Het NIET-Groepje deel 9

01-05-2007 20:41 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
VRAGENLIJSTJE VOOR NIEUWKOMERS: * echte naam? (hint mag ook)* leeftijd?* schoenmaat en zweetvoeten?* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?* woonplaats?* werk? zo ja, als wat?* kinderen/huisdieren?* hou je van kaas?* hou je van paashazen?* heb je wel eens drugs gebruikt?* favoriete alcoholische drankje?* heb je een cavia?* rijd je in een zwarte Golf?* is je man homo?* betaal je je gas en licht?* hoe heet je vagina?     * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?* wat doe je met je pulk?* plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?* wat heb je aan vandaag?* wat heb je vandaag allemaal gegeten?* verder nog iets te melden?bewerkt door moderator,
Alle reacties Link kopieren
Agent?!

Ik moest een waterkoker winnen en een ander geef je zomaar een tomtom cadeau? :o
Alle reacties Link kopieren


Agent?!

Ik moest een waterkoker winnen en een ander geef je zomaar een tomtom cadeau? :o







Liev heeft dat wel verdiend na die narigheid van vanmiddag! 



(en zo veel moeite heb je er ook niet voor hoeven doen...)
Alle reacties Link kopieren
hmm.. nou vooruit!
Alle reacties Link kopieren
Heeeeeeeeeeeee een hele goede avond iedereennn....Ik ben weer terug uit het Zeeuwse land, bruin en wel :D



Jeeeeetje mina Deel 9 alweer, jullie hebben wel zitten bebben hoor, heel gezellie volgens mij, ik heb wel een beetje terug gelezen, maar LANG!!! niet alles :)



Maar om ff snel op de hoogte te blijven zonder dat ik alles terug moet lezen, heb ik iets gemist?



Liefs,

Zuigje.....
Alle reacties Link kopieren
Ja zuigje! Mij!
Alle reacties Link kopieren
Hai zuigje! Hoe is het met het pootje, is dat ook wat opgeknapt in Zeeland?
Alle reacties Link kopieren




quote: mormeltje reageerde



Er zijn nu 2 topics over het""niet groepje""(wat ik trouwens al een aardig ""wel groepje"" begin te vinden.Ik ga het melden bij de angel;) Lieve Mormelina moet het vragenlijstje nog invullen *;;)
Niks daarrrrrrvan,dan mag ik niet meer meedoen ben ik bang;)
Alle reacties Link kopieren
Vul ik hem voor je in Mormelina als iemand er over valt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Ja Zuig, je hebt de BBQ gemist!!

Zijn we gisteren helemaal afgereisd naar het Zeeuwse land om te bbq-en op de kèmping.. waren jij en wortelman helemaal niet aanwezig!! :o
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk, Yoyo, heb ik jou gemist, en iedereen hier van mijn niet vrienden cluppie.....



Lieveke, met mijn pootj egaat het wel wat beter, morgenochtend naar het ziekenhuis, gaat het gips eraf, hechtingen eruit, en dan maar even afwachten. Heb er stiekum een beetje op gelopen en dat mocht absoluut niet, maarja, tis ook zo moeilijk he, om alles met 1 poot te doen, zal waarschijnlijk op mun flikker krijgen van de ortho, maarja tis nu even niet anders.
Alle reacties Link kopieren






Heeeeeeeeeeeee een hele goede avond iedereennn....Ik ben weer terug uit het Zeeuwse land, bruin en wel :D



Jeeeeetje mina Deel 9 alweer, jullie hebben wel zitten bebben hoor, heel gezellie volgens mij, ik heb wel een beetje terug gelezen, maar LANG!!! niet alles :)



Maar om ff snel op de hoogte te blijven zonder dat ik alles terug moet lezen, heb ik iets gemist?



Liefs,

Zuigje.....
Ja we stonden zondag bij je om te BBQen maar jullie waren er niet. Grrrrr.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Ja Zuig, je hebt de BBQ gemist!!

Zijn we gisteren helemaal afgereisd naar het Zeeuwse land om te bbq-en op de kèmping.. waren jij en wortelman helemaal niet aanwezig!! :o

Swel, en vanavond hebben we weer geBBQ'd dusss.... welke keeeemping zijn jullie geweest dan?
Alle reacties Link kopieren
NOU?????:D
Alle reacties Link kopieren
Op jouw kèmping! Damn, wat was dat een eind rijden! ;)
Alle reacties Link kopieren
Stonden we met een fles rose, een half dood paard en een koe die werd afgeleverd.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
kennen jullie het liedje "op de kemping" van ome henk nog?
Alle reacties Link kopieren
kennen jullie het liedje "op de kemping" van ome henk nog?
Van je hup holladiee,op de camping,lalalalalalalalala op de camping
Alle reacties Link kopieren
Haha ja maar ik ken ook echt alleen het zinnetje "op de camping lalalalalala"
Alle reacties Link kopieren
Jalalalalalalaaaaaaaa op de keeempinggg, Tuurlijk ken ik die :D



Maar ik keek net even op het topic"offie nog wat te melden had" daar was het ook bere gezellie :o
Alle reacties Link kopieren
blijf ook eens ff hier posten dames!

(stiekum zijn jullie toch weer aant rellen he ;-))
Alle reacties Link kopieren
Waar is onze allerliefste sunlight eigenlijk? (zag even een A'damse pliessie-agent op AT5 en moest aan haar denken...)



En hoe zou het met moppiepoppie zijn?



Djiezus! Op het AT5-nieuws een itempje over De Dag Na K-dag... Loopt er een jongen te zwalken, compléét dronken! (yoyo is d'r niks bij ;)) Hij werd ondersteund door een andere jongen maar dat hielp niet veel, best een komisch gezicht eigenlijk :P
Alle reacties Link kopieren
Lang haar is niet Vella
Alle reacties Link kopieren
deze is echt gaaf!!!! goed gevonden GB!!!!
Alle reacties Link kopieren
Lang haar is niet Vella
Ik heb een ip check gevraagd dus dat weten we snel genoeg. Er is er maar een die echt letterlijk mij zo kwaad heeft gekregen dat ik alle scheldwoorden die ik ken aan haar kant heb geuit.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren


Lang haar is niet Vella



Wie is ze dan wel?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven