas toch maar mijn vinger opgestoken, die kerel mij straal negeren. Ik heb nog ongeveer een half uur lopen creperen, wachtend op de bel, tot ik het echt niet meer hield. Ik heb nog nooit van mijn leven zo hard gerend volgens mij, de leraar riep mij nog na om te vragen waar ik heen dacht te gaan, maar op dat moment kon mij dat echt niet boeien. Wat jammer was voor mij was dat ze op school van die leuke wchokjes hadden die van de boven en onderkant open waren, waardoor ik uit alle macht probeerde zo geur- en geluidloos mogelijk te zijn, maar helaas, dat gaat nogal moeilijk met explosieve diarree. Inmiddels was de bel ook al gegaan, dus steeds meer mensen gingen naar de wc (pauzetijd), waardoor ik nog zenuwachtiger werd. Op den duur heb ik mijn benen nog opgetrokken omdat ik bang was dat iemand me zou herkennen aan mijn schoenen, hahahha, oooow wat erg. Bij de volgende les heeft godzijdank geen enkele klasgenoot gevraagd waarom ik opeens zo snel wegrende, die voelden de bui waarschijnlijk al hangen.



Hetzelfde is me overkomen in de trein een jaar geleden, vreselijke krampen, bijna de gehele reis de wc bezet gehouden, waarna dat kreng niet door wou spoelen (geen water/zuigkracht of wat dan ook waarmee ze het doorspoelen). Er maar wat (kilo) wc papier opgegooid en met deo gespoten als een gek. Het stonk vreselijk (ook nog eens middenin de zomer, hoera) waardoor ik het hokje niet open durfde te doen: volle trein, dus mensen die rondom het hokje staan, dikke schaamte gezien de stank en het feit dat ik daar ongeveer een uur had gezeten. Het werd dus een echte walk of shame terug naar mn plek (moest toch wel een keer de trein uit, dus ooit het hokje uitkomen).



Ik woonde op een studentenflat, en op de een of andere manier had een of andere snuggere bedacht om een rooster te plaatsen voor de hoofdingang. De hoofdingang zit ook nog eens op een verhoging, dus moet je eerst een trapje op. Dus ik op hoge hakken (kon er al amper op lopen) naar huis toe, wil de hoofdingang door, zak ik met mijn hakken in het rooster en kukel achterover. Schoenen zaten aan de bovenkant met van die bandjes vast, die gewoon compleet afbraken, waardoor ik blootvoets op mn rug lag met mn benen nog op de verhoging en mn hoofd/bovenkant van mn rug op de grond. Zie ik boven me op een balkon een groep jongens staan die bijna in hun broek zeiken van het lachen. Mn schoenen stonden nog prachtig recht vast in het rooster, ik voelde me net Bridget Jones. Godzijdank woonden die jongens niet op dezelfde verdieping als mij, ik zie mezelf al kreupel binnenlopen met mn schoenen in mn hand.



De laatste voor nu:

Ik werd voor het eerst ongesteld, en merkte dit vlak voor een buiten gymles (was hoogzomer). Aangezien ik de eerste van de klas was en ik niets tegen de leraar durfde te zeggen (puberschaamte) heb ik gewoon met de gymles meegedaan, met een halve rol pleepapier tussen mn benen. Alsnog vreselijk doorgelekt, dus heb ik maar mijn gewone kleding over mijn gymkleding aangedaan (zoveel lagen valt vast niet door te lekken dacht ik) en met jas om mn middel naar huis gegaan. Thuis aangekomen bleek ik toch doorgelekt te zijn, het zat zelfs op mn (witte) jas, ik leek wel een levende crimescene. Godzijdank ben ik nooit meer zo erg ongesteld geweest.



Ik bedenk straks vast nog wel meer genante verhalen hahaha, ben de queen of genante dingen.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat er nog in het topic word geschreven

Ik word er weer helemaal vrolijk van!
Alle reacties Link kopieren
Als puber had ik een krantenwijkje, op mn fietsje door weer en wind langs de deuren. Na een paar weken dacht ik een handigheidje te hebben ontdekt voor gewoon half op mn fiets zittend de krant door de brievenbus te proppen.

Stond ik daar voor een glazen deur, met fiets tussen mn benen... Heb de arme, bejaarde bewoonster echt de stuipen op het lijf gejaagd door mn fiets dus dwars door die glazen deur te laten vallen..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven