Het nieuwe forum: wat vinden we er van?

29-10-2014 12:57 1048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het mooi! Het is nog wel superlangzaam, maar dat zal hopelijk te maken hebben met opstarten? Een beetje een dieselforumpje?

Fijn dat er een actieve topics overzicht terug is. Ook fijn dat je op de voorpagina kan zien wie als laatste in een topic gereageerd heeft! Ook het ontwerp vind ik mooi; wit, rustig, clean, volwassen. Geen roze Ik zie wel blokjes met zigzaglijntjes waar je niet al te lang naar moet kijken maar goed.



Wat vinden jullie?
Zeg maar Spijker.
Veel te groot, alles. Ik krijg 3 reacties in beeld, op een goed lopend topic moet ik scrollen als een malle.



Alle veranderingen zijn even wennen, maar bij deze denk ik echt; ik wil niet meer op dit forum...
Alle reacties Link kopieren
Verkleinen, achtergrondkleur veranderen en AdBlock.



Op de laptop is het iig prima te doen. Alleen de smileys en het quoten werkt niet. En mijn inbox staat heel vreemd.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
@Charlotte; als je een nieuw tabblad opent krijg je die error niet.

Of als je het topic helemaal opnieuw opent, dus eerst naar de pijler en dan terug naar het topic gaat.
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dat scrollen ja, wat irritant zeg.

Ik moet er echt heel erg aan wennen, nu op dit moment vind ik het dus nog niks.
Het lijkt hier de Margriet wel
Alle reacties Link kopieren
Ground control to Major Tom....

Moet erg wennen hier. Erg veel ruimte.
Speechless
Alle reacties Link kopieren
Responsive design vind ik in dit geval niks. Waar kan ik kiezen voor de desktop versie als ik mobiel forum? Ik scroll me een rsi duim.



Mis het overzicht.



Verder wel mooi fris.
Alle reacties Link kopieren
Inbox? Waar hangt die ergens uit?
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Waar kan ik bananenblad kopen?

Ik krijg een staart van dat bananenblad dat overal tussen opduikt.
verba volant, scripta manent.
@Naara, inderdaad, dit forum gaat geheid op de hobbel wanneer er iets "teveel" mensen hier inloggen of lezen. Dat belooft nog wat voor de toekomst.
@MarianneDavids, inbox gevonden bij het stijlloze zwart-wit poppetje rechtsboven de pagina.
Alle reacties Link kopieren
MarianneDavids, de inbox kan je vinden als je op het 'hoofdje' (poppetje, wat is het eigenlijk?) linksboven klikt.
Life is short. Eat dessert first.
Vind er nog niet veel aan, beetje sfeerloos zo, erg klinisch wit.......
Alle reacties Link kopieren
Ik mis de laatste reacties pagina knop op een topic. Dat was een stuk prettiger met verversen. Zeker nu je, enorm aan het scrollen bent.
Als je bang bent dat alles in de soep loopt, neem dan een pannetje mee.
Alle reacties Link kopieren
Sfeerloos en klinisch en WIT
Alle reacties Link kopieren
Inbox heb ik inmiddels gevonden, nu de rest nog, quoten bijvoorbeeld, het bericht komt wel in het venster maar typen gaat niet.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het vreselijk, te veel ruimte tussen de posts, te wit, te .......allles.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het nog niet zo goed. Ik vind het wit een beetje kil.

En ik vind het irritant dat je bij Nieuwe Topics niet meer verder kunt klikken.

Verder went het vast wel denk ik. Ik vind het wel leuk dat de grotere avatars een spatje kleur brengen!
Time spent with a cat is never wasted
Alle reacties Link kopieren
Ik kan vanaf mijn smartphone niet zien hoeveel pagina's mey reacties rr zijn en ook niet gelijk naar het laatste scherm klikken: irritant.
Alle reacties Link kopieren
- Veel teveel reclame, loopt zelfs door topictitels.

- Waar zijn de pagina's onderin een topic wat nu op de mobielapp volgende aangeeft? Je blijft klikken! Lijkt mij niet de bedoeling.

- Veel teveel ruimte omgaande de reacties.

- Privacy wordt ook niet meer gewaarborgd, want zoveel ava als nickname is direct zichtbaar. Priveforumplezier maakt het kortom niet plezierderderder...

- Lettertype veel te groot op mobiel.

- Smiley's werken niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier veel maar schrijf zelden. .. dus dit is eigenlijk een test.

Er zit inmiddels een flinke slijtstreep op het scherm van mijn tablet van al het scrollen, mèn dat schiet niet op zo. Die strakkere lay-out is op zich prima, maar veel te ruim en veel te wit. Krijg ook zere ogen, al staat de schermverlichting op minimaal.

De voorpagina is ontzettend onoverzichtelijk, lijst met actieve topics moet veel langer.



En die reclames. .. ik kan ook niet quoten, maar idd, Marianne, waar koop je dat... moest wel lachen dat daarnaast een reclame van Intratuin stond
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een heerlijke creme kleur, via color that site.

Alleen lukt het me niet om op te slaan.

Dus elke keer als ik viva bezoek, moet ik het opnieuw instellen.



Geeft verder niet, het is in ieder geval aan te passen als ik een lange forumdag heb
Who in the world do I think that I am... I suppose that depends on who I believe
Alle reacties Link kopieren
Oh en de herkenbaarheid van de OP is nihil
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
Is er een plaats waar de mods reageren op onze ergernissen of wachten ze gewoon tot de ontevredenheid is overgewaaid?
Alle reacties Link kopieren
Waar zien jullie je ava en nick dan zo groot en herkenbaar? Want ik (laptop firefox) zie dat dus niet.



Sterker nog, helemaal beneden naast het reactie-schermpje zie ik alleen maar mn ava. Voor zover ik kan zien staat mn nick helemaal nergens.
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven