Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie slecht, maar ZOOOOOOOOOO slecht nou ook weer niet... Control - dan maar????
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben nog wel wat moeite met stam +t

Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het nog niet. Wil nog niet meteen zeggen dat het niks is, want toen het 'oude forum' net nieuw was moest ik ook een poosje wennen. Mis bij 'nieuwe topics' op welke pijler het staat (handig bij cryptische topictitels) en hoeveel reacties er zijn. En spellingscontrole.. jeej!!
Mag ik zeggen dat ik het wel heel erg wit vindt?

En ik vind het wel erg ruim opgezet, moet er echt zoveel ruimte tussen de reacties zitten?



Het zal wel een kwestie van wennen zijn...
Die onwijze reclame na iedere vijf berichten irriteert me mateloos.
Het heeft wel een rouwrandje allemaal zeg.

Strak. Maar beter dan al dat roze.
Alle reacties Link kopieren
Oh, en beeldvullende reclame over Ugandese meisjes, waardoor ik dacht dat mijn reactie in het niks stond. Ik verwacht een lánge wenperiode...
Alle reacties Link kopieren
Tsja.....



Ik weet nog niet wat ik er van vind.



1 ding stoort mij wel, en dat is iets wat mij bij de vorige metamorfose ook al heeft gestoord, is dat je avatar zo in beeld springt. En nu staat ook nog eens een keer je Nick in koeienletters op het scherm.



Ik vind dat echt vervelend want ik vind het niet prettig dat anderen die in huis naast mij zitten ( kinderen bv.) zo overduidelijk kunnen zien wie ik ben op het forum.

Waarom moet dat zo overduidelijk in het oog springen ? Kan dat niet wat subtieler?



Nou ja, vorige keer heb ik dat ook al meerder keren aangekaart, maar met de belofte daar naar te kijken is niets gedaan, noch is daar ooit een antwoord op gekomen.



Ik ben zeker de eerste zeikpost?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even zoeken naar instellingen...
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:consuelabananahammok schreef op 29 oktober 2014 @ 13:08:



Ik ben zeker de eerste zeikpost?Nee hoor, en vast ook niet de laatste
Alle reacties Link kopieren
Die reclame!!!!
quote:consuelabananahammok schreef op 29 oktober 2014 @ 13:08:





1 ding stoort mij wel, en dat is iets wat mij bij de vorige metamorfose ook al heeft gestoord, is dat je avatar zo in beeld springt. En nu staat ook nog eens een keer je Nick in koeienletters op het scherm.



Jouw naam is sowieso te lang voor deze nieuwe forum lay-out. :p
Alle reacties Link kopieren
Jeemig, is dit serieus bedacht door een webdesigner? Dat witte steriele spreekt toch niemand aan? Inderdaad zo veel wit en zo veel ruimte tussen de reacties. Duurt toch een eeuwigheid om dan door een topic te scrollen.

Ik vind het té clean, té steriel. Profielfoto en lettertype te groot. Het spreekt mij in ieder geval niet aan, er straalt niets "gezelligs" vanuit.
Alle reacties Link kopieren
Waar zie je dan zo duidelijk je nick? Ik zie alleen het (vage, dat is wel jammer) plaatje van mn avatar naast het reageerschermpje.



Reclames zie ik ook niet, maar ik heb dan ook gewoon ad block geïnstalleerd, snap uberhaupt niet hoe mensen zonder willen internetten.



Het is wel heel ruim ja. Veel scrollen als je een lang topic wil lezen. Kan je dat nog ergens zelf anders instellen?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Verder ziet het er gelikt uit.



Hopelijk verdwijnt die reclame nog anders blij ik op de app. Die is voor nu nog reclamevrij
De terug naar boven knop is wel een heel goede toevoeging! Ik zie alleen niet meer de mogelijkheid om te bladeren? (meerdere pagina's in nieuwe topic lijst???)
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikking! Zo onoverzichtelijk. Het mag van mij allemaal een stuk kleiner.
Alle reacties Link kopieren
Dit is nog wel even wennen hoor.

Traag. Ik gebruik het forum via mn telefoon
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog wennen aan de nieuwe layout. Die reclame tussen de berichten is inderdaad irritant. En het is erg wit.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit via mij iPhone Spijker en via de browser is er tussen elke reactie gewoon een reclame blok
Alle reacties Link kopieren
5 keer een error 503 achterelkaar en dan de tekst: VIVA.nl is vernieuwd en werkt beter dan ooit Die had ik pas geplaatst als het allemaal goed werkt.



Zie overigens nu ineens dat je wél kan zien hoeveel reacties er zijn. Hopen dat het met die pijler ook goedkomt dan.
Alle reacties Link kopieren
Ah , ik heb medezeurgenoten

Nee ik zal zeker niet de laatste zijn.



Ik denk dat ik hier weer heel lang aan moet wennen.

Die reclames tussendoor zijn wel storend.



Sorry, ik kan nooi zo enthousiast zijn over veranderingen.
Op mijn reactie van veel wit terugkomend... Als je het reactiescherm vol typt, heb je geen last van die overdosis witruimte.



Kortom: we moeten meer schrijven.



Maar misschien dat het beter is als je de grootte van het kader waarin je reactie geplaatst wordt, gelijk maakt aan het aantal tekens dat je gebruikt. (Hmm... ik weet niet hoe ik dit beter moet uitleggen, maar er is dus een vaste grootte voor een reactie en als je geen gebruik maakt van de volledige ruimte, heb je dus heel veel wit onder je reactie staan.)
Alle reacties Link kopieren
Hier adblock dus geen last van de reclame

Ik vind het strakke witte mooi!

Heb wel twee keer ctrl - gedaan, alles was wel erg groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven