Het NIET-Groepje deel 9

01-05-2007 20:41 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
VRAGENLIJSTJE VOOR NIEUWKOMERS: * echte naam? (hint mag ook)* leeftijd?* schoenmaat en zweetvoeten?* vrijgezellig, vulliefd, vulloofd, gutrouwd, guscheiden?* woonplaats?* werk? zo ja, als wat?* kinderen/huisdieren?* hou je van kaas?* hou je van paashazen?* heb je wel eens drugs gebruikt?* favoriete alcoholische drankje?* heb je een cavia?* rijd je in een zwarte Golf?* is je man homo?* betaal je je gas en licht?* hoe heet je vagina?     * indien man aanwezig, hoe heet zijn leuter?* wat doe je met je pulk?* plas je in de wasbak? * laat je windjes en boeren in samenzijn met anderen?* wat heb je aan vandaag?* wat heb je vandaag allemaal gegeten?* verder nog iets te melden?bewerkt door moderator,
Er zijn in het verleden wel rare dingen gebeurd, ja. O.a. stalking.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat de teksten en smileys vandaag wat onhandig uit mijn toetsenbord rollen.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof het deze keer ook wel, iemand die zo'n ernstig bericht plaatst zal ik niet wantrouwen...



Maar voordat dit gebeurde had iedereen het al over al die ziektes etc. van haar en der kinderen... en dit komt er vervolgens als klap op de vuurpijl nog eens bovenop.
Alle reacties Link kopieren
Nee MV'tje, natuurlijk weet ik dat het goed bedoeld is, en zo vatte ik het ook op! Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn in het verleden wel rare dingen gebeurd, ja. O.a. stalking.
bedoel je dat zoyla zelf stalkte of dat ze gestalkt werd? of dat het gegeven adres gestalkt werd? (ben nog een beetje wakker aan het worden en tussendoor aan het kijken hoe het kan dat ik ineens geen water meer heb hier, dus forgive me als ik um niet direct snap hihi)
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn liefffff *;



Lalein; je ruikt een rel, maar laat deze aub aan je voorbij gaan. 'We' kunnen niets bewijzen, het is een gevoel (en een beetje logisch nadenken)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ze heeft het iig aan zichzelf te danken als er mensen zijn die haar niet geloven.
Voordeel van de twijfel geven en verder!



't Is een mooie dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop heel erg dat het goed komt met het dochtertje, maar ik ga er niet op reageren.

Mocht het aandachttrekkerij zijn, ga ik het niet voeren.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren


Jullie zijn liefffff *;



Lalein; je ruikt een rel, maar laat deze aub aan je voorbij gaan. 'We' kunnen niets bewijzen, het is een gevoel (en een beetje logisch nadenken)
nee, ik ruik helemaal geen rel. zou als het niet waar is wat ze schrijft (lijkt me inderdaad sterk dat het NIET waar is, arm kindje) me er ver buiten willen houden, maar kom hier nog niet zo lang he en dan wil je wel eens weten waar vermoedens vandaan komen, welke ervaringen eraan vooraf gingen enzo.
Alle reacties Link kopieren
Klopt helemaal fleurtje!

Maar ik doe er verder mijn mond niet over open, want ik vind het dit keer over een te ernstig onderwerp gaan.
Alle reacties Link kopieren
lalein, zie mijn postings van 10.26
Alle reacties Link kopieren
Klopt helemaal fleurtje!

Maar ik doe er verder mijn mond niet over open, want ik vind het dit keer over een te ernstig onderwerp gaan.






Eensch!



Waarom openen mensen altijd ene topic als ze geen :gwab: voor hun vriendje hebben.

Hoe moeten wij nou weten wat zo'n gozer leuk vindt :?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Calvijn jij zegt het, ik dacht het...
Alle reacties Link kopieren
lalein, zie mijn postings van 10.26
aha hebbes. is nogal een opsomming he



By the way...heb het idee dat ze me bij singles niet echt missen....hihi (of snik)



Nog iemand spannende weekendplannen? Krezip zien met de bevrijdingsfestivals? Hier komt daar toch altijd vreemd volk op af zo'n festival op 5 mei.... Hele marktplein ruikt naar wiet.... ongewassen mensen die op de grond zitten....doe mij liever pinkpop haha
Alle reacties Link kopieren
Lalein:Ze heeft zelf iemand van dit forum gestalkt en gezien de topics die ze elke maand opend over allerlei ziektes waar zij en haar gezin aan lijden  zet ik mijn vraagtekens bij de echtheid van dit nieuwe topic,daarom heb ik er ook niet gereageerd...
Alle reacties Link kopieren




quote: yoyo2 reageerde



Klopt helemaal fleurtje!

Maar ik doe er verder mijn mond niet over open, want ik vind het dit keer over een te ernstig onderwerp gaan.




Eensch!



Waarom openen mensen altijd ene topic als ze geen :gwab: voor hun vriendje hebben.

Hoe moeten wij nou weten wat zo'n gozer leuk vindt :?
you read my mind
Alle reacties Link kopieren
Lalein:Ze heeft zelf iemand van dit forum gestalkt en gezien de topics die ze elke maand opend over allerlei ziektes waar zij en haar gezin aan lijden  zet ik mijn vraagtekens bij de echtheid van dit nieuwe topic,daarom heb ik er ook niet gereageerd...
Nee, dat meen je niet?!? Ik ga me sowieso buiten haar topics houden hoor, maar hoe kan het dat ze geen perma-ban heeft? Neem aan dat er verder wel reprimandes aan haar stalkgedrag zaten buiten het forum om?
Alle reacties Link kopieren
Kettingbrief???

Daar zit ik dus echt niet op te wachten!
Alle reacties Link kopieren
Ha, ik ben gek op voortvarende Angels. :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo Hallo,



Even een dienst-mededeling:



Ik ben zo weer weg, naar de keeemping. Misschien dat ik m'n laptoppie meeneem, maar dat weet ik nog niet zeker.



Lalein, ik krijg jou mails retour, hoe kan dat?



Wie heeft de initialen M.P. ?( kan het niet meer volgen, zoveel mailadressen, ik weet bijna niet meer wie, wie is )



Neem ik mijn laptop niet mee, dan ben ik zondagavond weer present......



Daaaaaaag Allemaal, veel plezier heeee......
Veel plezier de camping! Heb je wel dit mee:
Alle reacties Link kopieren
Zuigje, geniet ervan, op de keeeemping!
Alle reacties Link kopieren
Ik zocht een vaarwelplaatje voor jou Zuig, maar ik wilde jullie deze ook niet onthouden.

Misschien iets voor opde relatiepijler? ;)
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren








Doei Zuigje.

Tot bij de BBQ!!!

Nu wel thuis zijn hè
?
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven