Het Spuugpaleis - Recht op geld.

30-01-2015 22:53 3055 berichten
inhoud is als volgt



aanbiederemmerlijsttesnortyfritten ontvreemdenBaarn-Zuiduit roze schuimtaart springenvoor FlimpDompies uitlachenbij Flimpflumpswingen met strotty12km ten westen van LommeldrsWSektelijer met vermogende volgelingensamenAnuikSexs met Belge op de parkingSexs met een fluumeau rdegeSexs met zwart hondje loorgangkutbelgrecord fero rogier eten Lommel



Nou, fijn nieuw topic dan maar!



Waar moet ik storten?
Goeie OP ook.
Ik heb heel veel centjes; wat kan ik daar het beste mee doen?



kleur bekennen

money talks money talks

dirty harry wants you, dirty harry needs you too
Happy n.t.!



I'm dirty cash.
You're the junky, I inject it. Just like a bad dream, money is the theme, do you know what I mean!
https://www.youtube.com/watch?v=TecR_5-rQ4U
toch vind ik dit iets teveel hooi op mn vork.

ikwas eigenlijk blij dat jij ipv mij deze topi zou machen
iemand die mij kan vertellen waar ik allemaal recht op heb als minima?
Alle reacties Link kopieren
Op wie moet ik spugen om geld te krijgen?
quote:S0LEIL schreef op 30 januari 2015 @ 23:12:

Op wie moet ik spugen om geld te krijgen?Wat een moeilijke vraag.
quote:fluim schreef op 30 januari 2015 @ 23:11:

iemand die mij kan vertellen waar ik allemaal recht op heb als minima?



Minimum inkomen

Hebt u een laag inkomen, een bijstandsuitkering, minimumloon of alleen AOW? Dan hebt u misschien recht op een van de minimaregelingen.

Voor inwoners van de Drechtsteden met een inkomen onder een bepaalde grens, kennen we minimaregelingen. Hoe hoog deze grens voor uwPDF-bestand inkomen en vermogen precies is, hangt onder meer af van uw leeftijd en uw gezinssitiatie (alleenstaand of gezin).

Welke minimaregelingen zijn er?

De Sociale Dienst Drechtsteden kent de volgende minimaregelingen:



Collectieve Zorgverzekering

Deze verzekering is voor inwoners van de Drechtsteden met een inkomen onder de 130% van het minimuminkomen. U betaalt een extra lage premie, want de Sociale Dienst betaalt mee aan uw zorgverzekering. Lees meer

Vergoedingsregeling voor maaltijden aan huis voor gepensioneerden Als u niet meer zelf kunt of mag koken, dan kunt u gebruik maken van maaltijdbezorging aan huis. Omdat een kant en klare maaltijd meer kost dan wanneer u zelf kookt, kunt u het prijsverschil vergoed krijgen. Lees meer

Kinderopvang

Werkt of studeert u en maakt u gebruik van kinderopvang? In een aantal gevallen kunt u een vergoeding krijgen in de eigen bijdrage voor deze kinderopvang. Deze regeling geldt voor mensen met een inkomen tot 110% van het minimuminkomen. Lees meer

Vergoeding peuterspeelzaal

Gaat uw kind al naar de peuterspeelzaal? Dan vergoedt de Sociale Dienst Drechtsteden uw eigen bijdrage voor twee dagdelen per week. Deze regeling geldt voor mensen met een inkomen tot 120% van het minimuminkomen. Lees meer

School-muziek-sport: SMS-Kinderfonds

Wij vinden het belangrijk dat kinderen meedoen in de maatschappij. Daarom kunt u voor kinderen tot 18 jaar een vergoeding krijgen voor de kosten van bijvoorbeeld de sportclub, muziekles of het lidmaatschap van een vereniging. Deze regeling geldt voor mensen met een inkomen tot 120% van het minimuminkomen. Lees meer

Tegemoetkoming eigen bijdrage Kinderopvangkosten

Voor mensen die kinderen hebben en fulltime werken en een laag inkomen (tot 110% minimuminkomen) of mensen met een uitkering die een reintegratietraject volgen, is er een tegemoetkoming in de kosten voor kinderopvang. Lees meer

Persoonlijk Minimabudget

De Sociale Dienst Drechtsteden ondersteunt mensen met een laag inkomen om noodzakelijke uitgaven te kunnen doen. Het persoonlijk minimabudget is een jaarlijks bedrag dat wordt uitgekeerd aan mensen met een laag inkomen. Deze regeling geldt voor mensen met een inkomen tot 110% van het minimuminkomen. Lees meer

Reiskostenvergoeding

Mensen die vanuit de bijstand aan het werk gaan en dan een inkomen hebben dat niet hoger is dan 110% van het minimuminkomen, komen in aanmerking voor een tegemoetkoming in de reiskosten voor woon-werkverkeer. Lees meer

Vrijwilligersvergoeding

Bent u een uitkeringsgerechtigde met een arbeidsverplichting of hebt u een laag inkomen? Dan kunt u een vergoeding krijgen als u vrijwilligerswerk gaat doen. Deze regeling geldt ook voor mensen met een inkomen tot 110% van het minimuminkomen. Lees meer

Individuele bijzondere bijstand

Individuele bijzondere bijstand is er speciaal en alleen voor bijzondere kosten. Of u een beroep kunt doen op bijzondere bijstand, hangt af van de noodzaak en uw persoonlijke situatie. Dat wordt beoordeeld door de Sociale Dienst. Deze regeling geldt voor mensen met een inkomen tot 110% van het minimuminkomen. Lees meer
quote:fluim schreef op 30 januari 2015 @ 23:11:

iemand die mij kan vertellen waar ik allemaal recht op heb als minima?



Als minima heb je recht op hele kleine kleertjes, een heel klein huisje en hele kleine kindjes.



quote:S0LEIL schreef op 30 januari 2015 @ 23:12:

Op wie moet ik spugen om geld te krijgen?



Probeer hem. Hij krijgt elke maand het meeste van mijn geld. En hij is niet eens mijn ex



:
creepy foto, ladyvol
Individuele bijzondere bijstand klinkt interessant
Alle reacties Link kopieren
@ fluim al gekeken op berekenuwrecht.nl?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Allemaal nieuwe mensen voor in de tabel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven