Het Stamcafé XVIII

04-02-2017 18:57 3008 berichten
Welkom bij Stamcafé nummer 28!



In Denemarken dit keer.

Gezellig.



Liefs van Star, Yasmijn, LV en Leo











Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 februari 2017 @ 13:27:

Hallootjes



Jane, succes met je poes en kat.

GG, succes met een heel ander soort kat.



Mijn fotocursus is voorbij, erg jammer. Maar vandaag toch weer vanalles geleerd. Als ik veel meer geld had zou ik een fotografie-opleiding gaan doen, het lijkt me zo leuk om helemaal de diepte in te gaan, ook met de techniek. Maar voor nu blijft het bij af en toe een cursus en dan zelf heel veel oefenen, lezen, dingen uitproberen.Ren is er in jouw buurt geen fotografie hobby clubje? Dan kan je van elkaar leren.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Vrij vertaald naar Theo Maassen : met een petje op en maskertje voor ff 4 dagen helemaal jezelluf zijn
Heel veel plezier Dolfje, het is je van harte gegund!
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2017 @ 13:35:

[...]



Ren is er in jouw buurt geen fotografie hobby clubje? Dan kan je van elkaar leren.



Ja, die zijn er verschillende, daar heb ik al naar gekeken. Maar ik ken mezelf, ik ben niet zo van de clubjes en verplicht 1x in de 14 dagen 's avonds na het werk bij elkaar komen e.d. Sowieso ga ik door de week niet graag 's avonds weg.

Maar, in mei begin ik wel met een cursus Landschapsfotografie en tot die tijd vermaak ik me wel met zelf dingen uitproberen. Zet ook wel eens foto's op een fotosite, daar krijg ik dan ook reacties en tips ed.

Nav mijn vraag gisteren heb ik alweer wat geleerd, instellingen aanpassen bijv. Maar net toch maar de stoute schoenen aangetrokken en een foto bijgesneden in Rawtherapee, een programma dat lijkt op photoshop (ingewikkeld dus!) In tegenstelling tot photoshop is het gratis. En het resultaat was een hele mooie jpeg foto, mooier dan de andere versies die ik heb weten op te slaan.



Sorry, ik klets maar door en door, maar ik vind het zoooooo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Net fijn om je zo enthousiast te lezen! Ik verveel me, dus klets maar raak!

Ik heb nieuwe kleerhangers gekocht. Eindelijk allemaal dezelfde hangertjes in de kast leek me wel leuk. Die hangers liggen hier al een maand en ik kijk er gefrustreerd naar want begin niet aan het klusje omhangen omdat ik weet dat ik na 4 stuks moet stoppen door de pijn. 't Mag duidelijk zijn: ik heb een mopperdag en verveel me
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lukt het wel om een boek te lezen bijv. Blond? Of raak je te snel afgeleid?

Ik verveel me soms ook stierlijk, niet dat ik dan niks te doen heb, maar nergens zin in. Maar dat is niet zo frustrerend als vanalles willen doen, maar niet kunnen.

Ik zat net even te kijken voor elektrische fietsen, maar ik geloof dat ik daar maar snel mee ophou, want ik zie gelijk door de bomen het bos niet meer. Ga maar gewoon naar de winkel voor advies.
quote:dolfje schreef op 25 februari 2017 @ 13:45:

Vrij vertaald naar Theo Maassen : met een petje op en maskertje voor ff 4 dagen helemaal jezelluf zijn Feest ze!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een vriendin gebeld en zij komt met zoontje naar me toe en we gaan samen zwemmen. Lieverdje is het!



Lezen gaat gaat wel. Ik wandel met mijn reader door het huis en ga af en toe zitten. Maar ik ben 'uitgelezen'. Niet dat ik geen boeken meer heb, ik ben het gewoon beu net als series kijken. Een andere hobby is breien maar dat gaat niet.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een elektrische fiets Ren. Ben ik erg blij mee!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Fijn dat je kunt gaan zwemmen Blond, geniet ervan.

Maandag ga ik even kijken, maar ik zag ook een topic voorbij komen van iemand die een scooter zocht, dat lijkt me misschien ook wel wat. Gelukkig hebben ze die ook bij die winkel waar ik heenga. Maar eens even goed orienteren.



Nu ga ik een boek lezen, even geen laptop meer.
quote:Oudblond schreef op 25 februari 2017 @ 14:34:

Ik heb een vriendin gebeld en zij komt met zoontje naar me toe en we gaan samen zwemmen. Lieverdje is het!



Lezen gaat gaat wel. Ik wandel met mijn reader door het huis en ga af en toe zitten. Maar ik ben 'uitgelezen'. Niet dat ik geen boeken meer heb, ik ben het gewoon beu net als series kijken. Een andere hobby is breien maar dat gaat niet.

Je mag wel naar het stukje website kijken dat ik al heb en mij dan vragen stellen over wat je allemaal wil weten/wat er op moet.

Als ik 'hoofdstukken' heb, heb ik meer structuur/houvast. Nu zweef ik een beetje.

Alleen als je het leuk vindt, anders mag je het niet doen.



Wanneer heb je het miste last van pijn? Dan probeer ik nog wat dingen te bedenken die leuker zijn.
Veel feestplezier Dolfje!

Veel leesplezier Ren!

Veel zwemplezier Blond!

Snel weer kattenplezier Jane!

Succes met schoonmoeders GG!

Hoi Elfje!
Alle reacties Link kopieren
Zucht sommige mensen hebben echt een bord voor hun kop. Nee wat zeg ik een servieskast. Een vrouwelijke collega wil ook buiten werktijd afspreken. Zij heeft het al een paar keer gevraagd. En ik heb tegen haar gezegd dat ik geen behoefte heb om met haar buiten werktijd af te spreken. Krijg ik net van haar een appje. Hoi Char ik heb even in mijn agenda gekeken en ik kan op(waar zij 3 data's voorsteld). zeg maar wannneer jij kan.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 14:56:

[...]



Je mag wel naar het stukje website kijken dat ik al heb en mij dan vragen stellen over wat je allemaal wil weten/wat er op moet.

Als ik 'hoofdstukken' heb, heb ik meer structuur/houvast. Nu zweef ik een beetje.

Alleen als je het leuk vindt, anders mag je het niet doen.



Wanneer heb je het miste last van pijn? Dan probeer ik nog wat dingen te bedenken die leuker zijn.Wat lief Kittens. Stuur maar door die website dat vind ik leuk! Ik heb het minste pijn als ik licht bewegen met rustig zitten afwissel. En in het water: bad of zwembad. Ik ga omscholen tot dolfijn! Opgelost!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Nou Char, doe 'ns niet zo onaardig, spreek gewoon ff gezellig af!



Blond, kom maar mee naar Bonaire eind mei! Is beter voor jouw lijf dan niet in Nederland zijn!
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
quote:takkentrol schreef op 25 februari 2017 @ 15:23:

Nou Char, doe 'ns niet zo onaardig, spreek gewoon ff gezellig af!



Blond, kom maar mee naar Bonaire eind mei! Is beter voor jouw lijf dan niet in Nederland zijn! Nee dank je wel.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Frits, Henk, Hendrik, Jan-Klaasen of hoe dat kreng ook weer heet is jouw kant opgevlogen Blond.
Alle reacties Link kopieren
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 15:35:

Frits, Henk, Hendrik, Jan-Klaasen of hoe dat kreng ook weer heet is jouw kant opgevlogen Blond.Sjoerd!
Wat kan je nog meer doen Blond, pffff.

Foto-album maken.

Klein stukje wandelen.

Je kat leren zitten op commando.

Een heerlijk gerecht uitzoeken, boodschappenlijstje maken en je man om boodschappen sturen en laten koken.

Een kind (van vrienden of fam.) voorlezen via skype.

ehhmm

ik denk nog even verder
quote:Pinda-Kaas schreef op 25 februari 2017 @ 15:36:

[...]





Sjoerd!Shit, dan heb ik de verkeerde gestuurd!
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 15:35:

Frits, Henk, Hendrik, Jan-Klaasen of hoe dat kreng ook weer heet is jouw kant opgevlogen Blond.
quote:-Kittens- schreef op 25 februari 2017 @ 15:39:

Wat kan je nog meer doen Blond, pffff.

Foto-album maken.

Klein stukje wandelen.

Je kat leren zitten op commando.

Een heerlijk gerecht uitzoeken, boodschappenlijstje maken en je man om boodschappen sturen en laten koken.

Een kind (van vrienden of fam.) voorlezen via skype.

ehhmm

ik denk nog even verderDat kon die van ons en een pootje geven! Maar alleen als er iets lekkers tegenover stond
quote:Watervrouw333 schreef op 25 februari 2017 @ 15:42:

[...]





[afbeelding]Ja, die is het!
quote:Elfje112 schreef op 25 februari 2017 @ 15:43:

[...]



Dat kon die van ons en een pootje geven! Maar alleen als er iets lekkers tegenover stond Leuk! De kat die we nu nog hebben is heel lief, maar niet bijster intelligent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven