Hoe stel je je de overige forummers voor?

12-05-2007 17:08 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor beeld heb je voor ogen als je aan Bronny denkt? Wat zit er op je netvlies als je Zamirah leest? Of Pers? In welk "hokje" plaats je GothicBride?

Een struise blondine uit Friesland? Een kleine pittige vrouw met woeste krullen? Zie je een beweeglijke vent met veel mimiek? 

Natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te branden, maar het lijkt me leuk om over jezelf te lezen hoe een ander je ziet die jou niet kent....
Alle reacties Link kopieren
Gevaarlijk topic dit :D
Alle reacties Link kopieren
Grappig als je er over nadenkt ja. Waarschijnlijk wordt dit probleem in de toekomst wel opgelost als je gewoon een foto bij je naam zou kunnen plaatsen. Zou het wel een stuk persoonlijker maken. Ik heb soms de indruk dat mensen meer durven zeggen dan ze in het dagelijks leven zouden doen. En dan bedoel ik de onderwerpen waarbij de een nog harder dan de ander de pan in wordt gehakt. Denk dat dat met een foto erbij al remmend zou werken.
Alle reacties Link kopieren
Grappig als je er over nadenkt ja. Waarschijnlijk wordt dit probleem in de toekomst wel opgelost als je gewoon een foto bij je naam zou kunnen plaatsen. Zou het wel een stuk persoonlijker maken. Ik heb soms de indruk dat mensen meer durven zeggen dan ze in het dagelijks leven zouden doen. En dan bedoel ik de onderwerpen waarbij de een nog harder dan de ander de pan in wordt gehakt. Denk dat dat met een foto erbij al remmend zou werken.
en hoe eerlijk denk jij dan dat men is met die foto plaatsen?



Daarbij ik ben juist op het forum omdat ik open over dingen wil praten die de buren niets aangaan.



heb je wel eens gezien hoeveel vreemdgaan topics er hier zijn? die zouden morgen niet meer bestaan als je je foto erbij moest plaatsen. Zie je het al voor je? Anna gaat vreemd en wil van andere forummers weten of ze hara gevoel herkennen, Niemand weet ervan en dat wil ze zo houden. Ja zo zal je nog lekker over je probleem praten hier op een forum.



Of Betty heeft een soa opgelopen. Leuk als je collega er maandags naar kunnen  vragen en je foto hebben gezien.
Alle reacties Link kopieren
Ja vind je? Het lijkt me wel leuk om te lezen hoe anderen elkaar zien zonder dat ze elkaar kennen.

Deels omdat een forummer een beeld van zichzelf wegzet en deels omdat iemand een eigen beeld heeft. Waar ik nou nieuwsgierig naar ben is in hoeverre dat dan een beetje overeenkomt...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk trouwens niet dat veel forummers een foto zullen plaatsen , meer een plaatje van iets wat ze aanspreekt....zou ik tenminste ook doen.



Het leuke van een forum vind ik juist dat je anoniem bent.
Alle reacties Link kopieren
Bronny op een ander forum is hier al eens een poging toe gedaan, resultaat, het sloeg nergens op. Het klopte totaal niet met de werkelijkheid. En niet iedereen zal ook willen toegeven of het klopt met de werkelijkheid omdat je daarmee weer verraad hoe je er in het echt uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Bronny, mijn beschrijving van jou staat op het andere topic...
Alle reacties Link kopieren
Even over het algemeen, ik stel me de meeste forummers niet half zo spannend, interessant, sexy en leuk voor dan dat men hier zou willen doen geloven.;)
Alle reacties Link kopieren
Bronny, mijn beschrijving van jou staat op het andere topic...
Close, maar kort haar en kleine bellen...:D

 En jij, knap, Indisch en watervlug?
Alle reacties Link kopieren
Dat klopt wel minny. Ik ben op de ladies night geweest en moest dan achteraf horen hoe mooi en geweldig die of die wel werden gevonden waar ik zelf dan meer het buurmeisje van hiernaast in zag. Een vrouw moet voor mij echt wel iets uitstralen, make upje, vrouwelijk, echt binnen komen en iets neer zetten. Zelf vond ik ze dus heel aardig en zeker niet onaantrekkelijk maar niet heel speciaal of zo.
Alle reacties Link kopieren
Even over het algemeen, ik stel me de meeste forummers niet half zo spannend, interessant, sexy en leuk voor dan dat men hier zou willen doen geloven.;)
Minny, vrolijk, druk, niet groot, altijd bezig?
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht al zoiets!;)
Alle reacties Link kopieren




quote: minny reageerde



Even over het algemeen, ik stel me de meeste forummers niet half zo spannend, interessant, sexy en leuk voor dan dat men hier zou willen doen geloven.;) Minny, vrolijk, druk, niet groot, altijd bezig?
Ja, dat klopt wel zo'n beetje. Maar je vergeet cynisch nog, vrolijk cynisch dan he?:D
Alle reacties Link kopieren
Close, Bronny, close!!!!!!:P



Ik heb wel foto's van Doddie gezien op het erotisch foto topic, maar helaas zonder gezicht.:(
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het inderdaad niet handig als je over gevoelige onderwerpen praat. Maar ik zou er helemaal geen probleem mee hebben. Wat ik zeg en vind daar sta ik ook achter dus daarom zou ik het wel leuk vinden om anderen te kunnen zien. Net als bij msn of hyves. Maar ik schrijf ook niet mee met vreemdgaan topics of enge ziektes.
Alle reacties Link kopieren
Nou, zet je foto neer dan!
Alle reacties Link kopieren
Doddie, vrouwelijk en sexy, rustig en bedachtzaam? Bruin haar, slank?
Alle reacties Link kopieren


Close, Bronny, close!!!!!!:P



Ik heb wel foto's van Doddie gezien op het erotisch foto topic, maar helaas zonder gezicht.:(
en juist het gezicht zegt zoveel over de uitstraling. Ik wilde foto van mijn mond plaatsen maar bestand is te klein voor "mijnalbum"
Alle reacties Link kopieren
Ik wil mijn foto best neer zetten heur...



Punt is alleen wel dat dan mijn colega's me herkennen...:o
Alle reacties Link kopieren
Collega's
Alle reacties Link kopieren
Nou, zet je foto neer dan!
maar dan heb je niks meer te raden en daar ging het toch om.... Kun je eigenlijk wel foto's plaatsen?
Alle reacties Link kopieren
Ja zeker wel.



Als je wilt weten hoe ik er uit zie; Mamzelle heeft me op MSN.
Alle reacties Link kopieren
Doddie, vrouwelijk en sexy, rustig en bedachtzaam? Bruin haar, slank?
nou redelijk in de buurt, op 5 punten na goed. Kleur haar wel van nature maar dat is te verven he!
Alle reacties Link kopieren
Even over het algemeen, ik stel me de meeste forummers niet half zo spannend, interessant, sexy en leuk voor dan dat men hier zou willen doen geloven.;)
Minny, ik ben twee keer zo spannend, interessant, sexy en leuk! :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven