Het zou wettelijk verboden moeten worden:

14-05-2014 14:18 261 berichten
Het zou wettelijk verboden moeten worden:
Alle reacties Link kopieren
- OP meltdowns

- mensen die verkleinwoorden gebruiken

- bemoeienissen wanneer er niet om wordt gevraagd

- stijlfouten

- vervelende schoonfamilie

- seks hebben terwijl je niet weet hoe anticonceptie werkt

- dat iedereen zomaar kinderen kan krijgen zonder te weten waar ze aan beginnen.

- bonnetjes en andere troep laten slingeren in winkelkarretjes
Fruitvliegjes!
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 15 mei 2014 @ 13:20:

Over-emotionele en over-begripvolle mannen, die ook heel graag willen laten merken hoe gevoelig ze zijn. Zó onaantrekkelijk.Dit. Afschuwelijk. Een man mag best zijn emotionele kant laten zien, maar niet om iedere scheet. Ik heb ooit gedate met zo'n exemplaar. Na drie weken al half huilend melden dat ie van me hield. Brrrr. Meneer jankte te pas en te onpas. En leek daar ook mee te koketteren: 'zie mij eens die emo-man zijn.' Ook heel erg uitspreken dat hij zo 'open, kwetsbaar en gevoelig was.' Zo erg om dat continu van jezelf te zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Light chips

Fritessaus. Come on!!



Overduidelijk nagesynchroniseerde reclames.

Mannen met te veel ambitie.

Bobo-taal
Alle reacties Link kopieren
quote:voetjesinhetzand schreef op 14 mei 2014 @ 17:39:

[...]





Mijn vriend en ik noemen elkaar baby



En als hij tegen zijn vrienden nee zegt omdat hij wat met mij gaat doen zegt hij: 'ik moet even bij het vrouwtje blijven'. En dan pesterig mijn kant op kijken want hij weet dat ik dat niet leuk vind, 'vrouwtje'.

Gister toen ik binnenkwam was hij aan het koken dus toen ik de deur open deed begon hij te zingen en te dansen met de spatel als microfoon. Hij zong: 'daar is mijn lieve moppie weer, ik kook voor haar toch elke keer, elke dag gaat zij op pad en ik maar koken voor mijn schat. MIJN MOOOHOOOPPPIIEEEEEE BLIJF TOCH BIJ MIJ. TRALALAAAAA!'



Hij weet ook dat ik een hekel heb aan 'moppie'. Achja hij is wel gezellig Dat vind ik echt juist hartstikke grappig! Lief hoor.
Alle reacties Link kopieren
Bakfietsmoeders.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
quote:Noah_ schreef op 15 mei 2014 @ 06:12:

Clowns!!!!



Behalve Cliniclowns (al ben ik daar ook bang voor).Nee, sorry, die ook niet. Moeten zich maar omscholen tot goochelaars, acrobaten of Brusselse wafelbakkers. Irritant, maar tenminste (in het algemeen) niet beangstigend.

Coulrofobie heet het.
werkstress



februari



vrouwen die 's ochtends de trein in stappen met een halve fles opium parfum op
quote:Dahlia74 schreef op 15 mei 2014 @ 12:57:

[...]





Hoezo?Omdat de symmetrie dan weg is.
Alle reacties Link kopieren
Het past meestal beter bij het ontwerp, recht in het midden is niet geschikt. Beter is helemaal geen nummerbord voor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lisbeth__Salander schreef op 15 mei 2014 @ 13:24:

Forummers die hun man en kind hier een naam geven gelinkt aan hun eigen forumnaam , echt ,de gruwel.+ 15
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Crocks
Bezorgers die mijn bestelling waar ik de hele dag op heb zitten wachten wel op het goede huisnummer afleveren alleen 3 straten verderop.
Alle reacties Link kopieren
Alle bezuinigingen en plannen in de gezondheidszorg. en dat alles over gaat naar de gemeente.



Alle reclame over maandverband en tampons



En de schimmelinfectie-reclame.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Alle reacties Link kopieren
Mijn buren die allemaal afwisselend verbouwnijd hebben. Eerst buur rechts 7(!) weken rammen en beuken en schuren, waardoor er door de ramen gewoon niet meer heen te zien was.

Ramen gelapt..buren links aan de slag. Ramen weer zo. Duurde 5 weken, eindelijk klaar. En nu buren achter ARGH!!!



De canesten (als ik dat goed schrijf) reclame tegen schimmelinfecties. Onder etenstijd



Maandverband met kamille..WTF.
Te pas en te onpas WTF gebruiken.

Waarom?????? Omdat het in is?
Dat je al vier uur op bent, je dochter inclusief haar ochtendhumeur uit bed en naar de opvang hebt gekregen, al het onkruid uit de tuin haalt* en dat dan de gieter lek blijkt. Mag je ook de vloer dweilen. En dat dan je vent, die net uit bed komt rollen, zegt "goh wat heb jij een vrolijke uitstraling vandaag" Sodemieter op zeg.



* kattenpoep in de tuin, dat zou zeker verboden moeten worden
Mensen die "whoep whoep, nu eindelijk in Nederland ook lekker weer" op twitter zetten. Die hebben vorige maand onder een steen gelegen zeker? En whoep, whoep...?!
Alle reacties Link kopieren
quote:soley79 schreef op 16 mei 2014 @ 11:08:

En whoep, whoep...?!

Inderdaad zeg.

Minimaal een maand celstraf, wat mij betreft.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Stickers aan de binnenkant van pannen en ander keukengereedschap.



De Autotaalglas reclame op de radio.



Ziek worden de dag voor je op vakantie gaat *snif*
Alle reacties Link kopieren
Verpakkingen!

Die je niet zonder schaar, figuurzaag, waterpomptang of combinatietang open kunt krijgen.

Of die je voorzichtig probeert te openen en dat dan tóch het hele zakje, pakje, dingetje helemaal openscheurt en de inhoud over je net schoongemaakte keukenvloer uitstroomt, of als een (meestal kleverige) regen neerdaalt...

'Cupjes' koffieroom, spatten altijd op je kleding/de tafel, 'rietjes' suiker, in hard plastic vastgeklonken artikelen die je er nooit meer uit krijgt en ongeopend in de kast blijven liggen .... kortom: Verpakkingen!
Dat meurende maandverband van always..

Ik heb ik weet niet hoe lang op ex lopen mopperen dat die wc-verfrisser van hem echt niet kon, totdat ik erachter kwam dat die lucht bij mij vandaan kwam
Mensen die je opbellen 'ja, zeg, we hebben je gister de hele dag thuis proberen te bereiken maar je nam niet op en nu moet ik over een uur deze gegevens van de verwarming in jouw huis inleveren, vind je het goed als ik even je hele huis door banjer en alles op zijn kop zet, ja, mooi, want ik stond eigenlijk al binnen...'.



Mensen die vergeten dat ik een 06-nummer heb.



Boetes op bibliotheekboeken die anders nooit worden uitgeleend.
quote:fjorgyn schreef op 16 mei 2014 @ 13:05:

Verpakkingen!

Die je niet zonder schaar, figuurzaag, waterpomptang of combinatietang open kunt krijgen.

Daar heb je dit ding voor. Maar hoe je dat dan weer uit zijn verpakking krijgt...?
Alle reacties Link kopieren
quote:lichtbron schreef op 16 mei 2014 @ 09:59:

Alle bezuinigingen en plannen in de gezondheidszorg. en dat alles over gaat naar de gemeente.



Alle reclame over maandverband en tampons



En de schimmelinfectie-reclame.En dan ook die reclame van dat ding van de blokker waar je eelt mee weg kunt halen.Misselijk word ik ervan.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven