Het niet groepje is niet weg te krijgen, deel 10 alweer

03-05-2007 13:41 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Give it away girls!!! VRAGENLIJSTJE VOOR NIEUWKOMERS: * echte naam? (hint mag ook) * leeftijd? * schoenmaat en zweetvoeten? * vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden? * woonplaats? * werk? zo ja, als wat? * kinderen/huisdieren? * hou je van kaas? * hou je van paashazen? * heb je wel eens drugs gebruikt? * favoriete alcoholische drankje? * heb je een cavia? * rijd je in een zwarte Golf? * is je man homo? * betaal je je gas en licht? * hoe heet je vagina? * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter? * wat doe je met je pulk? * plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen? * wat heb je aan vandaag? * wat heb je vandaag allemaal gegeten? * verder nog iets te melden? bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Je houdt het wel spannend, Zuigje.

Kom op met de verlossende mail :)
Alle reacties Link kopieren
Allemaal alvast trusten maar nu kan ik niet gaan slapen voordat ik de mail van Zuigje heb :R
Alle reacties Link kopieren
Je heb mail Mamzie :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hem geziet :)

Bonne nuit mensen, en morgen zullen we weer ons kop moeten buigen over een nieuwe topictitel ;)
Alle reacties Link kopieren
mogguh, zo vanaf vandaag ga ik weer echt aan de studie hoor!

(al kom ik af en toe wel langs hoppen ;))

Have a nice day!
Alle reacties Link kopieren
Een hele goeie moge,



Ziet er hier gezellig regenachtig uit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Morguh meisjes....

Hier ook regen...bah....
Alle reacties Link kopieren
Mogge meiden

Hier ook grauwig weer...je wordt er niet blijer van zeg maar....

En we wilden nog wel met zoon naar de dierentuin, maar ik vraag me af of we dat gaan redden....



Mylen, hoe is t met je vinger????Zit ie er nog aan??



Yo alweer aan de studie, wat een tijd sta jij op sochtends, wat een discipline zeg pffff, knap hoor!
Alle reacties Link kopieren
Zullen we t topic hier naartoe verplaatsen?







Of hier?



Alle reacties Link kopieren
Ja het is nu dicht. Typen is pijnlijk. Kaasschaaf kan een gevaarlijk dingetje zijn. De vorige keer was het erger. Toen sneed ik bijna echt een topje eraf. Moest toen ook naar het ziekenhuis om het te laten hechten. Plastic bestek is beter aan mij besteed.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
He suupje, heb je je een beetje door je mail kunnen heenworstelen???



Hoe was de jaardag van oma?
Alle reacties Link kopieren
Geen weer om naar een dierentuin te gaan. Tenminste, hier komt het het met bakken naar beneden. Troosteloos weer.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Zullen we t topic hier naartoe verplaatsen?







Of hier?









Ja dat lijkt me een goed plan een paar mooie mannen erbij en het is helemaal geweldig...

Ik kan nog steeds niet in het hyvesgroepje komen :@
Alle reacties Link kopieren






Ja dat lijkt me een goed plan een paar mooie mannen erbij en het is helemaal geweldig...

Ik kan nog steeds niet in het hyvesgroepje komen :@



Das raar want ik heb je gewoon toegeovgd hoor. Zal ik je op je mailadres nog eens een uitnodiging sturen dan?OF kan je gewoon niet inloggen?
Alle reacties Link kopieren
Lekkere mannen en een cocktail, mmmmm



Daar ga ik voor.





Ik ben helemaal verliefd op die Knut. Vinden jullie dat ook geen schatje? Helaas is het te ver weg om er even langs te gaan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Gooodmeuningk !





Aaaaah, vakantie voorbij, man en kinders weer naar school, ik met de beeb (gnagna:P) thuis. Tijd voor viva enzo !



Even lekker bijlezen.



tot zo maiden !



xborodini.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Sunny ik kan wel gewoon op mijn eigen hyves inloggen maar kan niet in het groepje komen
Alle reacties Link kopieren
Mogge, dames....



Slecht geslapen. jongste dochter wakker, heeft vannacht tussen ons in geslapen, nouja, geslapen, gespookt:@ was ongeveer half 4 dat ze haar luiken sloot.... maar om 07.00 uur ging die verdomde wekker weer... achrhgrrrrrrrr.....



Nu zitten ze op school, pa en moe zitten even te surfen, zometeen even krantje lezen, en ik moet om 10.30 naar de bedrijfsarts, kijken wat hij weer te zeggen heeft..... Ik kan nog steeds heel moeilijk uit de voeten, elke keer weer een voet als een ballon, en mijn teen lijkt dan wel een uit de kluiten gewassen frikadel ;). Ik kan ook die schoen heel moeilijk aan mijn voet verdragen, heel irritant. Dus op blote voeten, aan mijn ene voet die mongolen schoen, en aan de andere een teenslipper, zo loop ik dadelijk door de regen:o



Heb net even op Media het Sylvie topic gelezen, en jaaaa hoor, wie zag ik ook STO!!! hahahhahah......bladieblabla.....over hoe goed ze het heeft en hoe lelijk dat ze wel niet is...:D vinden jullie ook he?:D



Er is hier een topic over "na mij continu" of zoiets, heeft ze heel de binnen kant van haar huis beschreven,. Tuurlijk moet dat weer open en bloot op het forum, hoe haar huis eruit ziet;) BOEIE!!!!!
Alle reacties Link kopieren


Gooodmeuningk !





Aaaaah, vakantie voorbij, man en kinders weer naar school, ik met de beeb (gnagna:P) thuis. Tijd voor viva enzo !



Even lekker bijlezen.



tot zo maiden !



xborodini.




*proest*



je man naar school? Moet je hem s'avonds helpen met zijn huiswerk of overhoren hahahahahahahah
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Sunny ik kan wel gewoon op mijn eigen hyves inloggen maar kan niet in het groepje komen



Je hebt meel.
Alle reacties Link kopieren
Sunny ik kan wel gewoon op mijn eigen hyves inloggen maar kan niet in het groepje komen
Ik zal zo ook wel even kijken meis, ik nodig je vanuit het groepje wel uit. Als er nog iemand het doet moet het goed gaan, 3 maal is scheepsrecht.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Uitnodiging heb ik verstuurd.

Hopelijk lukt een van de uitnodigingen.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal, Minny is alweer eens aan het werk, vroege dienst...blegh! Ach nou, laatste week hier dus het valt nog mee. Heb iets om naar uit te kijken.;)



@MV: Hoe is het nu met je vinger?:(
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen!



Ik vind het eerlijk gezegd wel even lekker die regen, net of alles even schoon wordt gewassen ;)

De kamerplanten staan nu ook even buiten :D



Maar nu vind ik het ook wel weer genoeg geweest, het mag nu weer droog zijn want dan kan ik mijn teenslippers aan! Geen zin om zometeen m'n allstars aan te trekken, das meteen weer zo dicht na 2 weken op teenslippers ;) Dus ik trek zo een halfopen schoen aan die niet echt bij m'n outfit past... nouja... boeiuh!

Ik zal gauw even een broodje smeren voordat ik weer te laat op stage kom... :P
Alle reacties Link kopieren


@MV: Hoe is het nu met je vinger?:(
Hij zit er nog aan. Prettig gevoel is het niet. Maar heb wel ervan geleerd. Nooit een open wond in je glas rose stoppen. Vinden ze niet lekker. Ik dacht altijd dat alcohol desinfecteerde. Had meer het gevoel dat het een amputatie was. Maar alles toch goed gekomen :D.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven