Hoe Oud?

08-09-2007 02:56 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn de mensen hier zoal?

Ik heb het idee dat ik een van de jongste viva-lezers ben,

Maar vraag me toch af, of ik echt het enige jonkie ben hier:P
Alle reacties Link kopieren
Hoe snotterbellerig ben je dan? Dit is overigens het forum hoor, ik dacht, ik zeg het even.
Alle reacties Link kopieren
Nah, dat hangt rond bij de nachtbrakers en moet zolang nadenken over een antwoord? Je profiel gecheckt, geen leeftijd (staat ook niet in mijn profiel, maar dat mag je weglaten als je erg oud bent X-D )
Alle reacties Link kopieren
erg vaag allemaal hoor!!
carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen Viva lezer.
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nog niet dood gevonden worden met het blad Viva.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
haha, gezellig :P

naja forum-lezers, viva lezers, ik dacht dat dat ongeveer hetzelfde was..

tuurlijk zitten hier ook mensen die het blad niet lezen, maar dacht dat het meerendeel wel leeste.. vandaar :P



ik ben 17....
Alle reacties Link kopieren
'Leeste' X-D



Kind, ik kon zowat je oma zijn! Mijn kinderen zijn ouder dan jij! :rolling:
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Nobbie schreef op 08 september 2007 @ 13:31:

haha, gezellig :P

naja forum-lezers, viva lezers, ik dacht dat dat ongeveer hetzelfde was..

tuurlijk zitten hier ook mensen die het blad niet lezen, maar dacht dat het meerendeel wel leeste.. vandaar :P



ik ben 17....
Als je op de pijler Viva kijkt, daar is ook een topic of er mensen van het forum hier ook het blad Viva lezen. Misschien is dat wel leuk voor je.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Er zitten hier ook best wel veel Vivalezers hoor Nobbie, maar de meesten zitten wat dat betreft in de ontkenningsfase :smile: . Ik lees de Viva ook hoor, al heel wat jaartjes, langer dan 17 jaar. Ik denk dat je met je leeftijd wel bij de minderheid hoort hier op het forum, maar dat mag de pret niet drukken.....nietwaar? :-]
Alle reacties Link kopieren
Ik ben denk ik te oud voor het blad Viva.
Alle reacties Link kopieren
Anders ik wel.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben al minstens 17 jaar te oud voor de Viva, lees hem zelfs niet bij de chinees of de dokter.
hmm



Je poll is niet zo handig.. De volgorde is niet echt logisch, en als ik 20, 25 of 35 ben, welke optie moet ik dan hebben

17- 20 of 20 - 25

20 - 25 of 25- 30

25 - 30 of 30 -35



Ik lees de viva alleen als ik em krijg. Zo af en toe komt er een enorme stapel "Vriendin" en Viva deze kant op, en dan lees ik ze.. maar ik doe gemiddeld een kwartier / half uur over zo'n viva. dus echt veel (uren lang) leesplezier heb ik er nou ook weer niet van..
Alle reacties Link kopieren
Ik bladder de viva nog wel eens door...omdat die in de wachtkamer ligt waar ik werk.

Wat mij opvalt is dat de meeste reportages/artikelen elke 2 jaar weer herhaald worden.

Zelfs de modellen zijn standaard met vergelijkbaar uiterlijk als 10 jaar geleden, toen was 17 jaar.
Alles is niets, Niets is alles
Alle reacties Link kopieren
~[quote]lucky_birdie schreef op 08 september 2007 @ 16:09:

hmm



Je poll is niet zo handig.. De volgorde is niet echt logisch, en als ik 20, 25 of 35 ben, welke optie moet ik dan hebben

17- 20 of 20 - 25

20 - 25 of 25- 30

25 - 30 of 30 -35



Als je bijv.20 bent maar je voelt je jonger dan neem je optie 1 :smile: ,voel je je ouder dan neem je optie 2 :-p 1
Alle reacties Link kopieren
Maar als je nou 31 bent en je voelt je 68..???
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 81 en al 35 jaar lid van de Viva, toen de makers nog baarden hadden (lees ik net in het NRC)
Alle reacties Link kopieren
Zamirah schreef op 09 september 2007 @ 09:32:

Maar als je nou 31 bent en je voelt je 68..???


Dat is afhankelijk van of je dat gevoel alleen op zondagochtend hebt of dagelijks ;-)
Alle reacties Link kopieren
die volgorde komt niet door mij ;)

ik heb ze op volgorde gezet,

maar blijkbaar zet hij automatisch, het antwoord met de meeste stemmers boven aan, en zo verder...

hij stond dus wel op volgorde toen ik hem maakte ;)



En @ Jaschenca, idd dat mag de pret niet drukken :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven