Hoe stel je je de overige forummers voor?

12-05-2007 17:08 496 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat voor beeld heb je voor ogen als je aan Bronny denkt? Wat zit er op je netvlies als je Zamirah leest? Of Pers? In welk "hokje" plaats je GothicBride?

Een struise blondine uit Friesland? Een kleine pittige vrouw met woeste krullen? Zie je een beweeglijke vent met veel mimiek? 

Natuurlijk niet de bedoeling om elkaar af te branden, maar het lijkt me leuk om over jezelf te lezen hoe een ander je ziet die jou niet kent....
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik wil ook graag meedoen. Heb welliswaar slechts D's, dus misschien moet ik het beperken tot tuinkers, heb wel al wat ervaring met een okselbonsaï.
Alle reacties Link kopieren
Dit is die forumster die overal d'r neus insteekt.....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De Angels willen persé anoniem blijven.........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Minny links en ie andere is Mylenevalerie (ofzoiets :D )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.


De Angels willen persé anoniem blijven.........





Da's angel 3, dat zie je zo....
Alle reacties Link kopieren
Willem
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik wil ook graag meedoen. Heb welliswaar slechts D's, dus misschien moet ik het beperken tot tuinkers, heb wel al wat ervaring met een okselbonsaï.
Met D's kan je heel goed peterselie, dille en andere kruidentuintjes aanleggen. De fungies doen we wat meer naar onderen. Leo had vorige jaar hele acceptabele shi takes geboerd
Alle reacties Link kopieren
@ MEFS, ik heb geen hoofddoek op.



BGB vroeg of we geen lullige voorstelling hebben van forummers die we stom vinden.

Ik heb dat wel, maar we mogen elkaar hier toch niet afkraken....helaas.



Volgens mij stinkt Willem naar zweet en heeft gele vingers van het roken en een kegel van de drank.
Alle reacties Link kopieren


Zelide stel ik me voor als een gróte stevige vrouw......





Ik had liever gehad dat je die foto had gekozen met mij in mijn kerststring, ik vind dit jurkje zó armoedig, het is echt een keuze van mijn styliste geweest maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.




quote: yette reageerde



Leuk! Ik wil ook graag meedoen. Heb welliswaar slechts D's, dus misschien moet ik het beperken tot tuinkers, heb wel al wat ervaring met een okselbonsaï. Met D's kan je heel goed peterselie, dille en andere kruidentuintjes aanleggen. De fungies doen we wat meer naar onderen. Leo had vorige jaar hele acceptabele shi takes geboerd







Vergeet mijn elfenbankjes niet Meds. Niet eetbaar maar wel erg decoratief in een kerststuk.



Yet, die bonsaï, zou je die mee kunnen nemen naar Bunnik? Eens kijken of we daar iets mee kunnen in de BeoMonde van oktober......
Waarom denk ik bij Zelide altijd aan worteltjes?




quote: blijfgewoonbianca reageerde



Zelide stel ik me voor als een gróte stevige vrouw......





Ik had liever gehad dat je die foto had gekozen met mij in mijn kerststring, ik vind dit jurkje zó armoedig, het is echt een keuze van mijn styliste geweest maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.



Ik vind het jammer dat deze creatie je dikker maakt dan je eigenlijk bent Zelide....Heb jij ook Dyanne Beekman? Valt me mee dat ze je geen sjaal om heeft gedaan dan!
Alle reacties Link kopieren
Zelide, ik weet dat de woorden "push up" bij jou een speciale betekenis hebben. Maar een paar kleine kipfiletjes, cupje C, zouden het nét helemaal afmaken in mijn ogen.
Alle reacties Link kopieren


Waarom denk ik bij Zelide altijd aan worteltjes?



Dat heeft vermoedelijk iets te maken met de astrale verbintenis tussen Nijn en mij, maar het kan natuurlijk ook betrekking hebben op mijn voorkeur voor bossen en duo-fietsen.
Alle reacties Link kopieren


quote: Zelide reageerde





quote: blijfgewoonbianca reageerde



Zelide stel ik me voor als een gróte stevige vrouw......





Ik had liever gehad dat je die foto had gekozen met mij in mijn kerststring, ik vind dit jurkje zó armoedig, het is echt een keuze van mijn styliste geweest maar dat hoef ik jou natuurlijk niet te vertellen.





Ik vind het jammer dat deze creatie je dikker maakt dan je eigenlijk bent Zelide....Heb jij ook Dyanne Beekman? Valt me mee dat ze je geen sjaal om heeft gedaan dan!



Tussen mij en Dyanne is er iets definitiefs kapot gegaan nadat ze mij heeft ingesmeerd met tofa-chocola. Ik vond dat iets zo naargeestigs hebben dat ik haar subiet de laan uit heb gestuurd. Naderhand vernam ik dat ze dat kunstje wel vaker flikt, vooral bij semi-vrouwen en blondines, maar dat is een roddel hoor dus pin me d'r niet op vast.
Alle reacties Link kopieren


Zelide, ik weet dat de woorden "push up" bij jou een speciale betekenis hebben. Maar een paar kleine kipfiletjes, cupje C, zouden het nét helemaal afmaken in mijn ogen.



Bedankt voor de tip Nijn, maar dat heb ik reeds geprobeerd. Toen bij mijn laatste wedstrijd de filets richting mijn lendenen schoten tijdens het pumpen (wat natuurlijk verschrikkelijk kietelt) heb ik besloten mijn tieten voortaan enkel 'au naturel' te presenteren.
Alle reacties Link kopieren
Bij Kjong denk ik altijd aan Bruce Lee.



BGB, het is idd waar dat we niks negatiefs willen zeggen hier, over onze medeforumers. Maar ik wil toch even kwijt; w?t een lélijk wijf die Zelide. Sorry Zelide. Maarja, met zo´n lijf verwacht ik dat er niet veel in die kersepit zit dus je zal wel niet gekwetst zijn. :)



Verder denk ik de forummers wiens mening ik waardeer altijd lang, slank en donker, en de domme forummers klein, dik en blond. Gek he? :? Daarom vond ik het ook zo erg dat sommigen dachten dat ik hoogblond was. ;(
Alle reacties Link kopieren


Bij Kjong denk ik altijd aan Bruce Lee.



BGB, het is idd waar dat we niks negatiefs willen zeggen hier, over onze medeforumers. Maar ik wil toch even kwijt; w?t een lélijk wijf die Zelide. Sorry Zelide. Maarja, met zo´n lijf verwacht ik dat er niet veel in die kersepit zit dus je zal wel niet gekwetst zijn. :)





Gekwetst? Nee hoor, integendeel! Ik ben dan wel in jouw optiek een lelijk wijf (Dyanne dacht daar trouwens heel anders over, maar alas), ik ben tenminste wel een kekke kerel, en dat is ook wat waard!
Ik maak even een 'ontspannen' uitstapje naar een ander topic. Omdat ik al vele forumster in het echt heb mogen ontmoeten, kan ik jullie vertellen dat het nagenoeg allemaal leuke en vooral ook mooie dames zijn. Soms stel je je inderdaad een ander type mens bij voor, bij een nickname bedoel ik dan. Maar het klopt toch ook wel weer snel na kennis making. Mij is iig nog nooit iemand tegen gevallen, nog nooit. Eerder het omgekeerde. En ik kan zo wel een stuk of 10 meiden benoemen die echt adembenemend mooi EN lief zijn!!



- ben weer weg -
Alle reacties Link kopieren
Ja, daar kan ik me bij aansluiten. De meisjes die ik van dit forum heb ontmoet, waren IRL nog mooier, liever en leuker dan hier op het net.



Nog nooit een tegenvaller meegemaakt. :R
Alle reacties Link kopieren
Nou, de dames die ik in irl ontmoet heb, vielen me allemaal erg tegen. Ik noem liever geen namen, maar bijv. Qwertu....ahem, kapster zei ze, yeah right. En Jakkie, nee, die lees ik ook liever dan dat ik ernaar moet kijken.



Leo en Pom konden niet van elkaar afblijven, het was gewoonweg iritant. Demo moet vroeger wel een mooie vrouw geweest zijn, voordat ze dat ooglapje ging dragen. Loomii was zo klein dat ik haar eerst niet eens zag zitten, haha, maar die wrat op haar neus daar kon ik niet onheen.



Rok was destijds hoogzwanger dus dan vind ik het niet zo gek dat je onder de acnee zit. Jammer dat die bril uit de jaren ´70 er zo de nadruk op legde. En die hoge ijle stem, dat deed me gewoon pijn.



Maar verder zijn het schatten, allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Allis :
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Mimsey
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Allis :





Fuhuck, dat is me schoonzus! :o
Hihi, wat leuk, dit topic :)



Heb voor het eerst sinds Jommetje er is weer een beetje tijd en fut om lange topics door te lezen, vandaar...



En? Hoe zie ik eruit?



Doe eens een gooi? ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven