Let op de laatste reactie is ouder dan 14 dagen.
Snel reageren is daarom uitgeschakeld.
  1. quote:
    batjang schreef op 30 mei 2016 @ 23:49:
    Ik fietste ik de schemering langs een huis waar ik een prachtige uil zag zitten op het dak. Super! Ik had nog nooit een uil gezien. Snel naar huis gefietst om een verrekijker t e halen en terug te fietsen. Het uiltje zat er nog steeds, gelukkig. Bij inspectie met de verrekijker bleek het uiltje van steen te zijn... Snel naar huis gefietst, in de hoop dat de bewoners me niet hadden gezien.
    Hhahhaahahahahaa!!! Prachtig!!! Zou ook echt iets voor mij zijn :rofl:
  2. quote:
    Ik fietste ik de schemering langs een huis waar ik een prachtige uil zag zitten op het dak. Super! Ik had nog nooit een uil gezien. Snel naar huis gefietst om een verrekijker t e halen en terug te fietsen. Het uiltje zat er nog steeds, gelukkig. Bij inspectie met de verrekijker bleek het uiltje van steen te zijn... Snel naar huis gefietst, in de hoop dat de bewoners me niet hadden gezien.
    :comput:
  3. quote:

:rofl:

Mijn bijdrage: Ik zat in een nogal labiele periode, m'n relatie oa was net uit, en op mijn werk ging het niet super. Ik had een functioneringsgesprek wat niet goed verliep. Ik barstte in tranen uit, wilde m'n neus snuiten, en dacht dat ik een zakdoekje in m'n zak had. Maar dat bleek een meegenomen inlegkruisje te zijn.. In mijn emoties had ik dat pas door toen ik m aan m'n neus zette. Ik vergeet nooit de blik van m'n leidinggevende..
  4. Dat geloof ik meteen ja.. en badjang wat schamen dat je dat beeldje voor een echte uil aanzag X-D
  5. Oh wat een heerlijk topic dit!!
  6. quote:
    Shanika schreef op 31 mei 2016 @ 01:18:
    [...]

:rofl:

Mijn bijdrage: Ik zat in een nogal labiele periode, m'n relatie oa was net uit, en op mijn werk ging het niet super. Ik had een functioneringsgesprek wat niet goed verliep. Ik barstte in tranen uit, wilde m'n neus snuiten, en dacht dat ik een zakdoekje in m'n zak had. Maar dat bleek een meegenomen inlegkruisje te zijn.. In mijn emoties had ik dat pas door toen ik m aan m'n neus zette. Ik vergeet nooit de blik van m'n leidinggevende..
    :rofl: :rofl:
  7. Geweldig topic dit :rolling:

Mij is één slaapfeestje van toen ik kind was nog altijd goed bijgebleven. Ik zou bij het meisje blijven slapen samen met een vriendinnetje nadat we met een grotere groep waren gaan schaatsen. Ik had dus twee tassen mee, één met schaatsen en één met slaapspullen. Toen we eenmaal op de schaatsbaan aankwamen, kwam ik erachter dat ik de verkeerde tas had meegenomen naar de schaatsbaan. Stond ik daar met m'n pyjama in m'n handen. Omdat ik geen schaatsen had, mocht het broertje van de jarige niet mee schaatsen zodat ik op zijn schaatsen mocht. Wat voelde ik me lullig. (Ik vraag me nu af waarom er geen schaatsen werden gehuurd). Daar begon het al mee

Toen ik eenmaal op de onwennige hockeyschaatsen stond, moest ik even inkomen. Normaal schaatste ik op kunstschaatsen, dus dit was even wennen. Dat ging niet zonder slag of stoot... Er was een oudere jongen die constant heel hard aan het schaatsen was en al meerdere mensen omver had geschaatst. En net op het moment dat ik onderuit dreig te gaan, daarmee een vriendin vastgrijp en haar in mijn val meeneem, komt hij met bizarre snelheid voorbij geschaatst, rakelings langs de vingertjes van mijn gevallen vriendin.

Ik was blij dat het tijd was voor patatjes, want ik vond het een vreselijke avond. Misschien raden jullie het al, maar die patatjes kwamen er dus 's nachts aan alle kanten uit. Ik werd wakker van het geluid van mijn eigen harde gekots (inclusief keihard boeren en alles wat erbij hoort :sick: ) en kwam erachter dat ik ook nog eens in mijn broek aan het poepen was. Ik ben huilend op d'r wc gaan zitten terwijl de moeder van de jarige mijn bed en pyjama verschoonde. De jarige moest tussen haar ouders in en de vriendin en ik in een andere kamer, omdat de lucht niet te harden was. :'-(
  8. E-Kortingscodes

Voor alle bezoekers van VIVA zijn er EXCLUSIEVE kortingscodes beschikbaar gesteld die gratis te gebruiken zijn bij de beste webshops van Nederland. Houd deze pagina in de gaten en bespaar nu met jouw kortingscode!

Lees verder

9. Een wat minder zielige (ik heb nog altijd medelijden met de 8-jarige ik) is dat ik 's nachts moest plassen als kindzijnde en naar beneden liep. Ik ging zitten, trok mijn broek naar beneden en liet het lopen. Tot ik het ineens warm voelde worden op mijn enkels en ik écht wakker werd. Stond ik midden in de woonkamer te plassen! 8-P Ik had me vergist in welke deur ik moest hebben. Ik zie me nog staan onder de douche midden in de nacht en mijn moeder die mijn doorweekte Pippi Langkous pyjama in de was gooit.
  10. quote:
    TrueColours schreef op 01 juni 2016 @ 17:09:
    Een wat minder zielige (ik heb nog altijd medelijden met de 8-jarige ik) is dat ik 's nachts moest plassen als kindzijnde en naar beneden liep. Ik ging zitten, trok mijn broek naar beneden en liet het lopen. Tot ik het ineens warm voelde worden op mijn enkels en ik écht wakker werd. Stond ik midden in de woonkamer te plassen! 8-P Ik had me vergist in welke deur ik moest hebben. Ik zie me nog staan onder de douche midden in de nacht en mijn moeder die mijn doorweekte Pippi Langkous pyjama in de was gooit.

X-D

Ook een wc-blunder, maar dan als volwassene: Ik was onderweg naar huis en moest ENORM nodig plassen, ik hield het bijna niet meer. Toen ik thuis was stormde ik de gang in, ondertussen mijn broek naar beneden hijsend, ik haal de wc net op tijd. Ik plof neer op de pot en laat het lopen..... blijkt de klep naar beneden te staan! Zit ik dus bovenop de klep te kletteren.. Het liep in m'n schoenen, maar stoppen ging gewoon echt niet meer..
  11. Oef Shanika, dat is zo erg he. Dat je zo nodig moet dat je niet meer kan stoppen. :'-(

Ik herinner me nu trouwens nog wat gênants (er komt een hoop naar boven nu en ik weet niet of ik er blij mee moet zijn X-D) Ik was een dagje weg met mijn sportclubje en op het park was een speeltuin. Ik moest eigenlijk plassen, maar we zouden bijna gaan verzamelen en mochten tot die tijd spelen. Dus ik ging liever nog even door met spelen. Maar toen ik van een verhoging af sprong (zeker wel 2 meter hoog) begaf m'n blaas het en plaste ik in mijn broek. Gelukkig kon ik het nog stoppen, maar ik schaamde me dood en ben naar de wc gerend en heb daar alles geprobeerd te deppen. De rest van de tijd met een vest om mijn middel heel gelopen..
  12. quote:
    TrueColours schreef op 01 juni 2016 @ 17:05:
    Geweldig topic dit :rolling:

Mij is één slaapfeestje van toen ik kind was nog altijd goed bijgebleven. Ik zou bij het meisje blijven slapen samen met een vriendinnetje nadat we met een grotere groep waren gaan schaatsen. Ik had dus twee tassen mee, één met schaatsen en één met slaapspullen. Toen we eenmaal op de schaatsbaan aankwamen, kwam ik erachter dat ik de verkeerde tas had meegenomen naar de schaatsbaan. Stond ik daar met m'n pyjama in m'n handen. Omdat ik geen schaatsen had, mocht het broertje van de jarige niet mee schaatsen zodat ik op zijn schaatsen mocht. Wat voelde ik me lullig. (Ik vraag me nu af waarom er geen schaatsen werden gehuurd). Daar begon het al mee

Toen ik eenmaal op de onwennige hockeyschaatsen stond, moest ik even inkomen. Normaal schaatste ik op kunstschaatsen, dus dit was even wennen. Dat ging niet zonder slag of stoot... Er was een oudere jongen die constant heel hard aan het schaatsen was en al meerdere mensen omver had geschaatst. En net op het moment dat ik onderuit dreig te gaan, daarmee een vriendin vastgrijp en haar in mijn val meeneem, komt hij met bizarre snelheid voorbij geschaatst, rakelings langs de vingertjes van mijn gevallen vriendin.

Ik was blij dat het tijd was voor patatjes, want ik vond het een vreselijke avond. Misschien raden jullie het al, maar die patatjes kwamen er dus 's nachts aan alle kanten uit. Ik werd wakker van het geluid van mijn eigen harde gekots (inclusief keihard boeren en alles wat erbij hoort :sick: ) en kwam erachter dat ik ook nog eens in mijn broek aan het poepen was. Ik ben huilend op d'r wc gaan zitten terwijl de moeder van de jarige mijn bed en pyjama verschoonde. De jarige moest tussen haar ouders in en de vriendin en ik in een andere kamer, omdat de lucht niet te harden was. :'-(
    Ik heb een keer s'nachts bij een vriendinnetje de hele wasbak volgekotst... Ik bleef logeren en ik werd zo misselijk s'nachts, en mijn vriendin werd onwijs boos op me en liep maar te snauwen, op een gegeven moment moest ik zo hard kotsen dat het zelfs via mijn neus eruit kwam! En ik mocht het licht niet aandoen dus de eerste keer kon ik de wc niet vinden en kotste in de wasbak, waar alles in bleef staan omdat het afvoerputje vol liep... Ik schaamde me echt dood de volgende ochtend....
  13. Ik fietste een paar jaar geleden 's nachts terug naar huis. Om iets sneller thuis te zijn fietste ik ergens tegen het verkeer (wat er niet was omdat het al zo laat was) in. Daar loopt de weg schuin af, wat sowieso al best wel gevaarlijk is. Maar blijkbaar was het die avond ook nog eens enorm glad geworden, wat ik niet door had! Precies op het moment dat ik koplampen zag en ik tot mijn schrik merkte dat er een politie auto naderde...... Ging ik echt KEIHARD onderuit met fiets en al. :-O Daar lag ik dan, voor de wielen van de politie auto. De politie agente die reed moest natuurlijk stoppen, ze deed haar raampje open en vroeg heel droog "gaat het?" waarop ik "jhaaaa" kreunde (met een overduidelijk zwakke, trillende stem) en zo goed en kwaad als het kon omhoog krabbelde, mijn kapotte fiets oppakte en naar de stoep strompelde.

Ik zal de gezichten van die twee agenten in de auto nooit meer vergeten, die staarden echt zo: O_o O_o naar mij. HAHAHAHAHAHAHA. Waarschijnlijk hebben ze daarna nog een half uur lang gehuild van het lachen en dat neem ik ze niet eens kwalijk. :rofl:
  14. En het allerrr gênantste wat mij ooit is overkomen is schaam ik me zó extreem voor dat ik het niet durf te delen. :'-(
  15. quote:
    Libra1990 schreef op 01 juni 2016 @ 19:38:
    En het allerrr gênantste wat mij ooit is overkomen is schaam ik me zó extreem voor dat ik het niet durf te delen. :'-(
    Tja, nu moet je wel hè!

Als puber werden wij na een feestje opgehaald door de ouders van een vriendinnetje. Ik was zo dronken dat ik mijn adres niet wist en die mensen dus mijn ouders moesten bellen om het te vragen. En toen heb ik ook nog hun auto helemaal onder gekotst :-|
  16. @libra, ahh kom op vertel!
  17. Tijdens mijn PWS presentatie voor mijn klas, de paralelklas, wat verdwaalde leerlingen uit andere klassen, alle leraren van de HAVO EN een aantal afdelingshoofden ben ik keihard gaan huilen van de stress, ik storte helemaal in en er kwam geen woord meer uit. Mijn presentatie heb ik gelukkig opnieuw mogen doen en ik kreeg daar een voldoende voor.

~ Est. 1996 ~
  18. Jaren geleden kwamen ex en ik terug van vakantie, waren net geland op Schiphol en gingen met de auto richting huis. Ik moest ineens zo nodig plassen dus zei al tegen ex dat hij echt even ergens moest stoppen. We reden op de snelweg en hij stopte bij de Kentucky fried chicken, maar het was nog vroeg en die was dus nog gesloten. Snel weer de auto in, ik dacht misschien kan ik het nog ophouden we waren tenslotte met 15 min thuis.
    Dat ging dus echt niet meer en heb zo de hele stoel onder geplast. Erg gênant, ex kwam niet meer bij van het lachen :facepalm:

.
  19. O ja pff nog een gênant momentje.
    Ik was een jaar of 15 en ik had gedronken, was tijdens een zomerfeestje voor jongeren.
    Ik kon natuurlijk niet tegen drank dus ik was ook best aangeschoten en misselijk geworden.
    Uiteindelijk ging ik naar het huis van een vriendin. Haar ouders waren nog al streng en drinken was helemaal not Done.
    Op een gegeven moment moest ik toch echt overgeven daar (wel op het toilet). Haar ouders hoorde dat en vroegen of ik dronken was aan mijn vriendin, toen zei mijn vriendin nee ze heeft anorexia :facepalm: pffffff ze wilde niet vertellen dat ik gedronken had dus vertelde ze dat maar. Vond ik ook zo gênant

.
  20. quote:
    cilly2 schreef op 01 juni 2016 @ 19:53:
    @libra, ahh kom op vertel!

Het is een heel lang verhaal, maar ik kwam ooit thuis van m'n vakantiebaantje iets voor 17:00. Zodra ik de tussendeur van mijn woonkamer open deed, vloog er een enorme zwerm wespen op me af. :sick: Het klonk echt alsof er straaljagers door mijn huis vlogen, zoveel wespen vlogen er in mijn woonkamer! Ik had dus een wespenplaag in mijn huis, terwijl ik een wespen fobie heb. :sick: Ik rende krijsend (op blote panty voeten aangezien ik mijn lelijke zwarte pumps met blokhakken al uit had geschopt) mijn huis weer uit. Ik was helemaal in paniek en heb bij alle buren aangebeld. Alleen de onderbuurjongen was thuis en ik mocht met zijn telefoon de woningbouwvereniging bellen. Maar aangezien het 16:55 was wilde ze mij niet meer helpen. :sick: Dus ik ging (door de paniek) tegen haar schreeuwen. Dat hielp natuurlijk niks. Dus hing ik uit ellende maar op en belde mijn oom. Zodra hij opnam, begon ik keihard te huilen. Allemaal waar de buurjongen naast stond. Die mij dus niet alleen een paniekerige aso begon te vinden maar waarschijnlijk ook nog gestoord en bipolair. Dat was dus allemaal al gênant genoeg. Mijn oom kwam van zijn werk meteen naar me toe en hij had een man met een verdelgingsbedrijf gebeld die 's avonds werkte. Toen die man er eenmaal was gingen hij en mijn oom samen mijn huis in om wat aan die wespenplaag te doen. Ik wachtte buiten op ze. Op een gegeven moment belde mijn oom, dat ze overal gif hadden gespoten en overal hadden gezocht naar wespen. Met tegenzin zei hij: er lagen veel dode wespen in de vensterbanken, onder de bank, op zolder, op je slaapkamer en ehh.. Vooral achter je bed..

:sick:

Achter mijn bed lag mijn grote roze vibrator in doorzichtige verpakking! En een pakje condooms. Ik zakte ter plekke door de grond! En ik stamelde dat "wat daar lag" een ludiek verjaardagskado was geweest van mijn beste vriendin. Hij kapte het meteen af want het was waarschijnlijk het meest awkward moment van zijn leven. Ik schaamde me zooooooooo erg! Vooral voor die vibrator. Oom + wespenverdelger kwamen ook best wel schaapachtig naar beneden toen ze klaar waren. Echt héél gênant vond ik het! :sick:
  21. music is my life
  22. Laatst vroeg een kassamedewerker aan me of ik zwanger was... >-D nee dus.
  23. Ohja ik heb ook nog wel een heel genant moment..
    Toen ik een jaar of 16/17 was, ging ik mee als vrijwilligster op een clubkamp voor kids van de basisschool. er gingen rond de 40 kinderen mee, en toen iedereen werd ingedeeld in verschillende groepen op de kamers, liep ik een rondje langs alle zalen om te kijken of ik ergens kon helpen. Zo kwam ik op een zaaltje waar 7 meisjes bij elkaar lagen. Toen dacht ik dat ik een jongetje zag (ik zag 'hem' van achteren) en zei iets te enthousiast: "De jongens slapen apart in het zaaltje hiernaast". Totdat 'hij' zich omdraaide en het dus een zij bleek te zijn.. Oh wat schaamde ik me! En het ergste was nog dat haar moeder er ook bij stond, om de spullen uit te pakken. Het was zo'n ongemakkelijk moment, vreselijk. Ik bood mijn excuses aan en wist niet hoe snel ik weer weg moest gaan. Later kwam ik die moeder nog tegen en heb mijn excuses aangeboden, maar ze kon er gelukkig wel om lachen. Maar wat voelde ik me stom op dat moment!
  24. Oh wat heerlijk om te lezen!

Ik was eens op vakantie in het buitenland en met een groep vanuit het hostel naar een feest gegaan. Ik had nog niet eens veel gedronken, maar was wel erg uitbundig. Dus ik maak een of andere dansmove en ga toch op mn plaat!! Ik heb mezelf heel snel uit de voeten gemaakt en nadat t schaamrood begon te zakken heb ik de rest van de avond aan de andere kant van de ruimte (Gelukkig erg groot ) doorgebracht.

De keren dat ik vol tegen een lantaarnpaal ben gelopen zijn trouwens ook niet meer op een hand te tellen ...

Wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
  25. Kotsend uit een kermis attractie komen, dat overkwam mij.
    Ook heel gênant. Fijn dat je kinderen dan gewoon doorlopen (wie is die vrouw??? :whistle:)
  26. Of iemand waarschuwen voor zo'n klein paaltje en er zelf bijna over struikelen..

Oja nog 1, ik liep vorige week in Wildlands in emmen (nieuwe dierentuin) en ik zag wat verderop stokstaartjes. Ik riep enthousiast naar mijn vriendin (die die beestjes echt leuk vindt) 'kijk, daar heb je de stokstaartjes!'
    Op dat moment liep er schuin voor ons een medewerkster van het park, die draaide zich om en zei: Het zijn geen stokstaartjes maar prairiehondjes.'
    Oh.. Eh, oke.. haha!