Het meest genante wat me ooit is gebeurd!

11-11-2011 22:09 630 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik schaam me dood en dit mag nooit iemand te weten komen. In ieder geval niet iemand die ik ken. Ik moet het toch kwijt.

Ik heb vanavond gewoon in mijn broek, nou ja panty gepoept! Ik was onderweg naar huis en ik kon het niet meer houden... hevige krampen en waterdunne diarree... Wat genant!!!

Wat is met meest genante wat jullie is overkomen? Gedeelde smart....
Alle reacties Link kopieren
Ik tegen collega van toenmalige vriend.... Goh wat leuk dat je zwanger bent!! Ze rende huilend weg....

Ze was gewoon dik...
Straks blijken mijn statiegeld flessen.... De enige stabiele valuta te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Een typisch geval van boontje komt om z'n loontje: Mijn kleine broertje zette zijn beker aan zijn mond om er uit te drinken, maar er zat niks in. Ik (toen 6 jaar) lachte hem keihard uit en riep: "Hahaa, hij deed zo maar er zat niets in!" Ik pakte lomp mijn beker om aan mijn mond te zetten om voor te doen, maar bij mij zat ie wel vol, dus Klots, helemaal over me heen. Mijn ouders, zus en tante en oom die mee-aten lachten mij vervolgens uit en ik schaamde me zo diep dat ik de rest van de middag op m'n kamer heb gezeten.



Een jonger vriendinnetje dat heel erg tegen mij opkeek kwam met haar moeder kijken op de manage waar ik paardreed (ik was 12 of 13 denk ik). Ik ging rijden op een pony die ik niet goed kende en ook nog zonder zadel. Het vriendinnetje stond met haar moeder in de 'deuropening' van de bak en mijn pony besloot om de benen te nemen, waarbij ik, door de onverwachte beweging naar rechts, ervan afviel in de modder en het vriendinnetje net op tijd opzij kon springen om niet door de pony omver gelopen te worden. Én het meisje van wie de pony was moest nog op ponyjacht. Toen heb ik me huilend in de wc opgesloten.



Maar het grootste schaammoment was toen ik meedeed aan een zangwedstrijd toen ik een jaar of elf was. Het was in het locale muziekcentrum waar iets van 200 mensen in de zaal konden, waaronder mijn hele familie en mijn school(klas). Ik had thuis geoefend met een cassettebandje met alleen de muziek, maar had nog nooit met een microfoon gezongen. Toen ik begon te zingen weerkaatste het geluid waardoor ik van m'n apropos was en een seconde lang stopte met zingen. Net genoeg om de draad kwijt te raken. Starend tegen de felle podiumlichten in vroeg ik aan de jury of ik nog een keer mocht. Ik kan me niet meer herinneren hoe het was om na het weekend weer naar school te gaan, dus dat heb ik waarschijnlijk verdrongen.
Alle reacties Link kopieren
2 jaar geleden op een metrostation merkte ik dat ik plots ongesteld was geworden en ik had nog een rit van 3 kwartier voor de boeg..

Vriend was erbij en ik had nog wel ergens een maandverbandje, dus nog geen nood. Maar er was nergens een wc te bekennen, dus op een bepaald moment kwam vriend met idee.. wij in een hoekje gaan staan, vriend zijn ubergrote paraplu uitgeklapt en ik zo snel als ik kon het maandverband in mijn broek gefrummeld! Mensen die er nog wel liepen zullen wel gedacht hebben... wat gebeurt daar achter die plu?!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik jaar of 18 was, was ik wezen zwemmen en zat in de bus terug naar huis. Iedereen keek naar me en begon keihard te lachen...huh...wat is er? Keek ik richting het lichaamsdeel wat overduidelijk voor de grote hilariteit zorgde...mn borst...bleek mn blouse totaan mn navel open te staan en zat ik in mn BH....alsof dat nog niet genant genoeg was bleek mn beugel (van BH dus) er zeker 10cm (bijna volledig dus) uit de "staan" dus bijna totaan mn kin...aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh
Alle reacties Link kopieren
Wat een hilarisch topic! Meeste dingen heb ik weleens meegemaakt.

Ik ben toen ik 13 was en voor t eerst ongesteld enorm doorgelekt. Iedereen zag het en ik had niets door .. Maar goed ben daarna naar huis gegaan, toen heeft mn moeder van die enorme maandverbanden voor me gekocht.

Poepincident toen ik in Spanje op vakantie was, in zo'n aquapark. Ik had al de hele dag last van mijn darmen en toen haalde ik de wc niet, echt supergenant.

Kotsen, toen ik zwanger was heb ik wat afgekotst. Waaronder 1 x op Lombok, toen er een trouwstoet voorbij kwam, ook erg genant. Ik was al een enorme witte reus voor hun, en da ga ik daar ook nog staan spugen.



Oja ook genant toen ik een jaar of 15 was, had ik een witte broek, met daaronder een string. was de achternaad van de broek losgegaan (hij was nieuw, en niet gescheurd), echt heel genant. Heb de hele dag met een jas omgeknoopt gezeten.
Haha, dat zijn idd genante zaken, oei!



Hieronder staat mijn bijdrage voor jullie:

Toen mijn huidige echtgenoot en ik elkaar pas kenden zagen we elkaar alleen maar in het weekend omdat de afstand tussen beider woonplaatsen maar liefst 220 km bedroeg.

Tijdens een langer weekend besloot ik de weekboodschappen, als verrassing, voor hem te gaan doen bij de supermarkt die zich aan het eind van de weg bevond. Vriendlief moest immers nog werken dus kon ik gemakkelijk zijn levensmiddeleninslaan, toch? Uit het schuurtje diepte ik lover zijn oude fiets op, die kon wel lekker dienen als pakezel van de vele boodschappen vond ik. Na de draagtassen en de fietstassen flink vol gepropt te hebben bij de supermarkt met de vele grutterswaren wilde ik de fiets van het slot halen. Maar met geen moeite kreeg ik dit voor elkaar. Er restte me niets anders dan al mopperende de fiets al slepend met 1 wiel omhoog over de besneeuwde straat achter me aan te slepen.



Uren later kwam vriendlief thuis, met een verbaasd gezicht stapt hij de woonkamer binnen. ' Welke fiets staat er in de schuur?' vraagt hij me.

' Huh? De jouwe natuurlijk' antwoord ik hem.



Hierop snel ik achter hem aan, richting schuur, alwaar een nieuwe DAMESfiets met fietstassen me blinkend aanstaart.

Vriend heeft een afgettapte sportfiets zonder fietstassen...



Snel vlieg ik naar de super waar vriend zijn fiets eenzaam in de stalling staat!

De winkel is gesloten, wat voelde ik me een rund.

Meteen heb ik de politie gebeld om aangifte te doen van het meenemen van een fiets door mij.

Twee dagen later kwam een jonge dame de fiets weer ophalen, met een boeket bloemen die ik voor haar gekocht had, dat dan weer wel!
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic! Ik heb vroeger eens overgegeven vanuit een hoogslaper naar beneden, waar mijn moeder nog stond met een teiltje, dat was dus te laat...

Maar het meest genante was bij mijn vriend. Relatie van een paar maanden, hoge nood (grote boodschap), dus naar de wc. Moest heel nodig en de wc beneden was bezet, dus maar in de badkamer naar de wc. Dat ging goed. Maar wist ik veel dat die afvoer alleen gemaakt was op plas en niet op...... Doorspoelen lukte voor geen meter, wc verstopt, vriend erbij gehaald, lukte nog niet, wc nog verder verstopt... dus vriend moest zijn ouders roepen. Ik was inmiddels naar boven gevlucht, maar kreeg daarna te horen dat mijn mega-drol (vriends subtiele beschrijving) door zijn vader in een emmer was gedaan en uiteindelijk beneden door de wc was gespoeld. Oooh, ik durfde echt niet meer naar beneden de rest van dat weekend!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha oh wat leuk weer die verhalen!!

Ik heb er ook nog eentje...



Ik was een paar weken geleden op een feestje en stond in de achtertuin met een best aantrekkelijke jongen te kletsen. Aangezien het in een studentenhuis was en nogal druk stonden er overal feestgangers. Zo ook op het balkon recht boven ons. Het feest was al een poosje aan de gang en de alcohol vloeide rijkelijk. Veel mensen waren dus in redelijk beschonken toestand. Opeens hoor ik van boven heel veel gelach komen en ik, me verbazend over wat er zo grappig was, deed een stapje naar achteren. Dat had ik beter niet kunnen doen want direct daarna voelde ik een vochtige spetterstraal op mijn hoofd. Stond er dus gewoon iemand van het balkon af te piesen!! Tenminste, dat denk ik!! Ik heb nog nooit zo snel een stap teruggedaan maar vond het zo genant en snapte het allemaal niet zo goed (zelf ook genoeg op) dat ik later pas besefte wat er nou daadwerkelijk was gebeurd.



Ik heb mijn gesprek met die jongen vervolgd alsof er niets aan de hand was en ben daarna naar huis gegaan om te douchen . En ben nog steeds blij dat ik nou ook weer niet zo nieuwsgierig was naar wat er gaande was om naar boven te kijken.........
Alle reacties Link kopieren
Vroeger werkte ik in een psychogeriatrisch verpleeghuis en toen ik daar net een dag werkte moest ik een groepje bezoek van familie leden naar buiten begeleiden omdat alles gesloten was.

Er loopt een nogal verwarde man bij en die pakte ik beet en zei,nee u mag niet eruit,u moet hier blijven,hij zegt;maar zuster ik hoor bij het bezoek en niet hier,oeps,kon wel door de grond zakken van schaamte!
Alle reacties Link kopieren
Ik was op rondreis in Equador en ging met mijn reisgenoten ontbijten in een cafe. Ik was al enkele dagen niet meer naar het toilet geweest en had behoorlijk last van verstopping. Juist in dat cafe moest ik naar het toilet en heb daar mijn behoefte kunnen doen. Alleen het afvoer systeem was daar niet tegen bestand. Na minstens 5 keer proberen door te spoelen lag het er nog steeds. Ik heb de mensen van het cafe gewaarschuwd met een rode kop en ook mijn reisgenoten hadden zo hun vraagtekens, super genant.
Tijdens een wandeltocht even zitten om iets te drinken. Ik sta op en voel dat mijn ((lichte) broek nat is . Heeft er vlak voor ons iemand daar chocomel geknoeid! Gelukkig had ik een vest bij me, Je voelt je niet prettig met een grote bruine vlek in je broek.
Alle reacties Link kopieren
Oef, wat een heerlijke genante toestanden hier!



Mijn boon in de pot:



Voor het eerst een vliegreis maken en dan nog niet weten dat je enorm beroerd wordt van sinaasappelsap en goedkoop eten. (Heb last van wagenziekte, en dat geldt dus ook voor vliegreizen, bleek...)

Iedere keer als het vliegtuig ging dalen, moest ik overgeven!

(En we vlogen naar Australië, met 4 tussenstops!)

Was 19, en op reis met mijn zus, en zij mocht kotszakjes regelen.

Dus iedere keer greep ik voor mij in dat netje naar een nieuw zakje, so far so good. (behalve dan dat je je rot voelt naar de andere passagiers, maar dat kon me niet zoveel meer schelen.)



Totdat de zakjes op waren... en ik blindelings het eerste greep dat voor handen was: mijn hoofdkussentje...

Dat ding voor mijn mond gehouden en ja, dan spuit alles (inmiddels knaloranje gal) er dus aan alle kanten langs.

Arme zus, die dat heeft moeten aanschouwen...

Broek zat ook onder, dus ik mocht mijn Australische familie vriendelijk begroeten met een jas om mijn broek geknoopt...
Alle reacties Link kopieren
Als 18 jarige secretaresse net begonnen in een verpleeghuis voor demente bejaarden: bewoners moeten er netjes bijlopen en ik zag wel verzorgenden die dat dan even in orde maakten. Dat kan ik ook dacht ik en ritste de gulp dicht van een man die in de gang liep. Helaas was hij geen bewoner maar bezoeker! De service gaat wel ver hier merkte hij op......



Op een terrassencamping 's nachts naar het toilet zonder lenzen (ben nogal slechtziend). Terug kon ik de tent niet meer vinden. Stond bij elke tent die er een beetje op leek de naam van mijn vriend te sissen maar geen reactie. Bleek dat ik een terras te hoog was.......... duurde lang voordat ik daar achter was.
Alle reacties Link kopieren
quote:AngieF schreef op 21 november 2011 @ 14:36:

Toen ik jaar of 18 was, was ik wezen zwemmen en zat in de bus terug naar huis. Iedereen keek naar me en begon keihard te lachen...huh...wat is er? Keek ik richting het lichaamsdeel wat overduidelijk voor de grote hilariteit zorgde...mn borst...bleek mn blouse totaan mn navel open te staan en zat ik in mn BH....alsof dat nog niet genant genoeg was bleek mn beugel (van BH dus) er zeker 10cm (bijna volledig dus) uit de "staan" dus bijna totaan mn kin...aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhh

Ik herinner me nu opeens een soortgelijk voorval. Ik droeg een blousje dat met knoopjes sloot, en het was zomer dus ik droeg alleen dat blousje en een bh eronder gelukkig.

Ik draag mijn tasje meestal schuin over de schouder en door de wrijving van de tas waren dus een hele rits knoopjes opengesprongen en liep ik in mijn bh. Ik weet niet hoe lang ik zo al had rondgelopen toen ik erachter kwam....
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonnebloempje48 schreef op 22 november 2011 @ 11:30:

Als 18 jarige secretaresse net begonnen in een verpleeghuis voor demente bejaarden: bewoners moeten er netjes bijlopen en ik zag wel verzorgenden die dat dan even in orde maakten. Dat kan ik ook dacht ik en ritste de gulp dicht van een man die in de gang liep. Helaas was hij geen bewoner maar bezoeker! De service gaat wel ver hier merkte hij op......
Alle reacties Link kopieren
Als jong meisje met mijn ouders in een hotel, ik moest poepen en gebruikte redelijk veel papier. De wc trok nogal raar door, een soort zuigsysteem, dus hij raakte verstopt en stroomde over. Er moest iemand komen om de gore resten en het water schoon te maken. Toen het later die vakantie wéér gebeurde heb ik net gedaan of het zomaar opeens gebeurd was.



Ik moest ontzettend nodig plassen maar zat bij ex in de auto, ik dacht dat ik het nog wel aankon, het laatste stukje naar huis. Maar we stonden al een uur in de file toen ik het niet meer hield, ik heb nog nooit zon buikpijn gehad van het plas-ophouden.. Ex kreeg een idee, er lag nog wel een deken achterin, die kon ie wel even voor me houden dan kon ik het buiten doen. Ik protesteren, maar later zat ik toch met mijn jurkje, panty op de hielen, ex met deken over me heen in de berm te plassen, geen beschutting, alleen gras, met een file van kilometers toekijkend (helemaal in een flauwe bocht zodat ik alle auto´s en vrachtwagens goed kon zien) Toen ik met rood hoofd terugliep naar de auto toeterden wat mensen en stak de achterbuurman zijn duim omhoog. Ik vond het toen niet zo grappig



Oh en volgens mij heb ik een hekel aan tampons gekregen toen ik op vakantie ongesteld werd (jaar of 13) en wilde zwemmen en mijn moeder me een tampon gaf: probeer het maar gewoon. Hij was nogal groot die tampon en zat niet lekker, dus zwol enorm op in het water. Ik helemaal hysterisch en wilde het hokje niet meer uitkomen
Alle reacties Link kopieren
quote:Sylphide75 schreef op 16 november 2011 @ 10:53:

Dit is wel een lekker topic zeg als je je niet zo vrolijk voelt. Ik heb enorm gelachen

Nou, hier dan ook eentje van mij;

We waren aan het kamperen met de caravan. Ik had net met veel moeite de hele was met de hand gedaan (we hebben drie kinderen dus je kunt je voorstellen hoeveel het was). Heb ik mooi alles opgehangen aan de lijntjes die achter de caravan hangen, hebben man en ik zin in koffie. Er zat nog wat oude koffie in de pot die ik er eerst even uit moest gooien. Dus ik steek het koffiepotje door het keukenraampje en mik het leeg. Guess what...de hele was onder de koffievlekken, want die hing dus onder dat raampje. Grrr! jaaaaaaa hoor ik had het zelf kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit toch zo'n geweldig topic!

Schreef ik vorige week nog dat mijn blunders volgens mij wel meevallen... schiet me er vandaag nog één te binnen waar ik spontaan een hartklopping van krijg!



Jaren geleden werkte ik naast mijn opleiding in een fabriek. Het verdiende lekker en het was altijd leuk en gezellig werken.

We werkten meestal met een vaste club mensen, maar er zat ook weleens een uitzendkracht tussen. Zo ook die vrijdagavond... Een vent van dik 10 jaar ouder dan ik stond een klein stukje van mij af aan de lopende band. Hij stond een tijdje naar me te kijken en probeerde overduidelijk contact te zoeken. Op zijn eerste reactie "Je mag wel wat dichter bij me komen staan, dat vind ik echt niet erg hoor..." ging ik niet in. Zijn volgende reactie ging over mijn achterwerk en taille (op dat moment een zeer bescheiden maatje 36)

Het was niet eens heel erg seksistisch maar omdat ik dacht dat het een uitzendkracht was, en ik me een beetje moest bewijzen bij de rest van het personeel (dom natuurlijk, maar dat denk je als je een jaar of 16 bent) zei ik: "Ach kl**tzak, let op je werk. Je mocht er zeker vannacht niet op bij je vrouw... Nou, met die praatjes van jou maak je het hier niet hoor!" Ik draaide me om naar mijn collega's, draaide met mijn ogen en maakte 'het-kleine-pikkie-gebaar'. Collega's moesten wel lachen. En zelf was ik best trots dat ik als verlegen meisje zo van me afgebeten had.



De volgende ochtend kwam de directeur binnen terwijl we met z'n allen in de kantine zaten. "Goeiemorgen allemaal, ik kom even iemand voorstellen. Sommige mensen hier zullen hem al kennen want hij heeft gisteren op de werkvloer meegedraaid, maar vanaf aanstaande maandag wordt dit jullie nieuwe chef!" En achter de brede rug van de directeur stapt 'de uitzendkracht' van de avond daarvoor naar voren....... Ik voelde me zóooo ontzettend rot!

Hij stelde zich voor en zei "Ja, met een enkeling heb ik al kennis gemaakt..." terwijl ie mij aankeek. Mijn collega's lagen plat van het lachen en ik hoopte dat er spontaan een gat in de grond zou ontstaan waardoor ik zou verdwijnen.



Hij is daarna nog zo'n 4 jaar mijn chef geweest.... En nu (zo'n 16 jaar na dit voorval) kom ik hem af en toe nog weleens tegen in de supermarkt..
Geweldig dit topic! Aangezien ik al genoten heb van jullie verhalen, hier dan ook mijn bijdrage.



Na de middelbare school een jaartje ft gewerkt op kantoor om te bedenken welke studie ik daarna zou gaan doen. Het was net de periode dat van die dikke zolen in waren. Dus daar liep ik met van die open schoenen, dikke zolen en hoge hak. (geen succes...) Ik werkte achter de balie en net op het moment dat ik op de eerste verdieping een glas water voor mijzelf aan het halen was, gaat de bel van de balie. Er was een klant. Ik loop zo keurig mogelijk de trap af op die ongemakkelijke schoenen, glaasje water in mijn hand. Op de 5de tree van onderen ongeveer, ga ik toch onderuit, stuiter op mijn billen de laatste paar treden af. Het water vliegt uit mijn glas, zo flats over mij heen. Wat schaamde ik mij...
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch topic! Hier de mijne:



Ik was ettelijke kilo's afgevallen en moest eerst naar een begrafenis en daarna naar een vergadering. Maar ik had toen maar 1 zwarte rok die ik geschikt achtte. Daar paste geen riem in. Ik dacht: ik draai het ding boven wat om, komt allemaal wel goed. Een tijdje ging het goed, maar toen had ik de vergadering. Ik stond recht voor een presentatie en daar lag mijn rok op mijn enkels. In een zaal vol saaie mannen in pak. Leuk.
haha, Kuukelesaan .

Maar ik vind je actie nog steeds geweldig. Belachelijk dat zo'n chef zo praat tegen 16-jarige werkneemsters.
Alle reacties Link kopieren
@Starshine: Ach... hij was toen een jaar of 28, 29. En later bleek dat hij toch wel aardig van de dubbelzinnige uitspraken was.. Hij dacht daarmee populair te zijn...
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!

- Paar jaar geleden op vakantie naar de Dominicaanse Republiek. Eerste ochtend door de jet lag al om 5 uur wakker en besloot om al heel vroeg even naar het strand te gaan. Het was zo'n mega groot resort en alle gebouwen leken op elkaar en had het kamernummer ook niet goed onthouden. Had geen kamersleutel meegenomen want man was op de kamer. Om 6 uur heb ik heel hard op een deur staan bonken tot er ineens door een hoogbejaarde slaperige Amerikaan ipv van mijn man open gedaan werd. Heb nog snel sorry gezegd en van van schrik heel snel weg gelopen. Ben toen snel bij de receptie gaan vragen naar het juiste kamernummer want durfde nergens meer op een deur te kloppen.

- Zo ziek zijn van buikgriep dat ik zelf en het hele bed onderzat omdat ik dacht/droomde dat ik op het toitel zat. Tijdens diezelfde buikgriep ook vaak moeten overgeven in emmertje naast het bed in bijzijn van man. 10 jaar samen met man en heb geen enkele schaamte voor man, maar wat vond ik het genant dat ik zelf te ziek was om alles op te ruimen en te verschonen en man dit moest doen.

- Jaren geleden een darmonderzoek met roesje gehad en daardoor heerlijk geslapen tijdens het onderzoek en niks gevoeld. Toen ik weer wakker werd, dacht ik dat het onderzoek nog moest beginnen en besloot ter plekke dat ik er geen zin in had. Ben toen nog helemaal stoned van het roesje opgestaan van de onderzoekstafel en heb tegen de arts gezegd "ik heb er geen zin in, zoek het maar uit met je onderzoek maar ik ga naar huis of je het nu leuk vindt of niet" en daarna zakte ik in elkaar omdat ik nog helemaal dizzy was van het slaapmiddel. Eenmaal weer bijgekomen werd me verteld wat ik tegen die arts gezegd had, de arts en verpleegkundige konden er hartelijk om lachen maar wat schaamde ik me zeg.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft toch altijd iedereen buikkrampen als die ergens anders slaapt?

Heb ik zelf trouwens ook altijd en waar ligt dat nou aan?
Alle reacties Link kopieren
Heb trouwens zelf nog iets grappigs.

Ik was nog ongesteld maar dacht dat het bijna was afgelopen en dat er niet meer veel uit zou komen.

Dus gingen ex en ik een beetje droogneuken. Ik zonder onderbroek en hij met (waarom weet ik niet haha). Na een paar minuten stopten we en zijn hele onderbroek was rood, de dag daarna moest hij meteen voetballen en hij sliep bij mij dus zijn hele voetbalteam heeft het kunnen zien met omkleden hahahahahaha. Lekker voor hem!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven