Het zaterdagmorgentopic!

25-06-2016 09:55 116 berichten
Hallo allemaal!



Het werd wel weer eens tijd.

Hoewel ik geen echte plannen heb, denk ik dat ik vandaag op mijn snorretje stap en de stad onveilig ga maken. Ik ben benieuwd naar wat er in het pand van V&D zit, als het alweer bezet is en ik heb zin om ietys voor mezelf te vinden, een kleinigheidje.



Wat gaan jullie vandaag doen? Hebben jullie woeste plannen of ben je van plan om lekker rond te hangen? Het is mij allemaal om het even, maar kom het even m,elden, dan maken we er een gezellig topic van.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen cateautje,



Hier niets bijzonders, ben een paar uurtjes aan het werk.

Daarna naar huis, we zijn het een en ander aan het verbouwen dus ik zit in de rommel, dus ga proberen het een en ander een beetje op te ruimen. Het is bijna klaar gelukkig!

Heel fijn weekend!
.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, je bent er weer!

Hier zo aan de boodschappen en vanmiddag met Vriend de stad in om te shoppen. Vanavond naar een barbecue, maar bij vrienden dus ik hoef zelf niets te doen, heerlijk!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
quote:isa__88 schreef op 25 juni 2016 @ 09:57:

Goedemorgen cateautje,



Hier niets bijzonders, ben een paar uurtjes aan het werk.

Daarna naar huis, we zijn het een en ander aan het verbouwen dus ik zit in de rommel, dus ga proberen het een en ander een beetje op te ruimen. Het is bijna klaar gelukkig!

Heel fijn weekend!

Werken in het weekend vind ik een groot onrecht, zeker als je druk bent in huis.

Wat ben je mooi aan het maken thuis?

Jij ook een fijn weekend gewenst.
Crisisdienst en het huis poetsen
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen plannen voor dit weekend en zag er zo naar uit. Doen wat de kinderen en ik willen op ons gemakkie.

Maar nu... loop ik een beetje met mijn ziel onder de arm. Nergens zin in en kinderen (gelukkig) druk aan het spelen/kleuren/knippen.

Overal daardoor wel troep wat ik probeer te negeren

Moet van mezelf boven de ramen lappen (echt veel te lang geleden en vogelpoep op) en voor de rest zie ik wel. Soort van thuishangdag dan maar.

Als ik het binnen zitten zat ben dan vanmiddag even weg, naar speeltuintje of strandje (al is het niet zo warm nu).
quote:Monatala schreef op 25 juni 2016 @ 09:58:

Wat leuk, je bent er weer!

Hier zo aan de boodschappen en vanmiddag met Vriend de stad in om te shoppen. Vanavond naar een barbecue, maar bij vrienden dus ik hoef zelf niets te doen, heerlijk!

Ja, boodschappen doen, het blijft zich aandienen hè. Heb je iets in gedachten om voor te gaan shoppen vanmiddag of is het gewoon een middagje eruit?

BBQen is altijd leuk, alleen mis ik altijd de jus.
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Hier is de dag al even bezig. Vandaag komen ze onze nieuwe overkapping installeren. Om 8u stonden ze al op de stoep!



Ben erg benieuwd hoe t wordt en ga vanochtend nog shoppen voor leuke aankleding voor t terras nu ik dingen kan kiezen die buiten kunnen blijven staan!



Vanmiddag met kind en vrienden met kinderen naar de speeltuin en dan gezellig met zn allen eten.

Fijne zaterdag!!
quote:Niceday76 schreef op 25 juni 2016 @ 10:01:

Crisisdienst en het huis poetsen

laten we hopen dat je niet nodig bent vandaag.



Fijne dag.
Vandaag een lekker rustig dagje. s' Ochtends het huis aan kant en vanmiddag lekker in de speeltuin hangen of zo.

Fijn weekend allemaal
Alle reacties Link kopieren
Thuis rommelen, wasjes draaien, relaxen en vanavond uitgebreid koken om gezamenlijk te eten. Heerlijk dagje voor de boeg dus.
Girls compete with each other, women empower one another
quote:minameut schreef op 25 juni 2016 @ 10:02:

Ik heb geen plannen voor dit weekend en zag er zo naar uit. Doen wat de kinderen en ik willen op ons gemakkie.

Maar nu... loop ik een beetje met mijn ziel onder de arm. Nergens zin in en kinderen (gelukkig) druk aan het spelen/kleuren/knippen.

Overal daardoor wel troep wat ik probeer te negeren

Moet van mezelf boven de ramen lappen (echt veel te lang geleden en vogelpoep op) en voor de rest zie ik wel. Soort van thuishangdag dan maar.

Als ik het binnen zitten zat ben dan vanmiddag even weg, naar speeltuintje of strandje (al is het niet zo warm nu).

Is fijn, dat je even alles kan doen waar je zin in hebt. Die ramen komen wel hoor, het speeltuintje is veel leuker voor jullie. Maak er gezellig een dagje van waarin niets moet, is ook weleens lekker.



Fijne dag!
morgen zo even puntjes halen bij winkel en even aanrommelen en rond het middaguur werken
Alle reacties Link kopieren
Gezellig topic!

Huis is bijna gepoetst , vanmiddag een afspraak en vanavond borrelen en uit eten met familie.
quote:mOnstur schreef op 25 juni 2016 @ 10:04:

Goedemorgen!

Hier is de dag al even bezig. Vandaag komen ze onze nieuwe overkapping installeren. Om 8u stonden ze al op de stoep!



Ben erg benieuwd hoe t wordt en ga vanochtend nog shoppen voor leuke aankleding voor t terras nu ik dingen kan kiezen die buiten kunnen blijven staan!



Vanmiddag met kind en vrienden met kinderen naar de speeltuin en dan gezellig met zn allen eten.

Fijne zaterdag!!

Ohhh, wat een heerlijke luxe, een overkapping in je tuin. Ik hoop dat het mooi wordt.

Heb je al iets in gedachte van wat er onder komt te staan? Misschien rotan of bamboe of iets moois van hout?

Veel plezier in de speeltuin, altijd heerlijk voor kinderen.



Fijne dag!
quote:sandvi schreef op 25 juni 2016 @ 10:05:

Vandaag een lekker rustig dagje. s' Ochtends het huis aan kant en vanmiddag lekker in de speeltuin hangen of zo.

Fijn weekend allemaal

Maak er een mooie dag van!



Fijn weekend!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen.

Hier geen verplichtingen vandaag. Er zit nu een wasje in de machine en de pakketbezorger komt (als het goed is) tussen 10.30 en 12.30.

Ramen en deuren staan tegen elkaar open om verkoeling in huis te brengen.
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 10:04:

[...]



laten we hopen dat je niet nodig bent vandaag.



Fijne dag. Dat zou lekker zijn;) Is het een groot pand van de v&d?
quote:nini28 schreef op 25 juni 2016 @ 10:06:

Thuis rommelen, wasjes draaien, relaxen en vanavond uitgebreid koken om gezamenlijk te eten. Heerlijk dagje voor de boeg dus.

Dat vind ik ook altijd fijn, een dagje in huis vogelen, geeft zo'n comfortabel thuisgevoel en alles wordt er weer netjes van. Ik heb ook nog wat wasjes te draaien, maar die bewaar ik voor van de week.



Geniet van je dag!
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde een dikke zaterdagkrant gaan halen vanochtend, maar ik zit nog in pyjama...



Tot zover de plannen voor vandaag.

Misschien slinger ik de wasmachine nog aan straks.
Alle reacties Link kopieren
Hé fijn Cateautje, dit topic.

Lig nog in bed na een Woeste Dansavond op school van de kinderen. Wel 3 wijntjes op maar toch hoofdpijn, ondanks veel water. Ik word oud. .. en ik weet nog niet of ik ga sporten, heb ik gister eigenlijk al voldoende gedaan met dat dansen.



Vriend moet werken en is druk aan het voorbereiden. Ik ben dus de rest vd dag alleen met het gespuis.

Straks boodschappen en er komt n vriendje spelen.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Altijd gezellig, een zaterdagtopic! Weinig echte plannen vandaag. Bijkomen van het kinderfeestje van zoon van gisteren



Straks even naar de apotheek voor iets tegen de hoest waardoor ik al bijna 2 weken slecht slaap en me niet lekker voel. Vanmiddag misschien naar een kersenfestival met man en kinderen. En natuurlijk moet er even wat in huis gebeuren.



Vanavond lekker uitgebreid koken. Maar eerst moet ik zo maar eens gaan douchen en aankleden...
quote:nijntje021 schreef op 25 juni 2016 @ 10:07:

morgen zo even puntjes halen bij winkel en even aanrommelen en rond het middaguur werken

Je baas is een slavendrijver.

Geniet van de vrijheid die je nog hebt.
quote:jadaiswa schreef op 25 juni 2016 @ 10:08:

Gezellig topic!

Huis is bijna gepoetst , vanmiddag een afspraak en vanavond borrelen en uit eten met familie.

Dat is een volle dag. Ik hoop dat je het naar je zin zult hebben.

Heb je een grote familie en komen ze allemaal?
Alle reacties Link kopieren
quote:Cateautje schreef op 25 juni 2016 @ 10:10:

[...]



Ohhh, wat een heerlijke luxe, een overkapping in je tuin. Ik hoop dat het mooi wordt.

Heb je al iets in gedachte van wat er onder komt te staan? Misschien rotan of bamboe of iets moois van hout?

Veel plezier in de speeltuin, altijd heerlijk voor kinderen.



Fijne dag!



Ja echt luxe, ben heel benieuwd! Wordt van hout, en we hebben ook wel houten accessoires maar kijk nu meer naar kussens en lampjes enzo. Mag van mn man geen vloerkleed buiten, dat is te VT-wonen volgens hem....

Leuk om te zien dat zoveel mensen lekker aanlummelen en huis/tuin/keuken dingen doen. Ik ben zo'n luie moeder die zojuist de boodschappen thuisbezorgd heeft gekregen. Heerlijk, kan ik dat ook weer van mn lijstje strepen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven