Het grote glittertopic

18-11-2012 07:49 2814 berichten
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

In de vaart der topicopenings kan een glittertopic natuurlijk niet ontbreken.

Kom hier gezellig van alles delen en glitteren voor elkaar (of gewoon voor jezelf).



Alle reacties Link kopieren
wie ik ook al even niet heb gezien:







Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hier t omgekeerde Eindeloos. Ik kan live niet goed over mezelf praten.Maar bij een Psycholoog voelt 't voor mij dat 't moet en dan komt alles eruit, lul een uur in drie kwartier.

Soms denk ik wel eens dat ze schrikt, hebben we van alles gehad en kom ik weer met wat nieuws.



Zelfgemaakte pizza lekker. Maken wij ook wel eens, alleen dan met zoveel lekkere dingen erop dat je de bodem niet meer ziet en je 'm eigenlijk ook niet meer fatsoenlijk kunt eten.



Normale honden, nee zo zou ik die van ons niet willen noemen. Normale dieren wonen niet bij ons, is met allemaal wel iets.



Maandag ga ik mijn moeder halen. Ze mag weer naar huis (uit GGZ-instelling). Gelukkig alles weer normaal.



Kijk nu naar Robbie Williams, blijft leuk om te zien.

Binnenkort gaan we naar Doe Maar (kennen jullie dat nog?), Ik was vroeger (14 jaar) met roze/groene buttons op mijn spijkerjack bij hun afscheidsconcert en nu dus weer. Ik was helemaal gek van Henny Vrienten.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Doe Maar.. kennen jullie dat nog..

Ben nog nooit naar een concert geweest, maar ik ben iets ouder, zie ik Ik vond en vind de muziek heerlijk trouwens. Had bandjes mee op mijn Caraïbisch avontuur en heb ze op de BVI (Britisch Virgin Island) enthousiast gemaakt. Reggae uit Nederland! (eerst werd me gevraagd of ik Bob Marley wel kende.. tsk .. alleen maar m'n favoriete muziek) En een liedje over wiet.. (en of ik dan wel wist wat wiet in het Engels was "slimme" Amerikaan) dat dat kón in Nederland



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ja, dacht vraag 't toch maar. Ben uit '70. Ik was zo'n puberfan waardoor ze er uiteindelijk mee opgehouden zijn.

Ik vind de muziek ook nog steeds heerlijk en kan alles nog meezingen.

Zal wel raar zijn. Toen in minirok met sexy panty, spijkerjack met buttons, lang haar wat door scheerschuim omhoog gehouden werd. En nu................ja toch wel iets anders. Maar 't gevoel blijft.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen, met koffie:



Nu bijlezen.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ja, Doe Maar ken ik nog wel. Niet dat ik nu zo heel erg fan was, dat niet. Maar ik kan wel alles meezingen!



Net al gespeeld met mijn normale hond en hem het filmpje 'Ultimate Dog Tease' laten zien. Kennen jullie dat? Al zo vaak gezien, en het blijft ontzettend leuk. Vind ik. Vrouwtje is misschien minder normaal dan hond, want ze praat tegen hem en 'laat hem terugpraten' met een 'hondenstem'.



Net als jij, Gatti, heb ik dat ook: bij therapeute moet alles eruit. Komt ook omdat dat de enige plek is waar ik me veilig genoeg voel om ook gevoel te tonen (althans, dat komt er daar gewoon uit, terwijl ik het verder meestal inhoud..). Tijd loopt ook altijd uit; althans, ze geeft me altijd méér tijd. Ze is echt geweldig!
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren




Ik heb 3 verschillende therapeuten gehad en alleen de Psychomotorische Therapie (PMT) vond ik prettig. Was een hele aardige vrouw, met wie ik gewoon goed kon praten. Verder 2 heren. Van één wist ik precies wat hij wilde horen, de 2e vond mij een .. eh.. aparte vrouw en volgens hem wilde ik me zo laten zien en toen ging hij doorborduren over ademhalingstechnieken en hoe hij die zelf toepaste Na 3 of 4x een eind aangemaakt, aan die sessies. Ik heb mezelf toen echt gedwongen om mezelf bloot te geven, maar hij walste daar zo overheen. brrrr..



Vanmorgen 'Het Beeld van Beatrix" gekeken (was heerlijk 1,5 uur alleen beneden!) Hoewel ik het een mooie uitzending vond, verwachtte ik wat anders. Ik dacht dat er gewoon veel (amateur) beelden/schilderijen van Bea de revue zouden passeren. Maar wat een mooie vrouw is het eigenlijk!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag lieve meiden,



Lekkere koffie, EV, .........



Die saus Droom, 10 liter, whaaa, je maakt mij altijd zo aan het lachen,

Heerlijk mens ben je toch



Gatti, je moeder weer thuis, en alles weer in ritme, fijn meis.



Ik benijd jou en Elmer, echt, ik heb fijne therapeuten gehad, maar ik ga over het weer praten, en de Bonus bij AH, ja dat schiet niet op.

Maar jij kunt heerlijk je hartje luchten, en daar gaat het om, en Gat, ze schrikken niet zo gauw hoor.....



Doe Maar, ik kan àlles meezingen, met een kind als fan, heerlijke muziek, vrolijk..............



Wat is Beatrix mooi hè Droom, ik vond dat olieverfschilderij van dat meisje zooo prachtig, , met die lichtgevende diadeem en oorbel, echt een kunstwerk.

Het stuk van de gouden haak, was mooi, voor mij echter niet de mooiste.

En wat deed die huppel uit het journaal nou in de jury??

Zal wel iets gemist hebben.

Elmervrouw , zusje van mij, ik ga, als ik tijd heb een oud topic zoeken," Praten met je hond", waarin ik schrijf, dat ik niet alleen praat met mijn hond ( toen nog 1), maar ook antwoord voor haar geef, mèt hondenstem.

Kun je je voorstellen wat er gebeurde met mij, toen ik je las daarnet?

Heerlijk...........



Ik ga eens glitteren,







Fijne Zondag..........
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Kijk, zie je, JIJ hebt het programma gezien dat ik wilde zien Eindeloos! Ik heb dus gezien hoe de gevestigde kunstenaars beelden maakten. M. Röling en dergelijke. Ook mooi, maar wat jij nu zegt, heb ik niet gezien. Ik ga gelijk op zoek!

Oh.. en 'die huppel uit het journaal' zou maar zo Sasha de Boer kunnen zijn? Een gerenommeerd fotografe met exposities en dergelijke?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ah, ik zie het al. In plaats van 'Het beeld van Beatrix' moest ik kijken naar 'Uw beeld van Beatrix'.. Aangezien de hele familie weer elders is, ga ik snel weer naar uitzending gemist. Toedels!
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ga maar gauw lekker kijken..................

Veel plezier,



Oh, Sacha, gerenommeerd fotografe, vlieg ik fff uit de bocht.



Sorriiieeeeee Sacha..........................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Helaas, Ajax is begonnen dus ik ben weer weggeschopt



Maar wat ik tot nu toe gezien heb was mooi! Wat kunnen een hoop mensen toch mooie dingen maken. Die koffiecupjes.. Ge-wél-dig! En inderdaad, dat schilderij waar de diadeem en oorbel zo uitkwamen. Mooimooimooi



Wat ik in beide programma's mooi vond, is dat de tekstbanden en bij deze uitzending ook de inleiding nog even aangepast zijn en de aankondiging van de Koningin erin meegenomen is. Zette zij de mensen nog even aan 't werk
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Arme jij,...... ja mooi hè, wat er allemaal voorbijkomt.

En dan die blije mensen, met lege handen naar huis.................

Van die aanpassing had ik niet meegekregen,
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn gaan uitwaaien in de duinen (zandvlakte). Hartstikke lekker totdat dochter en zoon een plas in gingen. Nog steeds leuk want hadden regenlaarzen aan totdat zoon viel en midden in de plas bleef zitten.

Moest ik hem eruit halen, Uggs zijn beter waterdicht dan ik dacht!



Net had hij ook nog even op mijn toetsenbord zitten rammen zodat 't beeldscherm 90 graden was gedraaid. Gelukkig bracht een oud Viva-topic uitkomst.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Alle reacties Link kopieren
Over een uurtje of wat, lekker met een schone pyama in bed,..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ach, je verveelt je in elk geval niet.



ipv tv kijken las ik de krant. Daarin kon ik al zien wie gewonnen heeft van de kunstenaars. Zei zegt daarin ook dat bij de uitverkorenen weinig amateurs meer zaten. Misschien jammer, omdat het uitgeschreven was voor oa amateurs, maar goed te weten dat er zoveel kunstenaars zijn en dat ze zich onderscheiden..

Ik vind dit soort programma's echt een opsteker voor kunst in NL.



Oké, het glittert niet, maar toch..



Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Wat is er aan de hand met het forum, het schiet niet op zeg! En nog wat: waarom moet ik elke keer weer die cookies accepteren, hierboven?



Genoeg gemopperd.

Ik heb net, dankzij de enthousiaste praat hier, ook naar Uitzending Gemist gekeken. Wow, wat een mooie kunstwerken! Wat wordt er veel moois gemaakt! En wat mooi ook, het winnende kunstwerk. (Jaja, glas!) Erg leuk om allemaal te zien.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb forum zostraks maar uitgedaan.



Mooi plaatje

En ja, glás. Ik moest aan je denken

En aan een man, die hier in de wijk aan glaskunst doet. Op jouw manier, maar ook die fusion van deze vrouw. Ik heb het eind nog steeds niet gezien.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Kan niet slapen hier., ik lees net de tekst op je glitter

lieve Elmer.

Voel zo ontzettend met je mee,

Ik hoop dat jij rustig slaapt.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Ben er weer hoor!

Na Annietalk schrijven en posten kom ik meetateren!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven