Het niet groepje is niet weg te krijgen, deel 10 alweer

03-05-2007 13:41 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Give it away girls!!! VRAGENLIJSTJE VOOR NIEUWKOMERS: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,


He Mutsen!

Ga ook eens hier posten ipv dat stomme gemail!

We hebben nog maar 1 pagina gevuld inmiddels... :(
Kheb al heul lang geen mail meer. Denk dat iedereen aan het eten is. Ikke ook zo: kouwe wraps met gerookte kip en de andere met gerookte zalm (ik heb een kruising tussen Gordon Ramsey, Herman den Blijker en Jamie Oliver thuis:D)
Ik moet fleurtje haar email checken en dan heeft iedereen een goede maillijst, cool he!

[fgcolor=#ffffff]fleuriobabe@yahoo.com[/fgcolor]


:)

Alle reacties Link kopieren
Maillist? Topic deel 10? Heb alweer wat bij te lezen dus maarreh.... goeienavond :R
Alle reacties Link kopieren
Tan having fun, lekker meeschrijven hoor. Het is geen groepje en het gaat nergens over, dus moeilijk kan het niet zijn. :)
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



Als het goed is heeft nu iedereen de goede lijst, ja voor het echie, ik moet er even vandoor. xxxx.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hey Tan :)

Boro zit hier ook bij, als ze weer terug is.
Alle reacties Link kopieren
:o





Gossie, deel tien alweer!



Voor de rest weinig gebeurt tijdens mij afwezigheid vandaag.



Even mijn verhaal kwijt over het bezoek aan de tandarts



Bleek dat ik vandaag 2 verstandkiezen ging laten trekken ipv 1, wat ik dus dacht :$

Boven 2 spuitjes en onder een spuitje. Prima.

Kies boven ging er uit als een trein. Niets aan de hand

Maar......

Verstandskies nummer 2 linksonder had geen zin om zich gemakkelijk over te geven. Reslutaat; 4 spuiten, een hoop getrek, geboor, gemopper van de ta en 50 minuten later was de lieverd eruit.



Wat ben ik blij dat ik naar een ta ben gegaan die lief is voor bange calvijntjes, want dit had ik echt niet 'getrokken'.

Tijdens de operatie dus geen pijn, maar nu wel ;(;(

Morgen ook een hele dikke wang en blauwe plekken (wel stoer)

Heb nu al een ibuutje en een paramolletje ingenomen, zet met een fles koud water er tegen gedrukt, maar nog doet het pijn.



Iemand nog tips om de pijn te verzachten?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Twee ibuutjes? Naproxen wordt ook wel voorgeschreven tegen kies- en tandpijn. Je mond goed spoelen om ontstekingen te voorkomen en dan hoop ik dat het morgen al minder is.

Een *; van mij.
Alle reacties Link kopieren
Heeee meiden! Zit je een paar dagen in de nachtdienst, zitten we al in deel 10!En wat is dat over een meellist???
Alle reacties Link kopieren
Hey, Sun, je werd al gemihist.

Die maillist, ik heb een versie van Mleen gekregen. Als je je meeladres hier opschrijft wordt het genoteerd of zo denk ik. Maar mss zijn er mensen hier die een kortere route naar dé maillist weten.
Alle reacties Link kopieren
Er is dus geen centraal emailadres waarvanuit wordt doorgemaild?
Alle reacties Link kopieren
Dat mailen is wel leuk hoor,maar het posten hier schiet momenteel niet echt op.We moeten even hard door hoor,anders blijven we steken bij deel 10;)



Is rust bij de voetbal,dus ik kom ook weer even kijken.:)
Alle reacties Link kopieren
Er is dus geen centraal emailadres waarvanuit wordt doorgemaild?
Nee,iedereen heeft z'n mailadres hier neergezet en alles staat nu in 1 lijst.Dus krijgen we ineens massa's mail:D

Heb er bijna een dagtaak aan;)
Alle reacties Link kopieren
Goh Calvijn,dat is niet niks zeg.Krijg het al Spaans benauwd als ik het alleen maar lees.Maar ik ben dan ook doodsbang voor de tandarts.Hoop dat het verder allemaal meevalt met napijn en zo.*;
Alle reacties Link kopieren
Welke massa's mail?
Alle reacties Link kopieren
Nou kom maar op hoor!!

nietduur@chello.nl



:P
Alle reacties Link kopieren
Als het goed is heb je de lijst.
Alle reacties Link kopieren


Nou kom maar op hoor!!



Weet wat je vraagt he?;)Je mailbox stroomt binnen no-time helemaal vol:)
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond, niet-groepje.



Hopelijk alles goed met iedereen.

Hier minder, mijn zwager is overleden. Was al ziek maar zijn overlijden was desondanks zeer onverwacht. Erg verdrietige dagen achter de rug.

Ik meld me wel weer.
Alle reacties Link kopieren


Goedenavond, niet-groepje.



Hopelijk alles goed met iedereen.

Hier minder, mijn zwager is overleden. Was al ziek maar zijn overlijden was desondanks zeer onverwacht. Erg verdrietige dagen achter de rug.

Ik meld me wel weer. 



Hee Glimlach,da's heel triest.Sterkte de komende tijd hoor.*;
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de lijst binnen hoor! wel fijn dat alle namen erbij staan, had echt neit op kunnen maken wie wie is... Maar er stroomt helemaal niks hoor!

Ik ga zo wel ff een voorstelmail maken. Tenminste, ik neem aan dat iedereen via de meel gewoon zijn eigen naam doet???Wie hebben er trouwens allemaal hyves?
Alle reacties Link kopieren


Ik heb de lijst binnen hoor! wel fijn dat alle namen erbij staan, had echt neit op kunnen maken wie wie is... Maar er stroomt helemaal niks hoor!

Ik ga zo wel ff een voorstelmail maken. Tenminste, ik neem aan dat iedereen via de meel gewoon zijn eigen naam doet???Wie hebben er trouwens allemaal hyves?





Bijna iedereen gebruikt z'n eigen naam geloof ik.

Durf het bijna niet te vragen,maar wat is Hyves?:$
Alle reacties Link kopieren
Glimlach *;
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel Hyves maar kijk er bijna nooit naar. Weet dus ook niet precies wat je er allemaal mee kunt.

Voorstel: een msn-niet-groepje. Om het geklets een beetje centraal te houden? Of kan dat ook bij Hyves?
Alle reacties Link kopieren
ik ben wel een hyvert... maar das meer met mijn vrienden...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven