Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
quote:yoshe schreef op 29 oktober 2014 @ 13:11:

Jeemig, is dit serieus bedacht door een webdesigner? Dat witte steriele spreekt toch niemand aan?

Mij wel, hoe minder tierlantijntjes hoe beter. Het mag wel iets subtieler en verfijnder maar zo weinig kleur en gedoetjes vind ik echt prima.



Wel net iets irritants ontdekt: kom je nou nadat je je reactie hebt getypt niet meer met tab bij de plaatsen-knop? Da's wel onhandig.
Zeg maar Spijker.
Zoals zo vaak met websites, moet ik constateren dat niet iedere verandering een verbetering is.

Site is veel te ruim opgezet. Ik hou van sites waar zoveelmogelijk op één pagina staat.
Alle reacties Link kopieren
Het doet pijn aan mijn ogen ik vind de witte kleur echt heel fel.
Met die reclame tussendoor denk ik steeds dat ik op het eind van het topic zit.

Verder vind ik het mooi. Ik hoef niet zoveel kleurtjes en tierelantijntjes.
Alle reacties Link kopieren
Heb net adblock geïnstalleerd n.a.v. een tip van Ikeaverslaafde.

Werkt als een trein!
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de lay-out opzich prima, maar wat ik wel mis is paginanummers in een topic, zodat je snel naar een paar pagina's verderop kan en niet alles perse moet lezen. Of ben ik gewoon blind en is die optie er wel?



De reclames vind ik ook wel een tikje aanwezig, vooral op smartphone leest dat niet zo lekker, evenals de grote ruimtes tussen de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Waar is het loepje gebleven?
Oh wacht, mijn ava past niet in het vakje, maar dat moet ik maar op de pc veranderen.
Maar is dit het, of wordt er nog wat gedaan met kritiek? Want zo groot en leeg en kaal als nu.... erg jammer.
Alle reacties Link kopieren
Zo, wat groot allemaal! Nu hoef ik nog lang niet aan een brilletje



Even wennen en rondkijken nog..
Shit happens
Veel wit.

En onoverzichtelijk.
Alle reacties Link kopieren
Mijn roze avatar valt ineens heel erg uit de toon
Wegens grote belangstelling ben ik momenteel verminderd beschikbaar. Dit kan tijdelijk zijn.
Oh en dat de quoteknop onderaan staat, dat kan écht niet hoor! Dat ga ik echt nog honderd keer fout doen!
Alle reacties Link kopieren
Lijkt wel een forum voor slechtzienden. Allemachtig wat een koeienletters en ruime opzet. Ik vind het daardoor heel onoverzichtelijk. Magoed, zal wel een kwestie van wennen zijn.
Alle reacties Link kopieren
De reclame tussendoor is heel irritant en ik moet ook heel erg wennen.
Life is short. Eat dessert first.
Het lijkt echt wel of dit forum nu speciaal is aangepast op een stel debielen en slechtzienden. Mega grote letters, enorme witte vlakken met nog grotere reclamebanners tussendoor. Ik kan me er bijna druk om maken. Zullen ze echt iemand betaald hebben voor dit 'ontwerp'?
Alle reacties Link kopieren
quote:jellybelly schreef op 29 oktober 2014 @ 13:16:

Oh en dat de quoteknop onderaan staat, dat kan écht niet hoor! Dat ga ik echt nog honderd keer fout doen!





Hahaha, ik ook.



Ik heb nu al een paar keer iemand willen quoten en dacht huh? Hele andere tekst?

Maar ik quotte iedere keer diegene erboven .
Ik vind het een beetje arremoeiig. Een beetje een hobbyforum van een amateur.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen reclame... ad blocker wellicht?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Bij is hij eh, erg groot...

Moet hem op 60% zetten wil ik alles in beeld hebben...



Verder wel mooie lay-out, maar ik vond de oude mooier.................*zeikmodus uit.
quote:pluisje26 schreef op 29 oktober 2014 @ 13:16:

Waar is het loepje gebleven?dat is een oogje geworden, dan kom je op het profiel van de forummer en kun je de berichten bekijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Esquimeau schreef op 29 oktober 2014 @ 13:15:

Ik vind de lay-out opzich prima, maar wat ik wel mis is paginanummers in een topic, zodat je snel naar een paar pagina's verderop kan en niet alles perse moet lezen. Of ben ik gewoon blind en is die optie er wel?





We zitten nu op pagina 2, dus de optie bestaat.



Ook wennen: de quoteknop zit nu rechtsONDER ipv boven. Iemand zei 2x CTRL -, das echt heerlijk overzichtelijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi, maar erg strak en klinisch.

Verder schrok ik me kapot van de grootte, gelukkig met Ctrl en - kleiner kunnen maken.

En de smilies werkten pas bij de 2e posting.

Tot slot: ik heb al de eerste fout gemaakt met verkeerd quoten omdat de knoppen nu ineens onderaan zitten



Al met al: erg wennen.

Maar na meerdere forumupdates weet ik dat het altijd uiteindelijk weer went.



Thums up, hopelijk blijft het soepel draaien en vallen de klachten/bugs mee!
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:pluisje26 schreef op 29 oktober 2014 @ 13:16:

Waar is het loepje gebleven?Als je op het pijltje naar beneden klikt kan je naar iemands profiel en daar kan je alle berichten en topics van iemand zien. Het is iets minder makkelijk, maar nog wel mogelijk om onderzoek te doen ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja dat witte, dat is nu hip in de webdesign wereld, maar voor een forum vind ik het niet helemaal passen. Ik word een beetje duizelig van alle strepen en kan geen focus vinden. Het is ook wel heel erg breed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven