Het stamcafé XXIX

10-03-2017 19:59 3003 berichten
Daar is ie dan eindelijk, het nieuwe Stamcafé. Deel 29 alweer, wat vliegt de tijd. We zitten dit keer in Indonesië.



Selamat makan!











quote:doornroosje9 schreef op 25 maart 2017 @ 18:31:

Jullie zijn eng.



Ik niet hoor, ben heel schattig



quote:sssssst schreef op 25 maart 2017 @ 18:29:

[...]



Dat doe ik morgen pas weer, ik ben tenslotte gisteravond nog geweest.



Verder zijn pubers best leuk hoor. Ik zou alleen gewoon terug verlangen naar de tijd dat de koelkast langer dan een dag vol was een de wasmand leeg.Dat is bij mij eigenlijk nooit geweest, vooral die wasmand niet. Of je moet meerekenen dat al die smerige peuterkleertjes minder ruimte in namen in de mand dan die enorme puberbroeken.
Mijn wasmand is ook nooit leeg, mijn vaatwasser ook niet. En ik ben maar alleen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 maart 2017 @ 18:36:

[...]





Ik niet hoor, ben heel schattig



[afbeelding]Gatver wat eng!
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 18:37:

[...]

Dat is bij mij eigenlijk nooit geweest, vooral die wasmand niet. Of je moet meerekenen dat al die smerige peuterkleertjes minder ruimte in namen in de mand dan die enorme puberbroeken.Echt leeg ook niet hoor, maar toen er nog geen kinderen waren puilde de mand niet na een dag alweer uit. Vandaag alle kleding gewassen en morgen een trommel vol sportkleding, sokken ondergoed etc
Alle reacties Link kopieren
quote:Renaissance schreef op 25 maart 2017 @ 18:36:

[...]





Ik niet hoor, ben heel schattig



[afbeelding]
Life is short. Eat dessert first.
Idioot gedoe hier met die schoonmaak.

Het was mooi weer en daar zou je van moeten genieten, niet poetsen
Alle reacties Link kopieren
quote:sssssst schreef op 25 maart 2017 @ 18:34:

[...]



Want?

De zon scheen, ik ben ongesteld en ik had vrij. Prima combinatie voor de ramen. Kan zomaar weer een half jaar voorbij gaan zonder dat die drie stimulators op één dag vallen.Was een grapje hoor. Ik hoop dat je een fijne week hebt!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
quote:_Inkie_ schreef op 25 maart 2017 @ 19:02:

Idioot gedoe hier met die schoonmaak.

Het was mooi weer en daar zou je van moeten genieten, niet poetsen Jij bent ook eng. Ik moet nergens van genieten.
Life is short. Eat dessert first.
quote:_Inkie_ schreef op 25 maart 2017 @ 19:02:

Idioot gedoe hier met die schoonmaak.

Het was mooi weer en daar zou je van moeten genieten, niet poetsen

Zeg dat dan eerder!!



Nouja wat ik heb gedaan was wel buiten gelukkig.
quote:doornroosje9 schreef op 25 maart 2017 @ 19:07:

[...]



Jij bent ook eng. Ik moet nergens van genieten. Dwarskadet
Iemand op mijn FB heeft een puppy en niet zomaar een pup maar een ras dat ik altijd heb gehad.

Ik kan het zo voelen onder mijn handen dat hele lekkere zachte bolletje wol, de scherpe tandjes, hoe hij ruikt.
Puppies zijn zo lief en leuk Ink, snap helemaal dat je dat mist.
quote:_Inkie_ schreef op 25 maart 2017 @ 19:13:

Iemand op mijn FB heeft een puppy en niet zomaar een pup maar een ras dat ik altijd heb gehad.

Ik kan het zo voelen onder mijn handen dat hele lekkere zachte bolletje wol, de scherpe tandjes, hoe hij ruikt.



Dan mis je die momenten he.



Ik heb een paar littekentjes van toen mijn pas overleden hond nog pup was. Ik was toen met haar aan het spelen en lette niet goed op, waardoor ze met haar hoektandjes langs mijn elleboog schrampte en bleef hangen. Iedere keer als ik die littekentjes zie, moet ik weer aan die hond denken.
Kun je niet op kraambezoek Ink?
quote:-Puss-in-Bootz- schreef op 25 maart 2017 @ 19:26:

Kun je niet op kraambezoek Ink?Veel te ver weg
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk gegeten, vaat opgeruimd, geweckt en gevroren! De prepperigheid is weer aan kant!

En nu ga ik aan Leo's afleidingstip



Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
quote:_Inkie_ schreef op 25 maart 2017 @ 19:10:

[...]



DwarskadetWat een mooi woord!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:sssssst schreef op 25 maart 2017 @ 18:46:

[...]



Echt leeg ook niet hoor, maar toen er nog geen kinderen waren puilde de mand niet na een dag alweer uit. Vandaag alle kleding gewassen en morgen een trommel vol sportkleding, sokken ondergoed etcNou ja, mocht je ooit verlegen zitten om werk kun je altijd nog bij mij op de wasserij terecht .
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 19:48:

[...]

Nou ja, mocht je ooit verlegen zitten om werk kun je altijd nog bij mij op de wasserij terecht .Doen jullie ook strijken? Dan kan ik man vertrekken dat ik van mijn hobby mijn beroep ga maken. Hij vraagt altijd of ik nog even aan de hobby ga, als ik de plank uit klap
quote:sssssst schreef op 25 maart 2017 @ 19:54:

[...]



Doen jullie ook strijken? Dan kan ik man vertrekken dat ik van mijn hobby mijn beroep ga maken. Hij vraagt altijd of ik nog even aan de hobby ga, als ik de plank uit klapJazeker doen we strijken. Ik kan 70 overhemden per uur
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 19:56:

[...]





Jazeker doen we strijken. Ik kan 70 overhemden per uur 70!!! Hoe doe je dat!, dat is minder dan een minuut per overhemd!!!???? Wat was ik blij toen man uit het theater weg ging. Ik had er wekelijks 12 (want 2 voorstellingen per dag en fysiek werk tussenin) te strijken en een bloedje hekel aan hemden strijken. Nu heeft hij geen strijkdingen meer en voor mezelf kijk ik bij aankoop ook naar hoe het uit de wasmachine komt. De rest gaat naar de stomerij.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
quote:Oudblond schreef op 25 maart 2017 @ 20:05:

[...]



70!!! Hoe doe je dat!, dat is minder dan een minuut per overhemd!!!???? .Oefenen, oefenen en nog eens oefenen. En dubbel strijken natuurlijk, dus voor- en achterkant tegelijk. Beetje gladwrijven dat er geen persvouwen komen, dan de aanzuiging aantrappen, paar keer met de bout eroverheen en klaar. Eventueel de knopenlijst nog even met een beetje stoom, als het echt heel erg is.
quote:Lady_Voldemort schreef op 25 maart 2017 @ 19:56:

[...]





Jazeker doen we strijken. Ik kan 70 overhemden per uur Wauw
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een mislukt overheidsproject.



Ik zou werkelijk zonder moeite financieel afhankelijk kunnen zijn van een partner.



Maar 'een slimme vent strijkt zijn eigen overhemd' is onderdeel van mijn persoonlijkheid geworden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven