Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!



In Denemarken dit keer.

Gezellig.



Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo











Haai!

Mogge Ren, Dolfje en Bloes

En ook voor de andere stammies.

De zon schijnt (een beetje)

Veel plezier vandaag carnavallers!

Ik sla over.
Goedemorgen allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen

Geen zon hier maar regen. Vandaag een lekker hangdagje denk ik, heb niets gepland dus lekker met mijn boek op de bank. En als het straks droog is een rondje lopen.



Fijne dag allemaal en alle Carnavalvierders heel veel plezier!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Voilà een flinke vegetarische bodem voor Dolfje! Veel plezier!

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Wat zal ik doen?

Kat ging gisteravond naar de bak en ging gelijk liggen miauwen, jammeren en grommen.

Poes ging naar hem toe en sloeg hem daarna ontstond er gegil en wat gemep.

Beide apart gehouden maar kat ging nog minuten miauwen en jammeren.

In de nacht waren ze rustig (nog steeds apart)



Kat ging vanmorgen weer naar de bak en kwam weer miauwend naar buiten.

Maar eet en drinkt goed. Hij is als de dood voor poes nu dus zit in een ander kamer met mijn zoon.



Ik heb even gegoogled op blaasgruis maar die symptomen heeft hij niet.



Ik zou op visite gaan maar dat heb ik afgezegd wegens mijn katten, ik wil goed op ze letten.

Vanmiddag ga ik Feliway halen dit heeft in het verleden geholpen met mijn katten wanneer ze ruzie

hebben.



Is dit voldoende of denken jullie dat ik naar de DA moet gaan?
Prrrr, mauw miawwwww.




Hier wel zon en toch plan ik een bankhang dag vandaag. Deze week was zo hectisch dat ik gewoon even aan ontspanning en niets doen toe ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 25 februari 2017 @ 10:37:

Goedemorgen allemaal!



Wat zal ik doen?

Kat ging gisteravond naar de bak en ging gelijk liggen miauwen, jammeren en grommen.

Poes ging naar hem toe en sloeg hem daarna ontstond er gegil en wat gemep.

Beide apart gehouden maar kat ging nog minuten miauwen en jammeren.

In de nacht waren ze rustig (nog steeds apart)



Kat ging vanmorgen weer naar de bak en kwam weer miauwend naar buiten.

Maar eet en drinkt goed. Hij is als de dood voor poes nu dus zit in een ander kamer met mijn zoon.



Ik heb even gegoogled op blaasgruis maar die symptomen heeft hij niet.



Ik zou op visite gaan maar dat heb ik afgezegd wegens mijn katten, ik wil goed op ze letten.

Vanmiddag ga ik Feliway halen dit heeft in het verleden geholpen met mijn katten wanneer ze ruzie

hebben.



Is dit voldoende of denken jullie dat ik naar de DA moet gaan?Hoe lang zijn ze al samen? En hebben ze altijd een bak gedeeld?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn vanaf kitten samen en altijd 1 grote bak zonder moeite gedeeld.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hmmm. Hebben ze vaker een periode dat ze elkaar te lijf gaan? Hier betekende dat dat er uitgevochten werd wie de leiding had. Als dat weer duidelijk was, was het een periode rustig. Maar echte vriendinnen zijn ze nooit geworden.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Alleen als kat naar de DA is geweest dan breekt hier de hel los (soms maandenlang)
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hier zijn ze ook nooit echte vrienden, kat is altijd "de baas"
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Hier een rustige ochtend. Poes ligt naast me op de bank, vriendin werkt ergens anders in en dochtertje ligt te slapen.



Vanmiddag komt mijn schoonmoeder langs. Dat vind ik eigenlijk niet leuk, maar laat ik proberen positief te blijven.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 25 februari 2017 @ 10:50:

Alleen als kat naar de DA is geweest dan breekt hier de hel los (soms maandenlang)Ik zou kat vandaag goed in het oog houden: drinkt en eet hij en plast en poept hij normaal dan zou ik het aan de machtsverhouding wijten. Zo niet maandag toch maar naar de DA.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2017 @ 10:51:

[...]



Ik zou kat vandaag goed in het oog houden: drinkt en eet hij en plast en poept hij normaal dan zou ik het aan de machtsverhouding wijten. Zo niet maandag toch maar naar de DA.



Bedankt voor je reacties, dit ga ik ook doen.

Moest alleen even een bevestiging hebben.

Mijn dank is groot.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
GG als schoonvader op bezoek komt helpt het mij altijd om een 'plan' te hebben: we gaan boodschappen doen, even naar de markt... Gewoon meenemen in wat er dagelijks gebeurt en de planning ook uitspreken bij het welkomst kopje koffie. En dan wordt het meestal wel gezellig.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:Jane-Ice schreef op 25 februari 2017 @ 10:53:

[...]





Bedankt voor je reacties, dit ga ik ook doen.

Moest alleen even een bevestiging hebben.

Mijn dank is groot.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Mijn poes kan niet met andere katten - dan kwijnt ze echt weg. Ze trekt agressie aan, maar kan zich niet verdedigen. Op zijn best is er een gewapende vrede.



Wat Blond zegt: blijkbaar moeten de grenzen opnieuw getrokken worden. Toen ik nog twee poezen had, had ik van tijd tot tijd precies de situatie die jij beschrijft, Jane-Ice
IMHO
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2017 @ 10:54:

GG als schoonvader op bezoek komt helpt het mij altijd om een 'plan' te hebben: we gaan boodschappen doen, even naar de markt... Gewoon meenemen in met er dagelijks gebeurt en de planning ook uitspreken bij het welkomst kopje koffie. En dan wordt het meestal wel gezellig.Maar jij kunt vrij goed opschieten met je schoonvader, toch? Van mijn schoonouders en mij kun je dat echt niet zeggen, helaas. Ik vind het jammer, zou graag een band met ze gehad hebben, maar er gaapt een te diepe kloof tussen ons.
IMHO
Alle reacties Link kopieren
GG, bedankt voor je reactie.

Ik hoop dat kat werkelijk niet ziek is en zo snel mogelijk weer rust in huis keert.

Ik ben 2 keer open gekrabt
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 25 februari 2017 @ 10:58:

[...]





Maar jij kunt vrij goed opschieten met je schoonvader, toch? Van mijn schoonouders en mij kun je dat echt niet zeggen, helaas. Ik vind het jammer, zou graag een band met ze gehad hebben, maar er gaapt een te diepe kloof tussen ons.Het is te zeggen.... Het ging altijd heel leuk maar sinds hij weduwenaar geworden is is het bij tijden vreselijk. Negatief, hysterisch, paniekerig.... Dus neem ik consequent de leiding zodat hij geen ruimte voor dit gedrag krijgt.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:GrimbleGrumble schreef op 25 februari 2017 @ 10:58:

[...]





Maar jij kunt vrij goed opschieten met je schoonvader, toch? Van mijn schoonouders en mij kun je dat echt niet zeggen, helaas. Ik vind het jammer, zou graag een band met ze gehad hebben, maar er gaapt een te diepe kloof tussen ons.Dat is erg vervelend.
Prrrr, mauw miawwwww.
Hallootjes



Jane, succes met je poes en kat.

GG, succes met een heel ander soort kat.



Mijn fotocursus is voorbij, erg jammer. Maar vandaag toch weer vanalles geleerd. Als ik veel meer geld had zou ik een fotografie-opleiding gaan doen, het lijkt me zo leuk om helemaal de diepte in te gaan, ook met de techniek. Maar voor nu blijft het bij af en toe een cursus en dan zelf heel veel oefenen, lezen, dingen uitproberen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2017 @ 10:01:

Goedemorgen,

Voilà een flinke vegetarische bodem voor Dolfje! Veel plezier!

[afbeelding]Hmmmmm
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geschminkt, haren opgestoken en met een kleurhaarspray bewerkt en dadelijk mijn jurk aan en dan gaan we naar vrienden en op pad.

Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal niet van het carnaval. Maar als ik jouw voorpret lees krijg ik bijna zin om met je mee te gaan Dolfje!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven