Hoe heet dat voorwerp..??

22-10-2014 08:50 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal,



Ik ben op zoek naar de naam van een voorwerp. Ik zal het omschrijven: het is klein en koud, maar als je er in knijpt, dan wordt het gloeiend warm. Waar is dit ding te krijgen? Een kampeerwinkel of bij een Blokker..?



Wie kan me helpen?



Met groeten, Jetske.
Alle reacties Link kopieren
Handenwarmer? http://www.utermohlen.nl/heltiq/assorti ... nld/32/126
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat zal hem zijn! Ik had niet gedacht dat je hem tussen gebruik door moet opwarmen. Dat is nou niet de bedoeling. Ik ben er naar op zoek voor een goede kennis die altijd in de kou staat met z'n werk en zulke koude handen heeft. Het is voor hem niet praktisch om ze tussendoor op te moeten laden. Maar als dat de enige manier is, dan is dat de enige manier.!
Ik heb ze laatst in de stad proberen te kopen en daar werd me verteld dat het echt een winterproduct is, dus dat het nu nog niet verkocht werd.

Via bol.com had ik het de volgende dag in huis

https://m.bol.com/nl/p/he ... 2-stuks/9200000005175982/
Xenos heeft ze liggen, en als je een thermosfles heet water bij je hebt, kun je ze tussendoor vrij makkelijk steeds opwarmen. Ze moeten alleen ook afkoelen, maar dan kun je er vier geven, en een thermoskannetje, dan heb je alles afgedekt.
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat van dat opladen had ik niet gelezen! Ik zoek even snel verder...

Deze hoef je niet op te laden: https://www.eurogifts.nl/nl-nl/relatieg ... er-heatpad
Ze blijven ongeveer een half uur warm. Drama zijn ze hard en koud. Voor het hergebruik moet je Ze eerst koken. Daarna doen ze het weer.

Je kan ook meerdere setjes kopen natuurlijk. Zo duur zijn ze niet
Bij de ANWB heb je ze voor eenmalig gebruik, blijven 7 uur warm. 8 voor 5,95 euro. Effe googlen.
Alle reacties Link kopieren
Jongens, wat werkt zo'n forum geweldig. Hartelijk dank voor jullie tips!!
Mijn linkje hoef je niet op te warmen. Je "klikt" het muntje en dan worden ze warm. Als ze zijn afgekoeld na een half uurtje, moet je ze koken om weer te kunnen gebruiken. Een thermosfles volstaat dan niet
Alle reacties Link kopieren
quote:jetske34 schreef op 22 oktober 2014 @ 09:00:

Jongens, wat werkt zo'n forum geweldig. Hartelijk dank voor jullie tips!!Leuk is dat he Jetske? Graag gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb deze, blijft lang warm, de kooltjes kosten bijna niets en de warmte is zálig!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:frambloosje schreef op 22 oktober 2014 @ 09:00:

Mijn linkje hoef je niet op te warmen. Je "klikt" het muntje en dan worden ze warm. Als ze zijn afgekoeld na een half uurtje, moet je ze koken om weer te kunnen gebruiken. Een thermosfles volstaat dan nietMaar Koken is toch ook opwarmen?
quote:cochise schreef op 22 oktober 2014 @ 08:58:

Oh, dat van dat opladen had ik niet gelezen! Ik zoek even snel verder...

Deze hoef je niet op te laden: https://www.eurogifts.nl/nl-nl/relatieg ... er-heatpad



Onder jouw link staat: Veelvuldig te gebruiken door ca. 10 minuutjes te laten koken in water.



Je móet ze altijd koken om te hergebruiken . Zo werkt die chemische reactie.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ephina schreef op 22 oktober 2014 @ 10:00:

[...]





Onder jouw link staat: Veelvuldig te gebruiken door ca. 10 minuutjes te laten koken in water.



Je móet ze altijd koken om te hergebruiken . Zo werkt die chemische reactie.Ik ben een scheikundige nitwit Ephina.
Alle reacties Link kopieren
Er bestaan ook handwerkers, die op batterijen werken trouwens, ik vind ze minder prettig, maar die hoef je dus niet tussendoor in heet water te leggen.
quote:cochise schreef op 22 oktober 2014 @ 10:01:

[...]





Ik ben een scheikundige nitwit Ephina. Da geefnie ^^ . Simpel gezegd stop je de warmte die je er uit hebt gekregen er weer in terug.
Blokker en Action heeft/had de rode (van 10x15 ongeveer).

Je moet een klein rondje wat erin zit klikken, waarna ze warm worden (ongeveer een uur warm)

Je kan ze hergebruiken, door ze een tijdje in een pan met heet water te leggen, waarna ze weer zacht worden.
Waar is het voor? Wat een vaag topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 22 oktober 2014 @ 10:07:

Waar is het voor? Wat een vaag topic.Helemaal niet vaag, je leest niet goed.
Ik had die dingen die vla-flip beschrijft. Ik heb hem bij de Xenos gekocht. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:shaniqa schreef op 22 oktober 2014 @ 10:07:

Waar is het voor? Wat een vaag topic.Om je handen te warmen Shaniqa, dat is fijn als je in de winter veel buiten bezig moet zijn.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook verwarmde handschoenen kopen. Kost wel wat, maar wel warme handen.
Alle reacties Link kopieren
Heatpads heten ze.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Bij Xenos worden ze verkocht!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven